Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)

Ga naar beneden 
+10
NiggehvanAlmere
Piwi
Meezy
master
BB
Zjos
De Gevallen Engel
Jaap
RJ
Lerr
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 17:32



Beat door: A3 beats
Clip door: Frank Telli
Opname/afmixing/mastering: Emile Ryckebusch

Op de hoogte blijven?
Fanpagina:
https://www.facebook.com/Lerr9000
https://www.facebook.com/Doc9000
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 17:39

Dope track. Clipmaker vond de focus knop op de camera iets te interessant trouwens
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 17:50

chris
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 17:56

triple
Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 19:03

Lerr, ge hebt er duidelijk werk van gemaakt.
Elke lijn uit uw tekst heeft inhoud, die opener vinnek keihard.

Doc mist diepgang zoals altijd. En zijn flow kan de aandacht van de zwakke tekst niet afleiden.

Dope beat. Blijven werken met A3 zouek zeggen!

Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 19:08

Lerr z'n verse is best nice, Doc flowt wel tof, maar z'n tekst vind ik echt totaal niet bijzonder.

Beat is niet mijn ding en de clip is wel aigt, niet heel bijzonder ofzo.

Ik heb tracks gehoord van Lerr die ik meer dig, maar alsnog redelijk nice.

Lerr vs Chris Meth.. let's go
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 19:14


woord naar iedereen. Lerr komt best dope...Doc 'doctor, de rappende, aka de slangend, ja ja zo hangen we, met de mannen, sta op en we hangen' < dat maak je met flow niet dope...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 4:30

sowieso thanks voor te checken broeders..
Hard avond gehad..
eerste gaan voetballen, 6-0 gewonnen en 2 x geprikt.. yolo ofzo

Dan uitgegaan, m'n ex was er plus een chickie die ik al langggg wou prikken, shit werd me te hectisch dus ben ik gewoon gaan lopen yo ik kon echt niet kiezen.

Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 9:09

Lerr schreef:
sowieso thanks voor te checken broeders..
Hard avond gehad..
eerste gaan voetballen, 6-0 gewonnen en 2 x geprikt.. yolo ofzo

Dan uitgegaan, m'n ex was er plus een chickie die ik al langggg wou prikken, shit werd me te hectisch dus ben ik gewoon gaan lopen yo ik kon echt niet kiezen.


Cool story bro impressed
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 9:14

De track is dope. De verse van lerr springt er echt uit, die ander is niet heel bijzonder maar heeft wel een dope stem en flow. En die beat is heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimema 22 okt 2012 - 17:36

Thanks om te checken boys!

Wat zijn vandaag de dag goede sites om je clip te promoten?

Vroeger gebruikte ik forums a la nlhiphop enzo maar al die shit is dood :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimema 22 okt 2012 - 17:38

In de intro filmpje van je battle vs. Chris Meth die nooit gaat plaatsvinden omdat je een kutje in je broek hebt en niet durft en elke keer excuusjes verzint
Terug naar boven Ga naar beneden
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimema 22 okt 2012 - 17:55

SMH... Ik heb Sensei, Riemiks, Najih, Waldo, Insayno etc etc gebattled maar ik ben bang van de dodelijk Chris Meth??

Het is complexer voor mij dan je denkt, ten eerste zit ik met het dilemma van België of Nederland, de belgische organisator wilt dolgraag dat ik het doordoe, maar als ik het in Rotterdam zijn er geen smoesjes als ik je versla.

Overigens zit ik met het geluidsprobleem in Nederland... als de mic te schel staat is bijna iedereen onverstaanbaar, als dat bij mij gebeurd ben ik gedoemd, simpel.

Daarnaast is er nog het feit dat ik, integenstelling tot jou wel een klein klein beetje naam heb opgebouwt met muziek en ik fans heb die dingen verwachten.

Daarnaast is er nog het feit dat ik zo een 5-tal zelfstandige jobs beoefen, waar 1 voor 1 veel tijd, denkwerk en energie insteekt.

Losdaarvan denk ik dat ik je gewoon ga pakken het volgende rotterdam event, fak het man je gaat eraan.


Nog nooit iemand zo zien smeken om z'n doodsvonnis, domme jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimema 22 okt 2012 - 17:58

damn LETS GIZZOOOOO!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimema 22 okt 2012 - 18:13

Die battle moet sowieso niet bij POB plaatsvinden. Of het nou in België of Nederland is. Verlies/verlies situatie.

nahmean?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimema 22 okt 2012 - 18:22

Lerr schreef:
SMH... Ik heb Sensei, Riemiks, Najih, Waldo, Insayno etc etc gebattled maar ik ben bang van de dodelijk Chris Meth??

Het is complexer voor mij dan je denkt, ten eerste zit ik met het dilemma van België of Nederland, de belgische organisator wilt dolgraag dat ik het doordoe, maar als ik het in Rotterdam zijn er geen smoesjes als ik je versla.

Overigens zit ik met het geluidsprobleem in Nederland... als de mic te schel staat is bijna iedereen onverstaanbaar, als dat bij mij gebeurd ben ik gedoemd, simpel.

Daarnaast is er nog het feit dat ik, integenstelling tot jou wel een klein klein beetje naam heb opgebouwt met muziek en ik fans heb die dingen verwachten.

Daarnaast is er nog het feit dat ik zo een 5-tal zelfstandige jobs beoefen, waar 1 voor 1 veel tijd, denkwerk en energie insteekt.

Losdaarvan denk ik dat ik je gewoon ga pakken het volgende rotterdam event, fak het man je gaat eraan.


Nog nooit iemand zo zien smeken om z'n doodsvonnis, domme jongen.




Ohw
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimema 22 okt 2012 - 18:24

Verklaar je nader jaapie

Overigens vind ik het grote internaatpraat van beide heren lichtelijk kinderachtig. Jullie gedragen je nogal achterlijk. Spreek een datum af wanneer jullie battlen of battle niet. Die grootspraak staat jullie niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimema 22 okt 2012 - 18:28

Die het in Duitsland
In het Portugees

Uitdagingen, G!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimema 22 okt 2012 - 19:53

master schreef:
Verklaar je nader jaapie

Overigens vind ik het grote internaatpraat van beide heren lichtelijk kinderachtig. Jullie gedragen je nogal achterlijk. Spreek een datum af wanneer jullie battlen of battle niet. Die grootspraak staat jullie niet.

Tuurlijk is dat hinderlijk, je moet eens mij zijn man, ik kan nietmeer op internet komen of ik hoor die illuminatie papi me stalken over die battle.

Facebook twitter forums alles

eerst had ik iets van

aiky

Na een tijdje iets van

wtf

Na z'n loss tegen EZG had ik iets van

franstroll

in combinatie met

smh

Maar nu ben ik meer in deze vibe

whutt

Gecombineerd met

jeevz

En

jeevz2
Terug naar boven Ga naar beneden
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimema 22 okt 2012 - 19:54

degene die al die emoticons heeft gemaakt is een absolute held btw...

Ik drop vaak zo eentje op een lelijk wijf haar facebook status, niemand weet hoe ze derop moeten reageren hahahah
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimema 22 okt 2012 - 19:58

fraasie






























































Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) WwHc5

























































najih2
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimema 22 okt 2012 - 20:12

Ik battle alleen nog maar op Punchoutbattles als de MC's die POB groothebben gemaakt, opseminst de promotie krijgen die een fucking Matar, magere hein en consoorten krijgen via de Punchoutkanalen.

Vind het absoluut oneerlijk dat de top en midtiers hun clips niet mogen promoten via de Punchoutfacebook fanpagina, punchouttwitter, punchoutwebsite en nieuwsbrieven...
Terwijl ZJ artiesten WEL zo gepusht worden?
De wereld op z'n kop gewoon, misbruik tot de zevenste macht.

Ik doe dit niet alleen voor mij, kan me stiekem aan m'n reet roesten zelfs maar vind dat gewoon het minste wat POB kan terugdoen voor hun deelnemers die POB helpen grootmaken en groeien.


Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimema 22 okt 2012 - 20:28

Lerr, als t goed is had Riemiks je een tijdje terug gecontact..hopelijk kunnen we binnenkort wat concreter worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimema 22 okt 2012 - 21:07

Lerr schreef:
Ik battle alleen nog maar op Punchoutbattles als de MC's die POB groothebben gemaakt, opseminst de promotie krijgen die een fucking Matar, magere hein en consoorten krijgen via de Punchoutkanalen.

Vind het absoluut oneerlijk dat de top en midtiers hun clips niet mogen promoten via de Punchoutfacebook fanpagina, punchouttwitter, punchoutwebsite en nieuwsbrieven...
Terwijl ZJ artiesten WEL zo gepusht worden?
De wereld op z'n kop gewoon, misbruik tot de zevenste macht.

Ik doe dit niet alleen voor mij, kan me stiekem aan m'n reet roesten zelfs maar vind dat gewoon het minste wat POB kan terugdoen voor hun deelnemers die POB helpen grootmaken en groeien.




Dit is wel fucked up inderdaad als het waar is.
Santios kwam er ook al mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 10:59

Laat de battle gewoon plaatsvinden bij het event van Jaap en Riemiks.
Geen gezeik met mics enzo.
Dan kies je vantevoren een onafhankelijke jury met bv Jaap, Huussuh, etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)   Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lerr & Doc - Rechtdoor (Teaser)
» Lerr - Vlam in de pan (video)
» Najih vs Lerr
» Lerr word ge-exposed!
» Challamang vs Lerr (freestylebattle)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: