Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )

Ga naar beneden 
+8
caveman
Albo
Vrouwonvriendelijk
Wazig zicht
Piwi
Zjos
Jaap
Joop
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 21:31

Ik heb er voor gekozen om iets te doen voor de community hier en voor mij zelf beat producer van de week te droppen.
Op elke dinsdag zal ik een Beat Producer droppen. Zeg niet meteen dat het jou stijl van muziek is maar wel mijn stijl.
Hoop dat iedereen het wat vind. Ik zou graag willen dat jullie mij uitsluitend voor deze topic laten posten, dus please
geen beat producer naar jou keuze droppen.

Dit is hoe het zal gaan,
-Ik drop elke dinsdag de beat producer van de week.
-Zal minimaal 5 videos van de producer droppen hier.
-Als jullie willen kunnen jullie van de beat producer van de week ook hun songs droppen(Uitsluitend van degene die ik als beat producer voor die week uit kies).
-Ik zal de post op het main pagina van dit topic de updates posten.
-Als jullie suggesties hebben, stuur mij een privé berichtje op het forum

Bedankt voor het bekijken!!!

Vandaag 19-6-2012 is de beat producer van de week: Mondho

Deze man is zeker hard en probeert het zo echt mogelijk te houden. Hij blijft zijn beats op de MPC maken, en ik zie hem nooit een computer gebruiken voor zijn beats.
Deze man kan zeker props krijgen want hij is ook zeker hard. Persoonlijk weet ik niet veel van hem omdat hij nog niet zo heel lang zijn beats released. Weet wel dat
hij uit Frankrijk komt, en bestwel veel shows doet daar. Hij doet me een beetje denken aan de sound van Da Shogunz.







MVG,
Joop

12-6-2012 zijn de beat Producers van de week: The Doppelgangaz/Ghastly Duo

Dit zijn mannen waarvan ik alle muziek van moet beluisteren en ook al hun nieuwe stuff koop en beluister. Hun zijn voor mij zowieso 1 van de best in hun soort,
ik luister heel graag naar ze omdat je oldschool zijn maar toch zeker klinkt het anders. Maar niet commercieel en dat vind ik vooral mooi aan dit duo. Ze doen het
omdat ze het leuk vinden en omdat ze hun ding goed kunnen. Hun soloartiesten namen zijn EP & Matter ov Fact. Ik zeg nu zeker GENIET, want dat kan je van dit
duo echt doen, en laat wat feedback achter.






5-6-2012 is de beat Producer van de week:TruffelMusic

Deze man is van Nederlandse afkomst, zit onder het muziek label ''Da Shogunz''. Hij werkt veel samen met blabbermouf, Mad Rev, Corown da Sensei en DJ Propo'88 en dan vergeet ik
waarschijnlijk nog een hoop namen. Ze doen aardig veel shows door heel Nederland. Laatst is er nieuwe Producer bij de groep die ook naar Nederland
gekomen KickBack90sBeat dat was de beat producer van vorige week. Truffel luister ik zeker al een paar jaar heb moeten wennen aan zijn sound omdat het toch
af en toe iets te simpel klinkt maar toch heeft hij hele harde beats.








MVG,
Joop

Vandaag 29-5-2012 is de beat Producer van de week:KickBack90sBeats

Ik weet niet veel van deze producer omdat er gewoon weinig informatie over hem zelf te vinden valt. Nou weet ik wel dat hij zeer goede beats maakt en zeker
tot mijn favorieten behoort. Hij maakt al een tijdje muziek en heeft al voor aardig wat bekendere namen geproduceerd. Verder kan ik zeggen geniet van de
volgende nummers die ik ga droppen hier!







Is misschien niet al te bekend onder alle
Vandaag 22-5-2012 is de beat producer van de week:Moods.

Moods is nog een jonge gast die pas een paar jaartjes in de muziek mee rolt, zijn naam is Rick en hij komt uit Rotterdam. Toch heeft deze producer me hart
weten te overwinnen met zijn stunning smooth/mellow beats. Hij behoort zowieso tot mijn favoriete producers waar ik eigenlijk toch wel dagelijks naar luister.
Zijn naam is Nick en komt uit Nederlands hij werkt veel samen met The Herby Plants, aantal jam sessies met Boef. En heeft nu een aantal kleine albums op zijn
naam staan. Hieronder staan weer wat videos.







MVG,
Joop

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag 15-5-2012 is de beat producer van de week: Kankick.

Kankick is al een veteraan onder de producers, maar heeft toch niet altijd de shine gekregen die hij eigenlijk wel verdiende. Hij komt uit Oxnard CA,
maakt ongeveer beats sinds 1988, hij begon een beetje met Madlib samen(toen hij nog geen Madlib heette) en werkte ook veel met hem samen in een
groep genaamd Lootpack. Op het moment produceert hij beats voor Clear Soul Forces, Royce da 5’9 en nog meer andere rappers. De sound die hij creëert
is vooral Crispy, Dusty maar toch wel zuiver. Ik zal hier weer wat videos onder aan plaatsen.







Volgende week 22-5-2012 weer een andere producer, en het word weer een Classic one.

MVG,
Joop


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De beat producer van deze week is iLLUZUAL, hij komt uit Engeland - Bradford. Hij maakt muziek onder het label Sinoptic music.









Hoop dat jullie dit initatief wat vinden, geef me wat feedback.

MVG,

Joop


Laatst aangepast door Joop op di 19 jun 2012 - 12:00; in totaal 17 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 21:46

cker fette beatproducer
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimema 14 mei 2012 - 21:56

Updated in 1ste post, met Producer van de week Kankick
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimema 14 mei 2012 - 22:38

Jaap schreef:
cker fette beatproducer
Terug naar boven Ga naar beneden
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimedi 22 mei 2012 - 9:45

Updated in 1ste post, met Producer van de week Moods.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimedi 29 mei 2012 - 21:53

Updated in 1ste post, met Producer van de week KickBack90sBeats!
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimewo 30 mei 2012 - 17:22

wel dope dat je dit doet man Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimewo 30 mei 2012 - 18:43

Thanks nog niet veel mensen hier iets zien posten wel jammer, maarja ik laat me niet kennen Razz Blijf gewoon doorgaan met dit, dit is muziek waarvan ik houd dus Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimewo 30 mei 2012 - 18:56

ik check het wel, maar geen zin om te reageren
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimewo 6 jun 2012 - 19:06

Updated in 1ste post! Met Truffel the Phunky Phaqir
Terug naar boven Ga naar beneden
Wazig zicht
Akra
Akra
Wazig zicht


Aantal berichten : 53
Reputatie : 1
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimewo 6 jun 2012 - 19:21

Bedankt voor dit, Joop. Dope topic!

Terug naar boven Ga naar beneden
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimewo 6 jun 2012 - 19:34

Thanks man, vind ik aardig Razz !
Terug naar boven Ga naar beneden
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 8:05

Trouwens al 2 dagen updated in first post vergeten te zeggen haha !
Terug naar boven Ga naar beneden
Wazig zicht
Akra
Akra
Wazig zicht


Aantal berichten : 53
Reputatie : 1
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 10:58

Doppelgangaz zijn dope!

De nieuwe Beats For Brothels, Vol. 2 kun je trouwens al pre-orderen.
Er is eentje besteld!
Terug naar boven Ga naar beneden
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 11:27

Ik moet hem ook hebben man maar ik heb geen creditcard ofso, kan je niet betalen met paysafe card of wat dan ook ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wazig zicht
Akra
Akra
Wazig zicht


Aantal berichten : 53
Reputatie : 1
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 16:39

Denk dat het enkel via Paypal is, zo heb ik hem toch besteld...

Is echt gemakkelijk hoor als je dat nog niet hebt.
Je maakt een paypal aan, schrijft wat geld van je nederlandse rekening over naar je paypal account.
En al je aankopen houden niet meer dan 2 muisklikken in.
Maar dit weet je waarschijnlijk allemaal wel....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 16:40

Je hoeft tegenwoordig niet eens meer speciaal geld op je Paypal account te zetten. Je kan gewoon je rekeningnummer aan je account koppelen en zo gelijk via Paypal betalen zonder dat je eerst een week moet wachten totdat het geld op je paypal account staat..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Wazig zicht
Akra
Akra
Wazig zicht


Aantal berichten : 53
Reputatie : 1
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 16:44

Owja tuurlijk, stom van me.
Heb ze zelf onlangs nog aan elkaar gelinkt...

Nouja, nog makkelijker dan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 14:23

Thanks, ik zal het effe proberen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Wazig zicht
Akra
Akra
Wazig zicht


Aantal berichten : 53
Reputatie : 1
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 34

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 15:36

Doe dat!

Ik zag trouwens gisteren avond op hun facebook dat de eerste pre-orders al verzonden zijn...
Binnen anderhalve week zou hij hier moeten zijn. Joepie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 17:21

Waarom is dit elke dinsdag van de week?
Dan komt er al een nieuwe Naruto uit , gedraag je
Terug naar boven Ga naar beneden
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 10:43

Fuck naruto, enigste anime die ik kijk is Legend of Korra.
Terug naar boven Ga naar beneden
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 12:27

Er is deze week geen nieuwe naruto gekomen jeevz gedraag je
Terug naar boven Ga naar beneden
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 14:00

Updated in 1ste post met beat producer van de week: Mondho
Terug naar boven Ga naar beneden
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 14:19

fuck naruto en the legend of korra
tering anime's
beter kijk je basilisk, one piece, code geass
elfen lied, gintama

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )   Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week ) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beat producer van de week ( Elke dinsdag van de week )
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» P.STACKS VS REAL TALK / 1st EVER PRODUCER/MC BATTLE
» Beat Hoi
» XXL beat of the day #2
» XXL beat of the day #1
» Beat Tuturiol

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Muziek-
Ga naar: