Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement

Ga naar beneden 
+25
lucappel
AGIE
Joop
Piwi
Crazy S
GreenSpirit
reetkever
DeHertog
rolow
De Gevallen Engel
EZG-Music
Zjos
furr
yeye
3x
Vrouwonvriendelijk
piraat013
Nick Vayne
Meezy
Jaap
sauterfaun
jespa
khadaffi
Joost
Hard Battles
29 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:27

troll
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:30

lol dan blijf ik lekker UG doen
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:32

Want 3 battles per jaar is too much?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:34

Dat zeg ik niet, ik wil gewoon nergens aan vast zitten

ik battle als ik daar zin in heb en niet omdat ik een quota moet halen
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:37

Ik ook maar 3 battles red ik sowieso wel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:42

@jaap epic comment

Jeevs ben je nog steeds boos dat klopdokter je tegen hield toen je insayno wilde klappen ?


frans
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:45

Het ging er volgens mij ook vooral om wie ze wel/niet in de ranking kunnen zetten. Het ging volgens mij ook over het hele seizoen, dus 3 battles in meer dan een jaar lijkt me niet zo'n probleem.

En je hoeft geen contract te tekenen toch:)
ze kunnen je moeilijk dwingen de ring in te stappen toch..
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:46

Nee dat is waar

Maar naast UG heb ik sowieso geen interesse om in POB te battlen
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:47

haha je kan na die tijd nieteens mn naam schrijven.
Ik ben nooit boos geweest ofzo lol.

Ik kon niet beloven dat ik aantal battles in een jaar zou doen.
Omdat ik niet weet of ik uberhaupt kan op de data van de events.
En moest meteen antwoorden aan de telefoon.
Mijn antwoord was dus nee, en zo zou ik teruggeplaatst worden in UG.
Toen hadden ze MC's te weinig voor maart en kreeg ik ineens een sms of ik wou battlen tegen een league mc.
En ik battle voor G-no nu eenmalig omdat ik nooit mijn final battle heb mogen doen bij pob (vs challamang) omdat ik toen dus officieel niet meer in de league zat en challa wel.
En ik vind het ook wel leuk dat ik tegen pob heb gezegd nooit meer te battlen en nu toch ga bij een andere league lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:48

@Nick, Waarom niet dan? Kan je toch veel dopere opponents krijgen?





Laatst aangepast door Zjos op vr 22 feb 2013 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:48

Oja en ik zei: ik ga aan mijn album werken dus wil mijn inspiratie 100% op mn muziek focussen.

en toen kwam dat promofilmpje waarin ex "neppe rappers" nadeed, en daarin werd ik letterlijk gequote.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:52

Zjos schreef:
@Nick, Waarom niet dan? Kan je toch veel dopere opponents krijgen?




Een mic icm mijn stem/accent werkt gewoon niet dus daar ga ik ook geen moeite meer aan verspillen.

En die paar league mc's die ik interessant zou vinden om te battlen (en dat zijn er maar weinig) die willen vast ook wel in UG of ergens anders zonder mic battlen.

En zo niet... jammer dan voor ze Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:54

Jeevz is bij POB op z'n hoogtepunt gestopt
Wat moet hij verder nog nadat hij in z'n laatste battle de battlekoning had verslagen? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 22:58

Hahahah

Had het met frans nog over je , als je niet chokte had ik verloren!
Als je die stijgende lijn volhoudt ga je nog een gevaar worden ouwe!
Wanneer kom je eens langs bij Jur als ik er ben? was er woensdag nog ff ouwe.
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 23:02

Jeevz we hebben die compliment battle ook nooit gedaan
Ik kreeg een mailtje of we die bij world domination 4 willen doen als main event
Down?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 23:31

Hahahahaha @Sauterfaun.

Ben down man! haha
Hoelaat ga je zondag? ik ga met Jordy en Fraanske heen.
we appen
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 23:49

Isch cool man, we kunnen wel in dezelfde trein hoppen denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
EZG-Music
Akra
Akra
EZG-Music


Aantal berichten : 115
Reputatie : 31
Registratiedatum : 19-01-12
Woonplaats : Galgenwaard

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 9:02

Jeevz schreef:
En ik vind het ook wel leuk dat ik tegen pob heb gezegd nooit meer te battlen en nu toch ga bij een andere league lol.


bel me g
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/ezgmusic
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 12:40

Jeevz schreef:
haha je kan na die tijd nieteens mn naam schrijven.
Ik ben nooit boos geweest ofzo lol.

Ik kon niet beloven dat ik aantal battles in een jaar zou doen.
Omdat ik niet weet of ik uberhaupt kan op de data van de events.
En moest meteen antwoorden aan de telefoon.
Mijn antwoord was dus nee, en zo zou ik teruggeplaatst worden in UG.
Toen hadden ze MC's te weinig voor maart en kreeg ik ineens een sms of ik wou battlen tegen een league mc.
En ik battle voor G-no nu eenmalig omdat ik nooit mijn final battle heb mogen doen bij pob (vs challamang) omdat ik toen dus officieel niet meer in de league zat en challa wel.
En ik vind het ook wel leuk dat ik tegen pob heb gezegd nooit meer te battlen en nu toch ga bij een andere league lol.

Wow. Ze hebben wel lef om hun league mc's quota's op te leggen, terwijl daar niks tegenover staat. Klinkt als een slavencontract.

Ik snap dat je als organisatie de continuïteit van jouw league wilt garanderen, maar rappers hebben ook hun belangen. En views alleen is niet genoeg. Hoeveel mensen zouden vrijwillig doorklikken naar muziek van Huussuh/Il duce na hun battle van 200 000 views. Ik denk dat dat aantal te verwaarlozen is.

Dan moet je al werken met pure battlemc's, die het dolgraag (gratis) doen, maar zo zijn er niet veel in NL/BE. Dan hebben ze nog geluk dat sommige namen blijven terugkomen uit liefde voor het spelletje.

Maar er komen een paar dope events aan dit jaar, dus volgens mij zijn er toch beloftes gemaakt naar een aantal mc's.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 13:27

furr schreef:
Jeevz wil geen Jeevz van POB zijn en hij vond het kut dat hij (als hij door wilde gaan) minimaal 3x per jaar moest battlen. Dat zal het wel ongeveer zijn.

Moeten er eerst überhaupt 3 events in een jaar worden georganiseerd :isee:
Terug naar boven Ga naar beneden
DeHertog
Akra
Akra
DeHertog


Aantal berichten : 71
Reputatie : 25
Registratiedatum : 31-01-12

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 14:05

Jeevz schreef:
Oja en ik zei: ik ga aan mijn album werken dus wil mijn inspiratie 100% op mn muziek focussen.

en toen kwam dat promofilmpje waarin ex "neppe rappers" nadeed, en daarin werd ik letterlijk gequote.

Niet zo huilen, dat is een quote die bij 70% van de rappers van pob vandaan komt.
maar vraag je vervolgens wat is de datum van je release, je party, je promo, komt
het op itunes/spotify etc etc? dan is er opeens een hele stilte.
Pob mc's moeten stoppen met doen alsof ze er nog een hele muziekcarrière naast hebben.

dat betekend niet dat je dan maar naar de pijpen van aiky & ex moet dansen, maar 2 jaar
geleden riep men al dat ze te druk waren met hun muziek. 2 jaar later kan ik noch een album
noch single van itunes downloaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 14:10

#bangbang
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 14:14

DeHertog schreef:
Jeevz schreef:
Oja en ik zei: ik ga aan mijn album werken dus wil mijn inspiratie 100% op mn muziek focussen.

en toen kwam dat promofilmpje waarin ex "neppe rappers" nadeed, en daarin werd ik letterlijk gequote.

Niet zo huilen, dat is een quote die bij 70% van de rappers van pob vandaan komt.
maar vraag je vervolgens wat is de datum van je release, je party, je promo, komt
het op itunes/spotify etc etc? dan is er opeens een hele stilte.
Pob mc's moeten stoppen met doen alsof ze er nog een hele muziekcarrière naast hebben.

dat betekend niet dat je dan maar naar de pijpen van aiky & ex moet dansen, maar 2 jaar
geleden riep men al dat ze te druk waren met hun muziek. 2 jaar later kan ik noch een album
noch single van itunes downloaden.

Ik heb niks met die mensen te maken.
Ik ben dan in tegenstelling tot die mensen druk bezig en zelfs al bijna klaar.
En wat schiet ik er mee op te battlen bij POB? Slechte publiciteit , want sites als State en Puna gaan je dan al nieteens meer droppen.
Daarnaast kost het me elk event op een dag zo'n 50 euro, veel vrije tijd terwijl ik druk ben met muziek (nieteens alleen nummers voor mezelf maar ook schoolopdrachten aangezien ik een muziek gerelateerde opleiding volg).
Ik deed het toen voor m'n fun , maar als er dan zo met MC's wordt omgegaan ben ik er snel klaar mee.


Terug naar boven Ga naar beneden
DeHertog
Akra
Akra
DeHertog


Aantal berichten : 71
Reputatie : 25
Registratiedatum : 31-01-12

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 14:38

Hoe word er met mc's omgegaan?

Sites als state en puna droppen je sowieso niet als je geen reclame geld betaald, als je geen onderdeel bent van een voor hun representatief label of platform waar zij zelf promo vandaan kunnen scoren.
Elk van je battles heeft meer views dan je clips en dat zeg ik zonder ook maar 1 van je clips gezien te hebben.

Geloof me ik stond voorop om te schreeuwen van POB gaat down te drain. en er is inderdaad ook genoeg wat niet smooth gaat. Maar toon me dat je met je alternatief meer voldoening en succes behaald. Al zeg jij; mijn alternatief is mijn vriendin en m'n rust, zeg ik respect. zeg jij muziek (iets wat je zeker 1,5 jaar geleden ook zei) dan verwacht het publiek iets te zien, of ben jij dr Dre dat je je je kan veroorloven om jaren aan een cd te werken en in tussen headphone money pakt?
na 1,5 jaar geleden al eens te hebben gezegd dat je te druk met je muziek bezig bent, heb je geen single, geen album, geen co-productie, geen artikel op state, puna etc en ben je in principe net zo ver of zelfs minder ver als toen je actief met POB meedeed.

ik wil je niet doggen, maar wil gewoon dat je realistisch naar de situatie kijkt.
Zeg gewoon, ik wil niet teveel tijd besteden aan dit. Ik wil gewoon een paar keer komen opdraven, mijn duizenden views pakken en hopen dat een aantal van die mensen mijn gratis mixtape gaan downloaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 14:45

Ik heb nog niks opgebracht nee.
En daarom kan ik het me veroorloven om langer aan een plaat te werken dan een artiest die al iets heeft neergezet.
En jij vind dus dat als ik zeg dat ik aan mijn plaat wil werken ik niet realistisch ben?
Terwijl jij geen enkel benul heb waar ik mee bezig ben en met wie ik bijvoorbeeld bezig ben?
En wat je over Puna en State zegt is echt bullshit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement   Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aangepaste flyer voor het 1e hard battles evenement
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Flyer voor het 2e event van hard battles
» Flyer 5e event Hard Battles
» Flyer Hard Battles 6e event!
» Flyer Hard Battles Next level!
» Flyer 4e hard battles event / BARS

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Hard Battles-
Ga naar: