Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Event updates topic

Ga naar beneden 
+25
EZG-Music
Hunter
Zjos
Huussuh
Vrouwonvriendelijk
sauterfaun
master
JohanDerksenJr
Rotterdam
khadaffi
gosu
Sam
YourMom
AGIE
Ruben
reetkever
MT
Joost
Randy
rmn92
Crazy S
Piwi
BB
Lerr
Jaap
29 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 maa 2012 - 21:23

Mennis - Kaascouse was een dope battle, terechte afsluiter van de dag
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 maa 2012 - 22:09

Het was keihard.

Ik wist die Jaap Stam achtergrondshit nog niet dus die derde ronde van Mennis was bodybagmateriaal in mijn ogen. Het was zo'n ronde waarin het stil blijft omdat het publiek zich ongemakkelijk voelt haha, mooi werk. De eerste twee rondes was die battle trouwens redelijk close, Kaascouse was op niveau maar in de derde was het over.

Verder overtrof Jason Bourne zichzelf maar L-Deep was in beastmode, Sensei - Riemiks was closer dan op voorhand werd gedacht, Najih - Shiike was chaos maar ik vond Shiike de eerste twee rondes hebben, het gedeelte na 'Matar' pakte Najih.

Nu geen zin meer om te typen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 maa 2012 - 22:25

Inderdaad, KC was dope, maar die 3e ronde van Mennis is legendarisch. L-Deep vs JB battle van de dag imo.
Verder denk ik dat Foo terecht won van Killer, al had ik de 1e ronde niet gezien. Ik vond deze battle wel harder dan hun eerdere battle.

Raffa won terecht van Jeevz. Dope battle, de lines van Raffa kwamen wat meer aan en kregen meer reactie.

Sens vs Riemiks was close. Qua lines vond ik het redelijk gelijk opgaan, maar Sensei z'n totale performance was iets completer wellicht. Dope battle!

Fraasie vs Santios & Najih vs Shiike durf ik weinig uitspraken over te doen. Al denk ik dat de uitslagen terecht waren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 maa 2012 - 22:57

Foo VS Killer

Was een dopere rematch.. Ik had gedacht dat Killer em terug zou pakken maar Foo was van een ander niveau, maar Killer deed em sowieso niet ten onder. Flips uit vorige battle waren aan.

Jason Bourne VS L-Deep

Crazy battle.. 1 van de hardste van POB overall.. ook de beste performance die ze allebei hebben neergezet. Deep was idd in een beastmode met Crackbek als zn hypeman. Smraaahh.. Jason heeft zich heel goed weer opgepakt en heeft het fokking lastig gemaakt.

Riemiks VS Sensei

Close battle.. niet de beste performance van beiden maar het was dope. Publiek sliep wel op heel veel lines en dat is jammer. Iemand viel idd half flauw tijdens de battle.

Fraasie VS Santios

Ook een dope matchup, heb veel gelachen om deze battle. Veel personals wat ik ook niet had verwacht tho. Fraasie had wat lines over Triple en terecht want dat deed Triple ook VS EZG. Maar Triple reageerde vervelend erop door uit te schelden vanuit publiek.. verder was het nog best close.

Najih VS Shiike

De battle zelf was nice en close. Shiike kwam weer echt terug met die Shiike style en had betere punchlines liggen voor Najih. Najih kwam ook op level, setups en punchlines.. Jammer van de opstootje want dat heeft heel de sfeer verpest in heel de zaal. En alsof het niet erger kan zag ik Steen ook nog op balkon op Najih aflopen en shit.. sloeg allemaal nergens op. Wel big up naar beiden cats dat ze na de staking beiden lines hadden over de incident.

Kaascouse VS Mennis

Keihard.... Kaascouse kwam zoals we hem kennen tegen VIP maar dan een stuk grappiger. Ik heb me stukgelachen om hem.. Ik vond het inderdaad ook gelijk opgaan tot de 3e ronde en daar pakte Mennis hem duidelijk.. zijn Marokkaanse imitatie was ook gruwelijk.

Insayno VS Qucee

Insayno kwam dope.. zeg ik niet vaak want ik vind zijn stijl minder meestal. Maar hij had wat lekkere bars en personals. Qucee had ze ook maar met de charisma en de delivery heeft ie wel gepakt.. hij was ook attent in de battle (zie intro).

Raffaarlijk VS Jeevz

Jeevz kwam aardig op niveau.. er werd veel geslapen op zijn personals en rijmschemas, dat is echt jammer. Raffaarlijk kwam gewoon weer waar die gebleven was VS Foo en bracht harde barz met minder personals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 maa 2012 - 23:05

hahaha ik lees net ergens dat Matarr jarig was vandaag?
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 maa 2012 - 23:13

voor mij de onthulling van de dag btw, s/o naar zuiderstorm
blijkbaar heeft de zus van maxje met matarr en matarr sprong in de ring tijdens een line over maxje haha impress much?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimema 26 maa 2012 - 0:27

Neejoh, Najih zei iets van : wie praat er door mijn verse heen zijn moeder is donkey ofzo......Toen hoorde ik mensen schreeuwen op balkon, omdat ze Matarr al in richting van ring zagen lopen...hij ging zo superlangzaam lopend de ring in , en gaf vlak handje...toen hoekte Najih hem...
Vervolgens hele chaos enzo.. en paar tellen later stond Najih zonder shirt op balkon, die was kapot ofzo...en toen liep steen nog op hem af, maar die werd tegengehouden en ik + nog stuk of 10 punchout MC's + Ex stonden bij Najih want die was echt woest.
In eerste instantie wou hij ook niet meer door...
Toen later op de middag wou je de battle toch doorzetten en werd dus de 3e ronde later op de dag gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimema 26 maa 2012 - 0:31

Ik denk dat ze bedoelen dat Matarr wat ging schreeuwen/zeggen nadat hij een line over Maxje hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimema 26 maa 2012 - 0:32

Oh ja dat klopt volgens mij wel dat weetik niet precies
Terug naar boven Ga naar beneden
EZG-Music
Akra
Akra
EZG-Music


Aantal berichten : 115
Reputatie : 31
Registratiedatum : 19-01-12
Woonplaats : Galgenwaard

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimema 26 maa 2012 - 1:08

Event updates topic - Pagina 4 14w5ef7
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/ezgmusic
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimema 26 maa 2012 - 1:34

khadaffi schreef:
wie gaat er ff een 'a wild MATARR appeared' pic maken?

Event updates topic - Pagina 4 Igyo9s

Event updates topic - Pagina 4 2dqr8lg
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotterdam
Akra
Akra
Rotterdam


Aantal berichten : 107
Reputatie : 0
Registratiedatum : 07-09-11

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimema 26 maa 2012 - 9:41

Dus Matarr en Steen vonden zich weer cooler en meer gangster dan deelnemers van POB? Way to go boys, jullie komen d'r wel! Zucht...
Terug naar boven Ga naar beneden
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimema 26 maa 2012 - 11:53

Jason vs L-deep was de battle van de dag!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 19:16

Misschien heb ik het gemist maar hoe deed Nick in the Cave het?
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 19:26

alle voorrondes waren kaakwater
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 23:18

Nick was oke.. hij deliverde oke en hij kan ook freestylen. Qua bars moet ie zich aanpassen want het is allemaal veel te ingewikkeld.. hij moet directer punchen.

H-Suna vond ik wel de beste van alle tryout deelnemers.. werd ook veel geslapen op hem tho. En Mastah-D deed het ook niet slecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 19:59

Ik zag net dit...ben benieuwd

Event updates topic - Pagina 4 548931733
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 20:03

ik hoorde al dat er een journalist was ofzo.. In dat laatste stukje gaat het over dat opstootje afgelopen event. Wel jammer dat er net nu een journalist was.. Dit zal voor veel mensen de vooroordelen over rapbattles wel bevestigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 20:03

Verder wel dope dat er wat media aandacht is voor pob
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 20:06

'Naji' ok.

"Jouw kapsel is als straatkinderen zonder ouders..onverzorgd"....beetje kaakwater

En Foo vergelijkt Killer z'n kapsel met broccoli? ok. maar verder ben ik wel benieuwd naar die battle.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 20:09

Jammer dat het lettertype zo klein is.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 20:11

Ik deed gewoon inzoomen

en het hele artikel staat dus morgen in dat magazine als ik het goed begrijp? dus niet online..kga dat blad echt niet kopen namelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 20:11

die van Foo was idd iets van dat de achterkant van z'n kapsel op broccoli lijkt..

Als je hem zo quote klinkt het misschien flauw, maar op dat moment pakte dat de zaal wel ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 20:13

Alsnog te onduidelijk voor mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 20:14

dan zou ik maar een bezoekje brengen aan de opticien..kan het prima lezen namelijk.

en stiekem heeft Foo wel een beetje gelijk over die broccoli..lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Event updates topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Event updates topic   Event updates topic - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Event updates topic
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» POB event updates topic
» POB event updates topic
» POB event 06-10 updates
» POB event 15 juli Updates
» Update topic Maart Madness Event 30-3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: