Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 WD 3 Predictions

Ga naar beneden 
+10
lucappel
Hunter
Crazy S
Auron
BB
Huussuh
Jaap
Veasum
jordyvision
Nick Vayne
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

WD 3 Predictions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WD 3 Predictions   WD 3 Predictions - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 15:30

Nick Vayne schreef:
ochja een echte OG

zo ene die een land binnenkomt waar je zelfs met een DUI geweigerd word
waarschijnlijk komt pat met lines hierover en dat is in mijn ogen een auto-loss.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

WD 3 Predictions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WD 3 Predictions   WD 3 Predictions - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 15:37

Dat deed hij al tegen Arsonal dus ik betwijfel het


Als hij het wel doet is het idd NAGL
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

WD 3 Predictions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WD 3 Predictions   WD 3 Predictions - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 15:39

Die invalshoek is played idd...heb al minimaal 5 battles gezien waarin mensen die angle gebruikte tegen zogenaamde "gangsters".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

WD 3 Predictions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WD 3 Predictions   WD 3 Predictions - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 17:29

jordyvision schreef:
Nick Vayne schreef:
ochja een echte OG

zo ene die een land binnenkomt waar je zelfs met een DUI geweigerd word
waarschijnlijk komt pat met lines hierover en dat is in mijn ogen een auto-loss.


voor mij niet,
als hij het goed aanpakt dan kan het nog steeds origineel zijn
(zie naar de duizenden put'em in a box-lijnen)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

WD 3 Predictions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WD 3 Predictions   WD 3 Predictions - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 17:53

en wat is minder...iemand die voor de 5e x opmerkt dat zn tegenstander een fake gangster is, of iemand die ondanks dat feit heel z'n battle denkt te winnen door de illusie dat hij gangster is?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

WD 3 Predictions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WD 3 Predictions   WD 3 Predictions - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 18:00

BB schreef:
en wat is minder...iemand die voor de 5e x opmerkt dat zn tegenstander een fake gangster is, of iemand die ondanks dat feit heel z'n battle denkt te winnen door de illusie dat hij gangster is?

Saaang bb, real talk
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

WD 3 Predictions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WD 3 Predictions   WD 3 Predictions - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 19:37

ga jij nou maar rappen over je toetsenbord BB
Terug naar boven Ga naar beneden
Veasum
Akra
Akra



Aantal berichten : 191
Reputatie : 15
Registratiedatum : 31-08-11

WD 3 Predictions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WD 3 Predictions   WD 3 Predictions - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 21:21

NiggehvanAlmere schreef:
BB schreef:
en wat is minder...iemand die voor de 5e x opmerkt dat zn tegenstander een fake gangster is, of iemand die ondanks dat feit heel z'n battle denkt te winnen door de illusie dat hij gangster is?

Saaang bb, real talk
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

WD 3 Predictions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WD 3 Predictions   WD 3 Predictions - Pagina 2 Icon_minitimedi 7 aug 2012 - 21:55

Ik wil eigenlijk een kijkfeestje geven en heb veel ruimte... Enige wat ik vraag is dat iemand de stream regelt en wie komt moet een slaapzak meenemen, dan is het aan
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

WD 3 Predictions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WD 3 Predictions   WD 3 Predictions - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 19:25

Pat Stay v Head Ice
Ik ken Head Ice niet zo heel goed maar gebaseerd op wat ik van hem gezien heb denk ik wel dat Pat m gaat pakken. Als hij zijn best doet tenminste

Loe Pesci v Bender
Deze gaat close worden denk ik. Ik hoop niet dat er te veel personals komen over shit die een select groepje snapt maar ik denk dat beide heren dat ook wel begrijpen. Overall denk ik dat Bender de winst pakt

Kid Twist v Nils m Skils
Nils is dope maar ik denk dat Twist nog te sterk voor hem is. Hoewel Twist ook niet meer is wat hij geweest is. Als Kid Twist er niet te makkelijk over denkt moet hij deze kunnen hebben

PH v Knamelis
Ik ben niet zo'n PH fan, ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje vreemde match up, ik had Knamelis liever tegen iemand anders gezien. Ik denk en hoop dat Knamelis deze gaat pakken

Sonny Bamboo v Osa
Is een moeilijke. Sonny Bamboo is mad funny maar ik denk dat Osa iets meer geskilld is. Osa dus

Shotty Horroh v Fingaz
Of het echt WD3 materiaal is weet ik niet maar zo zijn er wel meer waar ik over twijfel. Neemt niet weg dat beide heren dope zijn. Shotty is crazy en Fingaz is bij vlagen erg hard. Ik denk dat Fingaz het af gaat leggen tegen Shotty

Dirtbag Dan v Deffinition
Tot nu toe is Deffinition in al zijn WD battles erg dope geweest. In zijn thuisfront laat het soms wat te wensen over maar in Canada beseft hij ineens dat het ergens om gaat ofzo. Dirtbag presteert erg wisselvallig; hij is soms dope en soms een stuk minder. Kan beide kanten op gaan maar als Deff het niveau volhoudt dat hij tegen Tricky P en D-Lor had denk ik dat hij m pakt

Henry Bowers v Uno Lavoz
Weer een match die ik op z'n minst apart vind. Uno zei dat hij met mad bars ging komen en ik hoop dat hij z'n woord houdt. Als hij met random mom jokes en beard jokes gaat komen die niet of nauwelijks rijmen is het over. Als hij echt voor de bars gaat kan het close worden maar ik denk alsnog dat Henry sterker is

Rone v Protege
Protege is dope maar ik denk dat Rone deze vrij makkelijk zou moeten hebben. Ik had Rone liever tegen iemand anders gezien maar fuck it. Deze battle gaat vast nice worden

Manaz v Charron
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niks van Manaz gecheckt heb. Charron gaat vast weer flips forceren waar het publiek op los gaat. Flips die openen met dingen als "you know I'm the illest" omdat ie niks anders kan verzinnen die de multi afmaakt. Maar ik vind Charon verder niet wack ofzo, en puur omdat ik Manaz niet ken ga ik voor Charron. Maar misschien verrast Manaz me

Tricky P v Chris Leese
Same story, ik ken Chris Leese niet en van wat ik gehoord heb mis ik ook niks. Als hij zo wack is als mensen beweren moet Tricky deze makkelijk kunnen winnen

HFK v Unanymous
HFK heeft af en toe dope lines maar over het algemeen vind ik hem niet zo dope. Unanymous is in korte tijd één van mijn favoriete DF rappers geworden. Ik denk dat Una HFK wel kan hebben

Sketch Menace v Anecdote
Weer een match waar ik niet echt warm voor loop maar ik denk dat Anecdote deze gaat pakken.

Aftershock v J-Pro
J-Pro is weer een MC die ik niet ken (damn ik moet meer battles gaan checken). Dit is de enige battle die ik echt niet op voorhand kan beoordelen

Step Easy v Anygma
Ik vind dit meer een dag 3 battle eigenlijk. Ik vind Anygma 3 keer niks, Step Easy kan nog wel eens dope uit de hoek komen dus ik denk dat hij deze gaat winnen

PoRich v Dizaster
Ik weet vrij zeger dat Diz deze gaat pakken maar ik heb wel vaker dingen verkeerd ingeschat. Ik ben die hype rond Dizaster ook wel een beetje zat. Niet dat hij slecht is maar ik vind dat mensen hem soms wel erg verafgoden. Ik hoop dat Rick m pakt maar ik ga vooralsnog voor Diz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

WD 3 Predictions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WD 3 Predictions   WD 3 Predictions - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 19:54


Pat Stay v Head Ice
ICE i control everything will have this with real nigga shit Smile

Loe Pesci v Bender
Naar deze kijk ik het meest uit. Ik denk toch dat pesci meer gaat punchen dan bender en dat hij daarom zal winnen.

Kid Twist v Nils m Skils
Als Twist met zijn A game komt maakt hij kans anders wint Waldo deze

PH v Knamelis
Knamelis alle rondes 10-8

Sonny Bamboo v Osa
Osa gaat dit easy hebben, sonny is dope maar osa is gewoon beter Smile

Shotty Horroh v Fingaz
Ik ken ze niet zo goed, maar denk Fingaz

Dirtbag Dan v Deffinition
DBD Tha SE baby!!!

Henry Bowers v Uno Lavoz
Henry Bowers al ben ik benieuwd naar Uno


Rone v Protege
Rone de hele dag

Manaz v Charron
Manaz is keihard en zal winnen Wesside!

Tricky P v Chris Leese
Tricky handen omlaag

HFK v Unanymous
HFK wint dat makkelijk

Sketch Menace v Anecdote
Anecdote man komop die man is wahed beest en hij is deels nederlands he. Zijn grootvader komt uit Zeeland #truestory

Aftershock v J-Pro
Fuck deze battle man

Step Easy v Anygma
Step Easy in 3

PoRich v Dizaster
Diz wint dit maar het wordt geen bodybag
Terug naar boven Ga naar beneden
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

WD 3 Predictions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WD 3 Predictions   WD 3 Predictions - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 23:03

BB schreef:
en wat is minder...iemand die voor de 5e x opmerkt dat zn tegenstander een fake gangster is, of iemand die ondanks dat feit heel z'n battle denkt te winnen door de illusie dat hij gangster is?

Die kwestie is niet aan de orde want Head Ice IS een motherfucking gangster, zie dat nou ns in!
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

WD 3 Predictions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WD 3 Predictions   WD 3 Predictions - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 23:07

meh mensen dickriden gewoon...Swave geen moment shook ofzo...en mensen die denken dat Pat shook gaat zijn door die situatie met Ars == Pat scheet zo ongeveer in 't gezicht van Marvwon na een bedreiging en ik weet zeker dat je beter beef met Ars kan hebben dan met Marv (als je achterban enz meetelt)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

WD 3 Predictions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WD 3 Predictions   WD 3 Predictions - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 23:44

Ik heb deze week btw bijna alle WD2 battle terug gekeken en ik zie echt niet gebeuren dat dit event dat gaat toppen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Gesponsorde inhoud





WD 3 Predictions - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WD 3 Predictions   WD 3 Predictions - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WD 3 Predictions
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» SM3 Predictions
» KOTD - Young Bike Rack and Madness Gives Their Predictions For Vendetta on June 9th (Hilarious)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Engelstalige Battles :: King of the Dot-
Ga naar: