Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jeevz welke line had insayno gejat????

Ga naar beneden 
+4
piraat013
Vrouwonvriendelijk
Randy
kapitein033
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz welke line had insayno gejat????   Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 1:22

ja kk choke was dat
Terug naar boven Ga naar beneden
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz welke line had insayno gejat????   Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 1:23

en die snoepsmurfen line ?? en karkamel
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz welke line had insayno gejat????   Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 1:35

wie was diegene die een facebook line had van deze battle hollohan vs pat stay??
btw die battle was wel kk vet ouwe personals vs personals maar een vraagje is hollohan echt een racist skinhead pat stay rapt van wel??


Laatst aangepast door piraat013 op do 18 aug 2011 - 14:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hauntedbacon
SJONNIE
SJONNIE
Hauntedbacon


Aantal berichten : 448
Reputatie : 16
Registratiedatum : 03-07-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam

Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz welke line had insayno gejat????   Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 aug 2011 - 14:37

Haha die Hollowhan vs pat stay was zeker aan..
Die battle was veel dikker dan Thesarusu vs illmac

Hollohan is wel echt een racistische homo ja.. Tegenstanders hadden 't ook over z'

n White pride tatto .. Zelfs thesaurus zei 't een keer in een battle ennu zegt Patstay 't zelfs..
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz welke line had insayno gejat????   Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 aug 2011 - 14:44

Hollohan is dan wel een fucking hypocriet je bent een racist en doet mee met een rapbattle :\') maar pat heeft wel terecht gewonnen dope battle oh en ingewikkeld had die facebook line van deze battle denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz welke line had insayno gejat????   Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 aug 2011 - 14:48

lol, alsof Hollohan nu nog steeds een racist is. Je weet sowieso niet wat het hele verhaal is, aangezien in die battle waarschijnlijk dingen verdraaid worden zodat het beter klinkt.
En het kan toch dat hij vroeger echt een racist was, maar mensen kunnen veranderen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz welke line had insayno gejat????   Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 aug 2011 - 14:51

Jaap heet jij op xbox als gamertag gucciman ? :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz welke line had insayno gejat????   Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 aug 2011 - 14:54

Nee, Jaap0
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz welke line had insayno gejat????   Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 4:11

piraat013 schreef:
Hollohan is dan wel een fucking hypocriet je bent een racist en doet mee met een rapbattle :\') maar pat heeft wel terecht gewonnen dope battle oh en ingewikkeld had die facebook line van deze battle denk ik

Wacht even.. je doelt op mijn denk ik..

Hollohan zegt 'i saw on facebook you're in a relationship... with facebook'

dit doelt nergens naar..


my line : 'hij houdt zoveel van zichzelf, zelfs zijn relatiestatus op facebook is 'het is ingewikkeld'

dit is een personal van mij richting Inge, en ja ik heb deze battle misschien wel 3x gekeken, maar de line was me niet opgevallen.. good catch anyway Piraat, scherp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frans
Akra
Akra



Aantal berichten : 111
Reputatie : 15
Registratiedatum : 01-07-11

Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz welke line had insayno gejat????   Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 aug 2011 - 11:42

jaman a mattie
Nee vraag iedereen bij POB die Frans kent of ze een gruwelijker iemand kennen.
Veel zullen het met me eens zijn, soms praat hij wel kk veel als ik moe ben aahhaha maar fuck dat toch

Dus dat, en Next time beter vraag je me zelf of ik psychische problemen heb, beetje triest dat je dat aan iemand anders vraagt, maar ik snap dat je het gewoon ff wilde weten en dat Jeevz online was.
En true story ik wordt vanmiddag wordt ik getest op ADHD, ADD of een ander concentratieprobleem... gratis ammo voor n personal bij deze:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeevz welke line had insayno gejat????   Jeevz welke line had insayno gejat???? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jeevz welke line had insayno gejat????
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke line zit in je hoofd?
» DOPE(STE) LINE(S) !
» Insayno vs Jeevz
» Jeevz vs insayno deel zevenendertig
» Welke held

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: