Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 master hypocriete slijmbal

Ga naar beneden 
+22
De Gevallen Engel
Ruben
yeye
Wazig zicht
Auron
lucappel
Nicky Bobs
Piwi
MT
Simon Cowell
piraat013
furr
Utaka
GreenSpirit
NiggehvanAlmere
Jaap
Nick Vayne
reetkever
rolow
master
BB
Joost
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
GreenSpirit
Akra
Akra
GreenSpirit


Aantal berichten : 56
Reputatie : -58
Registratiedatum : 30-12-12
Leeftijd : 37
Woonplaats : Bergen op Zoom

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:20

ik zit ff te lezen maar Simon jij bent echt een mongool
je kan wel doen of je mensen op hun plaats zet maar zolang je moet schuilen achter een fake account blijf je geen moer voorstellen ventje Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:21

reetkever schreef:
wow piraat hold it down

Hij gaast tever wollah nou wil het uitvechten ook ik probeer geduld met hem aangezien hij al kk vaak gepest is maar nu is het fucking klaar kk hond vieze kk zemmel kk master
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:22

ja man wollah ik snap je znoen ik heb zelfde met simon die kanker lijer kk homo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:23

go piraat
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:25

lol Piraat slaat master de kanker in.
master huilt al als je een topic aanmaakt waarin je zegt dat hij gepest wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:27

piraat is groot en lomp, hij trekt zo je hoofd eraf

no offence btw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:27

En onder invloed van qat krijgt hij een waas voor zijn ogen en weet hij niet meer wat hij doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:28

piraat013 schreef:
MAster je gore kk tfyus moeder vieze kk hoer ik sla je fucking tanden los kom nu eh kehba ik sla je helemaal kapot kom dan eh kk kaaskop hoerezoon allemaal shikke doen via internet eh kk blender ik sla al je tanden los ik neuk ma terwijl vader toekijkt eh kk hond geen genade ik klap de tfyus in vuile gore kk hond kk zemmels vieze kk racist kom dan ik sta nu buiten als je man bent neem je gore inteelt familie mee op mijn meoders dood ik ruk hun kop en drink bloed bitches vieze zemmel wollah ik sta nu buiten kom eh kk drerrie je doet fucking stoer kom dan a pussy vieze kk blender ik sla je tanden los

hey zwartje ik ben sowieso op het event van maart, maybe ook in belgie maar dat weet ik nog niet. Vraag aan jaap wie ik ben, als hij goed nadenkt weet hij wie ik ben. Kijken of je dan nog zo stoer doet zwarte piet. Joost en MT kom alsjeblieft oook naar event.

voor de rest is die pm nog steeds fake, ik weet wat joost wil bereiken hiermee maar i dont give a shit. Als je die pm leest en vergelijkt met mijn posts op dit forum weet je dat die shit niet waar is. Dit is mijn laatste post over dit onderwerp.

Nogmaals joost, mt en die hele hele donkere pagga verslaafde asielzoeker kom alsjeblieft naar event in maart.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:28

door qat worden ze juist lui.. en dan gaan ze anime kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:29

master schreef:
piraat013 schreef:
MAster je gore kk tfyus moeder vieze kk hoer ik sla je fucking tanden los kom nu eh kehba ik sla je helemaal kapot kom dan eh kk kaaskop hoerezoon allemaal shikke doen via internet eh kk blender ik sla al je tanden los ik neuk ma terwijl vader toekijkt eh kk hond geen genade ik klap de tfyus in vuile gore kk hond kk zemmels vieze kk racist kom dan ik sta nu buiten als je man bent neem je gore inteelt familie mee op mijn meoders dood ik ruk hun kop en drink bloed bitches vieze zemmel wollah ik sta nu buiten kom eh kk drerrie je doet fucking stoer kom dan a pussy vieze kk blender ik sla je tanden los

hey zwartje ik ben sowieso op het event van maart, maybe ook in belgie maar dat weet ik nog niet. Vraag aan jaap wie ik ben, als hij goed nadenkt weet hij wie ik ben. Kijken of je dan nog zo stoer doet zwarte piet. Joost en MT kom alsjeblieft oook naar event.

voor de rest is die pm nog steeds fake, ik weet wat joost wil bereiken hiermee maar i dont give a shit. Als je die pm leest en vergelijkt met mijn posts op dit forum weet je dat die shit niet waar is. Dit is mijn laatste post over dit onderwerp.

Nogmaals joost, mt en die hele hele donkere pagga verslaafde asielzoeker kom alsjeblieft naar event in maart.

expose je zelf vast dan als je zo stoer bent? dan weet ik wie je bent als ik daar ben
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:29

Jij zei dat je mij hebt gezien op het event van afgelopen januari maar ik weet totaal niet wie jij bent. Ook niet als ik heel goed nadenk. Maar als ik het zou moeten weten dan faal jij, want waarom sprak je me dan niet aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:31

wat een mietje ben jij.. wij hebben foto gedropt en jij verwacht dat wij daar heen komen voor jou zonder te weten wie je kanker moer is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:32

haha volgens mij is master een beetje boos.

Expose je kop zeg je woonplaats en dan kom ik persoonlijk wel langs.
Ik ga mijn uitje naar pob niet verpesten door jou hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:32

jaap.. jij kan zn email zien toch? share die met ons aub hij verdient het
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:34

Jaap zei op tinychat al dat hij een troll e-mail heeft.

Iets met killerJoost@hotmail.com

wat een faggot
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:34

master schreef:
piraat013 schreef:
MAster je gore kk tfyus moeder vieze kk hoer ik sla je fucking tanden los kom nu eh kehba ik sla je helemaal kapot kom dan eh kk kaaskop hoerezoon allemaal shikke doen via internet eh kk blender ik sla al je tanden los ik neuk ma terwijl vader toekijkt eh kk hond geen genade ik klap de tfyus in vuile gore kk hond kk zemmels vieze kk racist kom dan ik sta nu buiten als je man bent neem je gore inteelt familie mee op mijn meoders dood ik ruk hun kop en drink bloed bitches vieze zemmel wollah ik sta nu buiten kom eh kk drerrie je doet fucking stoer kom dan a pussy vieze kk blender ik sla je tanden los

hey zwartje ik ben sowieso op het event van maart, maybe ook in belgie maar dat weet ik nog niet. Vraag aan jaap wie ik ben, als hij goed nadenkt weet hij wie ik ben. Kijken of je dan nog zo stoer doet zwarte piet. Joost en MT kom alsjeblieft oook naar event.

voor de rest is die pm nog steeds fake, ik weet wat joost wil bereiken hiermee maar i dont give a shit. Als je die pm leest en vergelijkt met mijn posts op dit forum weet je dat die shit niet waar is. Dit is mijn laatste post over dit onderwerp.

Nogmaals joost, mt en die hele hele donkere pagga verslaafde asielzoeker kom alsjeblieft naar event in maart.

EH MOGOOL Jij dENKT dat je goku super saiyan 4 BENT Het maakt mij niet uit wie je bent. Racistisch doen op forum.Wij gaan op het event zien of jij ook zo grote praatjes hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:34

ik herkende jaap pas later op een foto, voor die groepsfoto van afgelopen event dacht ik dat je er anders uitzag. Ik had toendertijd een foto gekregen van een andere sjoerd waarvan men dacht dat jij dat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:35

ikben overigens niet boos. Waarom zoui k boos worden over dingen op forum, its all good.
Tot in maart
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:36

Hallo?

laat een foto zien dan tough guy
zeg ook gelijk een stad homo

of ga je je verschuilen achter je stoere vader die een rechter is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:37

Jongens master gaat toch nooit een foto van zichzelf droppen. Ik geloof best wel dat hij zichzelf exposed op een event, maar never op het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:39

lol en dan zegt hij tegen ons dat we moeten wachten tot maart op het event.
hoe ga ik weten hoe hij eruit ziet?
en als hij mij ziet, wat gaat hij doen? boos kijken?

drop een foto en zeg waar je woont tough guy
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:41

fuck master.. dat hij geen foto durft te droppen zegt al genoeg..
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:43

Joehoooooeeeee master

drop een foto dan en zeg waar je woont bitch boy
in maart ben ik waarschijnlijk met school op sneeuwkamp dus laten we elkaar eerder ontmoeten dan tough guy
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:44

dit is echt kanker ziek !!! zet die fittie ik kom filmen WORLDSTAR@@@@ WORLDSTARRRRRRRRR!!!11!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:45

reetkever schreef:
dit is echt kanker ziek !!! zet die fittie ik kom filmen WORLDSTAR@@@@ WORLDSTARRRRRRRRR!!!11!

lol ik maakte een keer op school een worldstar! worldstar! grap, maar niemand snapte hem :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: master hypocriete slijmbal   master hypocriete slijmbal - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
master hypocriete slijmbal
Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» master......
» MASTER STOP HIDING
» Uppaswampi Vs master Vs Ill Sickness
» Battleraps League : Master & Ferdi VS Ajay & Gerrit

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: