Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Dizaster vs Arcane

Ga naar beneden 
+16
piraat013
Krae
jordyvision
AGIE
Zjos
Veasum
3x
Utaka
reetkever
BB
Auron
yeye
Meezy
De Gevallen Engel
Jaap
Nick Vayne
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Arcane   Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 15:59

Wat Jeevz en Frans doen tot daar aan toe, maar dit is geen klasse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Arcane   Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 0:48

Ik geef ronde 1 overduidelijk aan Diz..
Als Diz in ze intro gewoon had gezegd : HE BOUGHT BARS FROM CAUSTIC AND I GOT THE PAYPAL STATEMENTS HERE AS PROOF..

Dan hadden de mensen begrepen wat hij bedoelde..

Ronde 2 duidelijk voor Arcane
en ronde 3 moet ik echt aan Diz geven..

Arcane had veel played out bars in deze battle en zijn niveau was aanzienlijk stuk lager als in de Grand PRix (door GrandPrix battles zetten ik hem in mijn top5 battle mc's) maar dat bewijst ook maar dat mensen voor hem schrijven ik bedoel voor Dizaster ga je je beter voorbereiden als voor Chedda Cheese of Step Easy en Arcane ze bars voor Diz waren minder hard??? Hoe dan..

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Arcane   Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 0:57

Na alle verklaringen en facebook gesprekken van Arcane en Caustic snap ik nog steeds niet dat mensen denken dat er allerlei mensen voor Arcane hebben geschreven en dat Arcane bars koopt. Men moet niet zomaar shit gaan roepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Arcane   Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 17:48

Jaap schreef:
Na alle verklaringen en facebook gesprekken van Arcane en Caustic snap ik nog steeds niet dat mensen denken dat er allerlei mensen voor Arcane hebben geschreven en dat Arcane bars koopt. Men moet niet zomaar shit gaan roepen.

Ja en wat is je juryoordel nou? Godverredomme ben een partij brak trouwens

ait huiswerk ait
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Arcane   Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 17:55

lol ik heb al kankervaak gezegd wat ik van deze battle vind..ook in het topic over de bootleg. Heb nu geen zin meer om het over dit onderwerp te hebben..ik word er gewoon schijtziek van.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Arcane   Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 18:27

Meezy schreef:
Ik geef ronde 1 overduidelijk aan Diz..
Als Diz in ze intro gewoon had gezegd : HE BOUGHT BARS FROM CAUSTIC AND I GOT THE PAYPAL STATEMENTS HERE AS PROOF..

Dan hadden de mensen begrepen wat hij bedoelde..

Ronde 2 duidelijk voor Arcane
en ronde 3 moet ik echt aan Diz geven..

Arcane had veel played out bars in deze battle en zijn niveau was aanzienlijk stuk lager als in de Grand PRix (door GrandPrix battles zetten ik hem in mijn top5 battle mc's) maar dat bewijst ook maar dat mensen voor hem schrijven ik bedoel voor Dizaster ga je je beter voorbereiden als voor Chedda Cheese of Step Easy en Arcane ze bars voor Diz waren minder hard??? Hoe dan..


Smh. Chris ga jij maar ff een hele grand prix doen en dan constant op hetzelfde niveau blijven. Je hebt je battle tegen riemiks nooit overtroffen. Dus volgens jouw beredenering heeft iemand die voor je geschreven facepalm
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Arcane   Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 18:38

chris was toen die ekte eminem
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Arcane   Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Icon_minitimezo 3 maa 2013 - 10:58

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=490414924340102&set=a.171012636280334.30640.169145119800419&type=1&theater
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Gesponsorde inhoud





Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dizaster vs Arcane   Dizaster vs Arcane - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dizaster vs Arcane
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bootleg - Dizaster vs Arcane
» Arcane gaat duidelijk van Dizaster winnen
» WD2: PH vs Arcane
» Arcane VS Luciano Crakk
» Arcane is een bitch #2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Engelstalige Battles :: King of the Dot-
Ga naar: