Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lance Armstrong

Ga naar beneden 
+11
MT
Ruben
Piwi
ypjwzz
yeye
caveman
Joost
Nick Vayne
Huussuh
Zjos
De Gevallen Engel
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 18:42

Lance Armstrong is dus zijn 7 tourzeges kwijt. (bron: http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrennen/120824_armstrong_schrapping )

Volg hier het relaas van de afgelopen jaren: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120824_047

Mijn mening:
Alle nr. 2's van de tours die Armstrong heeft gewonnen, zijn ook ooit betrapt op doping. Buiten Beloki, maar heel die ploeg was toen gedopeerd. Dan heeft het toch geen zin om Ullrich op een podium te hijsen en hypocriet te doen. Pak dan ook ineens al de Tourzeges van Merckx af. Shiiiit..

Wat denken de andere wielerliefhebbers hier?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 19:01

Ik dacht dat ik de enige wiellerliefhebber hier was. Zal van de week eveb uitgebreid hierop reageren. Ben het overigens met je eens hoor. Is ook al verjaard, we gaan de zeges van Merckx of Zoetemelk toch ook niet meer afpakken
Terug naar boven Ga naar beneden
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 20:18

ik stel voor om doping toe te staan bij wielrennen en de hele sport te veranderen naar een wedstrijd om welke ploeg de beste prestatiedrugs aan zn renners voert zonder ze daarbij voor de finishline om te brengen
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 5:41

Nooit gesnapt hoe mensen het boeiend vinden om van 's ochtends tot 's avonds 500 mannetjes van de ene plek naar de andere te zien fietsen. Srsly wtf
Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 9:43

Voetbal is ook niet gewoon 10 mensen die van de ene kant van het veld naar de andere kant lopen. Dan ken je er geen kut van als je zo denkt.

@Zjos: ja ik volg het al sinds 1996 fzo. Maar mijn eerste echte herinnering aan de tour, was ik 10 jaar en die Pantani vloog over die bergen. Da was echt zalig! Ook gedopeerd achteraf , maar dat besef je als klein ventje niet.

Armstrong trainde ook een pak meer dan pakweg ullrich die vet stond op't einde van zijn carrière en wél betrapt is geweest tijdens zijn loopbaan. Dus hij verdiende het gewoon om altijd 2de te eindigen.

Ik hoop dat de sport nu meer clean wordt , maar ik betwijfel het als je ziet wie onze laatste olympische kampioen is.


Laatst aangepast door De Gevallen Engel op za 25 aug 2012 - 9:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 9:44

Joost?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 9:45

Citaat :
Voetbal is ook niet gewoon 10 mensen die van de ene kant van het veld naar de andere kant lopen. Dan ken je er geen kut van als je zo denkt.

Dat is het ook niet, wielrennen wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 9:51

Ja en boksen zijn gewoon 2 mensen die op elkaar slaan. SMH
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 9:59

Ja........

Leg mij dan eens de diepere betekenis van de paar honderd mannetjes op de fiets uit? Want ik zie het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 10:05

shit gaat toch om tactiek,
of denk je dat iedereen voor zichzelf fietst
Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 10:06

Dat gaat niet in een paar regels. Da's zoals 'leg mij is uit wat battlen meer is dan 2 mensen die elkaar beledigen in rijmvorm?'

Maar kort samengevat.
Ge vergeet de tactieken van de ploegleiders (waaiers trekken/mannetjes voorop sturen/mannetjes terugpakken), de functie van elke renner binnen zijn ploeg, de revelaties/inzinkingen van renners, de postjeszoekerij voor een (tussen)sprint of een berg van eerste/buiten catogerie en tussen al die dingen heb je dan nog het onderscheid in bergritten en sprintersetappes, die een totaal verschillende aanpak vereisen.

Ok de sprintersetappes moet je niet van't begin tot 't einde volgen als je een leek bent (de laatste 20 km zijn genoeg), maar in een bergrit kan je al heel veel oppikken als lwielernoob.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 10:16

Nick ga maar eens wielrennen dan zul je zien hoe knap het is wat ze doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 10:23

Nick Vayne schreef:
Ja........

Leg mij dan eens de diepere betekenis van de paar honderd mannetjes op de fiets uit? Want ik zie het niet.
Zie het als een meerkamp verdeelt over verschillende etappes over een periode van 21 dagen met de score in tijd gerekend. Degene die over het geheel het kortst heeft gedaan gaat met de tour zege naar huis.

Maar als je wielrennen inhoudelijk niet begrijpt snap ik niet dat je er een uitspraak over kunt doen, want er komt heel wat bij kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 11:06

Joost schreef:
Nick ga maar eens wielrennen dan zul je zien hoe knap het is wat ze doen.

Ik zeg ook niet dat het niet knap is. Met z'n allen die afstand met hun buik over de grond kruipen is ook niet makkelijk, hoef het nog geen maand lang hele dagen op tv te zien.
Het hele ding is gewoon een snoozefest, er gebeurd geen reet.

Citaat :
Dat gaat niet in een paar regels. Da's zoals 'leg mij is uit wat battlen meer is dan 2 mensen die elkaar beledigen in rijmvorm?

Dat is een hele goede uitleg van battles tbh. Battlen is niet meer dan elkaar een beetje creatief beledigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 11:15

yeye schreef:

als je wielrennen inhoudelijk niet begrijpt snap ik niet dat je er een uitspraak over kunt doen, want er komt heel wat bij kijken.

Dus dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 11:19

Ik heb meer dan genoeg wielrenwedstrijden uitgezeten om er een mening over te hebben. Het is gewoon een van de gaarste "sporten" die er zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 11:34

Wat is je punt dan pessimist?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 11:44

Zie m'n eerste post.

+ zoek de betekenis van pessimist eens op. Die ontgaat je blijkbaar volkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 11:52

ik kan heel wat sporten opnoemen die 10x zo gaar zijn hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 12:09



Dit is 1 van mijn mooiste momenten tot nu toe. #offtopic

Check ook de passie van onze commentatoren.

En nu gaat Nick zeggen '220 km lang een snert-WK'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
ypjwzz
Akra
Akra



Aantal berichten : 262
Reputatie : 43
Registratiedatum : 03-07-11
Woonplaats : 043

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 12:27

snelwandelen is gaarder:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 12:55

basketbal en vechtsporten zijn het leukst om naar te kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 17:17

Ik ben zelf sinds een aantal jaar een groot wielerfan.
Ik krijg vaak reacties zoals nick van wat is er nou leuk om de hele tijd 200 mannetjes te zien fietsen. Aan de ene kant begrijp ik dat wel en ik vind het ook moeilijk om uit te leggen wat ik precies zo leuk vind aan wielrennen.
Het heeft denk ik te maken met dat bijna elke renner verschillende doelen heeft binnen een koers en eigenlijk elke kilometer verandert het spelbeeld. Ook is het natuurlijk leuk dat er een aantal talentvolle Nederlanders meerijden die in grote rondes nog niet meedoen om de hoofdprijs maar die in de bergen wel met de beste mee kunnen.
Ik vind wielrennen ook een stuk leuker om te kijken dan voetbal terwijl ik zelf aan voetbal doe.
Die hele dopingkwestie vind ik moeilijk om een mening over te geven omdat ik niet weet hoe het allemaal precies zit. Mijn neef zit zelf in de wielerwereld en die zegt dat ruim 90% van alle wielrenners doping gebruikt.
Dat is natuurlijk niet eerlijk ten opzichte van de 'cleane' renners. Ook denk ik dat als Armstrong Frans was geweest er nooit zo een groot onderzoek zou zijn gedaan.

Ik heb zelf het gevoel dat renners als Voeckler en de hele sky ploeg aan de doping zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 18:52

who cares
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 20:24

Over Amstrong gesproken...Neil is net overleden

verder ga ik met Huus mee op deze...gewoon iedereen aan de doping, straalmotoren aan die fietsjes binden etc

vind er geen reet aan, al snap ik heus wel een deel van het tactische...maar dan vind ik zoals bij de Olympische Spelen (zonder oortjes) veel interessanter
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Gesponsorde inhoud





Lance Armstrong Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lance Armstrong   Lance Armstrong Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lance Armstrong
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: