Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kaascouse vs Challamang Belgie

Ga naar beneden 
+16
furr
Riemiks
sensei
piraat013
ridler
master
reetkever
Piwi
BB
Alex
rolow
Jaap
Joost
Auron
3x
Doetje
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 19:43

sensei schreef:
Ga niet typen dat ik een pussy ben, kom het vertellen gap en als 2e ik ben fully personal gekomen maar over zijn rol in punch out en wat er gebeurd was. Ik ga niet over zijn persoonlijke leven of wat dan ook dat hadden wij niet eens afgesproken, dat voelde we gewoon aan dat we het beide niet zouden doen en dat is REAL. Vergis je niet riemiks is part of the team, ik heb belicht waar ik mee ZAT en dat is personal genoeg. Fuck outta here met je pussy je bent zelf een poes vriend opgerot



word up
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 20:21

Riemiks schreef:
WTF Noem je ons Pussy's? Het is pas pussy om ten behoeve van eigen gewin een mattie te exposen.. Ik weet niet hoe jij met je vrienden omgaat gozer, maar er is meer in het leven dan battlen en het is pas pussy dit te zeggen veilig van achter je pc. Schaam je! We hebben niet eens afgesproken om ons in te houden en alsnog hebben we met gepast respect met elkaar gebattled.. Schaam je diep

Hahaha lekker dikkerdje, jij bent de beste vriend die een mens kan hebben. Over loyaliteit gesproken, riemiks jij rapt niet en je weet dat je mattie sensei graag bekendheid wilt met rappen. Dit kan hij bereiken door het toernooi te winnen. Zou een goede vriend zijn vriend in de weg staan om zijn droom te bereiken? Dickhead

Personals is een part of the game. Je accepteert dus indirect het "ontvangen" van persoonlijke shit. Jullie rappers zeggen toch altijd dat de battles an sich niet niets met de persoon te maken hebben em dat het buiten de battle altijd "liefde" is. Wat staat je dan in de weg om personals te droppen? Its just a battle

Oja jullie blijvem nog steeds pussy. En dat zeg ik lekker veilig achter me pc (domste shit ever mr. spekkie en wmr. Wigger). Het is een forum waar je je mening kan geven, dit is 9 van de 10 keer anoniem. Dus het is per definitie pussy om anoniem op een forum kritiek te geven? En sensei wat wil je bewijzen door te reageren met "kom dat tegen mij zeggen" oid?
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 20:31

WHAHHAHA, check die pussyboys gelijk met zijn tweeën reageren -0_ alleen zouden ze het niet aan kunnen.



Pussyboissssss
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 20:32

master schreef:
Riemiks schreef:
WTF Noem je ons Pussy's? Het is pas pussy om ten behoeve van eigen gewin een mattie te exposen.. Ik weet niet hoe jij met je vrienden omgaat gozer, maar er is meer in het leven dan battlen en het is pas pussy dit te zeggen veilig van achter je pc. Schaam je! We hebben niet eens afgesproken om ons in te houden en alsnog hebben we met gepast respect met elkaar gebattled.. Schaam je diep

Hahaha lekker dikkerdje, jij bent de beste vriend die een mens kan hebben. Over loyaliteit gesproken, riemiks jij rapt niet en je weet dat je mattie sensei graag bekendheid wilt met rappen. Dit kan hij bereiken door het toernooi te winnen. Zou een goede vriend zijn vriend in de weg staan om zijn droom te bereiken? Dickhead

Personals is een part of the game. Je accepteert dus indirect het "ontvangen" van persoonlijke shit. Jullie rappers zeggen toch altijd dat de battles an sich niet niets met de persoon te maken hebben em dat het buiten de battle altijd "liefde" is. Wat staat je dan in de weg om personals te droppen? Its just a battle

Oja jullie blijvem nog steeds pussy. En dat zeg ik lekker veilig achter me pc (domste shit ever mr. spekkie en wmr. Wigger). Het is een forum waar je je mening kan geven, dit is 9 van de 10 keer anoniem. Dus het is per definitie pussy om anoniem op een forum kritiek te geven? En sensei wat wil je bewijzen door te reageren met "kom dat tegen mij zeggen" oid?

Suspect Suspect Shocked autist
Terug naar boven Ga naar beneden
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 20:53

Master jij bent echt stoer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 20:58

master schreef:
Riemiks schreef:
WTF Noem je ons Pussy's? Het is pas pussy om ten behoeve van eigen gewin een mattie te exposen.. Ik weet niet hoe jij met je vrienden omgaat gozer, maar er is meer in het leven dan battlen en het is pas pussy dit te zeggen veilig van achter je pc. Schaam je! We hebben niet eens afgesproken om ons in te houden en alsnog hebben we met gepast respect met elkaar gebattled.. Schaam je diep

Hahaha lekker dikkerdje, jij bent de beste vriend die een mens kan hebben. Over loyaliteit gesproken, riemiks jij rapt niet en je weet dat je mattie sensei graag bekendheid wilt met rappen. Dit kan hij bereiken door het toernooi te winnen. Zou een goede vriend zijn vriend in de weg staan om zijn droom te bereiken? Dickhead

Personals is een part of the game. Je accepteert dus indirect het "ontvangen" van persoonlijke shit. Jullie rappers zeggen toch altijd dat de battles an sich niet niets met de persoon te maken hebben em dat het buiten de battle altijd "liefde" is. Wat staat je dan in de weg om personals te droppen? Its just a battle

Oja jullie blijvem nog steeds pussy. En dat zeg ik lekker veilig achter me pc (domste shit ever mr. spekkie en wmr. Wigger). Het is een forum waar je je mening kan geven, dit is 9 van de 10 keer anoniem. Dus het is per definitie pussy om anoniem op een forum kritiek te geven? En sensei wat wil je bewijzen door te reageren met "kom dat tegen mij zeggen" oid?

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Loep
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 21:57

Jongens laten we niet vergeten dat master universiteit doet....
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 22:38

Master heeft het IQ van een walnoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
De Consequentie
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : 7
Registratiedatum : 28-11-11

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 23:33

Damn... Ik heb enorm veel waardering voor Kaascouse gekregen door deze battle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crazy S
SJONNIE
SJONNIE
Crazy S


Aantal berichten : 535
Reputatie : 0
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 3:45

Kaascouse bodybag
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=2rGFHneu2BQ
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 8:19

hahahhhha jongens goeie opmerkingen. De opmerking van rolow als uiterste. Spijtig dat er niet inhoudelijk op wordt gereageerd (van joost was dat wel te verwachten).
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 12:10

ahahaha autist
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 12:23

Piraat, je signature faalt nogal...past totaal niet bij die meme
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 12:53

Kaascouse in 3, keiharde personals.. Challamizzle voelde ze kk hard aankomen. Heerlyk!
Eindelyk gaat ie kapot van binnen en doet ie niet meer zo blij als toen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 12:58

Eerlijk gezegd denk ik niet dat Challamang zich echt geraakt voelt. En hij doet nog steeds even blij hoor. Hij lacht na elke line van Kaascouse.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 13:02

Vergeleken met al zn andere gare battles doet ie nu wel rustig hoor als die ander aan et spitten is. En ik weet zeker dat ie zich geraakt voelt van binnen, alleen showt ie het niet
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 13:13

Weetje wat ik haat, dat Challamang iedereen in de zaal een box geeft.. kkr slijmbal is et ook
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 13:21

Ik ga trouwens steeds stuk om Kaascouse z'n reacties op Challamang z'n lines en handelingen. Als Challamang die boks geeft aan de juryleden doet KC van..'dude, wtf'..
En na die 3e ronde van KC als Challa aan de beurt is, maar het even duurt voordat ie begint kijkt KC van...begin ofzo... haha

En hoe KC doet als ie het over Challa z'n haar heeft in de 1ste ronde...'wtf is dat?' en daarna beeldt ie Challa z'n haar uit...lmao
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 15:42

Kaascouse is erg dope in deze, ik ben blij dat ie tegen mij geen personals heeft gebruikt als ik dit zo zie

Challa is gewoon Challa, heb wel een paar keer moeten glimlachen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Gesponsorde inhoud





Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaascouse vs Challamang Belgie   Kaascouse vs Challamang Belgie - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kaascouse vs Challamang Belgie
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 29 juni Kaascouse vs Crackbek @ Funx (UPDATE: Kaascouse vs Terry)
» Akra vs. Challamang
» Challamang vs El Karbise (POB Next Gen)
» Shiike vs Challamang
» Challamang vs Lerr (freestylebattle)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: