Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 POB event 15 juli Updates

Ga naar beneden 
+22
caveman
Jodenkoek
De Gevallen Engel
sauterfaun
MT
Dani
Zjos
JohanDerksenJr
BB
boi
Piwi
khadaffi
Vrouwonvriendelijk
reetkever
Rotterdam
furr
lucappel
Shoux_
Jaap
jordyvision
Nick Vayne
Ruben
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 16:54

MT, AGIE?
Terug naar boven Ga naar beneden
boi
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 20
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-08-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 16:57

Mennis wint van Santios
Terug naar boven Ga naar beneden
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 17:14

Mennis hard? Foo leek te choken hoorde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 17:21

Crackbek op twitter: Ik ben klaar met battle rap.

Something happened?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 17:24

Met alle respect maar ik vind dat we minimaal geïnformeerd worden door onze forummakkers......................................... smh
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 17:40

ik heb alle uitslagen op mijn twitter gepost,
zuiderstorm had dope lines over die zestien accounts van ezg, hij kreeg de crowd ook goed mee.
een line die ik me nog kan herrineren is iets van: ezg is een nephooligan.....so i put em in een skybox
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotterdam
Akra
Akra
Rotterdam


Aantal berichten : 107
Reputatie : 0
Registratiedatum : 07-09-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 17:44

Sensei - Foo
Santios - Mennis D
Crackbek - Waldo
Zuiderstorm - EZG
Cyclo B - Kaascouse
Tazer - Frans
Ronso - Nick in the Cave
Terug naar boven Ga naar beneden
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 17:46

Wat waren de angles van Santios tegen Mennis?
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 17:47

Crack zegt dit:

Kk nepste performance ooit gezet. Mja is karma en eigen schuld.

@senseiwalingh kheb iemand in mn set betrokken die er niet goed van werd en laaiend werd. Toen wask van mn apropos. Liet me vd wijs brengen

Ik rap om mensen te laten lachen. Ask mensen laat huilen ben ik verkeerd bezig . Sorry naar iedereen bij #pob
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 17:50

Ruben, leg uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 18:15

ben nu echt zwaar benieuwd naar cyclo's battle...zie van verschillende kanten op twitter dat hij het hardst van de dag kwam en dat het een duidelijk 5-0 win was vs. KC...had ik eerlijk gezegd bijna niet voor mogelijk gehouden
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 18:17

Ik verwachtte eerlijk gezegd wel dat Cyclo ging winnen, maar ben alsnog benieuwd naar de beelden.

Ik hoorde dat Mennis vs Santios best close was, dat had ik persoonlijk niet verwacht.

Verder hoorde ik dat Sens vs Foo vrij duidelijk was voor Sens en dat zijn 3de ronde bodybag material was.

Nu hopen dat ze alles snel online gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 18:20

En ik hoop op wereldvrede.
Die battles dat duurt wel even leert de ervaring...
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 18:22

foo zei zelf al dat ie stumblede
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Rotterdam
Akra
Akra
Rotterdam


Aantal berichten : 107
Reputatie : 0
Registratiedatum : 07-09-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 19:26

Inderdaad erg benieuwd naar de battle van Cyclo!

En wie of wat heeft Sensei dan laten huilen, iemand die hier wat over ken vertellen?

Same for the Crackbek thing...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 19:42

Rotterdam schreef:
Inderdaad erg benieuwd naar de battle van Cyclo!

En wie of wat heeft Sensei dan laten huilen, iemand die hier wat over ken vertellen?

Same for the Crackbek thing...

Sensei niemand, heeft Crackbek allemaal getwitterd, waarvan 1 tweet richting een Sensei, niet de Sensei van POB.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 19:44

even kort wat ik ervan vond:

Sensei vs Foo
Sensei kwam tight, zoals we van hem gewend zijn, Foo liep helaas wat vast enzo. Duidelijke overwinning voor Sensei.

Santios vs Mennis
Mennis won dus, kwam dope, maar was closer dan verwacht. Ik vond hem zelf terecht voor Mennis maar heb veel mensen gesproken die het anders zagen. Dope battle. En Mennis liet weer zijn performer no.1 te zijn

Waldo vs Crackbek
Door wat stumbles en freestyles niet helemaal wat erin had gezeten. Maar Waldo pakte hem duidelijk, hij had een aantal geniale lines, en was constanter dan Crackbek,

EZG vs Zuiderstorm
IK vond EZG dope komen, wellicht zijn beste prestatie tot nu toe. Ik vond het zelf redelijk lekker gaan, kan altijd beter maar ging opzich wel zoals ik had gehoopt. Ik kijk wel uit naar de video

Kaascouse vs Cyclo
KC was grappig en kwam eigenlijk zoals we van hem gewend zijn. Cyclo heeft de potentie die je tegen PG al zag wel waargemaakt. Ik vond hem echt dope komen. De performance was KC was iets beter maar cyclo kwam met bars en een lekkere agressie, Terecht winst Cyclo, liet vandaag zien met de top mee te kunnen bij pob imo

Tazer vs Frans
De battle die als 'kutbattle' werd omschreven door de jury. Frans had zeker bars maar ik had een beetje het idee dat die met de rem erop spitte. Alsof hij bang was weer iets te akward over te komen ofzo. Tazer kon niet overtuigen. Frans won makkelijk op bars.

D-Wright vs H-Suna
ALs ik het goed heb won H-Suna. In mijn ogen iig wel. D-Wright kwam een stuk beter dan in zijn voorronde maar H-Suna edge hem. H-suna had een aantal harde bars.

Ronso vs Nick in the Cave
Nick won redelijk duidelijk. Beiden mc's vonden niet gelijk connectie met het publiek. Allebei boekten ze vooruitgang, en ik zou ze allebei nog wel eens terug willen zien.

Nick Vayne - Gewoon shaffa
Shaffa fockte het helaas best wel op. Liep best vaak vast. Nick heeft best een zwaar accent en spitte heel snel waardoor het voor veel mensen denk ik niet goed te volgen was, daardoor kreeg hij niet heel veel reactie. Maar ik heb wel echt hele dope bars gehoord bij hem. Als hij volgende keer iets meer z'n tijd neemt en iets duidelijker komt is hij absoluut een toevoeging voor punchout denk ik.
Gewoon Shaffa is trouwens echt een toffe kerel moet ik zeggen.. had ik niet gedacht na z'n filmpje Smile

Jack the Rapper vs Djeck Rhaz
Heb deze battle niet goed genoeg meegekregen, maar allebei lieten ze wel wat goede dingen zien sowieso. Verdienen beiden nog wel een kans denk ik

Verder SO naar Ruben en Nick in the Cave



Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Akra
Akra



Aantal berichten : 146
Reputatie : -2
Registratiedatum : 14-08-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 19:45

Sensei - Foo
Dope battle. Foo raakte in 1 van de rondes de draad kwijt en freestylde toen. Sensei kwam in zijn 3e ronde erg persoonlijk en kwam op voor Killer.

Santios - Mennis D
Veel closer dan ik had verwacht. Uiteindelijk wel verdiend naar Mennis die weer kwam zoals we dat van hem verwachten. Santios had ook leuke feiten over Mennis.

Crackbek - Waldo
Ik had wel meer verwacht van deze battle maar hij was niet wack ofzo. Waldo kwam gewoon zoals hij normaal komt maar Crackbek kon de connectie niet echt vinden met het publiek. Ik zag hem ook backstage zijn excuses aanbieden aan iemand die aan het huilen was. Weet niet waarvoor

Zuiderstorm - EZG
Zuiderstorm had deze battle, EZG kwam wel dope maar Zuiderstorm had betere lines.

Cyclo B - Kaascouse
Crazy battle!! Kaascouse kwam dope, echt dope, maar Cyclo was echt verrassend en ging H.A.M. zoals hij het zelf beschreef in zijn battle. Check de beelden binnenkort..
Hoe zou je heten als je half surinamer en half nederlander was? Rotikaas? HAHA
Terug naar boven Ga naar beneden
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 19:51

Wat waren Santios' angles dan op Mennis?
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 19:59

wat een dag.. battles waren kanker aan, beste event van de afgelopen paar maanden naar mijn mening..

en over die forum meeting.. jullie zijn allemaal sukkels..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 20:37

Shoux_ schreef:
Wat waren Santios' angles dan op Mennis?
Hij had een dope angle dat Mennis die line had: ' je moet die line niet in de backstage droppen dat is kanker dom' en vervolgens ging zeggen dat kaascouse geen repect had voor mensen met kanker.

Als ik wat meer tijd heb zal ik ook een verslagje typen,

Sowieso shout-out naar Zuiderstorm!
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 20:38

Verhaal van Crackbek is als volgt:

Hij had wat lines over een vriendin van me waarvan hij dacht dat we iets hadden, wijdde hij een groot deel van z'n eerste ronde aan
Zij is die shit niet gewend en trok zich dat nogal aan
Vooral de lines over haar omvang vielen erg slecht bij haar, daar was ze nogal kapot van

Maar ik vind niet dat Crack zich schuldig moet voelen, kon hij niet weten
Maarja it is what it is
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 20:38

ik dacht echt dat ik te weinig tijd had dus heb mn rondes echt afgeraffeld imo

heb wel sowieso gewonnen, maar de delivery had stukken beter gekund

respect voor shafa dat hij kon freestylen 3 rondes en niet chokete


event was fcking aan, veel harde battles
Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 20:49

Spijtig dat dat meisje die battle zo serieus neemt, Waldo. Zoiets kan je toch kapot relativeren als je een beetje moeite doet. Maar goed, het is haar probleem.

Ooh ja en ook spijtig dat jullie uitslagen spoilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 21:08

Shoux_ schreef:
Rotterdam schreef:
Inderdaad erg benieuwd naar de battle van Cyclo!

En wie of wat heeft Sensei dan laten huilen, iemand die hier wat over ken vertellen?

Same for the Crackbek thing...

Sensei niemand, heeft Crackbek allemaal getwitterd, waarvan 1 tweet richting een Sensei, niet de Sensei van POB.

1 van de dopeste hiphop producers in NL
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Gesponsorde inhoud





POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
POB event 15 juli Updates
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» POB event 06-10 updates
» Event updates topic
» POB event updates topic
» POB event updates topic
» POB event 15 juli

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: