Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Beats voor luisteren

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Sam
SJONNIE
SJONNIE
Sam


Aantal berichten : 438
Reputatie : 28
Registratiedatum : 29-06-11

Beats voor luisteren Empty
BerichtOnderwerp: Beats voor luisteren   Beats voor luisteren Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 13:18

Wow een onderwerp speciaal voor de spammers!
Dan drop ik wel de 5 nieuwste beats van me.
Laat je mening achter jwz r+r=r+r back thumbs up als ik gelijk heb.




Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Beats voor luisteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beats voor luisteren   Beats voor luisteren Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 13:48

1ste beat: Je drums en je synths zijn niet helemaal goed in balans qua volume. Je kick klinkt ook nog een beetje vlakjes…zou hem nog layeren met een diepere kick als ik jou was. Verder vind ik je synth sounds wel dope.
Je snare roll op 1:37 ofzo mag wel wat meer power in..misschien wat sounds weglaten tijdens die snare roll zodat de overgang wat beter klinkt.

2e beat: Best dope. Die piano mag gerust een heel stuk harder…dat zorgt voor een wat meer herkenbare melodie. die drum breaks de hele tijd klinken dope (wel standaard, maar dope).

3e beat: Ik zou je piano nog wat EQen want hij klinkt niet heel mooi in de bovenste frequenties. Drums zijn verder wel een beetje standaard…die clap op die snare vind ik niet echt mooi klinken. Vind dit tot nu toe de minst dope beat.

4e beat: Oh shit. Hou wel van dit soort synths. Ik zou er voor zorgen dat je je drums wat meer verspreid in het stereoveld. Nu klinkt het soms nogal op elkaar gepropt, zeker met die drum fill er steeds doorheen. Gewoon wat breder zetten en meerdere sounds wat pannen.

5e beat: Het eerste wat me opvalt is dat die gitaar een beetje cheap klinkt. Die hogere toon die er daarna steeds doorheen komt (wat is het? een fluit?) heeft wel een dope melodie. De sound van die elektrische gitaar vind ik niet echt dope, de melodie wel. Ik zou daar nog wat aan gaan tweaken. De drums dig ik verder ook niet echt..beetje standaard.


Laatst aangepast door Jaap op za 2 jul 2011 - 14:21; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
gutogut
Akra
Akra
gutogut


Aantal berichten : 249
Reputatie : 12
Registratiedatum : 30-06-11

Beats voor luisteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beats voor luisteren   Beats voor luisteren Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 14:08

Ik vind et allemaal een beetje standaard.
Zie hier toch rappers wel voor betalen en er zijn genoeg mensen die dit tof vinden.
Ben et wel eens met jaapie over de sounds en mix
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meb.uni-bonn.de/dtc/primsurg/docbook/html/x11154.html
Bokkepob
SJONNIE
SJONNIE
Bokkepob


Aantal berichten : 370
Reputatie : 20
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Woonplaats

Beats voor luisteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beats voor luisteren   Beats voor luisteren Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 15:18

Allemaal niet helemaal mijn ding..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com/
Sam
SJONNIE
SJONNIE
Sam


Aantal berichten : 438
Reputatie : 28
Registratiedatum : 29-06-11

Beats voor luisteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beats voor luisteren   Beats voor luisteren Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 15:37

Thanks voor de feedback, zouden jullie het vervelend vinden als ik in dit onderwerp regelmatig nieuwe beats post?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Beats voor luisteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beats voor luisteren   Beats voor luisteren Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 15:38

Nee..daarvoor is een forum toch juist.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Bokkepob
SJONNIE
SJONNIE
Bokkepob


Aantal berichten : 370
Reputatie : 20
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Woonplaats

Beats voor luisteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beats voor luisteren   Beats voor luisteren Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 15:38

Nee is wel dope.
Dus doe maar wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com/
Sam
SJONNIE
SJONNIE
Sam


Aantal berichten : 438
Reputatie : 28
Registratiedatum : 29-06-11

Beats voor luisteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beats voor luisteren   Beats voor luisteren Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 15:38

Totaal niet om probz te vangen ofzo hoor. Ik vind het gewoon leuk om te weten wat jullei van de beats vinden en ik heb er zelf vaak ook nog wat aan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam
SJONNIE
SJONNIE
Sam


Aantal berichten : 438
Reputatie : 28
Registratiedatum : 29-06-11

Beats voor luisteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beats voor luisteren   Beats voor luisteren Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 15:39

Ja cool dan doe ik dat af en toe.
Maar op het vorige forum werd er vaak gezegd dat ik dan op zoek was naar probz ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Beats voor luisteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beats voor luisteren   Beats voor luisteren Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 15:41

lol...

Ik heb natuurlijk niet voor niets een forum aangemaakt voor je eigen shit dus post wat je wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Beats voor luisteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beats voor luisteren   Beats voor luisteren Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beats voor luisteren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Paar beats
» 2 Beats
» De Zaak vs XXL BEATS
» Mijn beats.
» 12 nieuwe beats

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Tracks/Beats-
Ga naar: