Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Insayno vs Ser-G

Ga naar beneden 
+17
reetkever
Sam
jordyvision
roffazuidje
Insayno
MT
kapitein033
Randy
MBZUIDWD2
Vrouwonvriendelijk
piraat013
Jodenkoek
Freshprince
JohanDerksenJr
Joost
khadaffi
Jaap
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Wie vond je beter?
Insayno
Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Vote_lcap83%Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Vote_rcap
 83% [ 15 ]
Ser-G
Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Vote_lcap17%Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Vote_rcap
 17% [ 3 ]
Gelijkspel
Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Vote_lcap0%Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 18
 

AuteurBericht
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 15:39

hoe the fuck kan je een blanke naam hebben? en ik ben niet zwarter dan piraat en ook niet net zo zwart..
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 15:42

Oh oke wil je nu een banaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 15:50

geef maar
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 15:56

MT schreef:
geef maar

Here you go faggot.
Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Attachment
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 16:43

on-topic ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 16:49

Alles is al gezegd over deze battle.
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 16:51

Joost schreef:
Alles is al gezegd over deze battle.

Hmm... ik vrees dat je gelijk hebt Joost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Insayno
Akra
Akra



Aantal berichten : 143
Reputatie : 6
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Amsterdam

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 21:39

Ik wou in eerste instantie niet registreren, maar ik kon het echt niet meer aanzien hoe Jeevz de boel zo ontzettend verdraait heeft.

Ten eerste, die 2 lines van Jeevz, heb ik GEKREGEN van hem, hij gaf ze op MSN, stijl van: gebruik deze tegen Ser G, want ik ga toch niet meer tegen hem.

Ten tweede, ik heb hem ook vaak genoeg geholpen met lyrics tegen zijn tegenstanders, bepaalde dingen verbeterd, aanbevolen en/of afgeraden. Heb hem destijds ook lines gepaast voor een disstrack (alweer heel lang geleden)

Ten derde, Hetzelfde geld voor Frans. Ik heb de setup van Frans GEKREGEN van mijn OT die van de postzegelverzameling. Frans gaf mij 2 bars set up, maar het rijmde nogal matig dus ik heb die gehele line nog zelf uitgewerkt en omgesmolten naar 8 bars. (volgens mij in de battle vergat ik wel de helft, de oorspronkelijke opbouw duurde veel langer)
Daarnaast, geld hetzelfde als voor Frans. Ik heb Frans ook vaak genoeg geholpen met dingen. Ik heb nog oude Emails van Frans waarin hij feedback vroeg aan mij op zijn lines.

Ten vierde. Ik heb ook andere MC's geholpen met schrijven of wat bars gepaast aan ze. Zo helpen meer MC's elkaar in POB. Ik heb onder andere Terry geholpen met wat bars. Moet ik nu ook zeggen dat ze gestolen zijn? Nee, lijkt me niet.

Ten vijfde. Ik snap niet dat Jeevz zichzelf in de spiegel kan aankijken en ik durf te wedden dat Frans binnekort gewoon gaat toegeven dat er niks gestolen is, maar dat het gepaast is, althans hij lijkt mij een much more decent gast dan dat Jeevz is.

Ten zesde. Mijn eigen lines kregen ook much more crowd response dan die van Jeevz en Frans.

Ten zevende. Ik ben 2 keer bij Jeevz thuis geweest en hij liegt dat hij barst. Maar ook in Alkmaar weten veel mensen dat hij liegt over veel zaken. Hou je ogen maar eens open. Zijn moeder is een hartstikke lieve vrouw en hij beweerde dat ik shit had geluld over zijn moeder.

Ik wil niet heel lullig zijn, maar dat is nogal ongeloofwaardig. Vooral om het feit dat ik een track heb die MOEDERDAG heet. Ik zou NOOIT, maar dan ook echt NOOIT over iemand zijn moeder lullen.

Ten achtste. Jeevz deed heel stoer op twitter tegen mij, maar toen ik hem in het echt tegen kwam had hij niet zo'n grote mond. Ik vroeg wat zijn probleem was en toen kwam hij dus met dat verhaal dat ik over zijn moeder zou had geluld. Dat is alweer een heel ander verhaal dan wat hij hier ophangt en het verhaal op twitter is dat ik hem als vriend heb genaaid. Hij verteld op verschillende plaatsen verschillende verhalen. Doe je research maar.
Vervolgens is meneer met staart tussen de benen vertrokken en hoorde ik later dat hij 40 marokkanen op mij had afgestuurd. Dit kun je navragen bij Chris Meth, ook heb ik alle gespreksgeschiedenis nog van Whats App van zowel Chris als Jeevz. Dus als ik weer bij POB ben kun je mij vragen en dan laat ik je zien Wink. Helaas heb ik de msn gesprek gesprekken opgeslagen. Had ik wel moeten doen.

Als laatste. Als 1 van jullie mijn verhaal in twijfel trek, kun je navragen bij Teike van Baden of mijn verhaal klopt of niet. Hij en ik weten dat Jeevz soms dingen verdraaid en dat hij wat issues heeft op dit gebied. Het jammere is van pathologische leugenaars dat ze er echt niks aan kunnen doen en ook echt hun eigen leugens geloven en zelfs het zo kunnen verdraaien dat het lijkt alsof zij de waarheid spreken.

Iedereen op twitter kan ook zien dat ik een decent gast ben en hoe dankbaar mensen zijn voor wat ik maak. Ik ben altijd daar voor mijn fans en nooit arrogant tegen ze.

Los van dit alles mogen jullie gerust weten dat IK geen ruzie heb met Jeevz, maar Jeevz een probleem heeft met mij die hij in zijn eigen hoofd gecreerd om god knows why. Het grappige is ook dat iedere keer zijn reden waarom hij mij niet meer mag veranderd. De eerste reden was namelijk dat ik vriendjes was met de organisatie waardoor hij zogenaamd niet door de voorronde kwam van Wanted in 2010. De echte waarheid is dat Jeevz tegen iedereen stoer deed dat ik mijn borst moest nat maken omdat hij mij ging rippen in de voorronde. Dit is hem niet gelukt en ik won met kop en schouders die avond. Naar mijn idee is het slechts jaloezie terwijl dit nergens voor nodig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.insayno.nl
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 21:46

Hey Insayno je bent een toffe peer maar niemand nam Jeevz echt heel serieus hoor.
Hij vertelde zijn verhaal eerder al op dit forum enzo maar ik geloofde het niet echt.

EDIT:

Je hoeft je trouwens niet steeds te verontschuldigen of te ''bewijzen''.
Niemand gelooft trouwens een hondendrol van wat er allemaal hier gezegd wordt.

bv MT.
Terug naar boven Ga naar beneden
Insayno
Akra
Akra



Aantal berichten : 143
Reputatie : 6
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Amsterdam

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 21:55

Thanx Joost,

Toch vond ik het erg vervelend dat er dit soort verhalen rondgaan. Ik heb nooit een probleem met Jeevz gehad en heb hem altijd gemogen.

Gelukkig zullen de meeste mensen wel inzien dat het natuurlijk bullshit is.

Als iemand mij arrogant vind of een asshole, zeg het me want ik probeer echt me best te doen om niet uit de hoogte te doen of iets dergelijks. Ik wil zo normaal mogelijk onder alles blijven Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.insayno.nl
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 22:04

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Popcorn


Laatst aangepast door Jaap op wo 17 aug 2011 - 22:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 22:06

Jaap schreef:
Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Popcorn

Jammer dat je jouw gif niet kan zien.

EDIT:

Laat maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 22:10

En lol, steeds als ik Jeevz lichtelijk begin te geloven komt Insayno weer met een verhaal wat ik zo overtuigend vind dat ik eerder Insayno geloof. En ik geloof ook dat aan beide kanten sommige dingen een beetje verdraaid worden, maar ik vind Insayno als persoon toch geloofwaardiger overkomen.
Niks tegen Jeevz btw...ik ken natuurlijk niet alle ins en outs.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 22:13

fuck hem je moet insayno niet geloven.. hijs is een naaier.. vraag maar aan Lorenzo aka Lazy-L

of niet dan insaynotje?
Terug naar boven Ga naar beneden
roffazuidje
Akra
Akra



Aantal berichten : 55
Reputatie : 5
Registratiedatum : 27-07-11

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 22:19

Insayno ga je nog een keer tegen Adi battelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 22:22

Ik gok van niet. Ik wil wel Insayno tegen Jeevz zien..maar om een of andere reden worden de potentiële classic battles bij POB nooit gerealiseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 22:22

zoals wie vs wie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 22:22

ik tegen joost
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 22:23

jordyvision schreef:
zoals wie vs wie

Insayno vs Adi
Insayno vs Jeevz

Die bedoelde ik eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 22:24

als de mc's down waren dan was het allang gebeurd. heeft vrij weinig met POB als organisatie te maken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Insayno
Akra
Akra



Aantal berichten : 143
Reputatie : 6
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Amsterdam

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 22:25

MT?

Lorenzo, Lazy L ?
Ja die is broertje van JOELITO.
Die heeft het backstabben uitgevonden, dus mensen naaien zit in zijn bloed
Vraag gasten zoals Buitenwettig, Paratinus, Crit, Atillabeats, Gnoom, Rizz, Tom Daans en 100en andere mensen maar in Haarlem wat voor een backstabber dat is.

nee, ik ga helaas niet meer tegen Adi battelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.insayno.nl
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 22:26

jordyvision schreef:
als de mc's down waren dan was het allang gebeurd. heeft vrij weinig met POB als organisatie te maken

Zo bedoelde ik het ook niet.

Het is jammer dat elke keer beide mc's het zelf niet willen....dus dan wordt het toch niet gerealiseerd..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
roffazuidje
Akra
Akra



Aantal berichten : 55
Reputatie : 5
Registratiedatum : 27-07-11

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 22:27

Uhm waarom zijn ze dan niet down? hebben we eindelijk een leuke grudge match.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 22:28

De enige "grudge" match tot nu toe was Ys vs Just-B en dat was eigenlijk niet eens een grudge match..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
roffazuidje
Akra
Akra



Aantal berichten : 55
Reputatie : 5
Registratiedatum : 27-07-11

Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 22:29

Je vergeet Noah g vs Jeronimo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Ser-G   Insayno vs Ser-G - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Insayno vs Ser-G
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Insayno stopt?
» Insayno..
» Insayno kondigt Dwaalspoor aan
» Insayno vs Jeevz
» Qucee vs Insayno Promo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: