Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik ben levend begraven (zwarte magie)!

Ga naar beneden 
+6
westside
Jaap
BB
Nick Vayne
furr
piraat013
10 plaatsers
AuteurBericht
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 17:58


salam beste broeders en zusters ,
Very Happy
heb me hele leven lang te maken gehad met sihr geesten en nog steeds ben 4 keer getrouwd geweest heb 2 kinderen heb net een baby gekregen van 4 maanden oud me eerste kind is 11 jaar en heb fifity fity regeling met zijn vader van hem heb ik geen last maar me baby van 4 maanden oud daar maak ik me echt heel veel zorgen over ik voed hem alleen op zijn vader is vandoor gegaan terwijl hij weet dat ik echt geestelijk en lichamelijk ziek ben ben echt gek op me me baby maar af en toe kan ik niet voor hem zorgen omdat ik burn out krijg zeggen de nederlanders maar ik weet dat het met sihr te maken heeft ik krijg dan hartkloppingen ik raak heel even verlamd bewusteloos zie dan alles zwart voor me heb nergens zin in wil geen mensen zien wil niet naar buiten dan ga ik alleen maar janken ik kan in de nacht niet slapen en heb nare dromen alleen maar over geesten ik krijg het heel erg benauwd ik stik bijna af en toe en krijg de neiging om zelf moord te plegen en wat ik de ergste vind is dat ik door familie in de steek ben gelaten heb echt van niemand steun of hulp ik sta der helemaal alleen voor hoe kunnen mensen zo wreed zijn waar zijn lemominien gebleven en krijg vaak woedeuitbarstingen dan ga ik de vader van me baby uitschelden we krijgen heel erge ruzies doordat we elke keer ruzie hebben komt politie altijd en nu is de kinderbeschreming ingeschakeld ze willen me baby afpakken

als dit gebeurt dan is dit de einde van me wereld ik kan met geen een man blijven elke me man die ik tegen kom het gaat even goed en daarna zie ik hem zwart voor me dan wil ik alleen maar ruzie maken ik weet dat me stiefmoeder sihr voor ons heeft gedaan want heb ook 2 broers die in kliniek zijn terecht gekomen door sihr en ze zien ook geesten me moeder die heeft nooit van me gehouden ik heb nooit liefde steun van haar gekregen ze denkt alleen maar aan haar andere kinderen voor haar besta ik niet ik hoop dat iemand interesse heeft in mijn verhaal want ik wil me hele leven vertellen ik kom uit een gezin van 5 kinderen 3 jongens en 2 meisjes me vader is 2 keer getrouwd met me stiefmoeder de eerste vrouw en tweede vrouw is me moeder me stiefmoeder en moeder hebben nog steeds ruzie met elkaar en zijn vijanden van mekaar en wij als kinderen lijden deronder ik hoor me hele leven lang van me moeder dat me stiefmoeder ons kapot heeft gemaakt door sihr van de 5 kinderen ben ik de oudste toen ik 11 jaar was gingen me ouders scheiden me moeder verhuisde naar spanja en gaf ons aan me vader we waren met 4 kinderen me zusje was nog niet geboren me vader kon ons niet alleen opvoeden dus bracht hij ons naar me stiefmoeder dat was hel want ik moest elke dag me 3 broertjes naar school brengen helemaal naar adam noord want me vader had een huis daar en we stonden daar ingeschreven en de middag moest ik ze terug brengen naar adam west want daar woonde me stiefmoeder terwijl me vader in koffiehuizen rondhing en we hadden helemaal geen contact meer met me moeder we wisten niet eens waar ze was wel in spanja maar waar wisten we niet en als ik eenmaal thuis was bij me stiefmoeder moest ik gelijk de keuken in schoonmaken ik was 11 jaar en had zoveel verantwoordelijkheid en ik was echt bang kapotverdrietig om me moeder huilde elke dag om haar na 2 jaar ellende kwam me moeder eindelijk terug ze kwam ons halen ze hertrouwde met me vader we kregen een grotere woning en gingen samen wonen me moeder kreeg nog een kind en dat was me zusje die de laatste kind is maar toen me moeder terug kwam was ze heel erg depressief ze praatte niet tegen mij als ik tegen haar praatte negeerde ze mij ze gaf me geen liefde geen aandacht ik was daar kapot van ik dacht dat het aan mij lag terwijl ik 13 jaar was dacht ik bij mezelf wat heb ik

haar misdaan ik voelde me niet gewenst als kind als ik van school kwam ging ik gelijk naar me kamer ze gaf me geen geld voor school ze kocht geen kleren voor me opeens begon ik te spijbelen en te stelen ze zag dat ik elke dag met nieuwe kleren thuis kwam maar ze zei helemaal niks over me vader praat ik helemaal niet want die was de hele dag op straat die wist van niks van wat er thuis gebeurde opeens werd ik gepakt door de politie en van toen heb ik nooit meer gestolen toen ik 14 jaar werd begonnen ze over trouwen dat ik moest trouwen terwijl ik een goeie studie had ik zat op havo maar dat vonden ze niet belangrijk trouwen was belangrijker ik wou niet trouwen maar wou me ouders blij maken dus kwam ik een jongen tegen via me vriendin die gelijk wou trouwen dus ik zei kommar me hand vragen terwijl ik hem niet eens zag staan hij kwam

me hand vragen en moesten wachten tot ik ta3rif had toen ik 16 jaar was gingen we zawgia doen we gaven verlovingsfeest en percies op me verlovingsfeest kreeg ik larja7 ging janken dat ik die man niet wil op die dag hadden ze shour voor me gedaan me stiefmoeder was aanweizig we gingen scheiden en later kwamen weer bij elkaar terug gingen weer zawgia doen en trouwfeest gegeven en er bleek later dat de zwager van me ex-man sahar was hij had shour voor me gedaan dat ik bij hem terug ging na de trouwfeest gingen we samenwonen we waren sounien geworden geen muziek ik droeg hoofddoek op tijd bidden hij werkte ik zat op school het ging even goed op een nacht kwam hij helemaal dronken thuis terwijl ik echt bang thuis op hem zat te wachten hij had zijn baard geschoren helemaal dronken en ik vroeg aan hem waar hij was ik was 4 maanden zwanger zijn antwoord was geen een vrouw gaat tegen mij zeggen hoelaat ik thuis moet komen begonnen we ruzie te maken hij sloeg me meermalen keren keihard tegen me buik verkrachtte mij en uiteindelijk miskraam gekregen ik bloedde heel erg maar ik mocht van hem niet naar ziekenhuis hij was bang voor de politie dat was de zwaarste nachtmerrie in me leven hij doodde gewoon zijn eigen kind ik bleef thuis werd heel erg ziek nadat ik een beetje beter werd paktte ik me spullen in en ging terug naar me ouders ik had geen aangifte gedaan zo dom en naief was ik ik vroeg me scheiding aan kort daarna kwam ik me tweede man tegen we werden helemaal verliefd op mekaar we waren

gek op mekaar nadat ik me scheiding had gekregen trouwde ik met me tweede man maar ze familie wouden me niet we deden zawgia zonder zijn familie ze wilden zijn nicht uit marokko nadat we trouwden kwam ik zijn zus en broer tegen in marokko toen we op vakantie waren ze zus zei tegen mij als je niet gaat scheiden van me broer maak ik je leven kapot je zult op straat als een gekke rondzwerven ik nam het niet sirieus ik wist toen niet veel van sihr dat het echt bestaat mohiem toen we naar nederland kwamen ging ik bij hem samen wonen hij had net zijn huis gekregen ze broer kwam elke dag de huis van me ex man verven en opknappen wij sliepen toen op de grond op matras omdat hij nog geen

spullen in huis had op een nacht werd ik ongesteld en was me lingerie helemaal onder bloed in de ochtend werd ik wakker moest gaan werken ik werkte als cheffin in edah had een top baan en was bezig met een cursus voor bedrijfsleidster ik deed die lingerie in de douche om het straks in de avond te gaan wassen moest snel naar me werk toen ik terug kwam van me werk en ging naar de douche daar was ie niet meer ik vroeg aan me ex man wie binnen was geweest hij zei me broer we belden zijn broer op en zei heel duidelijk dat hij het heeft gepakt en dat hij mij kapot gaat maken me ex man zei tegen mij neem het niet sirieus hij fokt je alleen maar op ik nam het niet sirieus en toen begon de grote ellende ik werd eerst ziek belandde in bed nam ontslag was echt oververmoeid ik kon niet opstaan het leek wel of ik levendbegraven ben ik huilde alleen maar in bed op een gegeven moment haatte ik me man ik zag hem zwart voor me ik wou scheiden ik had het alleen maar over scheiding ik bidde in die tijd ondanks dat ik oververmoeid was stond ik toch op om te bidden maar tijdens bidden werd ik gewurgd ik kon heel

erg moeilijk bidden en koran lezen toen ik wist ik gelijk dat ze iets bij mij hadden gedaan op een ochtend werd ik wakker met moeite en had aan allah gevraagd om mij een beetje kracht te geven ondanks die shour dat ik naar buiten kan want me ex man ging elke ochtend weg met zijn broer en zijn zus en wou ze volgen om te kijken waar ze naar toe gaan het was me gelukt ik reed in me auto weg achter hun aan ze parkeerden naast wahad enge huis je ziet van buiten dat daar een sahar woont ik parkeerde en wachtte tot ze weggingen boven hem woonde een marokkaanse die uit het balkon keek en vroeg aan hem wie daar beneden woonde hij zei a3odo bilahi mina chaitani ragim er woont daar almochrik bilah sahar ik zei ik ben me man aan het bespioneren toen me ex-man wegging kloptte ik keihard bij hem aan om hem verrot uit te schelden net dat ie de deur open deed blokkeerde ik ik kon niks meer zeggen ik heb nog nooit zo een enge gezicht gezien hij had echt een chaitan gezicht die gezicht vergeet ik nooit hij zei kommaar naar binnen ik liep naar binnen wat ik daar zag ongeloofelijk allemaal doode dieren hagedissen ratten en slangen in een potje echt heel erg eng ik was echt bang voor hem hij wist gelijk hoe ik heette ik vroeg hem wat me man daar deed hij zei ze familie hebben echt veel geld gegeven om jullie uit elkaar te halen ik vroeg waar me lingerie was hij zei begraven tussen breukelen en utrecht ik zei waarom hij zei ze hebben je gewaarschuwd om hem los te laten maar je wou niet ik zei waarom begraven hij zei ik heb tekaf voor je gedaan dat je nooit meer gaat trouwen en dat je van hem gaat scheiden ik zei waarom ben je niet bang van allah hij zei

setagefiro allah le3adim ik ken geen allah ik werk samen met chaitan ik schrok me rot ik begon te huilen ik zei alsblieft ik hou van me man ik wil bij hem blijven alsjeblieft haal die shour weg hij zei kom met je man en haal 2000 gulden in die tijd en ik haal het weg ik was blij en dacht echt ik ging naar me man en vertelde dat ik hem gevolgd had maar wat me exman vertelde aan mij dat hij daar ging om zich zelf te genezen want zijn familie zeiden tegen hem dat ik iets bij hem had gedaan hij ging daar lebgor doen enz hij wist niet dat zijn familie bezig waren met ons om uit elkaar te halen dus ik ging daar samen met me man ik gaf hem die geld want die sahar zei tegen mij je moet niks aan je man vertellen zeg gewoon dat iemand anders bezig met jullie is en dat ik jullie beter ga maken dus ik zei tegen me man we moeten ons zelf gaan genezen het gaat niet goed oke we waren daar we moesten van hem allebei onze nagels van handen en voeten knippen kleine stukje van onze haren we moesten allebei iets drinken van hem net dat we weg bij hem waren ging ik naar me ouders en kreeg ik daar larja7 ik viel op de grond schreeuwend jankend dat ik echt zo snel mogelijk wil scheiden we gingen naar marokko scheiden en we bleven met elkaar in haram vanaf dat moment alleen maar ruzie als ik bij hem was zag ik hem zwart voor me en zijn huis ook en wou ik weg net dat ik weg wil sloeg hij me kapot werd zwaar mishandelt geestelijk en lichamelijk gebroken arm bont en blauw en elke dag kwam er politie bij ons net dat ik weg ben mis ik hem heel erg en wil ik terug als ik bij hem ben weer hetzelfde verhaal ik werd helemaal gek elke dag vonden wij zwarte vlekken op zijn deur in de nacht moest ik de straat op ging naar de park waar gracht is en begon ik daar te janken en te schreeuwen ik sta versteld dat ik nog leef

ongeloofelijk en opeens werd ik zwanger van me eerste kind dat was drama we moesten naar consulaat om te gaan trouwen we gingen hier in nl we gingen daar ruzie maken moesten we naar marokko we gingen naar marokko elke keer sturden ze ons weg en uiteindelijk weer die zawgia maar elke dag ruzie en politie voor de deur en tijdens me zwangerschap liet hij mij de hele zwangerschap in de steek ik ging jankend bij hem aankloppen hij stuurde mij weg ik had hem echt hard nodig maar hij was er niet voor me en me familie ook niet dus trok ik met verkeerde mensen op verkeerde vriendinnen die uitgingen dronken rookten en van alles deden ik rookte en dronk gelukkig niet wat niet weet wat niet

deert het deed me niks maar ging wel bij ze thuis en daar kwamen bij hun over de vloer toch ging ik elke dag bij me ex man aankloppen jankend en hij stuurde mij weg ik sta versteld dat hij mij geen keer tijdens zwangerschap heeft geslagen wonder alhmdollilah dus ik bleef de hele zwangerschap bij me vriendin en zo ging ik op verkeerde pad nadat ik bevallen was van een jongen liet ik me kind bij me moeder achter waar ook elke keer politie voor de deur staat want heb 2 broertjes die in kliniek zitten en ze ontsnappen altijd en komen bij moeder thuis ze sloegen me moeder maakten alles kapot dus me kind liep gevaar bij me moeder thuis en bij me exman liep hij ook gevaar ik wist niet waar ik me kind moest brengen had geen huis was te jong ik kon niet voor steun bij moeder terecht nooit bij haar kon ik nooit terecht ze hadden het moeilijk genoeg met me broertjes dus bleef ik met die verkeerde vriendinnen omgaan ze lachtten in me gezicht en ik dacht dat ze echt van me hielden opeens kreeg ik een huis net dat ik een huis kreeg want ik ben nooit op zijn nederlandsewet gaan trouwen daarom kreeg ik een huis ik trouwde alleen op zijn marokkaans toen me kind 2 jaar werd werd hij afgepakt door kinderbeschreming ze kwamen onverwacht bij me moeder thuis met heel veel politie autos en ze paktten hem met pyjama uit bed me wereld stortte in ik wist niet wat ik moest doen ik mocht de eerste paar maanden niet weten waar hij is me hart was in kleine stukjes verscheurd ik schrijf jullie dit nu jankend ik haatte me moeder ik haatte me exman de eerste wat ik deed ik ging naar bar ik bestelde alcohol wahak setin heseb dat was de eerste keer in me leven dat ik dronk om me kind

ik werd echt door niemand gesteund alleen slangen om me heen geen familie niemand dus begon ik aan alcohol nam mensen mee naar huis iedereen wist wat voor verdriet ik had ik ging elke keer om me kind huilen en wou nooit alleen blijven was bang om alleen te zijn want alleen kwamen de muren op me af en iedereen maakten misbruik van mij van mij auto me huis ze maakten me huis echt vies atten alles wat in de koelkast is deden alles wat ze maar wilden als ze maar met mij bleven ik zag ze als me familie ik dacht dat ze van me hielden toen was ik echt nia omdat ik nooit liefde en aandacht van me ouders heb gekregen dacht ik liever deze dronkenlappen dan niemand op een gegeven moment mocht ik weten waar me kind was en mocht ik 2 keer per week op bezoek ik kwam altijd me afspraken na ook al sliep ik de hele nacht niet ik moest opvoedcursus gaan volgen heb ik gehaald ze vader ook die kwam ook zijn afspraken na en 2 jaar dat me kind daar bleef kreeg ik hem eindelijk terug maar 1 week wel en 1 week niet want zijn vader wou fifty fity regeling door die fifty fifty regeling bleef ik in die cirkel draaien de week dat me kind niet bij me was ging ik uit met die verkeerde vrienden want ik werd gek thuis alleen toen begon ik naar fki te gaan van fki naar fki ik heb zoveel geld uitgegeven om me zelf te genezen op eens kwam ik een vriendin van me tegen die hind heet ze had ook slechte contact met haar moeder en haar familie dus ik dacht we vullen elkaar aan maar nee hoor door dat ze kapot is gegaan toen ze klein was kan

ze nu niemand gelukkig zien ze wou iedereen kapotmaken ze had een zware trauma dat zei ze altijd tegen mij maar ik had het niet door omdat ze altijd lief tegen mij is terwijl ze echt jaloers op mij was want ik had net me kind terug ik begon met opleiding beveiliging ging op schiphol werken ik motiveerde haar om wat gaan doen maar ze was zwaar naar de klote en gebruikte drugs dus dat zij niks van haar leven kon maken en weg was moesten ze mij kapotmaken terwijl ze alles wist van mijn verleden wat ik allemaal meemaakte dat ik het echt heel erg zwaar had maar zij at ramadan dat zegt alles al ik alhm ondanks alles dacht ik toch altijd aan allah ik deed toch mee aan ramadan ik bidde ook al was ik een tijdje gestopt ging ik toch weer bidden ik heb allah in me hart dus over die hind gesproken ze had een fki liehodie in amsterdam bijlmer daar ging ze shour voor me doen ik ging bij beveiliging weg ging elke nacht de straat op vocht met iedereen weer terug bij af voor niks al die fkis en zoveel geld uitgegeven ik bleef met haar omgaan en ze genoot ervan dat ik echt kapot was ik liet me kind achter bij zijn vader ik had niet door dat zij het was die iets voor me deed ze gaf me shour in eten ik kotste elke ochtend elke dag misselijk ik werd zomaar agressief uit het niets ik werd steeds dunner ik kon geen gekruide eten eten het leek wel of ik een ballon in me maag had die bijna ontploft ik was jaren zo ik leed jaren aan die pijn ik heb alle midicijnen van de maag en maagzweer geslikt die van hier en van marokko en niks hielp en uiteindelijk zeiden mensen tegen mij dat het tewkal is ik werd door kennissen naar nador gestuurd naar imam daar waar ik alles door kruiden had overgegeven hij zei ook dat ik een sterke geest in me heb die moeilijk te bestrijden is hij is te lang in me en hij treed me lichaam in met als doel dat ik nooit van me leven met een man zal blijven die jinn is getrouwd met me hij is jaloers op andere mannen hij verpest alles voor me hij heeft gezegd dat hij door sihr binnen is gekomen toen ik terug kwam ging ik weer met haar om want ik wist nog steeds niet dat zij het was had ze weer shour le9tran in me huis gestrooid ik haatte me huis ik zag me huis zwart ik was dag en nacht op straat als ik toch thuis kwam met vrienden kwam er gelijk vechtpartij was altijd politie in me huis buren gingen klagen echt rewina en ik wist nog steeds niet dat zij de oorzaak is tot op een dag kwam

ik haar tante tegen met wie zij problemen heeft en zij vertelde mij dat hind fki lihoedie in bijlmer heeft en dat zij mij kapotmaakt ze zei tegen mij elke keer dat je je zelf geneest zij weet het want je gaat met haar om en je vertelt haar alles toen ze dat zei ik belde haar en ik dreigde haar te vermoorden en ik meende dat echt ze was gelijk verhuist naar belgie en ik zoek haar nog steeds halal als je zo iemand vermoordt wat me het meest pijn doet is dat ik haar echt meer dan me zus behandelde en hield zoveel van haar en dan ga je me dit flikken daarna haalde ik weer imam naar me huis en deed roqia in me huis strooide roqiawater in me huis ik had zoveel moeite gedaan en uiteindelijk kon ik weer rust in me huis krijgen net op het nippertje want woningbouw dreigden mij het huis uit tezetten alhmodollilah allah is de machtigste maar toch elke man die ik tegen kwam en wou trouwen het lukte niet we gaan altijd door grote ruzie uit elkaar elke keer wou ik trouwen ik wou graag me mannetje halal ik heb altijd halal gewild en en tweede kind ik deed zoveel moeite voor een man en het lukte maar niet ik ben diegene die mannen wegjaagt door ruzie door wat ik in me heb ik bleef maar vechten en vechten ik ging in strijd met die geest ging naar zoveel imams maar het lukte gewoon niet ik heb zoveel moeite gedaan dat ik nu denk het heeft geen zin meer ik ben bijna 30 jaar ik denk waarom moet ik nog vechten en knocken en 2 jaar geleden ben ik mo tegengekomen de vader van me baby in een cafe we werden verliefd maar hij mishandelde zwaar hij sloeg me kapot maar toch bleef ik bij hem want ik ben dit gewend ben gewend om geslagen te worden ik weet niet beter door dat ie mij een

keertje kapot sloeg viel ik knouck out hij vluchtte weg en liet me alleen achter nadat ie me achter liet nam ik 15 slaappillen met alcohol wou mezelf moord plegen ik lag 3 dagen in bed helemaal weg opeens werd ik wakker zwaar depressief en kapotverdrietig ik ging douchen ging gelijk bidden ik luisterde roqia en vroeg allah om vergevenis en vroeg hem swt geef me alsjeblieft iets waar ik me bezig zal houden waar me handen vol aan zullen zijn dat ik van die straatleven afkom ik ging hem smeken want ik was gewoon echt kapot ik val elke keer en sta op vallen weer opstaan hoelang moet je sterk blijven op een gegeven moment val je en sta je niet meer op en week later hoor ik van dokter dat ik zwanger ben van me baby die ik nu heb ik wist echt niet wat ik moest doen ik wou zo graag een baby maar niet op die manier want ik had 11 jaar lang

na me eerste kind geen baby genomen omdat ik het in halal wou maar die halal lukte maar niet door die zware voodoo en geesten ik werd echt gek ik belde mo op ik zei het tegen hem hij was blij hij wou zo graag toen besloot ik om het te laten maar ik zei tegen hem dat we zawgia gaan doen ik weet in me achterhoofd dat het nooit zal lukken door die geest maar ik ben zo iemand die nooit opgeeft en altijd alleen maar aan het knocken ben altijd aan het strijden hij liet me in de steek de hele zwangerschap voor zijn vrienden wijven en uitgaan ik negeerde hem ook kapot dit keer was ik veel sterker dan bij de eerste zwangerschap maar ze zeggen hoe ouder je wordt en hoe meer je meemaakt des te meer je harder en sterker wordt tuurlijk voelde ik me echt alleen en echt eenzaam in het begin moest ik mensen om heen hebben en vertrouwde iedereen maar door alles wat ik heb meegemaakt vertrouw ik juist niemand nu en ben ik afstandelijk geworden toen ik beviel van zijn kind kwam hij terug we zouden pas geleden gaan trouwen zijn kind erkennen ik leerde zijn familie kennen ging bij zijn moeder thuis ze beschouwde mij

als haar schoondochter deze familie waren echt lief tegen mij maar we maakten elke keer ruzie ik scoptte hem deruit heb 3 keer aangiftes tegen hem gedaan nu dreigen ze mijn baby af te pakken ik weet niet wat ik moet doen wat ik van plan ben om voorgoed in marokko te gaan wonen

heb werk aangeboden gekregen via http://www.tingis -groupe.com is call centre heb me cv gestuurd ben aangenomen hij zei hij gaat huis en cresche voor me regelen maar me andere kind van 11 jaar blijft hier achter met zijn vader dat vind ik echt erg ik weet echt niet wat ik moet doen plus me gezondheid gaat heel slecht is echt een hele moeilijke situatie en dat komt allemaal door onze broerders en zusters die andere kapotmaken door sihr voor ze te doen hoeveel mensen zijn in mentrum terecht gekomen door sihr geesten en boze oog hoeveel mensen hebben

zich zelf moord gepleegd door geesten sihr en boze oog hoeveel mensen hebben drugs alcohol gebruikt en zina gepleegd door sihr dat lijdt ze tot haram want als je iman niet sterk is zullen geesten echt macht over je hebben en zullen jou besturen hoe ze willen moge allah alle broeders en zusters in de islam die ziek zijn allemaal genezen insha'allah ik voel met alle zieken mee heb van alles meegemaakt en nog steeds je voelt je gewoon echt levendbegraven

Surprised kk zielig voor haar


Laatst aangepast door piraat013 op za 11 aug 2012 - 20:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 18:08

Niet gelezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 18:33

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Mnj88
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 18:33

really piraat? dit soort mensen moeten gewoon opgenomen worden, medicijnen slikken en niet omgaan met bepaalde figuren ipv denken aan religie, zwarte magie en maar kinderen baren die nu al geen toekomst meer hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 18:44

lol dit ga ik dus echt niet lezen. Waar heb je dit verhaal eigenlijk vandaan piraat? Je hebt dit niet zelf getypt toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 18:51

Jaap schreef:
lol dit ga ik dus echt niet lezen. Waar heb je dit verhaal eigenlijk vandaan piraat? Je hebt dit niet zelf getypt toch?

Nee
link naar http://forums.ansaar.nl/gezondheid-ziekte-geneeskunde/57704-ik-ben-levendbegraven.html

ik las het daar
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 18:55

BB schreef:
really piraat? dit soort mensen moeten gewoon opgenomen worden, medicijnen slikken en niet omgaan met bepaalde figuren ipv denken aan religie, zwarte magie en maar kinderen baren die nu al geen toekomst meer hebben



Ik zeg alleen dat ze kk veel heeft mee gemaakt en dat zwarte magie bestaat ,probeer zelf maar als je mij niet gelooft
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 19:40

Waarom heb je dit stukje weggelaten: "salam beste broeders en zusters" ?

Zie je ons soms niet als je broeders en zusters?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 20:33

Piraat is gewoon chap
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 20:53

westside schreef:
Piraat is gewoon chap

In Marokko heb je kk veel magiërs

http://forum.fok.nl/topic/1424096
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 20:56

piraat013 schreef:
westside schreef:
Piraat is gewoon chap

In Marokko heb je kk veel magiërs

http://forum.fok.nl/topic/1424096

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! 394422_10151150975020170_33010527_n

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 21:02

Ik heb eerste twee aliena's gelezen en het is gewoon een chick die hulp nodig heeft omdat er iets mis zit in haar hoofd.
Zelf geloof ik niet in zwarte magie maar ik ben wel benieuwd hoe ik het zelf kan proberen?
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 21:05

Jaap schreef:
Waarom heb je dit stukje weggelaten: "salam beste broeders en zusters" ?

Zie je ons soms niet als je broeders en zusters?

jawel alleen zag ik het ni
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 21:34

Marokko is toch dat land waar je eigen zus neuken normaal is?
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 21:38

westside schreef:
Marokko is toch dat land waar je eigen zus neuken normaal is?

:\') :\') nee wel je nicht
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 21:47

Oh ook sweety
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimema 13 aug 2012 - 15:25

in iran is het ook gewoon normaal dat een neef en nicht met elkaar trouwen enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimema 13 aug 2012 - 15:35

Egypte ook weet ik uit betrouwbare bronnen
Terug naar boven Ga naar beneden
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimema 13 aug 2012 - 15:42

Dat is in bijna alle Arabische landen normaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitimema 13 aug 2012 - 16:01

Jaap schreef:
Waarom heb je dit stukje weggelaten: "salam beste broeders en zusters" ?

Zie je ons soms niet als je broeders en zusters?

hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben levend begraven (zwarte magie)!   Ik ben levend begraven (zwarte magie)! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ben levend begraven (zwarte magie)!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zwarte Piet
» Insayno - Zwarte Bladzijde
» Sinterklaas vs Zwarte Piet Punchoutbattles
» ZWARTE PIET IS KAOLO RACISTISCH G!!!!!!!!
» Punchoutbattles "Speciale battle" Huussuh (Sinterklaas) vs Il Duce (Zwarte Piet)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: