Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid

Ga naar beneden 
+8
Jodenkoek
Nick Vayne
master
Piwi
rolow
AGIE
Joost
piraat013
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimema 29 okt 2012 - 20:58

Ewa omdat het hier een beetje dood is drop ik paar baggertopics seh


Nee nu effe serieus :\') lachen

29 Okt 2012 - De VVD en PvdA veranderen de studenten
OV-chipkaart in een kortingskaart
UPDATE
De studenten OV-chipkaart vervalt vanaf 2015 en wordt een kortingskaart ook voor MBO studenten. De vervoerskosten komen te vallen onder het sociaal leenstelsel.

Tekst uit Regeerakkoord VVD - PvdA
"De openbaarvervoerkaart voor studenten wordt een kortingkaart in 2015, die ook beschikbaar komt voor scholieren in het MBO. Vervoerskosten vallen (tot een zeker maximum) onder het sociaal leenstelsel".

"Er komt een sociaal leenstelsel in het hoger beroeps- en universitair onderwijs voor de basisbeurs in de bachelor- en in de masterfase. Dit geldt voor nieuwe studenten met ingang van september 2014. De aanvullende beurs blijft buiten het sociale leenstelsel, om de toegankelijkheid van het onderwijs te garanderen".

Eerder bericht
De VVD en PvdA willen het gratis openbaar vervoer voor studenten veranderen in een kortingskaart voor studenten zo blijkt uit betrouwbare bronnen, momenteel wordt de conceptregeerakkoord besproken in het fractieoverleg van de VVD en PvdA.

PvdA laat aan TotalOV weten dat zij nog niet kunnen reageren op de wijzingen van de Studenten OV-Chipkaart naar een kortingskaart wel gaf de PvdA aan dat de beslissing deze week bekend wordt gemaakt.

TotalOV betreurt het ten zeerste dat de VVD en PvdA deze wijziging willen doorvoeren, studenten komen momenteel al niet rond en het openbaar vervoer wordt door een groot deel door studenten gevuld.

Hoeveel de korting zal bedragen is niet bekend, mogelijk is dit 40% zoals nu het geval is in het weekend voor studenten met een Week OV-chipkaart. Wanneer de VVD en PvdA deze verandering willen doorzetten is niet bekend, dit kan per 1 januari 2013 of vanaf het nieuwe schooljaar 2013 zijn.
Door: redactie TotalOV

Als dit zo doorgaat ga ik in België wonen collegegeld is daar maar 500 euro en zorgverzekering betaal je tientje per maand,alles is daar een stuk goedkoper dan hier in Nederland en België is hier in Tilburg maar 13 km van mij vandaan,

Studenten worden hier in Nederland zo hard in hun kont geneukt door de overheid

Barst maar los
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimema 29 okt 2012 - 21:05

Ach ik heb mijn diploma volgend jaar al.

Gewoon sparen voor een auto
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimema 29 okt 2012 - 21:11

Ja dat snap ik jij en master jaap zijn zo afgestudeerd (denk ik) maar ik heb het over de beginnelingen zoals ik en piwi enz
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimema 29 okt 2012 - 21:37

Wat maakt het voor jou uit Piraat, je zit volgend jaar lekker in het zonnetje in Somalië 505
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimema 29 okt 2012 - 21:39

Ben dan gelukkig ook afgestudeerd, maar damn waar gaat dit weer heen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimema 29 okt 2012 - 21:47

mehhhhhhhhhh.... NAH FUCK DAT! slaat nergens op mang
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimema 29 okt 2012 - 21:49

Sowieso basisbeurs afschaffen gaat al veel te ver ,en nu ook de ov afschaffen damn alles wordt over een paar jaar sociale leenstelsel en wanneer je werk hebt moet je alles terug dokken 40 k aflossen kan niet iedereen.Waar gaat het heen met Nederland
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimedi 30 okt 2012 - 16:46

Het was enigszins te verwachten dat de studenten ook geraakt zouden worden door de crisis. Dat is opzich geen probleem, echter is dit wel erg rigoureus. Volgend jaar begin ik aan mijn master (hoe toepassellijk) en daarvoor moet ik nogal een lang reistraject voor afleggen. Dat gaat mij dus heel wat kosten.
Ik ben meer een voorstander van het idee om studenten een ov kaart te geven voor de traject van huis tot de instelling waar hij/zij onderwijs volgt. Wanneer de student elders stage moet lopen zal dit dan gewijzigd moeten en kunnen worden.

Master 4 president
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimedi 30 okt 2012 - 17:51

Staan verder prima punten in het regeerakkoord.

Niet zo zeuren en alleen de negatieve dingen eruit halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimedi 30 okt 2012 - 17:55

De overheid begint dus ook al de gemiddelde burger in Nederland af te persen? Wat een hoeren toch die politici, ben ik echt de enige
die ze het liefst uit zou willen roeien? Zij wonen allemaal in een mooie villa en rijden in dure auto's en dan worden wij afgeperst?
Beatrix bezet zo'n 200M dollar, belachelijk toch? Wat hebben we nou aan die kk hoer, alle koningshuizen moeten wereldwijd afgeschaft
worden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimedi 30 okt 2012 - 17:57

Weinig nut een koning(in), leuk imago maar verder pure tuberculose. Afschaffen die shit en we hebben een last minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimedi 30 okt 2012 - 18:01

Kom we zetten een Alberto Steegeman actie op haar vliegtuig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimedi 30 okt 2012 - 18:03

Jodenkoek weet wat belangrijk is in het leven
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimedi 30 okt 2012 - 19:11

Nick Vayne schreef:
Staan verder prima punten in het regeerakkoord.

Niet zo zeuren en alleen de negatieve dingen eruit halen

Jonge wanneer ga je nou is beseffen dat wij in onze kont geneukt worden door de overheid 16 miljard euro bezuinigen maar wel 2 miljard naar Griekenland , dat geld zie je nooit meer terug en ik heb geleerd bij eco dat je als overheid in tijden van crisis juist de economie moet stimuleren inplaats van kapot bezuigingen in onderwijs en zorg bezuigingen is het domste wat je als overheid kan doen doordat ze de Ov afschaffen krijg je alleen maar studnten die of zwart rijden( ahaha piraat enz ) Of alleen naar school gaan voor tentamens en dan zeggen ze nederland is kennis economie ja dikke lul . Van langstudeerboete wat ik nog best redelijk vond naar zorgtoeslag afschaffen EN basisbeurs EN gratis Ov naar zehma sociaal leenstelsel wij betalen al 5 keer meer collegegeld dan België terwijl de kwaliteit daar een stuk beter is.

Het zijn mensen zoals Nick vayne die alles maar goed vinden als ze maar hard genoeg werken Maar beste man een student kan niet 40 werken en voltijd school doen dus een beetje begrip jongeh
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimedi 30 okt 2012 - 19:14

Ik ben ook een student, ik werk helemaal niks (en nee, m'n ouders betalen me ook niks)

en ik kom prima rond

jullie moeten je niet zo aanstellen

Citaat :
Jonge wanneer ga je nou is beseffen dat wij in onze kont geneukt worden door de overheid 16 miljard euro bezuinigen maar wel 2 miljard naar Griekenland , dat geld zie je nooit meer terug

Laat ze lekker, hoe merk ik dit dan in m'n dagelijks leven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimedi 30 okt 2012 - 19:25

piraat013 schreef:
Nick Vayne schreef:
Staan verder prima punten in het regeerakkoord.

Niet zo zeuren en alleen de negatieve dingen eruit halen

Jonge wanneer ga je nou is beseffen dat wij in onze kont geneukt worden door de overheid 16 miljard euro bezuinigen maar wel 2 miljard naar Griekenland , dat geld zie je nooit meer terug en ik heb geleerd bij eco dat je als overheid in tijden van crisis juist de economie moet stimuleren inplaats van kapot bezuigingen in onderwijs en zorg bezuigingen is het domste wat je als overheid kan doen doordat ze de Ov afschaffen krijg je alleen maar studnten die of zwart rijden( ahaha piraat enz ) Of alleen naar school gaan voor tentamens en dan zeggen ze nederland is kennis economie ja dikke lul . Van langstudeerboete wat ik nog best redelijk vond naar zorgtoeslag afschaffen EN basisbeurs EN gratis Ov naar zehma sociaal leenstelsel wij betalen al 5 keer meer collegegeld dan België terwijl de kwaliteit daar een stuk beter is.

Het zijn mensen zoals Nick vayne die alles maar goed vinden als ze maar hard genoeg werken Maar beste man een student kan niet 40 werken en voltijd school doen dus een beetje begrip jongeh

BREHBREHBRREH #bodybag #swek

Nick Vayne vs piraat013 tekstbattle leggo
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimedi 30 okt 2012 - 21:39

Je kan zeggen wat je wil over belgië maar sommige dingen hebben ze wel goed voor elkaar.Alleen dat download limit op internet is qay
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 8:46

Nick Vayne schreef:
Ik ben ook een student, ik werk helemaal niks (en nee, m'n ouders betalen me ook niks)

en ik kom prima rond

..omdat je waarschijnlijk nog bij je ouders woont ja
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 9:34

Wauw ik schrok hiervan. Ik heb het voorrecht gehad het een aantal jaren te kunnen gebruiken, maar DAMN wat een papzak! Oops ik dwaal af!

Basisbeurs in lening omzetten dat snap ik nog, maar dit afschaffen is wel een bestialiteit man.. Kaulo liberale kolder..
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 10:15

@ Jaap

Ik heb een tijdje terug ook meer dan 2 jaar op mezelf gewoond. Ging prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 10:20

Nick Vayne Hosselt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 10:32

Toentertijd inderdaad. Vanuit je ouderlijk huis is dat toch lastiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Migi
Kanker Kehba
Kanker Kehba
Migi


Aantal berichten : 20
Reputatie : 6
Registratiedatum : 30-07-12
Woonplaats : Duckstad

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 12:17

Studeren wordt hierdoor echt iets voor een elite-groep mensen die het geld wel makkelijk op kunnen brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 12:18

Maximaal bijlenen en wanneer ik klaar ben naar Somalië fuck die 30 k studieschuld ik betaal helemaal niks meer like à boss
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 12:31

Migi schreef:
Studeren wordt hierdoor echt iets voor een elite-groep mensen die het geld wel makkelijk op kunnen brengen.


illu! chris chris chris chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid    Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voordat je gaat slapen.
» Wie gaat er mee naar Zweden?
» wanneer gaat hij viral?
» Lerr gaat Chris Meth klappen
» Crazy S Ft. Assi B - Als Het Fout Gaat

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: