Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 POB event updates topic

Ga naar beneden 
+48
sensei
NiggehvanAlmere
MT
Big-T
De Gevallen Engel
EZG-Music
Veasum
rmn92
jespa
Foo
master
Hunter
Dani
piraat013
jordyvision
Auron
rolow
Hightower
Jaymster
JohanDerksenJr
caveman
BTW
Riemiks
BB
Lerr
patrickheij
3x
Zjos
sauterfaun
Joost
Huussuh
Muslim20
furr
kifesh
Jodenkoek
boi
Randy
Rotterdam
Neez
Piwi
lucappel
RJ
yeye
AGIE
reetkever
Ruben
Sam
Jaap
52 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Volgende
AuteurBericht
patrickheij
Akra
Akra
patrickheij


Aantal berichten : 269
Reputatie : 111
Registratiedatum : 02-09-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 10:06

oke, Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
patrickheij
Akra
Akra
patrickheij


Aantal berichten : 269
Reputatie : 111
Registratiedatum : 02-09-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 10:15

jammer dat ik je battle gemist heb g.
Terug naar boven Ga naar beneden
EZG-Music
Akra
Akra
EZG-Music


Aantal berichten : 115
Reputatie : 31
Registratiedatum : 19-01-12
Woonplaats : Galgenwaard

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 13:01

Big-t kwam hard voor een try out. Dopeste tryout van de dag.
Buitenwettig kwam hard , djack rhaz ook .
Die tryout om 20 euro verstond ik niet , Belgen volgens mij.
Raffa vs santios was echt dope , ik zou hem aan Raffa geven. Santios was op een gegeven moment met een spreekbeurt bezig door allemaal plaatjes van apen te laten zien.
Dani vs hsuna was dope battle maar 2 verschillende stijlen.
Triple vs killer was vuuuuuuur , triple weer met boze bars naar alles en iedereen en killer sterk verbeterd als je naar z'n oude battles kijkt.
Husuuh vs riemiks had ik meer van verwacht maar na huus z'n mindere eerste ronde met wat stumbles kwam is toch keihard terug.
Riemiks is een freestyle baas.
Veasum vs de Deense was gruwelijk , die wil ik graag terug zien. De Deense dog werd idd wel boos toen t over z'n overleden broer ging.
Safman vs sniggy heb ik gemist.
Chrish meth zou me bodybaggen , maar kwam met een performance die ik de minste vond van al z'n battles . Veel lange schemes en bij de punch viel t toch een beetje tegen.
De finale was een echte finale. Ging vrij gelijk op , maar ik zou hem toch gewoon aan mennis geven . Dus mennis verdiend gewonnen imo.
Ik heb jaap gezien hij stond bij m'n battle een soort van naast. Chris en keek eng naar me. Hij weet van m'n fobie maar ik heb me sterk gehouden
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/ezgmusic
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 13:06

Ik hoor jaap nog altijd met zijn vooroordelen over Big T en zijn kktrack Razz

Blijkbaar zat ie er dik naast dan haha

Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 13:20

die ene angolese belg in die 20 euro tryout was superleip, hij deed nog een Bill Collector impressie
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 15:13

De Gevallen Engel schreef:
Ik hoor jaap nog altijd met zijn vooroordelen over Big T en zijn kktrack Razz

Blijkbaar zat ie er dik naast dan haha


Haha ik heb Big T nog props gegeven na z'n battle, en tis sowieso een chille gast haha. Maar mijn mening over die track blijft hetzelfde.

@EZG: ik stond bij jullie battle een beetje naast Chris idd, en ik zag je ook nog onderweg naar de metro/station toen je met Cyclo liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 15:14

Buitenwettig mag nu wel een leaguedeelnemer zijn vindik, hij heeft bewezen dat ie sowieso midtiers aankan, zn delivery is soms nog een beetje tam maar das een kwestie van veel battles doen. Verder had ie een paar goeie punchlines. Goed om te zien dat er uit de (naar mijn mening) vooral wacke tryouts bij punchout af en toe toch een serieuze deelnemer opstaat.

Dani zn eerste twee rondes waren ook vuur, hij heeft zn game geupstept. De derde ronde was ik wat minder fan van, hij had ook gewoon met lines kunnen winnen

Sniggy vs Safman helaas niet gezien

EZG vs Chris Meth was ook hard, maar heb ik alleen de laatste rondes van ze meegekregen waarin EZG een heel verhaal hield over een beef in het verleden van Chris Meth, dus niet echt kunnen beoordelen wie m op bars had. Chris Meth had een line over die doorgezaagde pilaren van het WTC en hoe die op EZG zn lines leken, iets van: 'voor het publiek is het dope, maar voor emcees fucking gaar, dus uit een bepaalde hoek worden ze afgezaagd', die was leip.

veasum vs deense dog was heaaateeeed, Deense Dog heeft zich ook wel bewezen met deze battle en Veasum was op niveau, helaas geen lines herinnerd

eigenlijk was dit gewoon een keihard event als ik alle league battles zo op een rijtje zet
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 15:17

Klopt, alleen 2 blokken tryouts en rode kaart battles was echt te veel. Maar goed..de league battles compenseren het weer.


Laatst aangepast door Jaap op di 11 sep 2012 - 15:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 15:20

zijn toch 10 HARDE battles die de komende weken worden gedropt, AGL
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 15:33

Raffa vs santios was een beetje bars vs personals.

Santios was orgineler/persoonlijker, maar niet alles kwam even goed aan. Ik vond raffa z'n bars doper. Ik gaf de edge aan Raffa, maar meningen zullen verdeeld zijn.

Persoonlijk had ik het idee dat Chris had moeten winnen van ezg, maar was close.
De opmerking van Lerr is sowieso onzin imo.


Terug naar boven Ga naar beneden
EZG-Music
Akra
Akra
EZG-Music


Aantal berichten : 115
Reputatie : 31
Registratiedatum : 19-01-12
Woonplaats : Galgenwaard

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 15:36

M'n derde ronde was gewoon true story


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/ezgmusic
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 15:40

EZG-Music schreef:
M'n derde ronde was gewoon true story

Waar gaat het heen met deze wereld facepalm
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 15:42

Hahahaha Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 15:42

Nu ik Sensei vs Mennis terugluister vind ik toch dat hij voor Sensei is.
de eerste 2 rondes waren voor hem en de 3de was close. Je hoort duidelijk dat het publiek stuk gaat om echte ''mwaa-lines''.
Heel jammer.. maargoed..


btw, ik hoop dat ze de finale als eerst online gooien en de editing verbeteren, maar dat zal wel niet.. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 15:51

Ja dat vond ik on the spot al
Mensen gaat stuk omdat hij publieksfavoriet is ofzo
Ik weet zeker dat mensen niet zo zouden reageren als ik dezelfde lines zou spitten

Sensei had langere schema's nodig maar de uiteindelijke punches waren iig raak
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Veasum
Akra
Akra



Aantal berichten : 191
Reputatie : 15
Registratiedatum : 31-08-11

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 16:08

chris eurgh
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 16:18

Naja, ik vond dat Mennis veel beter zijn punches had uitgewerkt en ook meer punches had.. hij heeft ook elke ronde weer gereplyed. Hij was ook veel persoonlijker..

Sensei was ook op niveau en eerste 2 rondes waren sowieso heel erg close maar in de derde heeft ie echt veel te veel schemas van Mennis geflipt waardoor het uiteindelijk gewoon saai werd. Mennis heeft alle invalshoeken gebruikt die gebruikt had moeten gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 16:22

Hij was ook niet wack ofzo maar zoveel reactie bij die Santios & Sniggy line? Dat vind ik lame.

Vind ik persoonlijk he dus kom niet naar m'n huis met een gun... 503
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 16:29

EZG-Music schreef:
M'n derde ronde was gewoon true story



goddamn

hoe heb je dat ooit gevonden
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 16:30

Hunter schreef:
Naja, ik vond dat Mennis veel beter zijn punches had uitgewerkt en ook meer punches had.. hij heeft ook elke ronde weer gereplyed. Hij was ook veel persoonlijker..

Sensei was ook op niveau en eerste 2 rondes waren sowieso heel erg close maar in de derde heeft ie echt veel te veel schemas van Mennis geflipt waardoor het uiteindelijk gewoon saai werd. Mennis heeft alle invalshoeken gebruikt die gebruikt had moeten gebruiken.


Sens was echt veeeeeel persoonlijker hoor ? Ik vond de replies van zowel Sensei als Mennis ook niet heel sterk ofzo.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 16:34

Hopelijk is die audio bootleg van de battle een reden voor de organisatie om die battle als eerste te releasen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 16:43

JohanDerksenJr schreef:
Hunter schreef:
Naja, ik vond dat Mennis veel beter zijn punches had uitgewerkt en ook meer punches had.. hij heeft ook elke ronde weer gereplyed. Hij was ook veel persoonlijker..

Sensei was ook op niveau en eerste 2 rondes waren sowieso heel erg close maar in de derde heeft ie echt veel te veel schemas van Mennis geflipt waardoor het uiteindelijk gewoon saai werd. Mennis heeft alle invalshoeken gebruikt die gebruikt had moeten gebruiken.


Sens was echt veeeeeel persoonlijker hoor ? Ik vond de replies van zowel Sensei als Mennis ook niet heel sterk ofzo.


Sens had barz dat ie net zo goed een gitaar had kunnen geven aan Mennis omdat ie altijd zingt en hij sluit zn ronde af door te zingen... Mennis replyed erop dat ie beter die gitaar terug kan geven.. dat vind ik gewoon een kk harde reply.
Terug naar boven Ga naar beneden
Veasum
Akra
Akra



Aantal berichten : 191
Reputatie : 15
Registratiedatum : 31-08-11

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 16:49

Huussuh vs Riemiks - Riemiks had dope shit in zn eerste ronde, crowd deed beetje raar in t begin door niet te reageren op sommige bars etc, daarna gunde t publiek riemiks wel en kreeg hij reactie etc, huussuh zn eerste ronde was aight tot die zn tekst vergat, ronde 1 riemiks
ronde 2 & 3 naar Huussuh, writtens van huus waren aan as usual
riemiks was aight, en toen die begon te freestylen, kon ik hem niet meer zo volgen, was neit slecht ofz

Triple R vs Killer
Killer elke ronde, gewoon on fire en dope delivery
triple had delivery maar niet echt personals vs killer, behalve zn opener schema
killer 3-0, wel dope hoe triple ex uitdaagde etc, crowd ging helemaal los

Dani vs H-suna
H-suna was soms van boven onverstaanbaar, zaten paar leuke lines tussen etc
dani was op niveau, crowd aan zn kant, dope performance

Raffaarlijk vs Santios
PFFF gruwelijk, santios ronde 1 _0_
raffa ook hard, santios zn 2e vond ik wat minder, raffa bracht vuur
derde ging erg gelijk op, maar vond hem nipt > Raffa

Chris Meth vs EZG
chris had iets over formules etc, WTC ._.
ezg 3-0, nuffsaid

Sniggy vs Sheisty Saf - was er niet helemaal aanwezig, sniggy had paar jokes en beatbox dingen, sloeg niet echt aan helaas, safman was rauw bezig, harde delivery dope

Djez vs BTW - btw was on point, en deed zn huiswerk goed, djez was decent
maar ik hoorde een bite ( je valt door de mand als dani in een luchtballon )

Spraakzaam vs JackTheRapper - niet gezien
Sensei vs Mennis - on spot vond ik hem voor sensei... moet terug zien, was iig een dope battle, mennis meer crowd, sens meer lines I guess, lastig

kan niet echt een mening over mn eigen battle vormen, vond dat ik hem had en ben door veel mensen aangesproken dat ik gerobbed ben, magoed, deense dog was aan. dope battle


Laatst aangepast door Veasum op di 11 sep 2012 - 16:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
EZG-Music
Akra
Akra
EZG-Music


Aantal berichten : 115
Reputatie : 31
Registratiedatum : 19-01-12
Woonplaats : Galgenwaard

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 16:49

@jordyvison ik zeg toch , mijn vrienden uit Utrecht die hem in elkaar gerost hebben , hebben mij alles over hem verteld, zijn oude rap naam was nemc , en zo kwam ik aan al zijn oude materiaal. Zelfs myspace met 5 epische tracks.
Dus achteraf huilen en ontkennen kan niet als je dit online hebt staan.
U cant deny your wigger side
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/ezgmusic
Big-T
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 39
Reputatie : 3
Registratiedatum : 11-09-12

POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 16:57

Vond het een geslaagd event!
S/O naar de organisatie etc, jammer dat bba zo wack kwam , had wel wat tegenstand verwacht.
Maar ben naar mijn gevoel wel dope gekomen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





POB event updates topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
POB event updates topic
Terug naar boven 
Pagina 9 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Event updates topic
» POB event updates topic
» POB event 06-10 updates
» POB event 15 juli Updates
» Update topic Maart Madness Event 30-3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: