Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 POB event updates topic

Ga naar beneden 
+48
sensei
NiggehvanAlmere
MT
Big-T
De Gevallen Engel
EZG-Music
Veasum
rmn92
jespa
Foo
master
Hunter
Dani
piraat013
jordyvision
Auron
rolow
Hightower
Jaymster
JohanDerksenJr
caveman
BTW
Riemiks
BB
Lerr
patrickheij
3x
Zjos
sauterfaun
Joost
Huussuh
Muslim20
furr
kifesh
Jodenkoek
boi
Randy
Rotterdam
Neez
Piwi
lucappel
RJ
yeye
AGIE
reetkever
Ruben
Sam
Jaap
52 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 6:41

omdat master sjonnie is
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 7:05

rolow schreef:
Waarom geloof ik toch nooit dat Master uni doet, die kerel maakt me veel spelfouten en onzinnige opmerkingen....

mm

"die kerel maakt me veel spelfouten...." denk ff na voordat je shit post kankah lul.

Spelfouten G? Mijn nederlands is normaal gesproken buitengewoon goed. Ik maak nauwelijks of geen spelfouten (arrogant he?!?) Als dat niet zo zou zij , zou dat funest zijn voor mijn opleiding dickhead. Blijf maar lekker twijfelen.

Onzinnige opmerkingen zijn aaan! Jij en joost zijn lulletjes, maar joost is donker dus ja wat wil je?

Ik ga even lekker mijn broodje opeten voordat ik naar de UNI ga. Hehe

bb


Laatst aangepast door master op do 20 sep 2012 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 7:07

doei
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 7:09

Hee mauro lekker geslapen of ligt een hangmat niet lekker?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 7:13

Leuk he lekker anoniem blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 7:37

Master loopt er zo mee te koopt dat hij universiteit doet. Kill weetje hoeveel mensen jaarlijks afstuderen aan de UNI? Ga dammen ofzo g je bent niet bijzonder hooguit goed opgeleid.

Zonder MBOĂ©rs zou jouw huis niet gebouwd zijn en had je jouw ov chipkaart niet gratis kunnen gebruiken op de door hen aangelegde infrastrcutuur, zo eat a dick met je universiteit, ik heb er ook gezeten en zo bijzonder is het niet, je moet alleen overdreven veel lezen en papers schrijven en wollige gebakken lucht tentamens maken die je kan maken door slechts verbanden te zien.

Wesside!
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 10:35

Citaat :
Ik ga even lekker mijn broodje opeten voordat ik naar de UNI ga. Hehe

eurgh





























































no Nr 1 bati Master.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 12:40

master schreef:
rolow schreef:
Waarom geloof ik toch nooit dat Master uni doet, die kerel maakt me veel spelfouten en onzinnige opmerkingen....

mm

"die kerel maakt me veel spelfouten...." denk ff na voordat je shit post kankah lul.

Spelfouten G? Mijn nederlands is normaal gesproken buitengewoon goed. Ik maak nauwelijks of geen spelfouten (arrogant he?!?) Als dat niet zo zou zij , zou dat funest zijn voor mijn opleiding dickhead. Blijf maar lekker twijfelen.

Onzinnige opmerkingen zijn aaan! Jij en joost zijn lulletjes, maar joost is donker dus ja wat wil je?

Ik ga even lekker mijn broodje opeten voordat ik naar de UNI ga. Hehe

bb

uni doen maar wel je naam zonder hoofdletter schrijven
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 12:47

Riemiks schreef:
Master loopt er zo mee te koopt dat hij universiteit doet. Kill weetje hoeveel mensen jaarlijks afstuderen aan de UNI? Ga dammen ofzo g je bent niet bijzonder hooguit goed opgeleid.

Zonder MBOĂ©rs zou jouw huis niet gebouwd zijn en had je jouw ov chipkaart niet gratis kunnen gebruiken op de door hen aangelegde infrastrcutuur, zo eat a dick met je universiteit, ik heb er ook gezeten en zo bijzonder is het niet, je moet alleen overdreven veel lezen en papers schrijven en wollige gebakken lucht tentamens maken die je kan maken door slechts verbanden te zien.

Wesside!
Riemiks, riemiks, riemiks toch. Je kent de oorsprong van deze hele torie niet. Ik loop er pas mee te koop nadat een aantal forumleden nogal opmerkingen maakten waar een vorm van jaloezie uit bleek. Sindsdien gooi ik wat zout in de wonden. En waar lees je dat ik neerkijk op studenten die lager onderwijs volgen? Nergens, want daar kijk ik niet op neer. Dus denk na alvorens je een loze opmerking maakt.

De hypocrisie druipt van je post af. Jij bent namelijk degene die - met name - te onpas dure woorden gebruikt.

LET ME WORK!!
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 12:51

master schreef:
Jaap schreef:
op HBO ook..

Maar zulke types vinden mennis het beste en huussuh vinden ze waarschijnlijk niet dope.

hiermee wil je zeggen dat mennis niet dope is?
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 12:57

Uit welke hoed tover je dat mt? Ik haal het er namelijk niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 12:57

Nee, hij wil er mee zeggen dat Mennis de enige is die ze begrijpen omdat hij gewoon makkelijke lines heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 12:58

master schreef:
Riemiks schreef:
Master loopt er zo mee te koopt dat hij universiteit doet. Kill weetje hoeveel mensen jaarlijks afstuderen aan de UNI? Ga dammen ofzo g je bent niet bijzonder hooguit goed opgeleid.

Zonder MBOĂ©rs zou jouw huis niet gebouwd zijn en had je jouw ov chipkaart niet gratis kunnen gebruiken op de door hen aangelegde infrastrcutuur, zo eat a dick met je universiteit, ik heb er ook gezeten en zo bijzonder is het niet, je moet alleen overdreven veel lezen en papers schrijven en wollige gebakken lucht tentamens maken die je kan maken door slechts verbanden te zien.

Wesside!
Riemiks, riemiks, riemiks toch. Je kent de oorsprong van deze hele torie niet. Ik loop er pas mee te koop nadat een aantal forumleden nogal opmerkingen maakten waar een vorm van jaloezie uit bleek. Sindsdien gooi ik wat zout in de wonden. En waar lees je dat ik neerkijk op studenten die lager onderwijs volgen? Nergens, want daar kijk ik niet op neer. Dus denk na alvorens je een loze opmerking maakt.

De hypocrisie druipt van je post af. Jij bent namelijk degene die - met name - te onpas dure woorden gebruikt.

LET ME WORK!!

Jonge ik gebruik geen moeilijke woorden en als ik het doe is het om lollig te zijn (ja ik vind dat grappig koekwaus)

Anywayz, dat neerkijken proef ik zo door je post heen, maar ik ken de hele geschiedenis achter deze tori niet nee, dan zou jij met je "intellect" toch wel moeten begrijpen dat ik oordeel op basis van wat ik zie en informatie die ik niet heb niet mee kan nemen in mijn oordeel (assymetrische informatie weer zo een moeilijk woord, leuk he!).

Maar no spang, als de vork zo in de steel zit, dan neem ik mijn woorden terug.

Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 12:59

Ontopic, als Mennis kaka was, dan had hij niet zo ver geraakt, dus hij is wel dope, echter krijgen bepaalde lines wel een overdreven reactie, maar hij maakt er goed gebruik van en dat is ook een kwaliteit die blijkbaar andere rappers minder hebben...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 13:01

Zoals....jij? mm
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 13:02

master schreef:
rolow schreef:
Waarom geloof ik toch nooit dat Master uni doet, die kerel maakt me veel spelfouten en onzinnige opmerkingen....

mm

"die kerel maakt me veel spelfouten...." denk ff na voordat je shit post kankah lul.

Spelfouten G? Mijn nederlands is normaal gesproken buitengewoon goed. Ik maak nauwelijks of geen spelfouten (arrogant he?!?) Als dat niet zo zou zij , zou dat funest zijn voor mijn opleiding dickhead. Blijf maar lekker twijfelen.

Onzinnige opmerkingen zijn aaan! Jij en joost zijn lulletjes, maar joost is donker dus ja wat wil je?

Ik ga even lekker mijn broodje opeten voordat ik naar de UNI ga. Hehe

bb

Zijn*

POB event updates topic - Pagina 18 4749593
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 13:02

Als jou die mening is toegedaan mag je dat vinden. In mijn eerste battles had ik dat element ook mee, de laatste keren niet, dus gedeeltelijk is het wel op mij van toepasing.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 13:06

Waar blijven die kanker battles?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 13:06

Ik denk volgende week donderdag de eerste
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 13:09

Jaap schreef:
Nee, hij wil er mee zeggen dat Mennis de enige is die ze begrijpen omdat hij gewoon makkelijke lines heeft.

Goedzo jaap, dat jij maar HBO doet...hehe just kidding
Maar lines zoals die zakenmannen in de ochtend stropdassen line (weet niet precies meer hoe die gaat) daar reageren zulke jongens niet op. Die gasten gaan wel los op een aantal middelmatige lines van mennis.

@riemiks is coolio. Relax, grab a sixpack. Ik vind je trouwens wel harde battle mc, misschien dat dat de lucht enigszins klaart? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 13:15

master schreef:
Jaap schreef:
Nee, hij wil er mee zeggen dat Mennis de enige is die ze begrijpen omdat hij gewoon makkelijke lines heeft.

Goedzo jaap, dat jij maar HBO doet...hehe just kidding
Maar lines zoals die zakenmannen in de ochtend stropdassen line (weet niet precies meer hoe die gaat) daar reageren zulke jongens niet op. Die gasten gaan wel los op een aantal middelmatige lines van mennis.

@riemiks is coolio. Relax, grab a sixpack. Ik vind je trouwens wel harde battle mc, misschien dat dat de lucht enigszins klaart? Wink

Tnx for the compliment en er was al geklaarde lucht hoor, echter ik zei iets wat mij opviel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 21 sep 2012 - 8:57

Hunter schreef:
master schreef:
rolow schreef:
Waarom geloof ik toch nooit dat Master uni doet, die kerel maakt me veel spelfouten en onzinnige opmerkingen....

mm

"die kerel maakt me veel spelfouten...." denk ff na voordat je shit post kankah lul.

Spelfouten G? Mijn nederlands is normaal gesproken buitengewoon goed. Ik maak nauwelijks of geen spelfouten (arrogant he?!?) Als dat niet zo zou zij , zou dat funest zijn voor mijn opleiding dickhead. Blijf maar lekker twijfelen.

Onzinnige opmerkingen zijn aaan! Jij en joost zijn lulletjes, maar joost is donker dus ja wat wil je?

Ik ga even lekker mijn broodje opeten voordat ik naar de UNI ga. Hehe

bb

Zijn*

POB event updates topic - Pagina 18 4749593




POB event updates topic - Pagina 18 2Q==
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimevr 21 sep 2012 - 12:44

master schreef:
Hahaha just kidding jaapie
Respect voor hbo'ers en alle andere jongeren die onderwijs volgen muv piraat013

Gaat kcnvs jason bourne volgend event door?

@dani nog een paar goeie burgers geklapt? Je zal wel blij zijn dat er een nieuwe mac donalds komt in apeldoorn,


Iedereen weet al dat jij MBO niveau 2 doet ,dus gedraag je a ict nerd :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
lucappel
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 747
Reputatie : 133
Registratiedatum : 03-03-12

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 26 sep 2012 - 20:21

Vanavond een klein verassing voor de @punchoutbattles Fans..!!
Retweeted by PunchOut Battles

een battle of de nieuwe fucnties op de site...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Akra
Akra



Aantal berichten : 146
Reputatie : -2
Registratiedatum : 14-08-11

POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitimewo 26 sep 2012 - 20:31

Of schema
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





POB event updates topic - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 18 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
POB event updates topic
Terug naar boven 
Pagina 18 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Event updates topic
» POB event updates topic
» POB event 06-10 updates
» POB event 15 juli Updates
» Update topic Maart Madness Event 30-3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: