Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 POB Flyer 9 september

Ga naar beneden 
+19
Auron
BB
Joost
Ruben
rolow
RJ
DeHertog
Randy
jespa
Piwi
Riemiks
Dani
Jaap
sauterfaun
caveman
Nick Vayne
De Gevallen Engel
furr
lucappel
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 21:12

Trouwens op die POB schema moest je ook 3de/4de invullen, wat heeft dat voor zin als er geen battle wordt gedaan om 't te beslissen? Foo vs Santios?
Terug naar boven Ga naar beneden
DeHertog
Akra
Akra
DeHertog


Aantal berichten : 71
Reputatie : 25
Registratiedatum : 31-01-12

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimema 27 aug 2012 - 14:05

mijn tegenstander kon niet meer en ik had geen tijd om me voor te bereiden op een nieuwe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimema 27 aug 2012 - 16:39

wie zou je tegenstander zijn dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
lucappel
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 747
Reputatie : 133
Registratiedatum : 03-03-12

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimema 27 aug 2012 - 17:18

mcj
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimema 27 aug 2012 - 20:45

POB presteert het wel steeds om events te organiseren in mijn laatste salarisweek
Waarschijnlijk om er zeker van te zijn dat ik geen geld heb om me helemaal kapot te zuipen en de boel te slopen/stelen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Dani
Akra
Akra



Aantal berichten : 146
Reputatie : -2
Registratiedatum : 14-08-11

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 6:41

BBA is wel hard

https://www.youtube.com/watch?v=-jfXsxO2yTU&playnext=1&list=PLE69653DE5FF42009&feature=results_video
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 11:58

Dani schreef:
BBA is wel hard

https://www.youtube.com/watch?v=-jfXsxO2yTU&playnext=1&list=PLE69653DE5FF42009&feature=results_video

503
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 14:54

Belachelijk dat zulke mensen een tryout krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 15:20

Jaap schreef:
Belachelijk dat zulke mensen een tryout krijgen
Jij gaat toch dat event na 9 sept tegen BK of gaat dat niet door?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 17:13

BK?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 17:15

Jaap schreef:
BK?
Of hoe heette die dude?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 17:59

Ok
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 18:02

Dani schreef:
BBA is wel hard

https://www.youtube.com/watch?v=-jfXsxO2yTU&playnext=1&list=PLE69653DE5FF42009&feature=results_video


facepalm Ik neem aan dat dit een grap is!
Pff jezus POB moet echt eens leren dat kwaliteit boven kwantiteit gaat. Wees eens zuinig met die voorrondes, alleen echt talent laten battlen en niet van die halfgare huis, tuin en keukenrappers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 18:04

Het is geen grap. POB nodigt kutrappers uit en ze zijn dan verbaast als de battle vervolgens kut is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 18:08

Inderdaad dan zie je ex weer nee schudden en gebaren maken. Ik ga toch ook niet al voetbaltrainer een amateur erin zetten en vervolgens op lopen ergeren. Ik vind dat ze wat zuiniger moeten zijn met het talent van de battlemc's. Zo kan iedereen wel willen meedoen. POB moet gewoon zeker weten of ze kwaliteit in handen hebben en dat is moeilijk, maar zo'n halfgare mongolen nummer als hierboven zegt al genoeg. Ik neem daar geen eens tijd meer voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 20:58

Ik snap het probleem niet helemaal, het idee dat ze veel rappers de kans geven is toch alleen goed?
Je weet nooit hoe iemand in een battle is als je alleen wat tracks hebt geluisterd.
Bij BBA begrijp ik wel dat die sowieso niks gaat presteren bij POB maar dan geldt voor mij toch liever een kutbattle dan geen battle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 21:02

Ruben schreef:
dan geldt voor mij toch liever een kutbattle dan geen battle.

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Kl6CA
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 21:08

Ruben schreef:
Ik snap het probleem niet helemaal, het idee dat ze veel rappers de kans geven is toch alleen goed?
Je weet nooit hoe iemand in een battle is als je alleen wat tracks hebt geluisterd.
Bij BBA begrijp ik wel dat die sowieso niks gaat presteren bij POB maar dan geldt voor mij toch liever een kutbattle dan geen battle.
Heb je gelijk in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 21:11

lol gaan we het nou weer hebben over tracks die wel of niet representatief zijn? Die discussie is al eerder geweest...bij sommige mc's kun je van tracks niet beoordelen hoe ze zullen battlen, maar bij shit als dit wel. Als iemand op tracks wacke lines en geen flow heeft dan zou het toch wel een godswonder zijn als ze ineens goed kunnen battlen.

En waarom zou je in godsnaam liever een battle zien waarin mensen choken en wacke lines brengen in plaats van geen battle? FOHLM
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 21:29

Toen we Gewoon Shafa zijn promo filmpjes hadden gezien had iedereen ook dezelfde mening.
En misschien klinkt het raar maar ik heb best genoten van zijn rondes, niet omdat het heel goed was maar toch vind ik het wel leuk om te zien.
Als er strenger werd geselecteerd waren er misschien een paar dope league rappers waar we nooit wat van hadden gehoord.

Ik vind niet dat ze minder voorronde battles moeten doen maar wel minder rode kaart battles. Ik zie zo vaak mc's die totaal geen potentie hebben die toch elke keer weer een rode kaart krijgen. Hier zit het probleem bij mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 22:13

Echt Ruben dikke bullshit. Slaat toch nergens op dat je iedereen een kans gaat geven, er moet gewoon strenger geselecteerd worden en je kan wel zeggen dat je gewoon shaffa vermakelijk vond, maar dan kan ik ook wel zeggen dat de dennis wat heeft ofzo. Is gewoon omdat je het hilarisch vind, dus dat is gewoon dikke bullshit. Het brengt het kwaliteit van punchout gewoon naar beneden en ik wil best wel rappers een kans geven om te battlen. Maar kom dan met bewijs waarin je laat zien dat je kan dope flowen of kan battlen en dus niet zo'n kut track waar de al zoveel van zijn. Ik zie liever 1/ 2 voorrondes op een event waarvan ik kan zeggen daar zie ik wel potentie in. Dan weer zo'n staatsmongool die geen eens een ronde kan vol spitten.

Overigens ook bullshit van die rode kaart battles. Het is maar een labeltje wat je op een battle plakt. Rode kaart wilt alleen maar zeggen dat het een soort van eerste divisie is voor rappers die zich nog moeten bewijzen. Ik snap daarom ook best waarom een Frans zoveel rode kaart battles moet blijven doen, die jongen heeft best wel af en toe leuke lines, maar is nog totaal geen top niveau.
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 22:25

Dedennis is dope. Tegen wie moest die ook al weer battlen toen die niet op kwam dagen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 22:29

Dado
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 22:38

Dope matchup. Wanneer gaat Dado weer battlen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 22:48

Dado battlet nog met waterpokken en jeugdpuistjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





POB Flyer 9 september - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB Flyer 9 september   POB Flyer 9 september - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
POB Flyer 9 september
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Naar wie zal Triple R 9 september uithalen?
» 12 September - Verkiezingen
» Voorspellingen 9 september
» POB Event 9 september
» Jeevz @ FunX - Vrijdag 21 September 19:00-20:00

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: