Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh

Ga naar beneden 
+8
Huussuh
Nick Vayne
De Gevallen Engel
BB
Jaap
piraat013
3x
Crazy S
12 plaatsers
AuteurBericht
Crazy S
SJONNIE
SJONNIE
Crazy S


Aantal berichten : 535
Reputatie : 0
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 1:31

Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=2rGFHneu2BQ
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 3:59

Fucking dope battle, hoop dat er meer zoals deze komen.

Na de eerste keer kijken geef ik ronde 1 en 3 aan DNA, ronde 2 aan Eurgh.

Ik geef hem aan DNA, ook al heeft hij Eurgh niet gesloopt zoals ik vooraf gedacht had.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 4:46

faka
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 7:07

3x schreef:
Ik geef hem aan DNA

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Z4i6f
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 10:04

ik ga stuk dat iedereen lijkt te vinden dat DNA gebodied heeft...welke battle hebben hun gekeken lol...mensen zijn kk dom == is gewoon frustrerend om te zien

Eurgh was gewoon consistent + exposed veel van DNAs stijl, DNA had een paar hele dope lines (Die hij echt niet hoefde te herhalen), maar ook veel mad corny/played out lines, en Eurghs freestyle/rebuttals waren veel beter.

Ronde 1 lichte edge naar Eurgh
Ronde 2 easy voor Eurgh
Ronde 3 tie, minste ronde van Eurgh, maar DNA heeft hier z'n corniest lines (interscope line qq) en de lamest set-up ever 'I dont remember the name of the song, but I recall it now' #FOHLM

zou ronde 3 ook aan DNA kunnen geven, maar als je dit een bodybag voor DNA vind (eigenlijk al als je vindt dat ie uberhaupt wint) moet je gewoon stoppen met battles kijken


mja wel een dope battle & probably de beste van dit event.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 10:13

Dit is zeker geen bodybag. Moeilijk om een winnaar te kiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 10:18

Ronde 1 - DNA easy
Ronde 2 - Ur
Ronde 3 - Normaal gesproken is Ur corny as fuck maar dit is een van zn beste rondes die ooit gehoord heb. DNA ook hard in deze ronde, lastig te kiezen

Hoe dan ook, geen bodybag voor either one.
Terug naar boven Ga naar beneden
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 11:08

Brute battle dit, gruwelijk hoe Eurgh van keiharde personals over DNA zn stijl (wat ik zwaar terecht vind, dus misschien ben ik een beetje biased wat dat betreft) en zn verleden in wordplay giet, die gast is echt leip. Dit is misschien wel zn beste battle tot nu toe, zoveel relevante punchlines.
Dit is ook wel een van DNA zn betere performances maar zoals al eerder aangegeven komt ie soms tussendoor met zulke corny shit dat het aan de overtuiging van de rest van zn lines afdoet. Beide topprestatie maar Eurgh wint want consistenter, ik heb geen zin om per ronde te beslissen.

n.b. die DNAtheist van Eurgh was trouwens ook corny, vooral als je m zo nadrukkelijk als afsluiter gebruikt
Terug naar boven Ga naar beneden
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 17:33

BB schreef:
ik ga stuk dat iedereen lijkt te vinden dat DNA gebodied heeft...welke battle hebben hun zij gekeken lol...mensen zijn kk dom == is gewoon frustrerend om te zien

Eurgh was gewoon consistent + exposed veel van DNAs stijl, DNA had een paar hele dope lines (Die hij echt niet hoefde te herhalen), maar ook veel mad corny/played out lines, en Eurghs freestyle/rebuttals waren veel beter.

Ronde 1 lichte edge naar Eurgh
Ronde 2 easy voor Eurgh
Ronde 3 tie, minste ronde van Eurgh, maar DNA heeft hier z'n corniest lines (interscope line qq) en de lamest set-up ever 'I dont remember the name of the song, but I recall it now' #FOHLM

zou ronde 3 ook aan DNA kunnen geven, maar als je dit een bodybag voor DNA vind (eigenlijk al als je vindt dat ie uberhaupt wint) moet je gewoon stoppen met battles kijken


mja wel een dope battle & probably de beste van dit event.

Niemand hier zegt dat het een bb is.
Jij als DNA hater vindt het al spannend (ronde 1 en 3).
Waarom zouden mensen moeten stoppen met battles kijken wanneer zij vinden dat DNA gewonnen heeft?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 17:41

Omdat je dan gewoon totaal geen verstand van battles hebt. Eurgh had deze duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 17:58

De meningen zijn erg verdeeld. Dat betekent niet dat mensen met een andere mening minder zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 19:03

of mensen hebben zo levenloos veel battles gekeken dat kankerharde battles zoals deze niet meer kijkbaar is voor ze. pleeg zelfmoord, ik geniet tenminste nog van battles
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 19:05

Waar maak jij uit op dat mensen deze battle niet dope vinden? Het gaat er gewoon om dat Eurgh veel meer betere lines heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 19:13

toen ik em op de stream zag vond ik em voor eurgh en nu nog steeds Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 19:36

3x schreef:
De meningen zijn erg verdeeld. Dat betekent niet dat mensen met een andere mening minder zijn.
dit.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 23:04

3x schreef:
BB schreef:
ik ga stuk dat iedereen lijkt te vinden dat DNA gebodied heeft...welke battle hebben hun zij gekeken lol...mensen zijn kk dom == is gewoon frustrerend om te zien

Eurgh was gewoon consistent + exposed veel van DNAs stijl, DNA had een paar hele dope lines (Die hij echt niet hoefde te herhalen), maar ook veel mad corny/played out lines, en Eurghs freestyle/rebuttals waren veel beter.

Ronde 1 lichte edge naar Eurgh
Ronde 2 easy voor Eurgh
Ronde 3 tie, minste ronde van Eurgh, maar DNA heeft hier z'n corniest lines (interscope line qq) en de lamest set-up ever 'I dont remember the name of the song, but I recall it now' #FOHLM

zou ronde 3 ook aan DNA kunnen geven, maar als je dit een bodybag voor DNA vind (eigenlijk al als je vindt dat ie uberhaupt wint) moet je gewoon stoppen met battles kijken


mja wel een dope battle & probably de beste van dit event.

Niemand hier zegt dat het een bb is.
Jij als DNA hater vindt het al spannend (ronde 1 en 3).
Waarom zouden mensen moeten stoppen met battles kijken wanneer zij vinden dat DNA gewonnen heeft?

Jij weet ook wel waar je over praat ja...Ten eerste ben ik altijd DNA fan geweest, heb ik best vaak contact met em gehad en altijd zn muziek enz gepushed op RGF/HIF etc. Vind hem alleen de afgelopen paar battles veel en veel cornier dan ie in het begin van zn GT carriere was. Daarnaast zei ik het niet over de mensen hier (ik was ongv de 1e die commente dusja...had het meer over de youtube comments en de dingen die ik hoorde tijdens de livestream (en ook van wat POB mc's op twitter toen).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimema 25 jun 2012 - 23:05

Auron schreef:
of mensen hebben zo levenloos veel battles gekeken dat kankerharde battles zoals deze niet meer kijkbaar is voor ze. pleeg zelfmoord, ik geniet tenminste nog van battles

ik zette erbij dat het wss de dopeste battle van t event was & dat DNA dope lines had...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimedi 26 jun 2012 - 2:32

Enige battle die ik gezien heb die DNA overtuigend pakte is Prophit. En goddamn dat zegt ook helemaaaaaal niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimedi 26 jun 2012 - 9:57

Sicke battle OT was op zijn plaats man. het zou zonde zijn deze battle op rondes te judgen daar je harde stukken minder credit zou geven dan verdient. Deze battle heeft het event gered voor mij toen we live keken:)
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitimedi 26 jun 2012 - 19:53

Nick Vayne schreef:
Enige battle die ik gezien heb die DNA overtuigend pakte is Prophit. En goddamn dat zegt ook helemaaaaaal niks.

Rone had ie volgens mij vrij duidelijk. Hij was dope in die 2 vs 2 met Khan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Gesponsorde inhoud





KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Empty
BerichtOnderwerp: Re: KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh   KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
KOTD - Rap Battle - DNA vs Eurgh
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» KOTD - Rap Battle - Osa vs 24/7
» KOTD - Rap Battle - Canibus vs Dizaster (**OFFICIAL FULL HD BATTLE**)
» KOTD - Rap Battle - Uno Lavoz vs F.L.O.
» KOTD - Rap Battle - Big Mac vs Sun Tzu
» KOTD - Rap Battle - J-Pro vs Sun Tzu

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Engelstalige Battles :: King of the Dot-
Ga naar: