Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Free caveman

Ga naar beneden 
+17
Ruben
NiggehvanAlmere
De Gevallen Engel
Simon Cowell
Nick Vayne
reetkever
Meezy
MT
Shoux_
Hunter
Auron
Jaap
lucappel
Gerrit
jordyvision
3x
piraat013
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:31

Wat de gevangenis met een mens doet...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:34

Dit is ook echt waarom het forum doodgaat.
Dit soort topics en die over de zwarte piettrack krijgen meer posts/views dan een topic waar de card voor het grootste battle-event van de komende paar maanden in staat. :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:35

niet iedereen geeft wat om battles buiten pob
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:44

Dan zou je ook geen mening over POB battles mogen hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:45

Mogen is misschien overdreven, maar je mening is dan gewoon een stuk minder waard
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:47

ok nick stop maar
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:48

wel grappig dat ik 1 van de weinige ben die gezegd heeft dat ie jou dope vind. en dat jij vervolgens zegt dat mijn mening niet telt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:50

Dit forum is gewoon om over van alles en nog wat te praten. Natuurlijk, het gaat veel over rapbattles, maar topics als deze zijn ook gewoon fun.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:54

MT schreef:
wel grappig dat ik 1 van de weinige ben die gezegd heeft dat ie jou dope vind. en dat jij vervolgens zegt dat mijn mening niet telt

Ik zeg helemaal niet dat je mening niet telt.
Maar als je alleen maar POB kijkt hebt geen maatstaf waarmee je kan bepalen wat wel en niet dope is.
Tuurlijk pik je punchlines en alles er meestal wel uit, maar je weet dan gewoon goed hoe je een battle dieper moet beoordelen.

En ik wist trouwens niet eens dat je verder geen battles keek, dus het was sowieso niet specifiek op jou gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:55

Jaap schreef:
Dit forum is gewoon om over van alles en nog wat te praten. Natuurlijk, het gaat veel over rapbattles, maar topics als deze zijn ook gewoon fun.

Ja dat sowieso, kan ook altijd wel lachen hierom. Maar het is gewoon erg dat dit soort topic 4/5 pages standaard hebben en battlerelated topics komen meestal niet verder dan de eerste pagina.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 16:02

ben ik het niet mee eens. ik volg de buitenlandse battle scene totaal niet, af en toe check ik een battle. maar ik heb genoeg battles gezien om te weten wat hard en niet hard is. en ik reageer ook bijna niet meer op battles, alleen al omdat bijna iedereen nu een jaap van het forum probeert te zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 16:10

Voor Nederlandse begrippen kan je misschien goed bepalen wat hard en niet hard is. Maar dat is omdat niemand in Nederland nog echt dat niveau van schrijven heeft als in de grote leagues (enige uitzondering is misschien DC).

Die structuur, opbouw, angles, lyricisme etc bestaat hier gewoon (nog) niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 16:12

Fohlm
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 17:14

Er zijn binnen POB redelijk veel mc's die op Amerikaans/Canadees niveau zitten hoor. In het buitenland zijn wonen ook niet alleen maar Pesci's, Benders en Hollows.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 17:20

Echt dikke bullshit forum is toch gewoon een beetje om te ouwehoeren, als het je niet bevalt en serieus over battles wil praten ga je toch ergens anders je mening geven. Bovendien check ik ook geen internationales battles en vermaak ik me prima op dit forum, dus praat over je zelf. En dan ook nog zeggen dat je het niveau van Nederlandse battles laag vind, terwijl je zelf twee keer heb laten zien dat jij in verre niet bij dit niveau in de buurt komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 17:32

Jij leest echt niet wat ik gezegd heb hè? :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 17:36

rolow schreef:
Echt dikke bullshit forum is toch gewoon een beetje om te ouwehoeren, als het je niet bevalt en serieus over battles wil praten ga je toch ergens anders je mening geven.
Dat doet ik sowieso al. Maar er werd geklaagd dat dit forum dood is.. en ik zei dat dat komt omdat het een "battle"forum is, en er in de battletopics bijna niks gereageerd word

Citaat :
Bovendien check ik ook geen internationales battles en vermaak ik me prima op dit forum, dus praat over je zelf.
Waar haal je dit in vredesnaam vandaan? Heb hier niks over gezegd.

Citaat :
En dan ook nog zeggen dat je het niveau van Nederlandse battles laag vind, terwijl je zelf twee keer heb laten zien dat jij in verre niet bij dit niveau in de buurt komt.

Ik heb nergens gezegd dat ik het niveau laag vind. Het is gewoon (in tekstueel opzicht) een stuk lager dan in het buitenland.
Ik verder ook nergens mezelf genoemd, of dat ik wel in de goede categorie val oid dus die opmerking slaat kant noch wal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 17:41

Jaap schreef:
Er zijn binnen POB redelijk veel mc's die op Amerikaans/Canadees niveau zitten hoor. In het buitenland zijn wonen ook niet alleen maar Pesci's, Benders en Hollows.

Dat zeg ik ook niet (lol @ Hollow trouwens)
Ze hebben ook veel matige mc's in het buitenland, maar we hebben hier niemand die aan het niveau van oa Pesci en Bender zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 17:54

True, maar ik zie dat niet perse als verschil tussen Nederland en Canada, maar meer als verschil tussen verschillende individuen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 17:56

je kan het ook niet eens verglijken.. hoe goed je engels ook is, een canadees/amerikaan ervaart die shit anders dan ons.
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 17:57

LALALALALALALALALALALALALALALALALALALAL SHUT THE FUCK UP
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 17:57

@ Jaap

Ik zeg ook verder niet dat er iets mis is met de NL scene.

Ik (en de rest van het publiek/de fans) vermaak me prima, maar je hebt gewoon in deze scene niemand (op dus misschien DC na) waarvan je denkt: "Woow how does he write this stuff?"

MT schreef:
je kan het ook niet eens verglijken.. hoe goed je engels ook is, een canadees/amerikaan ervaart die shit anders dan ons.

Hoe bedoel je?
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 17:59

ik bedoel als canadees bijv is het makkelijker alles te volgen, of om een link te leggen tussen bepaalde dingen. ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar je snapt me wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 18:10

lol, volgens mij snap je niet helemaal wat Nick Vayne bedoelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 18:24

@ Nick Vayne / MT / Jaap

Wat MT bedoelt is dat alle referenties naar personen / canadian inside jokes / bars over actualiteiten die daar gebeuren waar wij niks van weten / dingen zijn die wij niet kunnen snappen omdat wij die personen/gebeurtenissen niet kennen..

Plus dat wij de dubbele betekenis van heel veel woorden (homoniemen) niet weten.. In het nederlands weten wij dat arm 2 betekenissen kan hebben maar zeker in USA/Canada in straat-taal weten wij die betekenissen niet en lopen wij heel veel BARS mis die je als canadees wel gelijk begrijpt..

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Free caveman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free caveman   Free caveman - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Free caveman
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» CAVEMAN IS FREE!
» OPROEP AAN CAVEMAN
» Hollow Da Don is free
» Free piraat013?
» FREE PIRAAT!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: