IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

ILLUMINATIES???!!!!!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

BerichtOnderwerp: ILLUMINATIES???!!!!!!!   ma 8 okt 2012 - 22:59

Net gepost op facebook, redelijk goed engels vereist;

Americans – the awakening starts here. Please read what I’m about to say, and then you have the choice to fact-check everything I say and realize this is the truth, or you can choose to remain ignorant to reality. In no way am I anti-America, I’m anti corrupt officials. And you should be too, unless you support more illegal wars, less freedom, and an upcoming mass surveillance police state. I apologize beforehand if this might offend or shock some of you; I just want you to k
now the ugly truth.

Let’s take a look at what great things President Obama has done for our civil liberties:
Section 1020 and 1021 of the NDAA signed by President Obama in December 2011 gives our government the right to arrest and detain any United States citizen for an indefinite amount of time, without the rights to a fair trial or lawyer. They can legally kidnap you and send you to Guantanamo Bay for torture if they wanted to. This law violates the Fourth, Fifth, and Sixth Amendment.

You might think: well, this only counts for terrorists. Maybe you’re right, but let’s take a look at what kind of people the DHS labels as possible suspected terrorist activity, taken from a report funded by the Department of Homeland Security:
- Americans who believe their “way of life” is under attack;
- Americans who are “fiercely nationalistic (as opposed to universal and international in orientation)”;
- People who consider themselves “anti-global” (presumably those who are wary of the loss of American sovereignty);
- Americans who are “suspicious of centralized federal authority”;
- Americans who are “reverent of individual liberty”;
- People who “believe in conspiracy theories that involve grave threat to national sovereignty and/or personal liberty.”

Well, that makes me a terrorist. I do not just believe the American way of life (liberty) is under attack, I know it. And I’m most certainly anti-global, a one world government which is now in the making is going to be disastrous – power always corrupts and if one group legally (because they actually already have it), grasps all the power there will be 0% chance of protesting against whichever law they pass for the entire world. We’ll all be slaves. Besides that, the euro is a big failure, the NATO/EU power is already being abused for illegal wars. Where does it stop? I qualify for more terrorist activities; yes I’m suspicious of centralized federal authority, maybe because I’m anti-war. That surely makes me a terrorist. The following is just a total joke.. Americans who are reverent of individual liberty are considered possible terrorists? What greater blessing can man have besides liberty? And I most certainly believe in theories (they no longer are conspiracies) that involve grave threat to national sovereignty and personal liberty. This report, together with the Patriot Act and NDAA signed by top criminals Bush and Obama, are the living proof our personal liberties are under attack. Don’t forget about SOPA/PIPA/CISPA.

It gets even better though. Look at these executive orders signed by Obama:
* Executive Order 10990 allows the Government to take over all modes of transportation and control of highways and seaports.
* Executive Order 10995 allows the government to seize and control the communication media.
* Executive Order 10997 allows the government to take over all electrical power, gas, petroleum, fuels, and minerals.
* Executive Order 11000 allows the government to mobilize civilians into work brigades under government supervision.
* Executive Order 11001 allows the government to take over all health education and welfare functions.
* Executive Order 11002 designates the Postmaster General to operate a national registration of all persons.
* Executive Order 11003 allows the government to take over all airports and aircraft, including commercial aircraft.
* Executive Order 11004 allows the Housing and Finance Authority to relocate and establish new locations for populations.
* Executive Order 11005 allows the government to take over railroads, inland waterways, and public storage facilities.
* Executive Order 11051 specifies the responsibility of the Office of Emergency Planning and gives authorization to put all Executive Orders into effect in times of increased international tensions and economic or financial crisis.
* Executive Order 11921 allows the Federal Emergency Preparedness Agency to develop plans to establish control over the mechanisms of production and distribution of energy sources, wages, salaries, credit, and the flow of money in U.S. financial institutions in any undefined national emergency. It also provides that when the president declares a state of emergency, Congress cannot review the action for six months.

Do you realize what this means? Note executive order 11051 which says these orders will probably take effect in times of “increased international tensions and economic or financial crisis”. We’re already there with increased international tensions, and the dollar will inevitably collapse (I'm sorry to say this) which gives these executive orders a very high chance of coming into effect pretty soon. We can now legally be put into labor camps? Is this Nazi Germany or something?

“The accumulation of all powers, legislative, executive, and judiciary, in the same hands, whether of one, a few, or many, and whether hereditary, self-appointed, or elective, may justly be pronounced the very definition of tyranny”
- James Madison

Look at the illegal wars such as Afghanistan and Iraq. They’re not being fought for “protection” or whatever excuse they throw at us, these wars have been fought for the same reasons wars are always been fought: money, power, and resources. Face it – our world leaders are corrupt, liberty is being flushed down the drain and Obama and his criminal friends wipe their ass with the Constitution. No disrespect intended, but if you ever wanted to get your head out of your ass, this is the time. Presidents and politicians don’t work for us, they work for the banking cartel who are bankrupting America via the Federal Reserve. Don’t believe me? Let’s take a look at what Woodrow Wilson, former President who actually signed the Federal Reserve Act, has to say:

"I am a most unhappy man. I have unwittingly ruined my country. A great industrial nation is controlled by its system of credit. Our system of credit is concentrated. The growth of the nation, therefore, and all our activities are in the hands of a few men. We have come to be one of the worst ruled, one of the most completely controlled and dominated Governments in the civilized world - no longer a Government by free opinion, no longer a Government by conviction and the vote of the majority, but a Government by the opinion and duress of a small group of dominant men."

We are moving from capitalism to fascism. We’ve been brainwashed for years, all of this is pre-planned. And don’t be fooled by Romney, Gingrich, Santorum, Clinton or those other scumbags. They’re all criminals of the highest degree, didn’t Bush prove this? The War on Terror is the biggest hoax known to man’s history. It’s just an excuse to label a group as “the enemy” so we have an excuse to invade Middle-Eastern countries to kill 100,000’s, even in the millions of innocent people, destroy their country, rob their resources and then leave.

"As long as enough people can be frightened, then all people can be ruled. That is how it works in a democratic system and mass fear becomes the ticket to destroy rights across the board."
- James Bovard

Could our own government, together with the CIA, be at the very top of the drug trade? It’s a known fact the CIA has been linked to importing crack into the United States to poison its own citizens. Could Afghanistan be used for the heroin trade?

“Prior to the tragic events of September 11, 2001, Afghanistan was hardly even a world player in growing poppy which is used to produce both illegal heroin and pharmaceutical-grade morphine. In fact, the Taliban had been actively destroying poppy fields as part of an effort to rid the country of this harmful plant. But after 9/11, the US military-industrial complex quickly invaded Afghanistan and began facilitating the reinstatement of the country’s poppy industry. According to the United Nations Drug Control Program (UNDCP), opium cultivation increased by 657 percent in 2002 after the US military invaded the country under the direction of then-President George W. Bush.”
Decide for yourself.
Iran is next, but this time please don’t be fooled again. Iran has 100% the right to produce nuclear energy and they are not producing a nuclear weapon. An attack on Israel would be impossible, Palestine and other holy Islamic holy grounds surround Israel and an Islamic country such as Iran would never strike them, it would guarantee Iran would be wiped off the map by the United States and they know it. All of these illegal wars just prove that American, Israeli and European officials have no disdain for human rights and will continue their psychopathic warpath till world domination. What happened to the “weapons of mass destruction” in Iraq after we murdered 1,700,000 innocent civilians and destroyed their country?

Again, I’m sorry if I shocked people by what I said but this is the absolute truth. There is no reason to fear what is coming, either. Just be prepared for the upcoming crash of the dollar and its possible after effects. And vote with your consciousness, they’ve already decided Obama will win re-election so your vote doesn’t count, but if you decide to vote for Obama or Romney anyways, blood will also be on your hands. http://www.hangthebankers.com/children-of-the-drone/

Obama and Romney don't give a shit about you or me. I’m not asking you to go out on the streets, protest and/or be all pissed off, I just want you to know the truth and to stop supporting these criminals. “You’re government thinks you’re an idiot, please stop proving them right.”

lerrshock
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   ma 8 okt 2012 - 23:00

Oh en ik verhuis in December terug naar Nederland..

#swek
#gucci

lerrshock
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

Aantal berichten : 12063
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   ma 8 okt 2012 - 23:18

Damn waarom ga je terug verhuizen man?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://battleraps.actieforum.com
jespa
Akra
Akra

Aantal berichten : 263
Reputatie : 65
Registratiedatum : 30-07-12

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   di 9 okt 2012 - 6:38

Hij is bang voor illuminati

Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   di 9 okt 2012 - 7:19

jespa schreef:
Hij is bang voor illuminati

Hoe je het ook wilt noemen.. Illuminati/overheid, heb je die wetten gelezen of spreek je uberhaupt geen Engels?

@Jaap,

Binnenkort crasht de dollar wat leid tot grote onrust onder de inwoners, supermarkten zullen leeg zijn en inwoners kunnen geen benzine
etc. meer halen. (De economie stort wereldwijd in trouwens, ook de Euro). Iedereen hier is bewapend en zal elkaar beroven en vermoorden
om te overleven. De overheid start Martial Law om de orde te handhaven, de Department of Homeland Security heeft zo'n 1.4 miljard kogels
besteld dit jaar.. Lees de Executive Orders om verder te begrijpen wat er zal gebeuren.

lerrshock
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

Aantal berichten : 2235
Reputatie : 161
Registratiedatum : 27-07-11

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   di 9 okt 2012 - 8:19

eeej kijk kris meth is weer trug op hed forum

Aiky schreef:
De taal van geld spreekt iedereen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://...
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   di 9 okt 2012 - 10:26

reetkever schreef:
eeej kijk kris meth is weer trug op hed forum

Haha grappig dat je dit zegt, ik wou CM al noemen hier. En wat ik daarover wou zeggen: iedereen die CM uitlachte om z'n domme
"conspiracy theories" is een kankeridioot. Aangezien de "conspiracy theories" niet langer "conspiracy" zijn, het is de waarheid. Feiten
bewijzen dat het waar is. Wat voor inbreng heb jij tegen feiten? Snap jij de definitie van het woord "feit"?

lerrshock
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
caveman
Geen leven
Geen leven

Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   di 9 okt 2012 - 10:43

leg het hem eens uit in een conspiracy theorie dan
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   di 9 okt 2012 - 10:58

caveman schreef:
leg het hem eens uit in een conspiracy theorie dan

Zoals ik al zei, ik support geen "conspiracy theories". Ik support de waarheid.

lerrshock
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
caveman
Geen leven
Geen leven

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   di 9 okt 2012 - 11:00

Dat zeggen die Jehova's aan me deur ook
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   di 9 okt 2012 - 11:06

caveman schreef:

Ja en kankerwacke rappers (zoals jij) aan me deur supporten "echte hiphop", moet ik ze geloven of niet?

lerrshock
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

Aantal berichten : 12063
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   di 9 okt 2012 - 11:19

Maar Jood...denk je dat het echt ZO ver zal komen dat binnenkort daadwerkelijk mensen elkaar zullen vermoorden en beroven? Ik denk dat het niet zo erg zal worden als jij nu schetst en ALS het al gebeurt dan duurt het nog wel even voordat het zo erg zal worden.
En je bent dus bereid om alles wat je tot nu toe hebt opgebouwd daar (school) zomaar te laten vallen. Heb je dan niet het gevoel dat alles voor niets is geweest?

caveman
Geen leven
Geen leven

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   di 9 okt 2012 - 11:24

Jodenkoek schreef:
caveman schreef:

Ja en kankerwacke rappers (zoals jij) aan me deur supporten "echte hiphop", moet ik ze geloven of niet?

Haha, k maak een grapje man
kalm
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

Aantal berichten : 2235
Reputatie : 161
Registratiedatum : 27-07-11

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   di 9 okt 2012 - 12:33

Aiky schreef:
De taal van geld spreekt iedereen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://...
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   wo 10 okt 2012 - 6:03

caveman schreef:
Jodenkoek schreef:
caveman schreef:

kalm

Aight excuses dan, was niet in een goede bui gister

Jaap schreef:
Maar Jood...denk je dat het echt ZO ver zal komen dat binnenkort daadwerkelijk mensen elkaar zullen vermoorden en beroven? Ik denk dat het niet zo erg zal worden als jij nu schetst en ALS het al gebeurt dan duurt het nog wel even voordat het zo erg zal worden.
En je bent dus bereid om alles wat je tot nu toe hebt opgebouwd daar (school) zomaar te laten vallen. Heb je dan niet het gevoel dat alles voor niets is geweest?

Ja, zodra de dollar crasht wat onvermijdelijk is zullen mensen zeker elkaar beroven/vermoorden en shit, en er zal een tekort
zijn aan eten, benzine etc. En of alles voor niets is geweest... tsjah, het educatiesysteem hier is toch niet zo goed, ik zit 12
uur per week op school en heb maar 1 klas, sociologie, wat met m'n richting te maken heeft. Eigenlijk is dit systeem gebouwd
om gewoon zoveel mogelijk geld te verdienen aan de studenten.. Daarom zijn er zoveel studenten die afstuderen met 10,000'en,
soms 100,000'en $'s aan schuld. Als ik transfer naar een universiteit zal ik ook $30,000+ elk halfjaar moeten betalen, en dus
ook leningen afsluiten.. fuck die shit. De economie is zo slecht, de meeste studenten in Amerika die afstuderen kunnen niet eens
een baan vinden..

Daarnaast is de Amerikaanse overheid gewoon 1 grote criminele organisatie, je hoeft niet in "conspiracy theories" te geloven
om dit te beseffen. Waarom zou ik mezelf voorliegen om hier te blijven wonen als ik 100% tegen alles ben wat Amerika voor
staat? Fuck, het gaat koud worden daar in Nederland... maar kan wel broodje doner eten, me lam zuipen openbaar en uit gaan..

#swek
#gucci

lerrshock
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   wo 10 okt 2012 - 6:54

En ik wil ff wat zeggen over zogenaamde "conspiracy theories"..

Je hoeft niet te geloven dat wereldleiders satanisten en pedofielen en shit zijn, ik snap dat dat allemaal zeer onrealistisch klinkt
(ik weet zelf niet of ik dat soort shit geloof). Maar wie ziet er nou niet in dat de "war on terror" gewoon grote bullshit is en dat
1,700,000 Irakezen zijn uitgeroeid en Irak kapot is gemaakt als land, voor olie en geld? Dit bewijst toch dat Bush en Blair twee van de
grootste criminelen op aarde zijn? Nederland is ook schuldig aan de belachelijke oorlog in Afghanistan. En de opiumproductie in Afghanistan
is met 600% gestegen toen Amerika Afghanistan binnen viel, dit is feit. Hoe kan dit ooit mogelijk zijn? En het lijkt me sterk dat jullie oorlog supporten? Deze "war on terror" heeft Amerikanen al hun vrijheid gekost. "Land of the free" me ballen. Kijk wat voor een macht de Amerikaanse overheid heeft, ze kunnen legaal op iedereen spioneren en kunnen nu zelfs legaal mensen martelen. Al deze wetten zijn
ingesteld om hun macht en geld te beschermen, aangezien steeds meer mensen realizeren dat een kleine groep de rest uit buit. De Federal Reserve is in privehanden en leent geld aan de overheid en profiteert hiervan. Dit is belachelijk, het is een van de grootste criminele
organisaties op de wereld en het is duidelijk dat de overheid alles doet om die bankiers te beschermen.

Geweld van politie neemt steeds meer toe, er komen steeds meer en meer camera's overal. Er worden nu duizenden vliegtuigen (drones)
gebouwd die boven Amerika zullen vliegen om iedereen te bespioneren. Ze hebben drones waarmee ze mensen in Pakistan en Jemen
uitroeien. Wat als ze die drones gaan gebruiken om mensen die protesteren uit te roeien?

Amerika wordt een fascistische staat, en dit komt langzamerhand ook naar Europa. Wat wilt het miezerige Nederlandse legertje doen
tegen een wereldmacht als Amerika? Je hoeft niet in conspiracy theories te geloven om te zien dat dit echt kk hard de verkeerde kant
op gaat, of wel?

Als je gewoon heel logisch na denkt en genoeg onderzoek doet valt elk stukje in de puzzel. De "conspiracies" over dat een kleine groep
mensen alle macht pakt, een New World Order/wereldregering opzetten, en iedereen wilt chippen, is gewoon 100% waar. Dit gebeurt nu
al, in Amerika verplichten sommige bedrijven de werknemers zich te chippen. Ik denk dat de meesten gewoon niet geloven dat mensen zo ongelovelijk corrupt kunnen zijn, maar eigenlijk is dit heel logisch. Kijk naar Hitler, Stalin, en zelfs helemaal terug naar het Romeinse koningrijk, zolang de mens bestaat zijn er mensen geweest die alle macht proberen te pakken. De geschiedenis herhaalt zich altijd, en nu weer. En nu is het veel makkelijker dan bijvoorbeeld 50 jaar terug, ze hebben nu niet eens corruptie politie nodig om de mensen te onderdrukken, ze hebben vliegtuigen in de lucht waarmee ze je kunnen uitroeien als je het oneens met ze bent. Ze bouwen nu zelfs "politie robots. Macht coruppeert altijd.

Welke kruimeldief/nepgangster in Nederland droomt er niet van om een Scarface leven te leven? Zelfs als je als zo'n succesvolle crimineel
het bloed van duizenden op je geweten hebt? We zijn als mens gewoon corrupt - gierig, materalistisch. We vermoorden miljoenen mensen
en verkrachten de aarde voor geld. Dus als miljoenen mensen wereldwijd geen fuck geven om de dood van anderen en dromen van rijkdom
en macht wat laat je denken dat de machtigse/rijkste mensen op aarde niet zo zijn?

Aight wordt al te lang moet op houden.. Razz

lerrshock
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 94

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   wo 10 okt 2012 - 10:30

Jodenkoek heeft wel gelijk man die benzine prijzen gaan veel te ver volgend jaar 2 euro voor een fucking liter vind je het gek dat veel mensen voltanken en weg rijden ik zou het zelfde doen en gewoon alles wordt gewoon kk duur g nie normaal man elke jaar koopkracht verlies door inflatie dan door btw dan door overheid dan door onrust in midden oosten .Zelfs de bus is kk duur fucking 3 euro voor een enkeltje en je mag niet eens overstappen dus 6 euro heen en terug per dag geld groeit niet op mijn rug ben blij als ik volgende week rustig op mijn scooter naar skorro ga

en btw ik geloof best dat er rellen kunnen uitbreken in Amerika maar ook in Europa als mensen niet genoeg geld meer hebben is het gwn gunshots breh breh takkie takkie is over breh :\')
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 94

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   wo 10 okt 2012 - 10:34

Jodenkoek schreef:
caveman schreef:
Jodenkoek schreef:
caveman schreef:

kalm

Jaap schreef:

Ja, zodra de dollar crasht wat onvermijdelijk is zullen mensen zeker elkaar beroven/vermoorden en shit, en er zal een tekort
zijn aan eten, benzine etc. En of alles voor niets is geweest... tsjah, het educatiesysteem hier is toch niet zo goed, ik zit 12
uur per week op school en heb maar 1 klas, sociologie, wat met m'n richting te maken heeft. Eigenlijk is dit systeem gebouwd
om gewoon zoveel mogelijk geld te verdienen aan de studenten.. Daarom zijn er zoveel studenten die afstuderen met 10,000'en,
soms 100,000'en $'s aan schuld. Als ik transfer naar een universiteit zal ik ook $30,000+ elk halfjaar moeten betalen, en dus
ook leningen afsluiten.. fuck die shit. De economie is zo slecht, de meeste studenten in Amerika die afstuderen kunnen niet eens
een baan vinden..

Daarnaast is de Amerikaanse overheid gewoon 1 grote criminele organisatie, je hoeft niet in "conspiracy theories" te geloven
om dit te beseffen. Waarom zou ik mezelf voorliegen om hier te blijven wonen als ik 100% tegen alles ben wat Amerika voor
staat? Fuck, het gaat koud worden daar in Nederland... maar kan wel broodje doner eten, me lam zuipen openbaar en uit gaan..

#swek
#gucci

Waarom ben je dan naar Amerika gegaan man ? Je hebt tijd verspild man of moet ik het zien als een levenservaring ?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   do 11 okt 2012 - 23:00

piraat013 schreef:
Jodenkoek schreef:
caveman schreef:
Jodenkoek schreef:
caveman schreef:

kalm

Jaap schreef:

een baan vinden..

#swek
#gucci

Waarom ben je dan naar Amerika gegaan man ? Je hebt tijd verspild man of moet ik het zien als een levenservaring ?

Nee man vind het zeker geen tijdverspilling... inderdaad, meer een levenservaring.

En heb trouwens besloten me niet meer met die illuminati shit bezig te houden.. ik geef toe ik wordt er gewoon echt kk paranoia
van (no CM), me pa belde vandaag me ma en zei dat ie zich zorgen maakte, en dat ie dacht dat ik misschien een psychose had

riemiks

Fuck die shit, het zuigt alle positieve energie uit me en ik kan er toch niks aan doen.. dus jodenkoek is back like cooked crack, nigga

#SWEK

lerrshock

Laatst aangepast door Jodenkoek op do 11 okt 2012 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

BerichtOnderwerp: Re: ILLUMINATIES???!!!!!!!   do 11 okt 2012 - 23:02

Wanneer is het volgende event? Forummeeting iedereen moet komen niggas

#gucci

lerrshock