Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hitman Holla Remix

Ga naar beneden 
+3
Jaap
BB
Utaka
7 plaatsers
AuteurBericht
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 21:50

Ik vroeg me nou af wat veel mensen hier nou zo hard aan vinden, waarschijnlijk snap ik hem gewoon niet. Iemand die het me uit kan leggen?

Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 21:59

vroeg ik me ook af, net als die translation shit...multipe choice shit meer dan 1x....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 22:04

Translation gaan we het niet eens over hebben. Domste concept dat ik ooit gehoord heb.

Die remix shit van Hitman is nogal overrated, maar het kan soms wel dope klinken. Hitman Holla is sowieso erg gericht op performance en die remix past wel bij het plaatje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 22:08

^ik snap echt echt echt niet...als hij een line dropt...dope of niet...en hij gaat op zn gemakje nog eens heel zon schema overdoen, dat mensen nog gaan reageren of ze die line nog niet hebben gehoord lol

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 22:10

Precies @ wat BB zegt, zit hier een diepere mening in of gaat het er serieus om dat het op de een of andere manier "super hard" is dat als hij een paar zinnen in zijn scheme een paar keer herhaalt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 22:19

Hitman doet t wel met verve moet ik zeggen, en ik denk dat het vetter is als je er op dat moment bij bent dan op youtube

die multiple choice shit moet jon jon da don niet meer doen, heeft ie ook niet nodig. Ik vond die battle ook vrij duidelijk voor hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 22:22

Je vond de battle vrij duidelijk voor JJDD? Ok.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 22:29

Hitman kwam ondermaats, alleen zn eerste ronde kwam ie op niveau, daarna kwam ie vooral zoals ie tegen Hollow deed en dat is saai. JJDD had per ronde meer dope lines, dat jewels on holla cost schema was imo de hardste bar van de battle.

Moet er wel bij zeggen dat ik fan ben van JJDD zn stijl, gewoon bars blijven beuken zonder bullshit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 22:31

De battle is in principe debatable, maar vrij duidelijk voor JJDD gaat wat ver IMO.
Paar lines van hem konden echt niet.

Ik zeg niet dat Hitman kk geniaal kwam ofzo, maar vond hem toch niet iets beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 22:43

Kweetniet, als Hitman niet gruwelijk performt of iets anders leips doet dat m onderscheidt, vind ik m saai. Zn lines zijn inhoudelijk vaak echt heel suf. JJDD is veel consistenter in die battle. Misschien straks nog een keer kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 22:44

Huussuh schreef:
Hitman kwam ondermaats, alleen zn eerste ronde kwam ie op niveau, daarna kwam ie vooral zoals ie tegen Hollow deed en dat is saai. JJDD had per ronde meer dope lines, dat jewels on holla cost schema was imo de hardste bar van de battle.

Moet er wel bij zeggen dat ik fan ben van JJDD zn stijl, gewoon bars blijven beuken zonder bullshit.

wauw Huus..je verbaast me zwaar nu haha...die hele holo caust, jewelz, 8 off, shit is echt al minsten 20x gedaan...vrijwel ALLE 'dope' lines van JJDD had ik al 5x of meer gehoord...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 0:38

JJDD had kkveel gebeten shit

Die battle was voor Hitman, hands down. remix was keihard



Als battlerap alleen nog maar lyrics gaat ipv performance kunnen we beter allemaal Mark Grist worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Veasum
Akra
Akra



Aantal berichten : 191
Reputatie : 15
Registratiedatum : 31-08-11

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 0:45

jjdd> hitman
ronde 1 wel erg close, maybe voor hitman, 50/50
CLOSE RANGE, breh
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 0:56

Gotta say, die so he can talk to my pops forreal


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
GODDAMN



that being said, hitman got it
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 0:59

Sorry, maar kan iemand mij alsnog uitleggen waar die remix op slaat? Heeft het een diepere betekenis of is het serieus zogenaamd heel hard, omdat hij een paar zinnen in zijn scheme herhaalt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 1:04

Als je niet snapt hoe performance in hele hele plaatje van battlerap hoort, moet je maar gewoon gewoon een andere hobby zoeken
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 1:21

Utaka schreef:
Sorry, maar kan iemand mij alsnog uitleggen waar die remix op slaat? Heeft het een diepere betekenis of is het serieus zogenaamd heel hard, omdat hij een paar zinnen in zijn scheme herhaalt...

Natuurlijk heeft geen diepere betekenis. Hitman entertaint de crowd gewoon. De crowd vindt die remix shit blijkbaar kankerdope dus blijft hij het doen. End of story.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 1:42

Aha oke, dan vind ik er echt geen reet aan, kan me niet voorstellen dat je dan nog eens je longen eruit gaat schreeuwen om zoiets maarja..
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimema 22 okt 2012 - 10:27

Utaka schreef:
Sorry, maar kan iemand mij alsnog uitleggen waar die remix op slaat? Heeft het een diepere betekenis of is het serieus zogenaamd heel hard, omdat hij een paar zinnen in zijn scheme herhaalt...

Het is real nigga shit! Daar moet je op zijn minst kwartneger voor zijn om dat te snappen bro!

Ik vind het keihard en getuigen van stijl omtrent het voor schut zetten van je opponent. Ik denk dat ik ook een bar ga Riemiksen zo van:

De schoen past perfect als ik mijn verse in een booth leg!

Riemiks that?

De schoen past perfect, de schoen past perfect, de schoen past perfect als ik mijn verse in the booth leg!

A: je snapt niet de schoen booth shit die ik drop, of
B: het riemiksen vind je niet zo tof of
C: je kan wel klagen over hitman ik geef em props of

D: je weet bitch it is all of the above!!!


(trol post)
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitimema 22 okt 2012 - 17:52

Riemiks, je bent dikker dan de man op mijn profielfoto, maar k heb love voor je, xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hitman Holla Remix Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hitman Holla Remix   Hitman Holla Remix Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hitman Holla Remix
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hollow Da Don vs Hitman Holla
» Hitman Holla vs Goodz
» Hitman Holla - Mark
» Hitman Holla vs Aye Verb (Bootleg)
» THE VAULT: HITMAN HOLLA vs PHARRA FUNERAL

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Engelstalige Battles :: URL-
Ga naar: