Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ancient Aliens

Ga naar beneden 
+9
khadaffi
rolow
Jaap
piraat013
reetkever
Piwi
Shoux_
BB
MT
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 15:58

kijkt iemand dit wel eens? ben nu 2 dagen bezig met deze shit en het is fucking gruwlijk. ze laten zo ongeveer gewoon bewijs zien over het bestaan van buiten aardse wezens en dat soort dingen.ik raad jullie echt aan dit te kijken ht is echt boeiend, je kan alle delen op youtube kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 16:00

jup al eens gezien en het lijkt erg aannemelijk (meer dan welk geloof dan ook in ieder geval), wel jammer dat ze 1-2 van die koekwauzen hebben in dat programma waardoor je t minder snel serieus neemt

Ancient Aliens Tumblr_m6tu22yikh1rxukuoo2_400
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 16:08

als dit waar blijkt te zijn, dan is onze hele geschiedenis 1 grote grap
Terug naar boven Ga naar beneden
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 16:26

MT schreef:
als dit waar blijkt te zijn, dan is onze hele geschiedenis 1 grote grap

In welk opzicht bedoel je dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 16:32

ik heb een tijdje terug een paar delen gezien, shit is mindblowin
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 16:33

zo een beetje in elk opzicht. er is een computer gevonden van 2000 jaar oud. er is een kaart gevonden van een oude turkse koning waar antartica op staat zonder tekens van ijs 300 jaar voor dat antartica ondekt is. er zijn in een egyptishe tomb van een farrao gouden vliegtuig beeldjes gevonden van duizenden jaren oud. stroom wat gebruikt werd in irak duizenden jaren geleden. dat is allemaal in tegenstrijd met onze geschiedenis. en er is nog veel meer op te noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 16:37

Oh zo. Master. Ik ga het ook zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 16:49

BB schreef:
jup al eens gezien en het lijkt erg aannemelijk (meer dan welk geloof dan ook in ieder geval), wel jammer dat ze 1-2 van die koekwauzen hebben in dat programma waardoor je t minder snel serieus neemt

Ancient Aliens Tumblr_m6tu22yikh1rxukuoo2_400


whaha ik had gister ff stukje gecheckt en zag die gast in beeld ging brokko :\') :\') :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 16:58

kennen jullie de nazi bell? gemaakt met onder andere hulp van einstein. na de 2de wereld oorlog is de bel en de project leider spoorloos verdwenen. 20 jaar later is er een soort van kleine meteor ingeslagen. en dat bleek die nazi bell te zijn.

en dit is echt waar hier is bewijs van je kan het googlen.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 16:59

het komt er dus op neer dat dit een ruimte schip was of wat bepaalde wetenschappers denken een tijd machine
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 18:26



volgens mij is dat van stroom al bewezen dat het 'kan', tijd van egyptenaren konden ze volgens mij een soort biologische batterij maken.

wat ik het mooist en eigg meest simpel/logisch vind uit heel deze reeks is het deel over die muurtekeningen enz van 'raketten'...die zijn in egypte, azie etc, overal verspreid gevonden, lijken erg op elkaar, terwijl die mensen toendertijd praktisch niet met elkaar in contact waren, dan is het toch moeilijk om een andere verklaring te bedenken dan dat die mensen op verschillende plaatsen een gelijksoortig iets hebben gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 18:30

dat van die nazi bell is btw echt interessant, maar het is nooit bewezen dat die meteoriet die nazi bell is zover ik weet (aangezien ze amper weten wat het is). Maar sowieso het feit dat er waarschijnlijk zoiets was, waar Einstein aan meewerkte, duidt wel op tijdreizen, maybe zwaartekracht en magnetische velden buigen...zulke onderzoeken zouden de key kunnen zijn tot verdere ruimtereizen, dat is sowieso baas.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 18:32

dat van die batterijen is bewezen idd. en dat van die muur tekeningen etc enzo is idd vreemd. maar bijv die piramides.. in mexico en op de eastern islands staan ook soort piramides wat duidelijk door de zelfde ontwerper is ontworpen als de piramide.

maar ook iets raars.. binnen in een piramide is het pik donker, ze hebben geprobeerd met spiegels te verlichten via zon licht, dat werkte maar niet heel ver. en fakkels werken niet omdat er te weinig zuurstof is. dus dat is ook best apart.. hoe hebben zei het voor elkaar gekregen om de tomb van binnen te verlichten.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 18:32

word moslim is beter voor jullie
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 18:36

Uiteraard want als je moslim wordt is alles wat hierboven is beschreven niet waar. zo van poef! leugens!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 18:41

nooit.. niks tegen moslims en goed dat jij een moslim bent als je zelf denkt dat dat het beste is.
maar door dit soort dingen ga je toch denken (ik iig wel) dat religie bullshit is(mijn mening niet haten) en over de bijbel en de kuran. ik geloof best dat dat allemaal waar is, maar niet op de manier hoe mensen denken dat het is (goden etc)

ik weet dat dit een eindeloze discussie kan zijn maar ik vind het wel boeiend.

kijk in de bijbel en in de kuran staat een verhaal over zo een gozer. beide boeken gebruiken een andere naam. die gast is door de goden meegenomen voor 300 jaar. ze hebben hem opgeleid en de taal geleerd etc.

als dit echt goden waren, hadden ze dan echt 300 jaar nodig om 1 mens op te leiden?

en die gouden vliegtuig beeldjes die gevonden zijn, ze hebben dat natuurlijk niet zelf verzonnen ze hebben dingen gezien en zelf nagemaakt. zou god allah of wie dan ook ons op komen zoeken met een ruimteschip?
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 18:45

ohja en er zijn tekeningen gekrast in de op 1 na sterkste steen soort. dat betekend dus dat ze vroeger gereedschap gemaakt van diamant gebruikte. aangezien dat het enige is wat sterker is.

niet iets onverklaarbaars maar toch best vreemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 20:58

Wowh zieke shit MT ben nu wel heel benieuwd geworden!
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimezo 29 jul 2012 - 1:39

Jaap schreef:
Uiteraard want als je moslim wordt is alles wat hierboven is beschreven niet waar. zo van poef! leugens!


Ik geloof dat de Quran het woord van Allah is omdat er dingen in staan die niet jij nog ikof welk persoon dan ook zou kunnen weten in de tijd dat de Quran werd geopenbaard. Dit is puur logisch nadenken Ik heb geen Columbus nodig die ons kwam vertellen dat de aarde niet plat is, want dat stond al jaaaaaaren in de Quran en staat er nogsteeds. Ik heb geen wetenschappers nodig die mij komen vertellen over de bergen oorsprong van het heelal, de zeeën, rivieren, wolken en zo verder... Al deze dingen staan al in de Quran! Ik heb geen professor Persaud, Marshall noch professor Gerald of William nodig die mij komen bevestigen dat het een wonder is welke dingen in de Quraan staan!
Mijn vraag is waarom ontken je het bestaan van Allah dan ?

__________________


Laatst aangepast door piraat013 op zo 29 jul 2012 - 1:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimezo 29 jul 2012 - 1:42

Heb hem net gezien. Mad interessant. Even een nachtje over denken.
Voor de geïnteresseerden:
https://www.youtube.com/watch?v=DqGsjntdhjQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimezo 29 jul 2012 - 1:51

piraat013 schreef:
Jaap schreef:
Uiteraard want als je moslim wordt is alles wat hierboven is beschreven niet waar. zo van poef! leugens!


Ik geloof dat de Quran het woord van Allah is omdat er dingen in staan die niet jij nog ikof welk persoon dan ook zou kunnen weten in de tijd dat de Quran werd geopenbaard. Dit is puur logisch nadenken Ik heb geen Columbus nodig die ons kwam vertellen dat de aarde niet plat is, want dat stond al jaaaaaaren in de Quran en staat er nogsteeds. Ik heb geen wetenschappers nodig die mij komen vertellen over de bergen oorsprong van het heelal, de zeeën, rivieren, wolken en zo verder... Al deze dingen staan al in de Quran! Ik heb geen professor Persaud, Marshall noch professor Gerald of William nodig die mij komen bevestigen dat het een wonder is welke dingen in de Quraan staan!
Mijn vraag is waarom ontken je het bestaan van Allah dan ?

__________________

Waar baseer je op dat ik het bestaan van Allah ontken? Volgens mij heb je mijn vorige posts in het andere topic over dit onderwerp ook niet gelezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimezo 29 jul 2012 - 2:01

Jaap schreef:
piraat013 schreef:
Jaap schreef:
Uiteraard want als je moslim wordt is alles wat hierboven is beschreven niet waar. zo van poef! leugens!


Ik geloof dat de Quran het woord van Allah is omdat er dingen in staan die niet jij nog ikof welk persoon dan ook zou kunnen weten in de tijd dat de Quran werd geopenbaard. Dit is puur logisch nadenken Ik heb geen Columbus nodig die ons kwam vertellen dat de aarde niet plat is, want dat stond al jaaaaaaren in de Quran en staat er nogsteeds. Ik heb geen wetenschappers nodig die mij komen vertellen over de bergen oorsprong van het heelal, de zeeën, rivieren, wolken en zo verder... Al deze dingen staan al in de Quran! Ik heb geen professor Persaud, Marshall noch professor Gerald of William nodig die mij komen bevestigen dat het een wonder is welke dingen in de Quraan staan!
Mijn vraag is waarom ontken je het bestaan van Allah dan ?(Zowel het Christendom als het Jodendom als de Islaam geloven in één dezelfde God)

__________________

Waar baseer je op dat ik het bestaan van Allah ontken? Volgens mij heb je mijn vorige posts in het andere topic over dit onderwerp ook niet gelezen.

Je gelooft in hogere energie toch ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimezo 29 jul 2012 - 2:07

En Allah is dat niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimezo 29 jul 2012 - 2:13

waar geloof je nou precies in ?
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitimezo 29 jul 2012 - 2:35

(Takbir!) Allahuakbar! (Takbir!) Allahuakbar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ancient Aliens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ancient Aliens   Ancient Aliens Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ancient Aliens
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: