Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Dani vs H-suna

Ga naar beneden 
+14
master
Zjos
rmn92
3x
Piwi
AGIE
lucappel
piraat013
Auron
reetkever
De Gevallen Engel
Jaap
Nick Vayne
Ruben
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 19:59

Dit is een top comment bij Dani vs H-Suna:

matarr!!!!! hij moet in jury blijven
xnarpx 44 minuten geleden


uuh uuh uuh
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 21:07

Ik dacht dat matarr opgeflikkerd was bij punchout na zijn mongolenactie...

Laten ze hem nu in de jury



facepalm

aiky
Terug naar boven Ga naar beneden
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:02

Jaap schreef:
Klopt, ik vind hem sowieso lame..als die zogenaamde true story gevalletjes. En als het om de tegenstander ging kan t nog door de beugel, maar een verhaal over een zus die een ziekte heeft of dat je een halfzusje hebt? GTFO

Ik zou toch zweren dat jij ooit tegen mij op tinychat zei dat je die 3de ronde van foo vs killer wel dope vond?
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:03

Heeeeey Ramon





































































































aiky
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:05

rmn92 schreef:
Jaap schreef:
Klopt, ik vind hem sowieso lame..als die zogenaamde true story gevalletjes. En als het om de tegenstander ging kan t nog door de beugel, maar een verhaal over een zus die een ziekte heeft of dat je een halfzusje hebt? GTFO

Ik zou toch zweren dat jij ooit tegen mij op tinychat zei dat je die 3de ronde van foo vs killer wel dope vond?

link hem ff met tijd er bij zodat ik nog een keer kan oordelen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:12

Lol @ Jaap,

Triple R z'n 'Ik maak je dood als de moeder van de Consequentie' line vond je naar eigen zeggen bij nader inzien wel dope.

KC z'n Jaap Stam lines vond je zelfs pas dope nadat je wist dat het over de ziekte van vip's zusje ging

Bij Marvwon vs Pat Stay vond je de lines over het broertje van Marvwon niet te ver gaan, maar vond jij die shit juist ham

no offence sowieso, meningen kunnen ook veranderen, maar dit had ik niet verwacht Jaap Smile


Zo.. nu even deze battle checken
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:15

BUSTED NIGGAH BREHBREHH ZDREH SLEH triple
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:18

Hahaha scherp zuiderstorm

Ik vind dergelijke angles juist erg dope.

Dope battle. Dani is sterk verbeterd. Hasuna is dope moet alleen nog werken aan zijn delivery.

Die line van hsuna in de richting van: jou tracks lijken nergens op en jij denkt dat je orgineel bent, vond ik denk ik dopeste line. Maar zoals zs in de vorige post duidelijk maakte, kunnen meningen veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:21

Zjos schreef:
Lol @ Jaap,

Triple R z'n 'Ik maak je dood als de moeder van de Consequentie' line vond je naar eigen zeggen bij nader inzien wel dope.

Dat is ook iets heel anders. Ik heb het over die verhaaltjes van: jij hebt een zus he, en ik heb gehoord dat ze blablabla. Die line van triple gaat over de tegenstander (hij maakt hem dood) en gooit er daarna gewoon een reference naar een dood persoon in

Citaat :
KC z'n Jaap Stam lines vond je zelfs pas dope nadat je wist dat het over de ziekte van vip's zusje ging

Ja omdat die line gewoon hard is. En dan niet perse hard als in: wow kankerdope. maar hard als in...zeggen dat iemand die kanker heeft op jaap stam lijkt.

Citaat :
Bij Marvwon vs Pat Stay vond je de lines over het broertje van Marvwon niet te ver gaan, maar vond jij die shit juist ham

Klopt, ik ging stuk en het klonk gewoon dope.

Al die voorbeelden die jij opnoemt zijn niet te vergelijken met het soort "true story" waar ik op doel. En besides that..het ligt ook allemaal aan de uitwerking. Het kan dope uitgewerkt zijn, maar de manier waarop Dani het deed vond ik gewoon falen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:24

Oke, lekker kort gehouden G.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:35

Aigt Jaap.. kon het niet laten dat even op te merken Smile

Dope battle. H-Suna heeft toffe dingen, maar moet denk ik iets meer z'n rust pakken.
Dani kwam dope. Veruit z'n beste battle. Echt heel flink verbeterd die kerel.

True story
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 22:46

Ja ik snap je opmerking wel hoor, maar hopelijk snap je ook wat ik bedoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 11:33

wow wat een puchline
exposen dat iemand zijn zusje een spierziekte heeft
echt iets om trots op te zijn dani

kanker rat
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 12:09

Jaap schreef:
Klopt, ik vind hem sowieso lame..als die zogenaamde true story gevalletjes. En als het om de tegenstander ging kan t nog door de beugel, maar een verhaal over een zus die een ziekte heeft of dat je een halfzusje hebt? GTFO

Hahahaha ik zie deze post nu pas. Jaapie jij praat recht wat krom is.

Je zusje lijkt op jaap stam, waarin verschilt deze line tov de derde ronde vn dani?
Het is helemaal lame als je de punchlines van pat over broertje van marv won wel dope vindt en de derde van dani lame vindt? Like wtf?
Dat slaat echt nergens op aangezien de lines van pat stay feitelijk niet juist zijn. Hij deed namelijk voorkomen dat een autist een soort mongooltje is die slijmt etc (kijk bijvoorbeeld naar piraat013), dat klopt niet. Dus jou redenatie slaat kant noch wal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 12:36

Ik heb eigenlijk geen zin om hier op in te gaan aangezien jij totaal niet snapt wat ik bedoel. Maar goed..ik zei al..het gaat ook om de manier waarop het uitgevoerd is.

Bijvoorbeeld bij Pat Stay..die disrespectfull stijl past gewoon bij hem..ook al waren het geen echte punches over dat autistische broertje..icm zijn delivery klonk het gewoon dope.

Dani zei iets van: je hebt een zenuwziekte, dus je bent onverantwoordelijk ofzo. iig shit die corny klonk.

Dat is mijn mening, als je het er niet mee eens bent so be it
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 12:45

Citaat :
Hij deed namelijk voorkomen dat een autist een soort mongooltje is die slijmt etc (kijk bijvoorbeeld naar piraat013), dat klopt niet.

Autisme is een heel breed spectrum en deze heb je er dus wel degelijk tussen zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 12:55

Hele dope battle
Dani is echt verbeterd en ik vind de stijl van H-suna juist fucking hard.
Matarr gaf trouwens echt geen toegevoegde waarde aan de jury. Kerel is echt een donkey met zijn zonnebril op.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 15:33

master schreef:
Jaap schreef:
Klopt, ik vind hem sowieso lame..als die zogenaamde true story gevalletjes. En als het om de tegenstander ging kan t nog door de beugel, maar een verhaal over een zus die een ziekte heeft of dat je een halfzusje hebt? GTFO

Hahahaha ik zie deze post nu pas. Jaapie jij praat recht wat krom is.

Je zusje lijkt op jaap stam, waarin verschilt deze line tov de derde ronde vn dani?
Het is helemaal lame als je de punchlines van pat over broertje van marv won wel dope vindt en de derde van dani lame vindt? Like wtf?
Dat slaat echt nergens op aangezien de lines van pat stay feitelijk niet juist zijn. Hij deed namelijk voorkomen dat een autist een soort mongooltje is die slijmt etc (kijk bijvoorbeeld naar piraat013), dat klopt niet. Dus jou redenatie slaat kant noch wal.

raffa
Hypocriete tyfus hoer .De grootste slijmbal ben jij .Gore pijpslet master in pik slikken ja .Je pijpt jouw leraren voor 5,5 op universiteit
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 17:05

Dani zn agressieve delivery faalt kanker hard. jordy1
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 18:33

Dope battle, dani is verbeterd.


Ik vind die 3e ronde van Dani ook niet zo dope, hij zegt eigelijk gewoon dat ze een ziekte heeft en heeft er verder geen enkele punch.

Trouwens deze comment de kanker:

Patrick Iets 14 minuten geleden
Dani heeft sowieso een Ghostrider




Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 18:50

piraat013 schreef:
master schreef:
Jaap schreef:
Klopt, ik vind hem sowieso lame..als die zogenaamde true story gevalletjes. En als het om de tegenstander ging kan t nog door de beugel, maar een verhaal over een zus die een ziekte heeft of dat je een halfzusje hebt? GTFO

Hahahaha ik zie deze post nu pas. Jaapie jij praat recht wat krom is.

Je zusje lijkt op jaap stam, waarin verschilt deze line tov de derde ronde vn dani?
Het is helemaal lame als je de punchlines van pat over broertje van marv won wel dope vindt en de derde van dani lame vindt? Like wtf?
Dat slaat echt nergens op aangezien de lines van pat stay feitelijk niet juist zijn. Hij deed namelijk voorkomen dat een autist een soort mongooltje is die slijmt etc (kijk bijvoorbeeld naar piraat013), dat klopt niet. Dus jou redenatie slaat kant noch wal.

raffa
Hypocriete tyfus hoer .De grootste slijmbal ben jij .Gore pijpslet master in pik slikken ja .Je pijpt jouw leraren voor 5,5 op universiteit

Jij moet het woordenboek er nog eens op naslaan, beste neger
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 19:36

master schreef:
piraat013 schreef:
master schreef:
Jaap schreef:
Klopt, ik vind hem sowieso lame..als die zogenaamde true story gevalletjes. En als het om de tegenstander ging kan t nog door de beugel, maar een verhaal over een zus die een ziekte heeft of dat je een halfzusje hebt? GTFO

Hahahaha ik zie deze post nu pas. Jaapie jij praat recht wat krom is.

Je zusje lijkt op jaap stam, waarin verschilt deze line tov de derde ronde vn dani?
Het is helemaal lame als je de punchlines van pat over broertje van marv won wel dope vindt en de derde van dani lame vindt? Like wtf?
Dat slaat echt nergens op aangezien de lines van pat stay feitelijk niet juist zijn. Hij deed namelijk voorkomen dat een autist een soort mongooltje is die slijmt etc (kijk bijvoorbeeld naar piraat013), dat klopt niet. Dus jou redenatie slaat kant noch wal.

raffa
Hypocriete tyfus hoer .De grootste slijmbal ben jij .Gore pijpslet master in pik slikken ja .Je pijpt jouw leraren voor 5,5 op universiteit

Jij moet het woordenboek er nog eens op naslaan, beste neger




Beste blanke,

Verwijder je fok en rapbattles account

Groetjes je vader

Terug naar boven Ga naar beneden
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 21:48

Jaap schreef:
rmn92 schreef:
Jaap schreef:
Klopt, ik vind hem sowieso lame..als die zogenaamde true story gevalletjes. En als het om de tegenstander ging kan t nog door de beugel, maar een verhaal over een zus die een ziekte heeft of dat je een halfzusje hebt? GTFO

Ik zou toch zweren dat jij ooit tegen mij op tinychat zei dat je die 3de ronde van foo vs killer wel dope vond?

link hem ff met tijd er bij zodat ik nog een keer kan oordelen

Hoi, beetje laat maar:

https://www.youtube.com/watch?v=M-HLpbbt3F0
6:32

luie midget dat je dr bent

jim1
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 21:54

Air max doet wonderen Jaap koop ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 22:54

lol rmn. Ik dacht dat we matties waren G?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Dani vs H-suna - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dani vs H-suna   Dani vs H-suna - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dani vs H-suna
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Just B vs H-Suna
» d-wright vs h-suna
» BTW VS H-Suna Punchoutbattles
» Huiskamersessie #8 - H-Suna
» H Suna vs De Deense Dog PunchOutBattles

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: