Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)

Ga naar beneden 
+6
Jaap
NiggehvanAlmere
Piwi
khadaffi
Ruben
Hunter
10 plaatsers
AuteurBericht
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimewo 18 apr 2012 - 0:37

- In het Nederlands
- Wie begint maakt niet uit
- Aantal lines onder elkaar afspreken
- Reply mag
- Best of 5 votes
- Deadline is op Zondag 22-04-2012 (23:59)
- Bij noshow volgt een punt aftrek
- Iedereen heeft recht op 3 uitstelmogelijkheden.
- Bij een uitstel heb je tot Maandag 23-04-2012 (23:59) om te droppen.
- Als je no-showed na je 3 uitstelmogelijkheden, wordt je uitgesloten van verdere deelname.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimewo 18 apr 2012 - 15:35

Ben je down met 16 barz?
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimewo 18 apr 2012 - 15:38

ben je down syndroom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimewo 18 apr 2012 - 15:58

Is goud mjung
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 20:38

Nog niet helemaal tevreden, nog iets te veel fillers maar hier is mijn tekst:


Deze man kwam zeuren op het forum dat hij tegen iemand wilde die nog geen battle heeft gedaan.
Dat vind ik kanker pussy maar helaas heeft het jou niet kunnen verhelpen van je tweede nederlaag.
En ‘Piwi’, hoe de fuck bedenk je zo een lelijke naam.
Het klinkt nog viezer dan de zwetende naad van een bedelaar.
En als je lines zijn nog eentoniger dan kassamedewerkers die vragen of ik nog zegels spaar.
Terwijl je nog minder grappig bent dan die sketch over ABOVT die RJ op het forum heeft geplaatst.
En na deze battle lig je in een kist, maar hij zal wel zeggen dat het komt omdat hij zijn tekst pas sinds 5 minuten heeft gemaakt.
Maar bitch geen gemaar, ik ruk alle rozen van je grafkist af zodat je stopt met het telkens verbloemen van je nederlaag.
En deze man is zo eenzaam, dat als hij zelfmoord wilt plegen en van een flat springt, zelfs Joost niet met hem meegaat.
En het is foktop dat er niemand voor je gereed staat
De enige keer dat jij met iemand in zee gaat is als hij jou dode lijk in de zee plaatst.
En deze man kent geen schaamte, want als hij denkt die reet is aan,
dan rent hij achter die reet aan en vraag ik waarom dan zegt hij dat gaat je geen reet aan.
En het is een feit dat jou lines Precies Irritant Weinig Inhoud hebben als een lege zaal
En jou Pik Is Waarschijnlijk In je vaders aidskanaal,
Want in een vrouwelijk geslachtsdeel is voor jou geen plaatst!

Time!
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 21:14

haha best nice Ruben
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 21:16

ait ik ga nu mn tekst schrijven

ait huiswerk
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 21:18

ohw
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 21:38

Luister, het is je boi Piwi laat me beginnen (no dani)
in deze kom ik je verslinden met m'n zinnen
Op tinychat ging je achter me rug praten als een fucking roddelaar
gaat ie weer wat bullshit vertellen, wat voor domme praat
sukkel wie de fuck probeer je voor de gek te houden
achja roddelaars zijn als me sletjes omdat ze van lullen houden.
En Ruben is een eckte voetbal fanaat, elke dag komt hij thuis en gaat ie vertellen
over z'n kattenkwaad, dat hij zich zogenaamd in de stadium heeft misdraagt
maar je bent geen echte supporter als je alleen de kleding van je eigen club draagt.
Je bent voor ajax toch? ajax is een joden club dat zeg voluit,
aai een ajax bleekmiddel fles en ruben komt eruit!
En laten we eens beginnen over z'n uiterlijk DIE SHIT KAN NIET, hij heeft een V-hals als Vin diesel
en een kapsel als Kimbra, serieus jouw kapsel is zo faktap, het is als je band met moeder…'t heeft nooit genoeg aandacht gehad.
Je kapsel is zo faktap dat het minder waarde heeft dan de zak met schaamhaar van Borat. dus Ruben krijgt de opdracht om te rappen dat vindt hij vet kwai! dude je krijgt alleen maar de opdracht om grappig te zijn.. Ruben Nicolai.
domme actie van je moeder dat ze je heeft gebaard, meisjes zien jou niet als de prins op het witte paard maar als het witte paard. dus Challamang kunnen we gebruiken als rugtas,
Lerr kunnen we gebruiken als zaklamp jou kunnen we gebruiken als….. paard : l
tja misschien komt me tekst een beetje belachelijk over, want ik heb niet genoeg tijd erin gestoken. jij hebt hier 3 dagen van te voren voor voorbereid terwijl ik dit gewoon in minder dan 20 minuten schrijf.
dit is me allerlaatste line, heb toch niks meer te droppen, achja ik ga maar eens stoppen. peace bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 21:46

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Kevin-Hart-600x439
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 22:23

Ruben:
De meeste punches zijn vrij oppervlakkig, maar wel een hoge punch dichtheid en een knap rijmschema die de hele verse lang doorgaat.
Verder gebruik gemaakt van actualiteiten op het forum. In zo'n battle kan je niet goed personal komen, maar zulke actuele lines zijn een goed alternatief om te zorgen dat het niet te standaard is.

Piwi:
Maakt ook gebruik van dubbelrijm, maar op sommige punten is de rijm wat minder en niet helemaal lekker. Je punches moet je nog wat aan werken. Opzich dope dat je gebruik maakt van persoonlijke punches, maar ze zijn niet allemaal even sterk. Ze kloppen soms net niet, of zijn wat vergezocht of geforceerd.
'achja roddelaars zijn als me sletjes omdat ze van lullen houden.' Deze klopt wel maar is niet echt punchend en erg played, dat is jammer.

Vote: Ruben,

Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 22:33

Ik vote ook voor Ruben. Heeft allemaal iets meer flow, dat van piwi is meer rijm á rijm.
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 22:55

ik stem voor piwi, hij is me nigger jwz
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 23:03


Ik stem voor Ruben. heeft potentie om iets leuks in elkaar te zetten.
en doet het in deze battle duidelijk beter dan Piwi. ruben in 3 en ot
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimema 23 apr 2012 - 5:22

Dankjewel Zjos voor je reactie en de rest ook voor de votes.
Ik ga nu een weekje naar Madrid dus jullie moeten me tot vrijdag missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimema 23 apr 2012 - 14:51

ruben had de verbloemen lijn
die al weer eerder is gedaan
maar toch beste van de battle

voor de rest
zijn de lijns af en toe veeeeeeels te lang
enter wat vaker of rijm wat vaker..


vote ruben rijm punch inhoud
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimema 23 apr 2012 - 17:08

ik stem ook voor piwi hij was kk hard diepe shit je weet toch mensen snappen het niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitimema 23 apr 2012 - 22:44

Aight.. dan drop ik ook nog een vote omdat ik aardig ben :

Ruben

Deze man kwam zeuren op het forum dat hij tegen iemand wilde die nog geen battle heeft gedaan.
Dat vind ik kanker pussy maar helaas heeft het jou niet kunnen verhelpen van je tweede nederlaag.
En na deze battle lig je in een kist, maar hij zal wel zeggen dat het komt omdat hij zijn tekst pas sinds 5 minuten heeft gemaakt.
Maar bitch geen gemaar, ik ruk alle rozen van je grafkist af zodat je stopt met het telkens verbloemen van je nederlaag.

En deze man is zo eenzaam, dat als hij zelfmoord wilt plegen en van een flat springt, zelfs Joost niet met hem meegaat.


Bovengenoemde vond ik leuk om te lezen. Verbloemen line is dope!



Piwi


Je bent voor ajax toch? ajax is een joden club dat zeg voluit,
aai een ajax bleekmiddel fles en ruben komt eruit!

Je kapsel is zo faktap dat het minder waarde heeft dan de zak met schaamhaar van Borat. dus Ruben krijgt de opdracht om te rappen dat vindt hij vet kwai! dude je krijgt alleen maar de opdracht om grappig te zijn.. Ruben Nicolai.


Aight, je snapt wel hoe je die pause lines moet droppen, dat is dope. Die andere line was moest ik persoonlijk om lachen, verder vind ik je verse wat minder. Probeer meer wordplays in je verse te stoppen en je humor gedeelte upsteppen. En maak je zinnen wat korter volgende keer, besteed desnoods 4 barz aan een punch, zo ziet het er niet uit.
Ruben had dat laatste wel goed in orde en had leukere lines.


Ruben wint.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)   RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RBL Week 8 : Piwi (0-1) VS Ruben (0-0)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Inschrijvingstopic RBL week 6
» RBL inschrijvingstopic week 2
» RBL inschrijvingstopic week 8
» RBL : Niggehvanalmere (1-1) VS OVOXO (0-0) VS PIWI (0-0)
» Inschrijvingstopic RBL week 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten :: Battleraps League 2011/2012-
Ga naar: