Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Xbox live en smart TV

Ga naar beneden 
+8
Utaka
Superboer
Joop
piraat013
reetkever
Nicky Bobs
Piwi
master
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 10:32

yoo forumgappies

ik heb gisteren een SMART TV van philips met ingebouwde wifi gekocht (400hz, 1080p money to blow jeweetzelluf). Ik heb mijn xbox daarop aangesloten maar ik kan niet op xbox live. Er staat dan steeds 'can't connect to xbox live'' oid. Ik had de xbox eerst beneden staan en was die aangesloten op de internetmodem, toen kon ik wel gewoon online gamen.

Je zou toch denken dat je met een tv met ingebouwde wifi je xbox alleen op tv hoeft aan te sluiten om op internet te kunnen.
Internet werkt namelijk gewoon goed op de tv. Het lijkt mij dan onnodig om een 'wifi dongle' te kopen.

Weet iemand hoe ik de xbox op een smart tv met ingebouwde wifi moet aansluiten zodat ik op xbox live kan?
ik heb overigens gewoon een xbox gold abbo dus daar kan het niet aan liggen.

Ik snap er geen kutje van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 10:45

Volgens mij kan dat niet, omdat een smart tv niet als een router of w/e werkt...
maar het is niet onmogelijk denk ik. Je moet eem googlen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 11:01

volgens mij hoeft de tv niet als een modem te werken. De wifi van de tv is op basis van de internetmodem van ons. Met een kabel van de tv naar de xbox zou dit toch moeten werken?
Ik heb ook niet echt veel verstand van dit soort zaken.

Ik kan het helaas niet op google vinden:S:S
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 11:57

Nee werkt niet, xbox moet je apart aan het internet verbinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 12:09

Xbox live en smart TV C87006da-b86f-42a0-a0b1-1521af294dbd.PNG?v=1#netadapt-3antennas-m-m

heb je dat ding erin gedaan? en geeft ie groen licht?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 14:43

@master Slimme boy spelen op het forum maar dit niet eens kunnen ? aiky .Jij voelt je elitair maar je bent eigenlijk maar een "untermensch" en dient ook zo behandeld te worden.Op internet wanen zij zichzelf groot maar als jij een normale kroeg binnen loopt heb je zo ruzie.Dus ergens is het wel mooi.Iedereen zal hem blijven haten hoe langer hij zo blijft ,hoe groter de kans is dat iemand jou op straat een keer doodslaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 14:47

@piraat013 jij blijft een mooie vent, tegelijkertijd toch ook een kanker mongool !! Smile haha
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 15:40

Joop schreef:
@piraat013 jij blijft een mooie vent, tegelijkertijd toch ook een kanker mongool !! Smile haha

Ben je homo of zo gedraag je man ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Superboer
Akra
Akra
Superboer


Aantal berichten : 196
Reputatie : 46
Registratiedatum : 21-03-12
Woonplaats : Doetinchem

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 20:34

Eey maar wie speelt er Fifa 13 dan, ik geef je pakkie
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 20:36

wie heeft fifa op de ps3? ik sloop jullie allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Superboer
Akra
Akra
Superboer


Aantal berichten : 196
Reputatie : 46
Registratiedatum : 21-03-12
Woonplaats : Doetinchem

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 20:38

Kom je goed weg, ik speel xbox 360
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 20:42

Haha je kent me niet op fifa, dus wees jij maar blij;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Superboer
Akra
Akra
Superboer


Aantal berichten : 196
Reputatie : 46
Registratiedatum : 21-03-12
Woonplaats : Doetinchem

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 20:49

Gozert, ik ben master met Leverkusen
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 20:50

45-1 op Ultimate team, come @ me
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 20:50

Ik wilde het probleem verhelpen bij het lezen van de titel door de oplossing te verstrekken, tot de naam van de OP naar voren kwam.

GL&HF. 505
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 20:54

Utaka schreef:
45-1 op Ultimate team, come @ me
Gooi maar een link met een vid. waarin dit te zien is.

Anders gezegd is het beter om je stil te houden als je het niet kunt bewijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 20:58

ik zal kijken wat ik kan doen, desnoods maak ik een foto voor je, maar zo bijzonder is het ook weer niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 21:00

Als je het zelf niet bijzonder vond had je het niet opgegooid lijkt me..

Fifa is niet mijn ding tho, maar zie graag wat onderbouwing bij gebrag, maakt niet uit waarover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 21:02

Ik vind het niet zo bijzonder nee, was gewoon richting superboer bedoelt om te zeggen dat ik hem zou slopen EASY
Terug naar boven Ga naar beneden
Superboer
Akra
Akra
Superboer


Aantal berichten : 196
Reputatie : 46
Registratiedatum : 21-03-12
Woonplaats : Doetinchem

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 21:05

Haha 45-1 is netjes ja dat heb ik niet maar ik beschik over een onnoverwinnelijke kracht als het erom gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 21:17

Ik ga binnenkort ook xbox 360 black ops2 faalt kk hard op de ps3 Sony doe er wat aan
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 22:32

Zolang Sony niet gaat betalen voor de diensten van 3arch zal dit sws niet gaan gebeuren piraatje. Hetzelfde geldt voor PSN naar hun members toe.

Elk systeem heeft een apart dev. team en overall wordt er meer tijd besteed aan het xbox platform, omdat Microsoft bij de release van CoD4 een miljoen of 30 geïnvesteerd heeft zodat haar community de DLC's een maand voor de release datum krijgt. Hierbij is het me ook opgevallen dat de service vele malen beter is en 'schoonheidsfoutjes' eerder @ xbox worden verholpen dan andere systemen m.b.t. CoD.

Maar goed.. juist omdat PSN gebruikers gratis online kunnen spelen moeten ze niet klagen als ze de 'goedkope service' krijgen die daar bij hoort, uiteindelijk hebben zij maar vrij weinig te eisen imo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 0:07

Ik betaal voor PSN heb ik nu recht om te klagen?

Nee, want de 'goedkope service' gaat buiten Treyarch en Infinity ward om... Sony heeft online gratis gemaakt en ik heb 8 van de 10 keer geen problemen met de verbinding in andere games buiten Blops 2...

Het probleem van cod ligt niet bij Microsoft of Sony maar bij Infinity Ward en Treyarch die na 6 jaar nog steeds geen fantsoenlijk port kunnen maken en niet weten om te gaan met het PS3 netwerk...

En laten we wel reeël blijven, blops 2 heeft zowel op PS3 als Xbox kuren.. Hit detection is bijv. om te huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 0:18

yeye schreef:
Zolang Sony niet gaat betalen voor de diensten van 3arch zal dit sws niet gaan gebeuren piraatje. Hetzelfde geldt voor PSN naar hun members toe.

Elk systeem heeft een apart dev. team en overall wordt er meer tijd besteed aan het xbox platform, omdat Microsoft bij de release van CoD4 een miljoen of 30 geïnvesteerd heeft zodat haar community de DLC's een maand voor de release datum krijgt. Hierbij is het me ook opgevallen dat de service vele malen beter is en 'schoonheidsfoutjes' eerder @ xbox worden verholpen dan andere systemen m.b.t. CoD.

Maar goed.. juist omdat PSN gebruikers gratis online kunnen spelen moeten ze niet klagen als ze de 'goedkope service' krijgen die daar bij hoort, uiteindelijk hebben zij maar vrij weinig te eisen imo.

Weetje wat het is YEYE, ik betaal 50 euro per jaar aan ps+.Dan mag ik klagen eigenlijk mag ik sowieso altijd klagen,al is het gratis weetje kijk maar naar pob,daar is zoveel mis mee net als Sony. Sommige games zoals Uncharted zijn fucking mooi op de ps3 en draaien subliem.Maar third party games zijn vaak of crap of net niet helemaal en op de xbox draaien ze als een zonnetje.Wat ik dus oneerlijk vind.Iedereen weet inmiddels dat infinityward en treyarch de xbox omarmen en ps3 de ondergeschoven kindje is.

Okey ik krijg gratis games die ik normaal nooit zou spelen ik noem een batman/infamous 2/limbo/dead space/bioshock/crysis2 enz.Maar dan verwacht ik wel dat de servers in orde zijn en die zijn vaak ook in orde alleen ligt het aan die imbeciele daar bij cod en andere ontwikkelaars.Waardoor mijn spelplezier naar de klote gaat en ik moet ragequiten Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 14:58

Piraat kom blackops tegen mij G ik heb je al toegevoegd ik doe tricks op jou najih2
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Xbox live en smart TV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox live en smart TV   Xbox live en smart TV Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Xbox live en smart TV
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» GTA Online Xbox
» [XBOX] Mortal Kombat 9
» Nieuwe kpn experia box modem werkt niet op xbox 360 en ps3?
» Live battle @ RTL 4
» Recaps POB Live (29-11)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Games-
Ga naar: