Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Materialisme

Ga naar beneden 
+8
piraat013
BB
reetkever
caveman
Nick Vayne
Hunter
Jaap
Joost
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Materialisme   Materialisme Icon_minitimema 1 okt 2012 - 19:02

Vandaag op school moest ik samenwerken met een vriend van me en hij disste mij op het feit dat ik geen whats app had (troej storie).
Hij lachte en noemde mij arm, maar ik kan wel een coole telefoon met whats app halen, maar dat gaat tegen mijn principes in.
Ik ben er zelf zwaar op tegen om spullen te kopen zodat ik in de smaak val bij andere of omdat iedereen het doet.

Hij deed ook mee aan die 1 oktober staatsloterij shit waarbij je elke kwartier 100.000 euro kon winnen.
Ik vroeg hem wat hij met dat geld zou doen, en het eerste was gelijk een nieuwe auto, telefoon en kleren kopen om zo op te vallen bij de dames.
Ik snap niet dat mensen zich per se gelukkig kunnen voelen dmv dure spullen die ze meestal toch hebben om hun eigen status te verhogen...
Hieronder staat ook nog een interessante video

Kent iemand nog meer video's over materialisme?

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimema 1 okt 2012 - 19:14

Alsof je een smartphone koopt waar Whatsapp op kan omdat iedereen het doet? Het is gewoon handig om contact te hebben met mensen etc.
Ik ben ook totaal niet materialistisch, maar je kan principes ook iets TE serieus nemen. Alsof je gelijk materialistisch bent als je een smartphone hebt?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimema 1 okt 2012 - 19:28

Jaap VS Joost = Rebel VS Rebel
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimema 1 okt 2012 - 19:35

Alle coole jongens hebben geen whats app
Terug naar boven Ga naar beneden
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimema 1 okt 2012 - 21:12

k heb het net 2 week,
het is wel handig toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimema 1 okt 2012 - 23:25

kill whatsapp is gwn handig 501
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimema 1 okt 2012 - 23:46

Materialisme Snapje
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimema 1 okt 2012 - 23:47

lame topic...extreem materialisme...of merken geil...of je geld aan een dure gsm uitgeven terwijl je eigenlijk nieuwe broeken nodig hebt...ja, das dom. Jezelf van gemakken voorzien die er tegenwoordig zijn als je ze kan betalen however...

Als ik 100.000 win koop ik ook als allereerste een auto...ik rij bijna 2000 km per maand en heb een auto waar ik krap in zit, geen heel relaxed geluid, geen super airco...geef me 1 reden waarom je zoiets niet zou doen...en wat zou je met je geld doen als je geen materiele dingen kan kopen? koop je 100 goedkope autootjes? duizenden nokia 3310's?

op deze manier 'tegen materialisme' doen komt op mij een beetje over als 15 jarige meisjes die een maand lang vegetarisch zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimema 1 okt 2012 - 23:50

Smh @ BB "wat zou je met je geld doen als je geen materiële dingen koopt"

Uhm...misschien meehelpen aan een betere wereld?

Trouwens Joost, waarom ben je dan vrienden met iemand die zo'n mindstate heeft?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimema 1 okt 2012 - 23:54

@ Jaap en jij gaat me wijsmaken dat er 1 persoon op dit forum zit...die 100K wint...een broek en een nokia 3310 koopt en de rest aan goede doelen geeft...FOHLM
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimedi 2 okt 2012 - 10:36

Geld maakt je leven makkelijker meer niet.En veel rijke mensen hebben best veel stress en doordat je rijk bent geworden kun je heel snel gierig en arrogant worden no master haters


Maar kom op iedereen kan een iphone betalen en een iphone is niet zo luxe 400 euro of zo valt mee toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimedi 2 okt 2012 - 12:04

ik las gister ergenst dat mensn in 1950 18 minuten per dag lachten gemiddeld en nu ist nog maar 4 lol! emo for lypheeee
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimedi 2 okt 2012 - 12:07

Lmao, lol, hahahaha etc typen telt ook mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimedi 2 okt 2012 - 12:07

ik lach sowieso nooit,

ik laat Saurus voor me lachen.. Materialisme M8304l
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimedi 2 okt 2012 - 21:52

hipster
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 11:12

Wat is er mis met materialisme? Ik heb de iphone 5 besteld omdat het gewoon een wreed speeltje is. Zou ook graag een ipad, macbook en een auto willen hebben maar ben een skirre student. Gemak dient de mens toch
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 13:47

RJ schreef:
Wat is er mis met materialisme? Ik heb de iphone 5 besteld omdat het gewoon een wreed speeltje is. Zou ook graag een ipad, macbook en een auto willen hebben maar ben een skirre student. Gemak dient de mens toch

Het gaat erom dat de mens in het algemeen heel veel liefde heeft voor bezit ,maar als hij dood gaat neemt hij niks mee in zijn graf ,behalve zijn goede en slechte daden.En daarom denk ik dat de mens de realiteit uit het oog heeft verloren.De wereld is niet gemaakt voor plezier en vermaak begrijp je ?

Spoedig zullen jullie weten wat ik bedoel Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 14:26

Hoezo is de wereld niet gemaakt voor plezier en vermaak? Ik zeg niet dat dat de essentie van het leven is, maar er is ook niet per se iets mis mee. Plezier en vermaak staat niet per se gelijk aan materialisme.
De wereld is gemaakt om lessen te leren en om aan je karma te werken. Plezier en vermaak kunnen gewoon geïncorporeerd zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 14:35

Jaap schreef:
Hoezo is de wereld niet gemaakt voor plezier en vermaak? Ik zeg niet dat dat de essentie van het leven is, maar er is ook niet per se iets mis mee. Plezier en vermaak staat niet per se gelijk aan materialisme.
De wereld is gemaakt om lessen te leren en om aan je karma te werken. Plezier en vermaak kunnen gewoon geïncorporeerd zijn.

Kijk als de wereld puur en alleen voor spel & vermaak gemaakt zou worden dan hadden wij allang in de paradijs gezeten maar helaas is dat niet zo daarom moeten wij goede daden verrichten zodat wij dat wel kunnen you feel me ?Dan zijn wij er daar al over eens.Ik zeg niet dat spelen en chillen verboden is of dat je geen luxe producten man bezitten ik zeg alleen dat wij wel bewust moeten zijn van onze beperkte tijd op aarde en dat het leven niet ALLEEN draait op chillen en daar is de mens te ver in doorgeschoten

PEACE
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 14:42

mijn leraar lijkt echt focking erg op waldo haha maar oke ga verder met jullie gay discussie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 17:08

piraat013 schreef:
RJ schreef:
Wat is er mis met materialisme? Ik heb de iphone 5 besteld omdat het gewoon een wreed speeltje is. Zou ook graag een ipad, macbook en een auto willen hebben maar ben een skirre student. Gemak dient de mens toch

Het gaat erom dat de mens in het algemeen heel veel liefde heeft voor bezit ,maar als hij dood gaat neemt hij niks mee in zijn graf ,behalve zijn goede en slechte daden.En daarom denk ik dat de mens de realiteit uit het oog heeft verloren.De wereld is niet gemaakt voor plezier en vermaak begrijp je ?

Spoedig zullen jullie weten wat ik bedoel Evil or Very Mad

hahaha hoezo zou k me goede en slechte daden mee me graf in nemen, waar baseer je dat op?
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 17:13

Je moet het zo zien, wat heb je liever je moeder die nog leeft of 5 miljoen cash?

Ik zou het wel weten
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 17:18

Riemiks schreef:
Je moet het zo zien, wat heb je liever je moeder die nog leeft of 5 miljoen cash?

Ik zou het wel weten

maar als je 5 miljoen in cash wint/vindt of wat dan ook...dan veranderd er niets aan je moeder als je het uitgeeft aan luxe artikelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 17:19

Jaa maar dat was mijn vraag niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 17:41

Riemiks schreef:
Je moet het zo zien, wat heb je liever je moeder die nog leeft of 5 miljoen cash?

Ik zou het wel weten

Veel te simpel dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Materialisme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Materialisme   Materialisme Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Materialisme
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: