IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

Aantal berichten : 12063
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

BerichtOnderwerp: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 1:20

fraasie najih2
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 94

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 1:29

Verkapt kijk mij laat wakker zijn ga slapen man. die man komt niet meer terug op het forum dat weet je zelf ook + pob is langzaam aan het sterven dit forum
Ook wel jammer maar het is niet anders
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 1:39

Piraat waarom faal je zo kk hard in het doen alsof je op Fok! zit?

master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 10:23

Ik hoop dat piraat net zo hard faalt voor zijn examens, en dat hij zijn familie meeneemt naar het prachtige Somalie.

piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 11:39

Master , gAat niet gebeuren , wat wel gaat gebeuren is dat jij straks indirect mijn uitkering gAat betalen, ik kan je vertellen het geeft mij een heerlijk gevoel als verzuurde PVV Tokkies helemaal kapot gaan van binnen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gerrit
Akra
Akra

Aantal berichten : 234
Reputatie : 9
Registratiedatum : 30-10-12

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 11:51

facepalm

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 13:47

piraat013 schreef:
Master , gAat niet gebeuren , wat wel gaat gebeuren is dat jij straks indirect mijn uitkering gAat betalen, ik kan je vertellen het geeft mij een heerlijk gevoel als verzuurde PVV Tokkies helemaal kapot gaan van binnen.

Niet alleen de uitkering van jou, maar ook van je familieleden in Nederland. Wat heeft Nederland van jullie terug gekregen? Niks, noppes nada. En wat versta je onder een tokkie wereldvreemde onwetende neger?

Ik zeg het nu misschien ietwat grof, maar ik kan mij niet voorstellen dat mensen (behalve de uitkeringtrekkers) blij zijn met het huidige beleid. Al dat geld dat NL moet uitkeren aan uitkeringen van allochtonen. Het loopt de spuigaten uit.
Jullie kunnen mij uitmaken voor racist (wat ik overigens niet ben) maar dan weet je dick.
Ik heb allochtonen, muv marokkanen, net zo lief als autochtonen maar hier moet echt iets tegen worden gedaan.
lijpe2

piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 13:48

Ben je weer gepest Master?Het mbo valt niet mee he ?

En weer moet Master zijn frustraties op school afreageren op mij .
'Hebben die mocros en somaliers je weer kapot geslagen jongen? het houdt ook nooit op he ?..

deze forum heet jou welkom www.PVV/forum.nl neem furr ook meteen mee doei .
insayno

Laatst aangepast door piraat013 op wo 12 dec 2012 - 14:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 14:13

Laat maar piraat, dit heeft geen zin. Jij hebt duidelijk niet het niveau om een discussie aan te gaan met mensen met een andere denkwijze. Wat leren ze je tegenwoordig op havo? Jij hebt zelfs moeite om je gedachte in 1 goed te verwerken in een post, aangezien je je 2 vorige posten steeds gewijzigd hebt.

Ik wil nogmaals benadrukken dat ik geen pvv stem. Voor de rest maakt het mij niet uit dat je denkt dat ik mbo doe. Ik heb duidelijk gemaakt hoe ik over bepaalde aangelegenheden denk. Het niveau van een aantal leden is bedroevend. Maar voor jullie is er nog hoop...want lang leve het sociale stelsel!

piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 14:31

master schreef:
Laat maar piraat, dit heeft geen zin. Jij hebt duidelijk niet het niveau om een discussie aan te gaan met mensen met een andere denkwijze. Wat leren ze je tegenwoordig op havo? Jij hebt zelfs moeite om je gedachte in 1 goed te verwerken in een post, aangezien je je 2 vorige posten steeds gewijzigd hebt.

Ik wil nogmaals benadrukken dat ik geen pvv stem. Voor de rest maakt het mij niet uit dat je denkt dat ik mbo doe. Ik heb duidelijk gemaakt hoe ik over bepaalde aangelegenheden denk. Het niveau van een aantal leden is bedroevend. Maar voor jullie is er nog hoop...want lang leve het sociale stelsel!

Dude, wooow woow

Stop met die elitaire bullshit gelul van jou.

Hoe in godsnaam moeten wij jou serieus nemen ?Je stemt op een partij waar brievenbus zeikerds zitten.Klaar zegt al genoeg.Sinds dat Geert Wilders weg gelopen is bij het catshuis overleg (vuile lafaard) ,neemt niemand hem nog serieus en dat was ook te zien in de vorige verkiezingen,PVV had flink verloren ik zag nog net geen tranen rollen bij Wilders. Van 24 zetels naar 15 zetels is wel heel slecht vind je niet?

Over een paar jaar is deze partij net zo klein als Groenlinks :\').Zelfs Frits Wester heeft dat duidelijk gemaakt in P&W.

Nou zie je dat PVV weer in de peilingen stijgt vanwege die voetbal drama.En dat is gewoon misbruik maken van de omstandigheden want als het blanke waren geweest had PVV ze mondje gehouden en dat is hypocriet no DC.

PVV zal altijd een partij blijven voor tokkies.Niemand neemt de PVV serieus.Ik heb respect voor mensen met een andere mening , maar dit slaat alles.

Leg mij maar is uit hoe jij het wilt aanpakken dan?Meneer-de-ik-weet-alles-zo-goed.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 14:49

Je hele betoog is gebaseerd op dat ik pvv stem. Ik heb reeds verscheidene keren aangegeven dat ik geen pvv ben, ben jou werkelijk zo stupide? Desondanks kan ik genieten van geert wilders in zijn hoedanigheid als politicus. Hij is misschien wel de beste politicus van Nederland, los van zijn overtuigingen. Maakt mij dat een pvv tokkie?

Wat je laatste vraag betreft, ik heb daar geen pasklaar antwoord op. Ik ben immers geen politicus of deskundige op dat gebied. Ik constateer slechts. Het is echter wel evident dat veel allochtonen een uitkering genieten (in de breedste betekenis van dit woord hehe). Dit heeft enerzijds te maken met de slechte integratie van hun, wat wellicht ook deels op de conto van Nederland kan worden geschreven. Anderzijds is hun wil om integreren - volgens mij - ver te zoeken.

En piraat hoevaak heb je je vorige post moeten aanpassen?

piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 14:59

master schreef:
Je hele betoog is gebaseerd op dat ik pvv stem. Ik heb reeds verscheidene keren aangegeven dat ik geen pvv ben, ben jou werkelijk zo stupide? Desondanks kan ik genieten van geert wilders in zijn hoedanigheid als politicus. Hij is misschien wel de beste politicus van Nederland, los van zijn overtuigingen. Maakt mij dat een pvv tokkie?

Wat je laatste vraag betreft, ik heb daar geen pasklaar antwoord op. Ik ben immers geen politicus of deskundige op dat gebied. Ik constateer slechts. Het is echter wel evident dat veel allochtonen een uitkering genieten (in de breedste betekenis van dit woord hehe). Dit heeft enerzijds te maken met de slechte integratie van hun, wat wellicht ook deels op de conto van Nederland kan worden geschreven. Anderzijds is hun wil om integreren - volgens mij - ver te zoeken.

En piraat hoevaak heb je je vorige post moeten aanpassen?
0 keer SM slaafje ,en niet op PVV stemmen ,maar wel discussie uitlokken met typische PVV oneliners faka met deze ?Als troll heb je gefaald.Net als Naruto die Sasuke probeert te pakken.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
RJ
Geen leven
Geen leven

Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 15:06

Zo dom is piraat nog niet volgens mij.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 15:54

Stop dit.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 15:56

RJ schreef:
Zo dom is piraat nog niet volgens mij.

Zit master bij jou op de uni ?

huus
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Utaka
Akra
Akra

Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   wo 12 dec 2012 - 16:00

Shut the fuck up jullie 2

Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   do 13 dec 2012 - 18:42

frans

TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   zo 16 dec 2012 - 15:43

Gisteren geupload:

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?   Vandaag om 9:15

Terug naar boven Go down

Missen jullie Nick in the cave zn tracks en freestyles ook zo?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» NICK VAYNE EN ANDERE INTERNETGANGSTERS
» Grind Time Tracks
» Nick Vayne
» Nick Vayne vs Kraeven Da Hunter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: