Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Insayno vs Lerr

Ga naar beneden 
+29
Nick Vayne
De Gevallen Engel
Crazy S
piraat013
Hunter
Joop
MT
sauterfaun
Nicky Bobs
Piwi
rolow
Joost
furr
BB
Insayno
caveman
Zjos
Lerr
JohanDerksenJr
Auron
sensei
reetkever
AGIE
Huussuh
Vrouwonvriendelijk
jordyvision
Ruben
master
Jaap
33 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Insayno
Akra
Akra



Aantal berichten : 143
Reputatie : 6
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Amsterdam

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 1:52

Okay nu mijn kant van het verhaal

Ik had inderdaad die foto gepost omdat ik er moe van werd dat mensen mij met Darryl vergeleken. Lerr ging hier inderdaad op reageren en dit is uit de hand gelopen.

Aangekomen daar, durfde lerr mij niet eens aan te kijken. Liep als een poesje naar binnen. Toen ik hem aansprak begon hij opeens stoer te doen. De grap is dat hij werd uitgelachen in zijn eigen land

In de finale battle, had ik helemaal niet de beats uitgekozen. Ik heb alleen gevraagd om oldskool/boombap beats. Iedere battle MC is bekend met dit format en dit battled lekkerder voor ons beide aangezien er in sommige rondes dubstep gebruikt werd. Dat freestyled niet zo chill.

In de binnen ronde, zoals de jury ook al zei: Ik had daar gewonnen, period. Maar omdat het finale was wouden ze nog een buiten OT zetten. Eigenlijk was deze gehele OT niet nodig.

Toen wou opeens Lerr dat ik ga beginnen, terwijl de hele avond al was: Als je binnen begint, dan hoef je buiten niet te beginnen. Ik weet ook dat jij vrienden bent met de jury.

Anyways, Lerr kwam buiten iets doper dan ik, maar ik hoorde overduidelijk een stuk of 8 bars die schematisch zo sterk in elkaar zaten. Dat kon je never niet freestylen. Ik hoorde ook via via dat je wel vaker je shit schreef. Die lines van je telefoon, weet ik veel, ik zag je in jezelf zitten, studerende. Als MC herken je dat. Easy. Tot daar aan toe.

Toen ik vroeg om een extra ronde aangezien het de finale was en eigenlijk de hele buitenronde niet eens nodig was omdat ik je binnen al op slot had, vond ik het wel zo eerlijk dat we dan alsnog een ronde konden toen. Maar toen kwam meneer met: Neeee, geef eerst het geld want anders gaan jullie van gedachte veranderen blablabla.
Dus dat toonde alleen maar meer aan dat je bang was, omdat je wist dat je die shit nog een keer kon. Je hebt de gehele avond een matige prestatie afgeleverd en opeens kwam je in de finale buiten veel sterker dan de hele avond ja sure.

Toen heb ik aangegeven. Fok die 200 euro maar, paas het aan hem, ik wil hem puur nog battelen voor de artvorm. Hierna heb ik je gekapotgemaakt en kreeg ik vrijwel van heel Gent respect. Wel ironisch dat jij alle reacties op je Facebook heb verwijderd.

OH JA. Het grappigste is dat zelfs de jury naar mij toe kwam met spijt. Ze zeiden dat ze mij achteraf toch nog wouden kiezen maar moeilijk die money terug konden claimen. Ook omdat je al was weggegaan en vroegen om mijn bankrekeningnummer. Ik kreeg nog iets van 60 euro cash, de rest wordt volgende maand overgemaakt.

Ik ben inderdaad bij Desco blijven Crashen. Humble dude. Hij heeft niks verwijderd. Ik hoop zelfs dat ie het online zet zodat iedereen kan zien dat ik had moeten winnen. Als zelfs je eigen plaats het zegt en iedereen na afloop mij het zei, en zelfs de jury geld op mijn focking rekening gaat storten omdat ze zelf vinden dat ze een verkeerde keuze hebben gemaakt dan zegt dit genoeg toch?

Voor de rest hoef je mij niet uit te schelden op internet. In real life scheet je, dus kom nu niet thug doen alsjeblieft jongen.

Dit is mijn kant van het verhaal en het zal mij een worst wezen of iemand het gelooft of niet

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.insayno.nl
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 1:56

klinkt als 2 mensen met een Arsonal complex, maar i don't really give a fuck...beter komt de footage gewoon uit, klinkt in ieder geval als een interessante battle
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Insayno
Akra
Akra



Aantal berichten : 143
Reputatie : 6
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Amsterdam

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 1:58

Oh, en voor de mensen die willen weten hoe het echt zit en niet weten wie ze nou moeten geloven.

Vraag het anders aan "Letterfretter Mike" op Facebook. Hij was Jurylid. Mattie van Lerr ook volgens mij... Dus ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.insayno.nl
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 2:47

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Shit-got-real
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 7:15

JohanDerksenJr schreef:
Auron je faalt een beetje met je gifje.

Insayno vs Lerr - Pagina 2 1338945812412
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 8:01

Oke, wat was de afspraak nou 1 ronde of 2 rondes?
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 8:51

Insayno vs Lerr - Pagina 2 9k=
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 8:56

Ik vind Insayno z'n verhaal geloofwaardiger

haters


Maar Insayno, als je die cameraman zo goed kent, push hem dan ook ff om die beelden online te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 9:38

Altijd leuk als Insayno weer op het forum is.

Ik ga geen kanten kiezen, ik wil de battle zien en dan pas ga ik oordelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 10:52

Ik wil die battle nu ook wel eens zien, uit deze twee verhalen wordt ik niet veel wijzer. Kan moeilijk nu een kant kiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 11:02

jeeeej weer een wellus nietus verhaal:D
battlerappers zijn zo volwassen

laat die beelden maar snel online komen, dan kunnen we zelf wel beoordelen wie er doper was. Het lijkt mij overigens wel sterk dat juryleden uit eigen zak geld gaan storten op jou rekening, omdat ze vinden dat ze een verkeerde beslissing hebben genomen...
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 11:02

Insayno schreef:

Aangekomen daar, durfde lerr mij niet eens aan te kijken. Liep als een poesje naar binnen.



BREHHHHHHHHHHH LERR HEEFT KUTJE IN ZN BROEK BREHHHHHHHHHHHH chris


nee grapje ik ga niet voor je liegen ik wil deze battle nu ook wel zien tok qq :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 12:06

Ja man, ik geloof eerder Insayno nu dan Lerr.. die Lerr lult bijna altijd wat een gast.

Nu gaat hij niet eens meer op Insayno zn verhaal reageren, let maar op :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 12:23

Lerr is te druk bezig met chickies ballen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 12:43

Ik geloof ze beide niet... Ik oordeel wel als de beelden online staan
Terug naar boven Ga naar beneden
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 12:55

[quote="BB"]maar i don't really give a fuck...beter komt de footage gewoon uit,/quote]

dat dus
Terug naar boven Ga naar beneden
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 14:10

http://hiphopstraatgebeuren.be/verslag-risk-battles/

Verslag van die battledag...

Ik ga niet al Insayno zijn onware dingen weerleggen ofzo, ik weet dat perceptie en eigen kijk een grote invloed heeft op mensen hun mening/verhalen, maar het gaat er los over hoe dat hij over alles anders denkt Very Happy


Ik ga m'n uiterste best doen om die beelden te fixen. 1
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 14:15

Insayno vs Lerr - Pagina 2 RISK-Insayno-Estrada-560x560

Aight ziet er wel uit als die raw hiphop shit..kan niet wachten om de beelden te zien
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 14:53

Organisator Estrada kloppie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 18:04

Persoonlijk word ik een beetje moe van al dat gezeik na afloop van freestyle battles
Ik weet niet of het toeval is dat Insayno hier steeds bij betrokken is maar fock it
Hou het nou es bij battlen en accepteer de uitkomst
Toen ik freestyle battles deed zag/hoorde ik nooit zulke shit
Niks mis mee als een battle niet zo gaat als gehoopt maar shit happens, van die internet nabeschouwingen wordt niemand wijzer en je komt er onderling meestal toch niet uit

Zo, nu doe ik weer lief
Lerr en Insayno zijn jofel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 18:24

preach on! luister naar die man, hij is oud en wijs
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 18:30

insayno zegt 2 keer dat lerr bang was en hem niet aan durft te kijken.. daarna zegt hij dat lerr stoer begon te doen...

wat is het nou?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 19:17

Ik vind mensen zoals Lerr en Insayno altijd fucking grappig Razz Dayum, laat me meer lachen hahahaha. Wat een onzin weer lol
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 20:13

Verdomme waar blijft die battle tussen waldo en 7even.
ik reageer trouwens even via deze topic, want anders is het een beetje wack als ik een nieuw topic maakt onder de battle waldo vs 7even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 20:15

Snapje, kk wack is dat!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Insayno vs Lerr - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Lerr   Insayno vs Lerr - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Insayno vs Lerr
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Najih vs Lerr
» Lerr vs Chris Meth
» Challamang vs Lerr (freestylebattle)
» Lerr - Vlam in de pan (video)
» Lerr @ United Colors

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Overige Battles-
Ga naar: