Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het avonturen van Joost topic.

Ga naar beneden 
+15
furr
nigga
yeye
Randy
khadaffi
JohanDerksenJr
reetkever
Zjos
Hauntedbacon
Bokkepob
JAMESZUIDWEST
Jaap
piraat013
Jodenkoek
Joost
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 17:29

Op zich ben ik nog steeds elke dag binnen.

Volgens mij ben ik vandaag niet meer dan een kwartiertje buiten geweest
als ik de heen en terug weg mee reken.

EDIT:

Ik ben immuun voor cool stories bro.

Dus faal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hauntedbacon
SJONNIE
SJONNIE
Hauntedbacon


Aantal berichten : 448
Reputatie : 16
Registratiedatum : 03-07-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 17:31

Ktrolde niet fzo hoor

vndaar de Srsly-Seriously erachter
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 17:37

Het is al goed schat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 17:50

Maar dope verhaaltje weer. Moet je morgen ook weer werken?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 17:52

Ja ik hoef maar 3 uurtjes in te vallen voor iemand die suikerfeest heeft volgens mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 17:55

Terwijl ik lekker aan de baklava zit zat ik dit verhaal te lezen van joost wel epische wat jij meemaakt op een normale saaie werkdag
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 17:58

Wat eet je nog meer allemaal?
Alleen baklava of ook nog rijst met banaan? (No monkey maar negergerechten)

En ja ik heb best veel meegamaakt, maar het was zo druk dat er altijd wel.........


''MORE JOOST ADVENTURES'' zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 18:05

haha.... dit is leuk thuiskomen zeg.. Fucking grappig
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 18:08

Joost schreef:
Wat eet je nog meer allemaal?
Alleen baklava of ook nog rijst met banaan? (No monkey maar negergerechten)

En ja ik heb best veel meegamaakt, maar het was zo druk dat er altijd wel.........


''MORE JOOST ADVENTURES'' zijn!

Bedoel je wat ik vandaag eet of gewoon dagelijks wat ik vandaag at is baklava niet teveel want het is erg zoet vooral met die honing krijg boner ahaha nee maar eh chips van de EM-TE doritos sweet chillie 3 zakken en qua drinken coolbest vita day en ja ik sloeg in de middag karnemelk helaas over :p. in de ochtend wat dadels meegepikt en karnemelk gedronken en savonds moet er nog gekookt worden maar miss ga ik wat bestellen


Laatst aangepast door piraat013 op di 30 aug 2011 - 18:11; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 18:09

piraat013 schreef:
Joost schreef:
Wat eet je nog meer allemaal?
Alleen baklava of ook nog rijst met banaan? (No monkey maar negergerechten)

En ja ik heb best veel meegamaakt, maar het was zo druk dat er altijd wel.........


''MORE JOOST ADVENTURES'' zijn!

Bedoel je wat ik vandaag eet of gewoon dagelijks wat ik vandaag eet is baklava niet teveel want het is erg zoet chips van de EM-TE doritos sweet chillie 3 zakken en drinken coolbest vita day en ja ik sla karnemelk over :p. in de ochtend wat dadels meegepikt en karnemelk gedronken en savonds moet er nog gekookt worden maar miss ga ik wat bestellen


KFCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 18:17

Maar mijn echte cadeau moet nog komen mijn punchoutbattle shirt episch :\')


Laatst aangepast door piraat013 op di 30 aug 2011 - 19:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 18:36

Waarom typ je epische? Die "e" aan het einde hoort er niet bij in de desbetreffende zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 19:02

Oh sorry Jaap .Ik zal het heel snel veranderen zo'n fout kan echt niet .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 19:54

Nou je doet het namelijk best vaak en tot nu toe zei ik er niets van, maar nu moest dat toch echt even gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 aug 2011 - 23:21

Joost is een toffe peer.
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 0:20

is er nog iemand wakker?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 0:25

reetkever schreef:
is er nog iemand wakker?

ja
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 0:38

JohanDerksenJr schreef:
reetkever schreef:
is er nog iemand wakker?

ja

ha ouwe rukker! moet je helaas vrijdag missen bij VI volgens mij he?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 0:57

reetkever schreef:
JohanDerksenJr schreef:
reetkever schreef:
is er nog iemand wakker?

ja

ha ouwe rukker! moet je helaas vrijdag missen bij VI volgens mij he?

Ik ben er gewoon en als je bedoelt dat jij vrijdag niet kan kijken, dan kan je gewoon de herhaling op internet later terug zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 17:07

Waar blijft de nieuwe ''Avonturen van Joost'' ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 17:11

Ik wacht er ook op...ik dacht ik krijg wat te lezen als ik uit school kom maar nee hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 18:04

Mijn eerste schooldag

Ik begon vandaag om half 10 met school .Ik was namelijk het eerste uur vrij ,het tweede uur moest ik in de klas zijn voor Beeldende vorming. Leraar heeft 50 minuten non stop zitten praten over examens (ze worden steeds moeilijker omdat de leerlingen tegenwoordig steeds dommer worden strenge eisen blablala)

Ewa ja toen ging de bel het was eindelijk pauze dus ik ging naar de aula om te chillen en natuurlijk om te tsjappen :\') ik had eerder die dag zelf karnemelk mee van huis genomen en vroeg aan de kantine juf of ik die mocht pakken? ze zei maar natuurlijk jonge ,toen pakte ik mijn karnemelk maar ja de halve aula zag het en lachte mij uit ik zo ewa wat lachen jullie eh kk autisten kom Schilderswijk dan :\') ? Ze waren ineens doodstil ik liep rustig als een baas naar mijn tafeltje waar mijn klasgenoten zaten we gingen elkaar beetje kutten beetje praten je weet toch toen ging de bel a mattie geen grap .....

Het 3de uur had ik Nederlands we begonnen gelijk met examens van 2011 onderdeel tekstbegrip was omin saai.Maar mijn buren waren vorige jaar gezakt dus die waren net zo oud als mij ongeveer en het klikte wel ,dus heb beetje zitten kloten in die les maar ook gewoon gewerkt.Het vierde uur had ik Geschiedenis van de vrouw van mijn teamleider ze was kk raar ze sloeg introductie een beetje over en gelijk huiswerk opgeven.Maar mij boeit het niet, want ik heb de sociale kwestie en WO1&WO 2 + Koude oorlog al op de MAVO gehad. Ik weet er nog steeds heel van.Uiteindelijk ging de bel .....


Het was pauze maar dit keer was het heel saai veel mensen zijn blijven zitten op Havo 4 waaronder turken&mocros die met mij vaak hadden gechillt vorige jaar.En het is een beetje awkward als wij praten met elkaar, want hun zitten niet meer bij mij in de klas.Helaas maar ja het is zo.Toen ging de bel

Ik moest Corveedienst gaan doen kk skirre dat was sowieso kapot saai ,daarna moest weer terug naar de les.Ik had Economie van een andere leraar dus ik kwam de klas binnen en deed de deur dicht maar het ging niet dicht :\') De klas lachte zich kapot, ik schaamde mij dus ging ik achterin zitten. Het was nog 15 minuten voordat de les was afgelopen leraar begon over het examen van Economie en de vaardigheden die je daarbij nodig had .Wel een chille leraar maar hij kan niet echt voor zich zelf opkomen de leerlingen doen waar ze zin in hebben .Bij hem ben je heel vrij maar zijn klas haalt ook lagere punten dan de andere klas lol. Ewa ja toen ging de bel ik had een tussenuur ging met paar klasgenoten de studiehuis in om op pc een spelletje te gaan spelen .Het spel heet Bubble Trouble trouwens. http://www.funnygames.nl/spel/bubble_trouble.html leuke spel als je niks te doen hebt op school.

Pauze was kk saai.

Toen ging de bel en ging ik naar mijn laatste les alweer Nederlands we gingen verder werken aan die examen .Ik neem voortaan mijn Ipod mee jecko kan niet man kk saai.
Bel ging en ik was dus uit kk blij alles dus ik fiets met paar boys mee naar huis, maar de fietsroute die ik gebruik gebruiken bijna alle leerlingen die op mijn school zitten ,dus je kan het al raden yep ik zat in de file met mijn fiets :\') Mensen gingen bellen en toeteren maar ik heb een tweedehandse fiets zonder bel dus ik kon dat niet maar fuck it weetje dat was het voor vandaag jongens en meisjes



Laatst aangepast door piraat013 op wo 31 aug 2011 - 18:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 18:08

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Umxqf
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 18:18

lol
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 18:48

HOI

31-8-2011

Gisteravond droomde ik over het forum. Iedereen had zich al onthuld behalve ik.

En iedereen zat mij steeds te pushen om mezelf ook te onthullen.
Jaap dreigde zelfs om mij anders te bannen van het forum!
Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Db15_

En net zoals bij elke droom, wilde ik mij onthullen en net bij de climax gebeurde er dit..............................................................................................

















Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Then_i_woke_up_460
@TRUE STORY (No Piraat013)

Het was inmiddels al 2 uur en ik moest me al over een uurtje in de supermarkt begeven.
Ik ging douchen maar de kraan stond op freezemode en ik gilde harder dan Michael Jackson in scream.

Na een koude en een hete douche genomen te hebben trok ik dit t-shirt maar dan in het rood aan zodat hij bij mijn Gucci nektajse zou passen.
Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 26572
Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Advertentie_foto4110312-2

Nahmean?

Na een ontijbt wat bestond uit droog brood met jong belegen kaas vertrok ik uit huis om naar
mijn werk te gaan om in te vallen voor iemand die blijkbaar nog feest heeft.

Ik had er vandaag best wel zin in eigenlijk en ik had zelfs mijn naambordje op mijn AH outfit geprikt en ik nam zelfs twee aardappel mesjes mee en zelfs een PEN!

Ik strookte mijn beide mouwen op en ik was klaar om mensen te helpen
en voor het geval je het nog niet door hebt.

Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 I_lied_by_AlLiE_PaNdA

Ik had er dus echt geen zin in en ik ga nooit meer voor iemand anders invallen.

Maar ik heb vandaag wel met een wijze, rijke, bekakte man gesproken.
Hij zag dat ik niet genoot van deze baan en dat ik niet echt klant vriendelijk was ingesteld en zei mij dat als ik mijn school afmaakte dat ik een betere baan zou krijgen.
Ik vertelde hem dat ik niet meer op school zat.

De man vroeg of ik wel besefte dat ik zo nooit verder kom met mijn leven.
En natuurlijk kwam hij met het cliché voorbeeld dat kinderen in Afrika (No Piraat)
een liquidatie (zijn woorden) zouden plegen om naar school te kunnen gaan.
Normaal interesseert het me niets maar ik stond er dit keer wel wat langer bij stil.

Hij zag dat ik er echt bij stil stond en hij liep weg net als in een drama scene uit een film.

Verder heb ik geen cool stories and coole adventures meer meegemaakt Sad
maar wel een soort van les geleerd of meer beseft over mijn toekomst.

Als ik die meneer ooit nog eens tegenkom ga ik vragen of ik op zijn kosten iets kan drinken met hem om te praten over mijn toekomst.
Op de een of andere manier leek hij mij iemand die je gewoon vertrouwt als je hem al ziet.

NO HOMO VOOR DE FAGS DIE DENKEN DAT IK GEVOELENS VOOR DIE OUWE GAST HEB!

Toen ik terug naar huis liep reed er een ambulance met zwaailichten op de stoep omdat de mensen in Den Haag onbeschoft zijn en niet aan de kant gaan ook al zou er een 9/11 herhaling in Den Haag plaatsvinden.

----------------------------------------------


Dat was alles voor vandaag.

Morgen weer een story en op donderdag gebeurt er altijd wel wat leuks in Den Haag.

SO STAY TUNED FOR.....................................................................................




DE AVONTUREN VAN JOOST!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het avonturen van Joost topic.   Het avonturen van Joost topic. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het avonturen van Joost topic.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Avonturen met Jeevz en Em0 afl. 1 : Keybordo de la rojo
» Joost wtf?
» RIP Joost..
» Joost is jarig.....
» Joost exposed.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: