Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is

Ga naar beneden 
+3
BB
Jaap
Nick Vayne
7 plaatsers
AuteurBericht
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimema 28 jan 2013 - 22:00

Met KOTD..

Ness Lee geeft zojuist aan ook nooit meer in KOTD te battlen

Dat maakt al:
Ness Lee,
Dizaster,
Madness,
Arcane gaat stoppen
TheSaurus is unhappy met Kotd

Pesci wil de titel niet meer na de robbery en volgend event gaat Charron voor de titel
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimema 28 jan 2013 - 22:04

Organik zei dat Dizaster nog gewoon gaat battlen in KOTD.
Madness zei op twitter dat hij nog ging battlen.

En nogmaals, het was geen robbery.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimema 28 jan 2013 - 22:05

en qua dope battles zal het achteruit gaan, maar gedaan met KOTD is niet de juiste benaming...hebben ze niet net een event gedaan in een behoorlijke grote venue die helemaal packed was?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimema 28 jan 2013 - 22:06

Of je het nou een robbery vond of niet

Tussen Kotd en Diz loopt het al een tijdje niet goed en zeker na eergisteren denk ik niet dat hij ooit nog serieus een battle gaat doen

Misschien weer tegen een GZ opponent waar hij een broodje meeneemt en 3 rondes freestyled

Madness gaf zelf aan met pensioen te gaan (een behoorlijk tijd geleden al), dus we zullen zien
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimema 28 jan 2013 - 22:07

Kill Nick, ff dimmen man. Doe rustig man denk aan je hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimema 28 jan 2013 - 22:08

BB schreef:
en qua dope battles zal het achteruit gaan, maar gedaan met KOTD is niet de juiste benaming...hebben ze niet net een event gedaan in een behoorlijke grote venue die helemaal packed was?

Omdat Drake er was.. diezelfde mensen hebben ook het event verneukt

Kotd heeft niet genoeg talent om al die grote namen over te nemen, laatste paar events (zelfs dat met grote namen) waren kaka.. en ik neem niet aan dat het na dit allemaal nog vooruit zal gaan


dont quit your dayjob Organik......... wait a second
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimema 28 jan 2013 - 22:09

NiggehvanAlmere schreef:
Kill Nick, ff dimmen man. Doe rustig man denk aan je hart.


Waar heb je het over, ik zit gewoon chill de Rumble te checken met een zuen. Praat niet
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimema 28 jan 2013 - 22:10

Nick Vayne schreef:
NiggehvanAlmere schreef:
Kill Nick, ff dimmen man. Doe rustig man denk aan je hart.


Waar heb je het over, ik zit gewoon chill de Rumble te checken met een zuen. Praat niet

Heb ik ook bij jou battles.
huus
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimema 28 jan 2013 - 22:11

Nick Vayne schreef:
BB schreef:
en qua dope battles zal het achteruit gaan, maar gedaan met KOTD is niet de juiste benaming...hebben ze niet net een event gedaan in een behoorlijke grote venue die helemaal packed was?

Omdat Drake er was.. diezelfde mensen hebben ook het event verneukt

Kotd heeft niet genoeg talent om al die grote namen over te nemen, laatste paar events (zelfs dat met grote namen) waren kaka.. en ik neem niet aan dat het na dit allemaal nog vooruit zal gaan


dont quit your dayjob Organik......... wait a second

volgens mij was drake niet vooraf aangekondigd. En Vendetta & WD3 waren ook packed, dus slaat nergens op. Ze pakken meer bekendheid, meer views & wss meer geld, blijven de beste audio/beeld kwaliteit hebben, blijven professioneel...

dusja, de battles zullen een tijd wat minder worden en daarmee KAN het langzaam berg af gaan, maar voor nu is KOTD nog steeds op een hoogte punt

Vendetta was ook een faal, maar Organik heeft zelf gezegd dat het voor KOTD het beste event ooit was
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimema 28 jan 2013 - 22:11

Ik ben normaal zelfs een heel stuk positiever dan jullie, ik was ook de enige die naar elke match uitkeek (behalve soul/wizeguy)

Maar dit event was gewoon bagger, zowel qua sfeer als qua bars.

Citaat :
Jeron Ness Lee Thomas
Livid. If I was math/arsonal or any of these smack niggas this flight woulda been handled. I'm done. If anyone from staff is coming up here....turn around

Hier doelde ik dus op in de OP
onprofessionele shit
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimema 28 jan 2013 - 22:14

BB schreef:
Nick Vayne schreef:
BB schreef:
en qua dope battles zal het achteruit gaan, maar gedaan met KOTD is niet de juiste benaming...hebben ze niet net een event gedaan in een behoorlijke grote venue die helemaal packed was?

Omdat Drake er was.. diezelfde mensen hebben ook het event verneukt

Kotd heeft niet genoeg talent om al die grote namen over te nemen, laatste paar events (zelfs dat met grote namen) waren kaka.. en ik neem niet aan dat het na dit allemaal nog vooruit zal gaan


dont quit your dayjob Organik......... wait a second

volgens mij was drake niet vooraf aangekondigd. En Vendetta & WD3 waren ook packed, dus slaat nergens op. Ze pakken meer bekendheid, meer views & wss meer geld, blijven de beste audio/beeld kwaliteit hebben, blijven professioneel...

dusja, de battles zullen een tijd wat minder worden en daarmee KAN het langzaam berg af gaan, maar voor nu is KOTD nog steeds op een hoogte punt

Vendetta was ook een faal, maar Organik heeft zelf gezegd dat het voor KOTD het beste event ooit was

Drake was wel aangekondigd
WD3 was packed door de hoge verwachtingen van WD2
En Vendetta lijkt me duidelijk waarom

Ze pakken juist minder geld, Flatline2 en BO3 hadden zo'n line-up omdat ze met enorme schulden van Vendetta zitten.

En hoe je aan die laatste zin komt snap ik niet? Iedereen van de Kotd staff heeft op RM gezegd dat dat event rampzalig was voor KOTD, qua geld, performances en qua onderling in de staff.
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimema 28 jan 2013 - 22:16

bb vayne
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimema 28 jan 2013 - 22:16

Nick Vayne schreef:
BB schreef:
Nick Vayne schreef:
BB schreef:
en qua dope battles zal het achteruit gaan, maar gedaan met KOTD is niet de juiste benaming...hebben ze niet net een event gedaan in een behoorlijke grote venue die helemaal packed was?

Omdat Drake er was.. diezelfde mensen hebben ook het event verneukt

Kotd heeft niet genoeg talent om al die grote namen over te nemen, laatste paar events (zelfs dat met grote namen) waren kaka.. en ik neem niet aan dat het na dit allemaal nog vooruit zal gaan


dont quit your dayjob Organik......... wait a second

volgens mij was drake niet vooraf aangekondigd. En Vendetta & WD3 waren ook packed, dus slaat nergens op. Ze pakken meer bekendheid, meer views & wss meer geld, blijven de beste audio/beeld kwaliteit hebben, blijven professioneel...

dusja, de battles zullen een tijd wat minder worden en daarmee KAN het langzaam berg af gaan, maar voor nu is KOTD nog steeds op een hoogte punt

Vendetta was ook een faal, maar Organik heeft zelf gezegd dat het voor KOTD het beste event ooit was

Drake was wel aangekondigd
WD3 was packed door de hoge verwachtingen van WD2
En Vendetta lijkt me duidelijk waarom

Ze pakken juist minder geld, Flatline2 en BO3 hadden zo'n line-up omdat ze met enorme schulden van Vendetta zitten.

En hoe je aan die laatste zin komt snap ik niet? Iedereen van de Kotd staff heeft op RM gezegd dat dat event rampzalig was voor KOTD, qua geld, performances en qua onderling in de staff.

nope Organik heeft meerdere keren gezegd (na alle negatieve comments over Vendetta), dat het een goed event voor hun was. En was het ook. Die Canibus shit alleen heeft KOTD een heel nieuw publiek gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimema 28 jan 2013 - 22:20

Heb je een bron BB? Want ik hoor precies het tegenovergestelde

Dat Vendetta rampzalig was, niemand hield zich aan hun afspraken, de hele staff viel uit elkaar (resulterende in de ontslagen van oa Eyerate en Christian 818) en ze hebben een berg schulden door oa Canibus.

Want na Vendetta was ook dat Organik aankondigde dat ze NOOIT meer een main-event-event gooien, alleen nog maar halve events ala WD3, FL2, BO3
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimedo 14 feb 2013 - 13:55

Ik weet niet waar BB ze informatie vandaan haalt.. Maar die shit klopt voor geen meter man ff serieus

De hele KOTD staff heeft op twitter en in media laten weten dat Vendetta bad business was enshit.. Daarnaast werd het aangekondigd dat Drake de battle zou hosten en 3 kwart van alle mensen die bij die battle waren.. waren club kutjes en kk domme bitches die daar kwamen om drake te zien.. Daarvoor praatte die kanker hoeren hele tijd door de battle heen

Dit was echt het slechtse event ooit.. dit publiek was nog erger dan URL crowd.. #SMH

Nog nooit heb ik 2 battle MC's de grootste battle van hun leven zien verliezen door de crowd..

Laten we eerlijk zijn.. Arcane heeft de chain misschien gewonnen maar ze carriere verloren en niemand neemt die chain nog serieus..

En Dizaster heeft verloren en KOTD heeft ook verloren..

1 grote negatieve bullshit
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimedo 14 feb 2013 - 14:05

Goed zo meezy praat met ze als je kon liken had ik dat gedaan Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitimedo 14 feb 2013 - 17:54

Thanks bro! hahah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is   Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ok kunnen we nou allemaal toegeven dat het gedaan is
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie komt er allemaal 15 juli?
» Ik heb het nog nooit gedaan
» Battlerappers kunnen geen muziek maken
» Productie gedaan door mij oehhhh

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Engelstalige Battles :: King of the Dot-
Ga naar: