Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 videos choken/stotteren op mijn pc

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

videos choken/stotteren op mijn pc  Empty
BerichtOnderwerp: videos choken/stotteren op mijn pc    videos choken/stotteren op mijn pc  Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 19:28

Zie titel,

Ik heb een tweedehandse pc gekocht voor 40 euro want mijn laptop en pc is kapot gegaan door overmatig Anime/series/films lang leven pirate bay. :\') nee om een andere reden ... Sad

Ik weet wel waar het aan ligt 3 drivers zijn niet geïnstalleerd op mijn pc ,net gekeken op apparaatbeheer en die 3 drivers hebben een gele uitroekteken alleen De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)

Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren. Maar dat kan niet omdat het een onbekend apparaat is het word niet herkent en mijn vorige stuurprogramma word niet geladen omdat er geen stuurprogramma is blijkbaar

wollah ,ik word helemaal gek ik moet aan mijn dosis anime/films/gamekings/ komen en dat gaat nogal moeilijk ,als om de haverklap het geluid&video hapert tfoe tfoe
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

videos choken/stotteren op mijn pc  Empty
BerichtOnderwerp: Re: videos choken/stotteren op mijn pc    videos choken/stotteren op mijn pc  Icon_minitimevr 7 dec 2012 - 19:39

lerre
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

videos choken/stotteren op mijn pc  Empty
BerichtOnderwerp: Re: videos choken/stotteren op mijn pc    videos choken/stotteren op mijn pc  Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 15:16

type naam in google type driver erachter en zoek.. dat automatisch driver installen werkt alleen met nieuwe en bekende merken
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

videos choken/stotteren op mijn pc  Empty
BerichtOnderwerp: Re: videos choken/stotteren op mijn pc    videos choken/stotteren op mijn pc  Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 16:43

Dit is een oude pc van 2006 ofzo die kan Cod 4 aan verder helemaal niks ik ga zo effe kijke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





videos choken/stotteren op mijn pc  Empty
BerichtOnderwerp: Re: videos choken/stotteren op mijn pc    videos choken/stotteren op mijn pc  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
videos choken/stotteren op mijn pc
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» prank videos
» Najih & ViezeFraasie - Promo Video !! (Allround Videos)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: