Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB

Ga naar beneden 
+11
khadaffi
ForumMurdaturk
Zjos
piraat013
Ruben
JAMESZUIDWEST
reetkever
Jaap
Joost
Hauntedbacon
Randy
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimema 1 aug 2011 - 21:45

Terug naar boven Ga naar beneden
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimema 1 aug 2011 - 21:51

Zuiderstorm is wel hard, die playback line was dope.
Big Mike matig vind ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hauntedbacon
SJONNIE
SJONNIE
Hauntedbacon


Aantal berichten : 448
Reputatie : 16
Registratiedatum : 03-07-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimema 1 aug 2011 - 22:39

Nog nooit zo'n stilte gehoord bij pob @ Big mike's rondes
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimema 1 aug 2011 - 22:41

Zuipderstorm is nog droger dan Ingewikkeld.
Oftewel zeer matig.

Big Mike heeft alleen maar van die ''so obvious'' lines en mist diepgang en creativiteit.
Tussen slecht en matig in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimema 1 aug 2011 - 22:51

Joost schreef:
Zuipderstorm is nog droger dan Ingewikkeld.
Oftewel zeer matig.

Big Mike heeft alleen maar van die ''so obvious'' lines en mist diepgang en creativiteit.
Tussen slecht en matig in.

LOL, "tussen slecht en matig in" :\') :\')

Je bedoelt eerder: Totale bagger, echt zo'n rapper waarvan je sowieso al weet dat ie nooit echt progressie zal maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimema 1 aug 2011 - 22:59

Ja ik wilde niet al te negatief klinken dit keer.

Maar inderdaad hij zuigt wel heel erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimema 1 aug 2011 - 23:43

hahaha big mike kk slecht met ze rare stem/accent
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
JAMESZUIDWEST
SJONNIE
SJONNIE
JAMESZUIDWEST


Aantal berichten : 398
Reputatie : 60
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Akron, Ohio

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 0:32

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Kill-mike-fuck-this
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 1:02

Zuiderstorm vond ik wel grappig, mekki/ot line en playback line waren goed.
Maar die Dikke jongen die daar rechts stond mag zichzelf echt weggooien met zen nep marrokkaans accentje
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 9:27

snapje tfoeee echt een bezem
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 13:55

Verrassend dat Zuiderstorm zelf nog niet heeft gereageerd hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 13:58

Haha ik zat net nog te denken: Wie zou een goede volgende tegenstander voor Zuiderstorm zijn..
Lees nu net op twitter dat hij tegen BB gaat 28 aug
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 14:52

Is dat rode kaart of League battle denk je?
Ik denk dat Zuiderstorm hem makkelijk pakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 14:55

Uiteraard een league battle. Zuiderstorm kan nog verbeteren natuurlijk, maar een rode kaart lijkt me niet nodig. En BB heeft sowieso al een league battle tegen Tazer gehad.

Ik denk dat het een saaie battle met harde lines wordt. Qua lines zou ik hem aan BB geven, maar qua delivery licht aan Zuiderstorm alhoewel ze beiden een redelijk saaie delivery hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 17:20

Leuke battle zjos had deze makkelijk : zjos kwam over als een slimme jongen met een redelijk uitgebreide vocabulaire ik denk dat hij op vwo zit/zat en big mike was echt het tegenovergestelde van dat + skirre mocro accent kan niet he maar ik dwaal af van het onderwerp kortom vermakelijke battle zjos kwam redelijk mike mag nooit meer terug komen net als ys.





@Joost ik ben er achter gekomen dat ik op Annie MG Schmidtschool basisschool zat in Den Haag
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 18:18

Aiigt, thanks voor de reacties mensen..

Ik zal moeten verbeteren, maar ga tegen BB mijn best doen een nieuwe stap te zetten..
Mijn lines waren nu wat oppervlakkig, niet echt diepe woordspelingen/punches erin, maar ik wilde deze battle een beetje op safe spelen. Eigenlijk zat er maar 1 line in met een wat diepere wordplay erin, rest was meer beetje flauw/droog. Tegen BB wil ik gaan proberen iets meer diepgang in de lines te brengen, al is wordplay niet mijn allersterkste kant geef ik eerlijk toe..
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat de kritische kijker zoals Joost & Jaap niet ondersteboven hiervan zou zijn.. Lyricaal kan het beter..

Delivery kan wat beter, al zal het 'droge' er wel in blijven.. Ik kom in het dagelijks leven volgens vele ook als droogkloot over.

Jaap & Joost: Wat vonden jullie de beste line van mij in deze battle?
Ik ga mijn best doen tegen BB met wat meer diepgang te komen, en als dat lukt zal dat meer naar jullie smaak zijn denk ik..
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 18:29

En wat zouden jullie een geschikte tegenstander voor me vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hauntedbacon
SJONNIE
SJONNIE
Hauntedbacon


Aantal berichten : 448
Reputatie : 16
Registratiedatum : 03-07-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 18:35

Kwis
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 18:36

Droog is niet slecht, maar er zat niet echt veel energie/enthousiasme in (ik geloof best dat je wel enthousiast was btw).

Je timing kon op sommige momenten misschien ook iets beter. Bijvoorbeeld toen je zei: "die jongen die heeft sexappeal" Die was echt totaal verkeerd getimed waardoor hij minder dope overkwam dan wanneer je hem beter had getimed (vond de line sowieso een beetje voor de hand liggen...grote gast/macdonalds referentie).

En als wordplay niet je sterkste kant is, ga dan aub niks forceren, want als ik ergens een hekel aan heb is het geforceerde wordplay. Doe gewoon waar je wel sterk in bent, dan zou het goed moeten komen.

Je flow is vaak wel dope en ik hoor ook wel dat je genoeg potentie hebt om beter te worden. Zet een stijgende lijn neer en je wordt de Nederlandse Carter Deems.

Een beste line kan ik zo even niet bedenken..zaten niet echt uitschieters tussen imo..

Beste line van de battle vond ik persoonlijk van Big Mike over het zaad van je hond op je kin. Kankerdroog hoe hij het zei. Gewoon zo slecht ook dat het een bazenline is.


Laatst aangepast door Jaap op di 2 aug 2011 - 23:25; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 18:37

En BB is een goede volgende tegenstander...kan nu nog niemand anders bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
ForumMurdaturk
Akra
Akra



Aantal berichten : 94
Reputatie : 13
Registratiedatum : 27-07-11

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 19:03

Zuiderstorm is die verse vrolijke peer, net eentje uit een fruitmand.
Echt zo'n toffe peer met wie je een appeltje te schillen hebt maar tijdens gezellige dingen doen, no hetero.

Net genoeg om van Mike te winnen. Maar je krijgt volgende keer een telefooncel voor je dus moet je ietsje meer je best doen
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 19:19

ForumMurdaturk schreef:
Zuiderstorm is die verse vrolijke peer, net eentje uit een fruitmand.
Echt zo'n toffe peer met wie je een appeltje te schillen hebt maar tijdens gezellige dingen doen, no hetero.

Net genoeg om van Mike te winnen. Maar je krijgt volgende keer een telefooncel voor je dus moet je ietsje meer je best doen

Lees je post nog een keer alsjeblieft :\')


Laatst aangepast door piraat013 op di 2 aug 2011 - 23:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
ForumMurdaturk
Akra
Akra



Aantal berichten : 94
Reputatie : 13
Registratiedatum : 27-07-11

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 19:38

Oohw chipss
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 22:25

Zuiderstorm vs Ingewikkeld lijkt mij wel een goede match-up voor Zjos.
En er is trouwens niets mis mee om droog te zijn.

Ben het zelf ook soms.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 23:23

Ik ben sowieso voorzichtig met wordplay omdat het idd vaak geforceerd of played is.
En ik was idd enthousiast, maar ik ga zeker wat meer energie erin proberen te stoppen

en Carter Deems is de Amerikaanse Zuiderstorm.. jullie weten niks
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB    Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Big Mike Vs Zuiderstorm - Bootcamp Edition PunchOutBattles VB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Milli Vs EZG – Bootcamp Edition PunchOutBattles VrB
» Mojow Vs PG- Bootcamp Edition PunchOutBattles RK
» Veasum vs BB - Bootcamp Edition PunchOutBattles VrB
» Tazer vs Mennis-D - Bootcamp Edition PunchOutBattles VrB
» Bootcamp Edition PunchOutBattles - Ingewikkeld Vs Hunter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: