IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11

BerichtOnderwerp: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 20:55

Titel zegt het al...

MT wordt waarschijnlijk vader.
Piraat gaat naar Somalië omdat hij niet gaat slagen.

En het merendeel van alle leden is ook al weg.

Ik denk nog een halfjaar voor mezelf.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

Aantal berichten : 2235
Reputatie : 161
Registratiedatum : 27-07-11

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 21:05

tot 21 december.... chris

Aiky schreef:
De taal van geld spreekt iedereen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://...
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Leeftijd : 94

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 21:33

Klopt joost of ik nou slaag of niet ik moet sowieso naar Somalië in Juni (waarschijnlijk word ik daar uitgehuwelijkt )+ daar is de internet kk traag dus dat gaat hem niet worden joost hoezo half jaar?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Utaka
Akra
Akra

Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 21:36

piraat013 schreef:
Klopt joost of ik nou slaag of niet ik moet sowieso naar Somalië in Juni (waarschijnlijk word ik daar uitgehuwelijkt )+ daar is de internet kk traag dus dat gaat hem niet worden joost hoezo half jaar?

not sure if serious, naar Somalië, uitgehuwelijkt? Da fuq?

piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 21:38

Utaka schreef:
piraat013 schreef:

not sure if serious, naar Somalië, uitgehuwelijkt? Da fuq?

Ja man mijn familie in Engeland wilt dat ik met mijn nicht ga trouwen in Somalië en mijn ouders eigenlijk ook, die discussie heb ik vaak gehad met ze maar ze vinden het een goed idee.Het is of dat ,of buiten zwerven op straat dus ja weinig keus

En ik wilt niet eens met mijn nicht trouwen voelt vies + ik ben 20 jaar ik ben niet echt verantwoordelijk hoe moet ik dan voor mijn kind zorgen echt kut zooi misschien kan ik mijn ouders voertuigen maar die kut familie van mij in Engeland maken verpesten alles fucking dominant

Laatst aangepast door piraat013 op za 1 dec 2012 - 21:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 21:38

Ik ben pob en rapbattles een beetje zat nu.
Misschien als er weer een revolutie plaats vindt, dat ik weer verliefd wordt.

En we moeten wel een keer gechilled hebben voordat je uitgehuwelijkt wordt he? Samen met alle andere peeps voor 1 keertje
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 21:45

kzou het niet weten... afhankelijk van de rest denk ik.

piraat ben je nou aan het trollen?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 21:55

Piwi schreef:
kzou het niet weten... afhankelijk van de rest denk ik.

piraat ben je nou aan het trollen?

Nee man ik ben op dit moment bloed serieus( en lichtelijk gefrustreerd) ,ik weet echt niet wat ik moet doen?Dit spookt al een tijdje in mijn hoofs ik slaap slecht ga chagrijnig naar bed en chagrijnig wakker

Echt een kut leven heb ik
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 21:58

shit man... je hebt je ouders al verteld dat je dit echt niet wilt, en toch vinden ze dit een goed idee? :S
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 22:03

Piwi schreef:
shit man... je hebt je ouders al verteld dat je dit echt niet wilt, en toch vinden ze dit een goed idee? :S

Mijn familie in Engeland ( dus de broer van mijn pa mijn oom dus mijn oma mijn tante en de rest) willen dat ik met mijn nichtje ga trouwen mijn nichtje is op dit moment 18 jaar ik zelf ben 20 en mijn opa die helaas al een tijdje overleden is wilde altijd dat wij twee gekoppeld werden aan elkaar .En kleine mo( ik dus) zei altijd toen tegen mijn opa nee dat wil ik niet mijn nichtje (wel om een of andere reden juist wel).Sinds mijn opa overleden is in 2006 word ik fucking gepusht en nou zijn ze op een punt gekomen dat wel mee moet werken ik kreeg twee optie of ik doe het of ik moet buiten slapen in Nederland .

En met mijn familie valt er niet te discussiëren ze hebben altijd laatste woord.Ik heb zelfs overwogen om mij zelf van kant te maken gelukkig waren dat alleen maar slechte gedachten ,mijn ouders zijn het totaal eens met de familie in Engeland en Somalië
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 22:09

wow piraat.. ik weet ff niet wat ik moet zeggen man :S
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 22:14

I

Sorry voor de negativiteit k wilde gewoon ff mijn ei kwijt aangezien het in mijn hoofd blijft spoken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

Aantal berichten : 1261
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 22:16

hahahah epic troll is epic
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 22:50

dit moet wel een troll zijn lol, kan me echt niet zoiets voorstellen
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Utaka
Akra
Akra

Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 22:52

Ik weet dus echt niet of je een epic troll bent of dat je serieus bent en je echt een zware kutfamilie hebt, ik zou dan kiezen voor "rondzwerven op straat". Je kan (neem ik aan?) ook gewoon in de bijstand gaan leven? Alles is geregeld in NL.

Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 22:59

piraat013 schreef:
Piwi schreef:

Mijn familie in Engeland ( dus de broer van mijn pa mijn oom dus mijn oma mijn tante en de rest) willen dat ik met mijn nichtje ga trouwen mijn nichtje is op dit moment 18 jaar ik zelf ben 20 en mijn opa die helaas al een tijdje overleden is wilde altijd dat wij twee gekoppeld werden aan elkaar .En kleine mo( ik dus) zei altijd toen tegen mijn opa nee dat wil ik niet mijn nichtje (wel om een of andere reden juist wel).Sinds mijn opa overleden is in 2006 word ik fucking gepusht en nou zijn ze op een punt gekomen dat wel mee moet werken ik kreeg twee optie of ik doe het of ik moet buiten slapen in Nederland .

En met mijn familie valt er niet te discussiëren ze hebben altijd laatste woord.Ik heb zelfs overwogen om mij zelf van kant te maken gelukkig waren dat alleen maar slechte gedachten ,mijn ouders zijn het totaal eens met de familie in Engeland en Somalië

Oke...

Hier raakte je me kwijt.
Leuk geprobeerd hahaha
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 23:22

Niggeh i am back legend

franstroll troll
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 23:37

Piraat praat je nou bullshit of wat? En moet je echt terug naar Somalie als je niet slaagt?

Waarom zou je dat doen? Fuck Somalie, no offence G

lerrshock
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   za 1 dec 2012 - 23:39

Jodenkoek schreef:
Piraat praat je nou bullshit of wat? En moet je echt terug naar Somalie als je niet slaagt?

Waarom zou je dat doen? Fuck Somalie, no offence G

Was gewoon een troll verhaal jodenkoek piwi en vele anderen hapte (dont feed the troll ).Ik heb moeten huilen van lachen toen piwi zei :" g ik weet niet hoe ik moet reageren eerlijk gezegd"

Over dat slagen is wel 100 % waar maar ja ik ga gewoon slagen heb 3 vakken moet lukken.Mag van de 3 vakken twee 5en halen dus moet te doen zijn.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Krae
SJONNIE
SJONNIE

Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   zo 2 dec 2012 - 0:07

Ik zie nu gewoon die Pokémon aflevering voor me dat Ash, Brock en Misty splitsen. Iedereen gaat z'n eigen weg weer op..

smh
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   zo 2 dec 2012 - 0:15

Pob gaat voorlopig door tot 2014, ik denk echt wel dat er nog mensen blijven ,maar minder vaak actief waarschijnlijk ,tenzij jaap straks zegt van "ik kap ermee doei".
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   zo 2 dec 2012 - 0:25

Hahahahahhaha maar eerlijk piraat zoiets wel bij iemand anders gebeurd binnen je familie of kenissen. Ik begon het wel te geloven...ook die engeland shizzle want kaolo veel somas zijn naar engeland gegaan sinds begin 2001 ofzo....tot jij zei "ik wilde mezelf van kant maken" toen wist ik ainoooooh waldoop haald jehh heuffd uit de khrooond

AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   zo 2 dec 2012 - 0:34

HAhahaha piraat kk jong
piraat
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.youtube.com/TheMasterlyk70
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   zo 2 dec 2012 - 0:47

NiggehvanAlmere schreef:
Hahahahahhaha maar eerlijk piraat zoiets wel bij iemand anders gebeurd binnen je familie of kenissen. Ik begon het wel te geloven...ook die engeland shizzle want kaolo veel somas zijn naar engeland gegaan sinds begin 2001 ofzo....tot jij zei "ik wilde mezelf van kant maken" toen wist ik ainoooooh waldoop haald jehh heuffd uit de khrooond

Het verhaal is semi waar ,alleen ik heb het weer aangedikt en leuker gemaakt dan dat het is, en die zelfmoord shit heb ik er expres ingedaan anders zouden jullie die shit echt maar dan ook echt gaan geloven En dat is niet chill. ex

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   zo 2 dec 2012 - 0:50

Niet liegen je wilde mij evenaren kill...

Niemand trollt beter dan ik
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?   Vandaag om 12:37

Terug naar boven Go down

Hoe lang blijven jullie nog op dit forum?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» dode kanker forum
» telefoon gesprek met excellent
» Dit forum!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: