Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Freedom and Democracy?

Ga naar beneden 
+14
Sam
NiggehvanAlmere
Jodenkoek
Nick Vayne
Neez
MT
Piwi
Jaap
AGIE
reetkever
Nicky Bobs
piraat013
Joost
Philosophy
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 17:40

Philosophy schreef:
piraat013 schreef:
Philosophy schreef:
Dit is geen bullshit dit is de realiteit.

Wij mensen worden dom gehouden door goedkoop entertainment via de tv en sommige worden gebrainwasht door een geloof...

Het word tijd dat wij Mensen wakker worden en zien wat er werkelijk speelt in onze wereld.

De geschiedenis word geschreven door de overwinnaars. Verdiep je eens in die geschiedenis en denk vooral zelf na.


Je hebt twee verschillende theorieën.Injectienaald theorie ,dat wilt zeggen ,als je tv kijkt gebrainwashed (kan)worden ,je pikt alles op.En je hebt selectieve waarneming.Dat wilt zeggen dat je zelf uitmaakt wat je wilt zien en of je het gelooft of niet.En ik geloof in het laatste ik bepaal zelf wat ik kijk en of ik het geloof of niet.Ik heb gewoon een hele grote keuze vrijheid.Waarbij ik jou ook gelijk moet geven is dat het oneerlijk verdeelt is de rijkste 1 % heeft meer geld dan 99% armste.Ik zelf geloof niet in illuminati wel in een organisatie die stiekem de touwtjes in handen heeft.Wereldwijd.Maar zoals ik eerder zei je kan er NIKS tegen doen.Het enige wat je kan doen is bewust(er) er mee omgaan.Iedereen heeft wel een mening van illuminati maar vaak zitten er dikke leugens tussen,e hebben paar youtube filmpjes gezien en denken gelijk dat ze professor zijn .

Dus jij gelooft in wat je ziet? Jij gelooft in commercie materialisme?

Wat als er nou een groep mensen is die jou niet fysiek vast ketenen als slaaf, maar door middel van psychologie jou beinvloeden?
Hiermee bedoel ik dingen die Jij ziet.

Jij gelooft dat de wereld word geregeerd achter de schermen?
Als jij dit weet waarom doe Jij er niks aan? Wil Jij voor altijd een slaaf zijn?
Of heb Jij het zo perfect in nederland dat het allemaal niet meer boeit?

Laat de mensen in afrika maar sterven en laten we ze vooral niet helpen.
Wij hebben het hier toch goed? Alleen jammer dat wij de grondstoffen niet hebben om ons dagelijks leven zo perfect mogelijk te leven...
Kill je doet alsof ik kk rijk ben man ik ben zelf een goede doel stort steun mij op bankrekeningnummer 701766

Ik kan helemaal niets voor die mensen betekenen tot ik vermogen begin te krijgen en ik praat niet over auto's
Terug naar boven Ga naar beneden
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 18:16

piraat013 schreef:
Philosophy schreef:
piraat013 schreef:
Philosophy schreef:
Dit is geen bullshit dit is de realiteit.

Wij mensen worden dom gehouden door goedkoop entertainment via de tv en sommige worden gebrainwasht door een geloof...

Het word tijd dat wij Mensen wakker worden en zien wat er werkelijk speelt in onze wereld.

De geschiedenis word geschreven door de overwinnaars. Verdiep je eens in die geschiedenis en denk vooral zelf na.


Je hebt twee verschillende theorieën.Injectienaald theorie ,dat wilt zeggen ,als je tv kijkt gebrainwashed (kan)worden ,je pikt alles op.En je hebt selectieve waarneming.Dat wilt zeggen dat je zelf uitmaakt wat je wilt zien en of je het gelooft of niet.En ik geloof in het laatste ik bepaal zelf wat ik kijk en of ik het geloof of niet.Ik heb gewoon een hele grote keuze vrijheid.Waarbij ik jou ook gelijk moet geven is dat het oneerlijk verdeelt is de rijkste 1 % heeft meer geld dan 99% armste.Ik zelf geloof niet in illuminati wel in een organisatie die stiekem de touwtjes in handen heeft.Wereldwijd.Maar zoals ik eerder zei je kan er NIKS tegen doen.Het enige wat je kan doen is bewust(er) er mee omgaan.Iedereen heeft wel een mening van illuminati maar vaak zitten er dikke leugens tussen,e hebben paar youtube filmpjes gezien en denken gelijk dat ze professor zijn .

Dus jij gelooft in wat je ziet? Jij gelooft in commercie materialisme?

Wat als er nou een groep mensen is die jou niet fysiek vast ketenen als slaaf, maar door middel van psychologie jou beinvloeden?
Hiermee bedoel ik dingen die Jij ziet.

Jij gelooft dat de wereld word geregeerd achter de schermen?
Als jij dit weet waarom doe Jij er niks aan? Wil Jij voor altijd een slaaf zijn?
Of heb Jij het zo perfect in nederland dat het allemaal niet meer boeit?

Laat de mensen in afrika maar sterven en laten we ze vooral niet helpen.
Wij hebben het hier toch goed? Alleen jammer dat wij de grondstoffen niet hebben om ons dagelijks leven zo perfect mogelijk te leven...
Kill je doet alsof ik kk rijk ben man ik ben zelf een goede doel stort steun mij op bankrekeningnummer 701766

Ik kan helemaal niets voor die mensen betekenen tot ik vermogen begin te krijgen en ik praat niet over auto's

Ok...

En met dat geld wat jij hier hebt verdient, wil jij gaan investeren in 'die mensen'
Wat wil je dan gaan doen? Zorgen dat zij het net zo goed hebben als wij in het westen?
Ervoor zorgen dat kapitalisme daar voet aan de grond krijgt?

Is dat niet een vicieuze cirkel? Is dat niet hoe het altijd al is gegaan?

Want met geld kan je overigens toch alles?

Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 18:28

philosophy beter ga je gwn weg man je bent een gevaar voor deze samenleving je moet naar een gekkenhuis kk loco jij man dwangbuis heb jij nodig G je lult onzin met je illuminati we zijn niet down met types zoals jij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 18:34

Philosophy schreef:
piraat013 schreef:
Philosophy schreef:
piraat013 schreef:
Philosophy schreef:
Dit is geen bullshit dit is de realiteit.

Wij mensen worden dom gehouden door goedkoop entertainment via de tv en sommige worden gebrainwasht door een geloof...

Het word tijd dat wij Mensen wakker worden en zien wat er werkelijk speelt in onze wereld.

De geschiedenis word geschreven door de overwinnaars. Verdiep je eens in die geschiedenis en denk vooral zelf na.


Je hebt twee verschillende theorieën.Injectienaald theorie ,dat wilt zeggen ,als je tv kijkt gebrainwashed (kan)worden ,je pikt alles op.En je hebt selectieve waarneming.Dat wilt zeggen dat je zelf uitmaakt wat je wilt zien en of je het gelooft of niet.En ik geloof in het laatste ik bepaal zelf wat ik kijk en of ik het geloof of niet.Ik heb gewoon een hele grote keuze vrijheid.Waarbij ik jou ook gelijk moet geven is dat het oneerlijk verdeelt is de rijkste 1 % heeft meer geld dan 99% armste.Ik zelf geloof niet in illuminati wel in een organisatie die stiekem de touwtjes in handen heeft.Wereldwijd.Maar zoals ik eerder zei je kan er NIKS tegen doen.Het enige wat je kan doen is bewust(er) er mee omgaan.Iedereen heeft wel een mening van illuminati maar vaak zitten er dikke leugens tussen,e hebben paar youtube filmpjes gezien en denken gelijk dat ze professor zijn .

Dus jij gelooft in wat je ziet? Jij gelooft in commercie materialisme?

Wat als er nou een groep mensen is die jou niet fysiek vast ketenen als slaaf, maar door middel van psychologie jou beinvloeden?
Hiermee bedoel ik dingen die Jij ziet.

Jij gelooft dat de wereld word geregeerd achter de schermen?
Als jij dit weet waarom doe Jij er niks aan? Wil Jij voor altijd een slaaf zijn?
Of heb Jij het zo perfect in nederland dat het allemaal niet meer boeit?

Laat de mensen in afrika maar sterven en laten we ze vooral niet helpen.
Wij hebben het hier toch goed? Alleen jammer dat wij de grondstoffen niet hebben om ons dagelijks leven zo perfect mogelijk te leven...
Kill je doet alsof ik kk rijk ben man ik ben zelf een goede doel stort steun mij op bankrekeningnummer 701766

Ik kan helemaal niets voor die mensen betekenen tot ik vermogen begin te krijgen en ik praat niet over auto's

Ok...

En met dat geld wat jij hier hebt verdient, wil jij gaan investeren in 'die mensen'
Wat wil je dan gaan doen? Zorgen dat zij het net zo goed hebben als wij in het westen?
Ervoor zorgen dat kapitalisme daar voet aan de grond krijgt?

Is dat niet een vicieuze cirkel? Is dat niet hoe het altijd al is gegaan?

Want met geld kan je overigens toch alles?

Nee,ik zelf kan het probleem niet oplossen daar is het een te grote probleem voor,maar wat ik wel kan doen is geld sparen naar Somalië gaan waar ik vandaan kom.En het geld daar is heel zwak ik kan met 100 euro al veel dingen doen daar laat staan als wij het over 2000 euro hebben.Bijvoorbeeld.Investeren in waterputten,scholen arme mensen geld geven.Maar dan zonder grote organisaties zoals unicef want die gebruiken minstens 60 % voor hun zelf om personeel te betalen en andere dingen.Als je het probleem op kleine schaal wilt aanpakken dan moet je daar daadwerkelijk zijn en initiatief tonen.Het is niet mijn taak om de wereld te bevrijden van armoede ,maar wel waar ik kan daar bij een bijdrage in te leveren. lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 18:36

lekker bezig soma
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 18:49

[/quote]
Nee,ik zelf kan het probleem niet oplossen daar is het een te grote probleem voor,maar wat ik wel kan doen is geld sparen naar Somalië gaan waar ik vandaan kom.En het geld daar is heel zwak ik kan met 100 euro al veel dingen doen daar laat staan als wij het over 2000 euro hebben.Bijvoorbeeld.Investeren in waterputten,scholen arme mensen geld geven.Maar dan zonder grote organisaties zoals unicef want die gebruiken minstens 60 % voor hun zelf om personeel te betalen en andere dingen.Als je het probleem op kleine schaal wilt aanpakken dan moet je daar daadwerkelijk zijn en initiatief tonen.Het is niet mijn taak om de wereld te bevrijden van armoede ,maar wel waar ik kan daar bij een bijdrage in te leveren. lachen
[/quote]

Snap jij dan niet dat geld mensen corrupt maakt? De Westerse wereld draait om hebzucht... ongelimiteerde hebzucht

Het is de westerse wereld tegen de oosterse wereld.
Een op andere gerichte samenleving tegen een traditie getrouwe samenleving.

Waarom kunnen wij de Mensheid niet helpen? I.p.v onszelf te helpen?

Jij zegt je wilt scholen bouwen... wat voor les word daar gegeven?
Les volgens een religie? Les volgens een democratie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 18:51

reetkever schreef:
philosophy beter ga je gwn weg man je bent een gevaar voor deze samenleving je moet naar een gekkenhuis kk loco jij man dwangbuis heb jij nodig G je lult onzin met je illuminati we zijn niet down met types zoals jij

De tijd dat we allemaal dezelfde kant op kijken komt eraan.

Het probleem is dat mensen niet durven te veranderen en de waarheid onder ogen willen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 19:00

piraat013 schreef:
Philosophy schreef:
piraat013 schreef:
Philosophy schreef:
piraat013 schreef:
Philosophy schreef:
Dit is geen bullshit dit is de realiteit.

Wij mensen worden dom gehouden door goedkoop entertainment via de tv en sommige worden gebrainwasht door een geloof...

Het word tijd dat wij Mensen wakker worden en zien wat er werkelijk speelt in onze wereld.

De geschiedenis word geschreven door de overwinnaars. Verdiep je eens in die geschiedenis en denk vooral zelf na.


Je hebt twee verschillende theorieën.Injectienaald theorie ,dat wilt zeggen ,als je tv kijkt gebrainwashed (kan)worden ,je pikt alles op.En je hebt selectieve waarneming.Dat wilt zeggen dat je zelf uitmaakt wat je wilt zien en of je het gelooft of niet.En ik geloof in het laatste ik bepaal zelf wat ik kijk en of ik het geloof of niet.Ik heb gewoon een hele grote keuze vrijheid.Waarbij ik jou ook gelijk moet geven is dat het oneerlijk verdeelt is de rijkste 1 % heeft meer geld dan 99% armste.Ik zelf geloof niet in illuminati wel in een organisatie die stiekem de touwtjes in handen heeft.Wereldwijd.Maar zoals ik eerder zei je kan er NIKS tegen doen.Het enige wat je kan doen is bewust(er) er mee omgaan.Iedereen heeft wel een mening van illuminati maar vaak zitten er dikke leugens tussen,e hebben paar youtube filmpjes gezien en denken gelijk dat ze professor zijn .

Dus jij gelooft in wat je ziet? Jij gelooft in commercie materialisme?

Wat als er nou een groep mensen is die jou niet fysiek vast ketenen als slaaf, maar door middel van psychologie jou beinvloeden?
Hiermee bedoel ik dingen die Jij ziet.

Jij gelooft dat de wereld word geregeerd achter de schermen?
Als jij dit weet waarom doe Jij er niks aan? Wil Jij voor altijd een slaaf zijn?
Of heb Jij het zo perfect in nederland dat het allemaal niet meer boeit?

Laat de mensen in afrika maar sterven en laten we ze vooral niet helpen.
Wij hebben het hier toch goed? Alleen jammer dat wij de grondstoffen niet hebben om ons dagelijks leven zo perfect mogelijk te leven...
Kill je doet alsof ik kk rijk ben man ik ben zelf een goede doel stort steun mij op bankrekeningnummer 701766

Ik kan helemaal niets voor die mensen betekenen tot ik vermogen begin te krijgen en ik praat niet over auto's

Ok...

En met dat geld wat jij hier hebt verdient, wil jij gaan investeren in 'die mensen'
Wat wil je dan gaan doen? Zorgen dat zij het net zo goed hebben als wij in het westen?
Ervoor zorgen dat kapitalisme daar voet aan de grond krijgt?

Is dat niet een vicieuze cirkel? Is dat niet hoe het altijd al is gegaan?

Want met geld kan je overigens toch alles?

Nee,ik zelf kan het probleem niet oplossen daar is het een te grote probleem voor,maar wat ik wel kan doen is geld sparen naar Somalië gaan waar ik vandaan kom.En het geld daar is heel zwak ik kan met 100 euro al veel dingen doen daar laat staan als wij het over 2000 euro hebben.Bijvoorbeeld.Investeren in waterputten,scholen arme mensen geld geven.Maar dan zonder grote organisaties zoals unicef want die gebruiken minstens 60 % voor hun zelf om personeel te betalen en andere dingen.Als je het probleem op kleine schaal wilt aanpakken dan moet je daar daadwerkelijk zijn en initiatief tonen.Het is niet mijn taak om de wereld te bevrijden van armoede ,maar wel waar ik kan daar bij een bijdrage in te leveren. lachen

Het probleem ligt niet in afrika maar bij ons.

Wij de westerse samenleving misbruiken afrika al eeuwenlang. Denk maar niet dat de mensen daar ons interesseren...
Het gaat puur om de grondstoffen.

Dus om op jou terug te komen..
Wij zijn het probleem, onze denk wijze is het probleem.

Aangezien jij je nu bevind in het hol van de leeuw is het niet tijd voor actie?

Uiteindelijk hebben wij hetzelfde doel
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 19:07

Philosophy schreef:
MT schreef:
mijn leven is goed ik heb niks te klagen

Vertel...

Ben jij volbloed nederlander? Of zijn jouw ouders hierkomen wonen vanuit een ander land?
Geloof jij in een religie?

Waar werk jij voor? Schulden? Overleven?


ik ben half nl half suri, ik heb een goeie baan ik verdien genoeg om rond te komen de hele maand en nog wat over te houden.

i'm good
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 19:15

Philosophy schreef:
Jodenkoek schreef:
Wat een kinderachtige reacties, en Nick je bent echt totaal niet grappig ah kk kale hoofd. Maargoed, Philosophy je hebt helemaal gelijk maar er valt toch niks aan te doen. Dit is een strijd die je niet kan winnen, dus vergeet het maar gewoon.

ait huiswerk ait

Er valt niks aan te doen?

Dit is de fout die wij eeuwen lang maken.

Revolutie begint klein, totdat er een aantal mensen zijn die kennis verspreiden.

WIJ zijn in de meerderheid. Maar het is angst wat ons tegen houd.

Haha ik heb dit zolang geprobeerd... ik heb 1,5 jaar in Amerika gewoond en heb 'de waarheid' een tijd lang proberen te verspreiden maar de mensen willen het toch niet horen. Mensen zoals jij en ik zijn in de minderheid. Het is gewoon te laat, jammer. Ik dacht echt dat ik een verschil kon maken, was bereid corrupte politici om te leggen (YOLO) maar het gaat niet werken. En als je je op deze shit blijft focussen word je alleen maar paranoia en gaan je ouders na een tijdje denken dat je in een psychose zit en bipolar bent.






































eurgh
Terug naar boven Ga naar beneden
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 19:23

Jodenkoek schreef:
Philosophy schreef:
Jodenkoek schreef:
Wat een kinderachtige reacties, en Nick je bent echt totaal niet grappig ah kk kale hoofd. Maargoed, Philosophy je hebt helemaal gelijk maar er valt toch niks aan te doen. Dit is een strijd die je niet kan winnen, dus vergeet het maar gewoon.

ait huiswerk ait

Er valt niks aan te doen?

Dit is de fout die wij eeuwen lang maken.

Revolutie begint klein, totdat er een aantal mensen zijn die kennis verspreiden.

WIJ zijn in de meerderheid. Maar het is angst wat ons tegen houd.

Haha ik heb dit zolang geprobeerd... ik heb 1,5 jaar in Amerika gewoond en heb 'de waarheid' een tijd lang proberen te verspreiden maar de mensen willen het toch niet horen. Mensen zoals jij en ik zijn in de minderheid. Het is gewoon te laat, jammer. Ik dacht echt dat ik een verschil kon maken, was bereid corrupte politici om te leggen (YOLO) maar het gaat niet werken. En als je je op deze shit blijft focussen word je alleen maar paranoia en gaan je ouders na een tijdje denken dat je in een psychose zit en bipolar bent.






































eurgh

Goed om te weten dat je actie onderneemt en ga hiermee vooral door.
Het verspreiden van kennis is wat de mensheid beter maakt.

Wellicht zullen er een paar op dit forum anders/kritischer gaan denken.

Zij zullen deze kennis ook verspreiden totdat een overgrote meerderheid dezelfde kant op kijkt.
En als er 1 schaap over de dam is volgen er meer..
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 19:25

dit is toch gewoon een bodemloze put, leef gewoon de leven en denk er niet zoveel bij na YOLOOOOOOo0 ( ook al is dat focking moeilijk) maarja zoals jood al zegt het heeft geen zin om je hier tegen te gaan verzetten jatoooooch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 19:26

MT schreef:
Philosophy schreef:
MT schreef:
mijn leven is goed ik heb niks te klagen

Vertel...

Ben jij volbloed nederlander? Of zijn jouw ouders hierkomen wonen vanuit een ander land?
Geloof jij in een religie?

Waar werk jij voor? Schulden? Overleven?


ik ben half nl half suri, ik heb een goeie baan ik verdien genoeg om rond te komen de hele maand en nog wat over te houden.

i'm good

Goed om te horen dat jij het zo fijn hebt!

Wellicht kan jij meer mensen aansporen om naar nederland te komen? Want hier heb je vollop kansen, toch?

Wat als jij nou volbloed surinamer was? Had jij dan dezelfde kansen als die wij hier in het mooie nederland hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 19:28

dit topic krijgt echt 80 pagina's ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 19:30

reetkever schreef:
dit is toch gewoon een bodemloze put, leef gewoon de leven en denk er niet zoveel bij na YOLOOOOOOo0 ( ook al is dat focking moeilijk) maarja zoals jood al zegt het heeft geen zin om je hier tegen te gaan verzetten jatoooooch

Jij hebt geen idee hoe krachtig het is om kennis te verspreiden.

Kijk hoe het met de hiphop scene is gegaan..
Van poezie naar autotune

Veel dingen waar je kennis uit kan halen word onderdrukt.

Gelukkig is er het internet, waar tot nu toe, nog het vrije woord kan worden verspreid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 19:55

reetkever schreef:
dit is toch gewoon een bodemloze put, leef gewoon de leven en denk er niet zoveel bij na YOLOOOOOOo0 ( ook al is dat focking moeilijk) maarja zoals jood al zegt het heeft geen zin om je hier tegen te gaan verzetten jatoooooch

Dit. Philosophy wat je nu probeert heb ik allang al gedaan op dit forum... (en op Facebook, en gewoon tegen vrienden/familie) maar ik heb me uiteindelijk beseft dat het toch geen zin heeft. We kunnen toch geen weerstand bieden, het is allang al telaat.

Me nigga Dusty legt het simpel maar goed uit in een oude video:



You aint gonna do shit, they're too fucking powerful. Zo simpel is het.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 20:02

niet dat weer he..
die inside job shit is de grootste onzin die bestaat.. alles wat groot is in de US is een inside job volgens de mensen..

dood van tupac
dood van biggie
dood van eazy e
dood van elvis
dood van bin laden
dood van jfk
twin towers

en veel meer.. komt er een beetje op neer dat er in amerika niks kan gebeuren, en als er wat gebeurt is het een inside job
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 20:03

leef gewoon je leven zoals jij wilt(dat kunnen ZE niet hebben), laat zien dat je geen geld nodig hebt ... maarja of je dan iets bereikt in je leven is een ander verhaal
Freedom and Democracy? - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcSxc4uBh_Gz6xjD63zvS_16HLPtV4ZgziWOMBuFviwE1AFlfl4g
als iedereen echt zou kunnen leven als hoe die zelf wou tsja dan zag de wereld er heel anders uit
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 20:16

MT schreef:
niet dat weer he..
die inside job shit is de grootste onzin die bestaat.. alles wat groot is in de US is een inside job volgens de mensen..

dood van tupac
dood van biggie
dood van eazy e
dood van elvis
dood van bin laden
dood van jfk
twin towers

en veel meer.. komt er een beetje op neer dat er in amerika niks kan gebeuren, en als er wat gebeurt is het een inside job

Denk niet dat je die video hebt gekeken, maar hij zegt: zelfs als 9/11 een inside job is, maakt het niet uit.. want je kan er toch niks aan doen. De overheid is gewoon te machtig, er is geen fuck wat je kan doen. Daarnaast is het natuurlijk wel een inside job, maar dat doet er verder niet toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 20:24

Jodenkoek schreef:
reetkever schreef:
dit is toch gewoon een bodemloze put, leef gewoon de leven en denk er niet zoveel bij na YOLOOOOOOo0 ( ook al is dat focking moeilijk) maarja zoals jood al zegt het heeft geen zin om je hier tegen te gaan verzetten jatoooooch

Dit. Philosophy wat je nu probeert heb ik allang al gedaan op dit forum... (en op Facebook, en gewoon tegen vrienden/familie) maar ik heb me uiteindelijk beseft dat het toch geen zin heeft. We kunnen toch geen weerstand bieden, het is allang al telaat.

Me nigga Dusty legt het simpel maar goed uit in een oude video:



You aint gonna do shit, they're too fucking powerful. Zo simpel is het.

Wat hij zegt in dat filmpje klopt precies.

Veel zogenaamde truth seekers gaan verschillende complot theorieën onderzoeken.
Het probleem hierin is dat de werkelijkheid word gecombineerd met sci-fi (RFID chips, HAARP, chemtrails enz.)
Met als doel nog meer angst te veroorzaken...

Ik geloof dat bin laden en zn volgelingen (oosterse wereld/ traditie) de verenigde staten (westerse wereld/op andere gericht) heeft aangevallen op 9/11.
Ik geloof niet dat er bommen in het wtc zaten en alle andere gekke theorieën.

Kijk naar de geschiedenis het is altijd al west tegen oost geweest. Kapitalisme vs Geloof
Het was gewoon een kwestie van tijd totdat 1 van de 2 elkaar zou aanvallen.

Ik geloof wel dat de amerikaanse overheid wss meer wist. Tijdens de oorlog in afghanistan heeft de CIA de mensen geholpen te vechten tegen het communisme.

Maar denk eens na over het effect van 9/11 de wereld is nog meer verdeeld dan ervoor.
Dat lijkt mij een win-win situatie voor de mensen die werkelijk aan de macht zijn.
Aangezien de overheid aanklopt bij de elite als ze iets nodig hebben.

Een paar duizend slachtoffers.... tjah wat maakt dat uit?
Zolang wij nog maar aan de macht zijn.

Wij de Mensen stellen niks voor, voor de zogenaamde elite...
Wie geeft hun het recht om te bepalen hoe wij moeten leven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Philosophy
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : -1
Registratiedatum : 05-01-13

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 20:27

reetkever schreef:
leef gewoon je leven zoals jij wilt(dat kunnen ZE niet hebben), laat zien dat je geen geld nodig hebt ... maarja of je dan iets bereikt in je leven is een ander verhaal
Freedom and Democracy? - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcSxc4uBh_Gz6xjD63zvS_16HLPtV4ZgziWOMBuFviwE1AFlfl4g
als iedereen echt zou kunnen leven als hoe die zelf wou tsja dan zag de wereld er heel anders uit

Dus jij zegt dat je alleen iets kan bereiken als geld hebt?

Was ik maar in een rijke famillie geboren...
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 20:35

piraat013 schreef:
Philosophy schreef:
Dit is geen bullshit dit is de realiteit.

Wij mensen worden dom gehouden door goedkoop entertainment via de tv en sommige worden gebrainwasht door een geloof...

Het word tijd dat wij Mensen wakker worden en zien wat er werkelijk speelt in onze wereld.

De geschiedenis word geschreven door de overwinnaars. Verdiep je eens in die geschiedenis en denk vooral zelf na.


Je hebt twee verschillende theorieën.Injectienaald theorie ,dat wilt zeggen ,als je tv kijkt gebrainwashed (kan)worden ,je pikt alles op.En je hebt selectieve waarneming.Dat wilt zeggen dat je zelf uitmaakt wat je wilt zien en of je het gelooft of niet.En ik geloof in het laatste ik bepaal zelf wat ik kijk en of ik het geloof of niet.Ik heb gewoon een hele grote keuze vrijheid.Waarbij ik jou ook gelijk moet geven is dat het oneerlijk verdeelt is de rijkste 1 % heeft meer geld dan 99% armste.Ik zelf geloof niet in illuminati wel in een organisatie die stiekem de touwtjes in handen heeft.Wereldwijd.Maar zoals ik eerder zei je kan er NIKS tegen doen.Het enige wat je kan doen is bewust(er) er mee omgaan.Iedereen heeft wel een mening van illuminati maar vaak zitten er dikke leugens tussen,e hebben paar youtube filmpjes gezien en denken gelijk dat ze professor zijn .

Lekker in de bieb geleerd.
Hahahahahah gewoon je leerstof havo 5 beetje bewerkt eh piraat.

Bron: J. Schotman, Maatschapijleer, Groningen: Noordhoff uitgevers 2011, p.32
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 20:38

NiggehvanAlmere schreef:
Lekker in de bieb geleerd.
Hahahahahah gewoon je leerstof havo 5 beetje bewerkt eh piraat.

Bron: J. Schotman, Maatschapijleer, Groningen: Noordhoff uitgevers 2011, p.32

bokoe

Eerst achternaam en daarna pas de voorletter Niggeh
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 20:38

9/11 is sowieso inside job 411 meter hoog waren die gebouwen die konden bijna tegen alles orkanen terroristische aanslag (zware) aardbevingen.Het is gewoon kk verdacht dat Bush toevallig op een basisschool was niet in de buurt.Toevallig die brandweermannen die moesten filmen. en sowieso storten twee hoge torens niet in elkaar bezwijken ze naar links of rechts

true story
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 20:39

Ik weet wel zeker dat 9/11 een inside job is, ze hadden een excuus nodig om Afghanistan en Irak binnen te vallen. De hele "War on Terror" is bullshit, maar het perfecte excuus om inderdaad de mensen nog verder uit elkaar te drijven (Christenen/Joden vs Moslims), om de rechten van Amerikanen af te pakken, om het Amerikaanse empirium verder uit te bouwen, om grondstoffen te roven, centrale banken te plaatsen etc. etc.

Maargoed, uiteindelijk kan je er toch niks aan doen dus moet je je er ook niet druk om maken. De wereldwijde revolutie die er nodig is om de macht terug te pakken, zal nooit komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Freedom and Democracy? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom and Democracy?   Freedom and Democracy? - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freedom and Democracy?
Terug naar boven 
Pagina 4 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 50 Cent - Financial Freedom |MUSIC VIDEO|

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: