Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stel vragen aan Aiky!

Ga naar beneden 
+58
JMT010
ypjwzz
Ingewikkeld
MT
SterkerD010rStrijd
Grootje.
Dani
JAMESZUIDWEST
Yesyah
Shadi Horrooo
Joop
RJ
Nicky Bobs
Gerrit
Vrouwonvriendelijk
Ruben
Randy
Yooz
jordyvision
rmn92
Hauntedbacon
Meezy
Huussuh
Joost
rolow
patrickheij
Zjos
Nick Vayne
Veasum
jespa
Krae
Auron
furr
gutogut
Piwi
Riemiks
De Gevallen Engel
Superboer
BTW
JohanDerksenJr
MBZUIDWD2
master
khadaffi
Neez
Albo
piraat013
lucappel
3x
NiggehvanAlmere
reetkever
Jodenkoek
richforever
Aiky
gosu
Johan
yeye
AGIE
Jaap
62 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
AuteurBericht
gosu
Akra
Akra
gosu


Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 30

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimema 8 apr 2013 - 1:17

Wanneer komt die track van excellent uit waar toen clip voor werd geschoten op pob event?
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimema 8 apr 2013 - 11:05

gosu schreef:
Wanneer komt die track van excellent uit waar toen clip voor werd geschoten op pob event?

Komt niet online, ze waren toen geloof ik niet tevreden over de opgenomen beelden, denk dat ze ook meteen de track zelf hebben gescot.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimema 8 apr 2013 - 11:10

Klaar Johan je zit in de complot jij bent mattie van Aiky kan niet anders je hebt altijd zehma bootleg beelden hebt kk veel intel en shit nee g je bent dubbellspion je hebt 2 gezichten
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimema 8 apr 2013 - 11:16

piraat013 schreef:
Klaar Johan je zit in de complot jij bent mattie van Aiky kan niet anders je hebt altijd zehma bootleg beelden hebt kk veel intel en shit nee g je bent dubbellspion je hebt 2 gezichten

hahaha lol, dit was toch allang bekend? Ik had btw alleen van de finale bootleg beelden, en ja.. ik ben een dubbelspion met 2 gezichten, hihi chris






































































































piraat najih2
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimema 8 apr 2013 - 11:50

hoi
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimema 8 apr 2013 - 11:55

piraat013 schreef:
hoi

Hallo mm
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimema 8 apr 2013 - 15:41

Shit mah nigga ik had in 2010 bitcoins maar opgemaakt had ik ze nu maar shittttttttttttt.

De afgelopen maand kon je kanker makkelijk miljonair worden
Terug naar boven Ga naar beneden
SterkerD010rStrijd
Akra
Akra



Aantal berichten : 246
Reputatie : 92
Registratiedatum : 07-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimema 8 apr 2013 - 19:41

Hoef niet alleen door Aiky beantwoord te worden maar welke teams zijn nu confirmed voor dat 2vs2 toernooi?(prijzengeld 1000euro)
Ze hebben trouwens nog 1 team nodig
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimema 8 apr 2013 - 21:53

Wacht gewoon ff tot zondag dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
richforever
Akra
Akra
richforever


Aantal berichten : 74
Reputatie : 44
Registratiedatum : 02-03-13
Leeftijd : 43
Woonplaats : Miami

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 15:42

dit topic is vaker bekeken dan sommige pob battles haha
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.maybachmusicgroup.nl
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 18:40

Yo Aiky,
Ik zie in het release schema de spazz out van Cyclo nergens staan.
Op twitter zag ik al een paar guys aan excellent vragen of die nog online komt ofniet, maar hij geeft vaag antwoord.

Kan jij vertellen of de Spazz out van Cyclo B online wordt gegooit of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 20:02

Goed dat het topic weer gebumpt wordt haha..had zelf ook nog een paar vragen/opmerkingen maar was te lui om het topic te zoeken.

Waarom werd er gebruik gemaakt van mics in corso laatste event? Naar mijn mening is het nog steeds niet nodig en zijn de mc's zonder mic prima verstaanbaar. Maar goed..als er toch mics worden gebruikt..zeg Corso dan of ze voortaan normale clip on mics in huis hebben..dit zag er namelijk echt niet uit.

Het is misschien ook een goed idee om de cameramannen die IN de ring staan een vaste positie te laten innemen. Ik zag nu dat ze vaak hetzelfde filmde en ook nog eens vanuit dezelfde angle. Het is veel beter als je de main cam in het midden hebt en de 2e cam achter een mc die de tegenstander filmt. Verder zagen de beelden uit de promo er wel echt dope uit!

Ik las dat het volgende event weer in Bitterzoet is..is het ook weer op zaterdag? Want als het op zondag is krijg ik echt kankerveel znoen. Waarom is het niet haalbaar om alle events op zaterdag te doen? Je hebt waarschijnlijk zelf wel gezien dat de crowd en sfeer in het algemeen afgelopen event in Corso echt bedroevend slecht was vergeleken met Bitterzoet. Ik denk dat dit onder andere te maken heeft met het feit dat het op zondagmiddag is. Zaterdag zorgt voor betere events!

Is het ook mogelijk om een andere locatie in Rotterdam te zoeken? Je hebt al een keer getypt dat je daar mee bezig was..maar dit moet echt gebeuren. Er zijn genoeg opties in Rotterdam, dat weet ik zeker.

Waterfront (niet bij Centraal in de buurt maar alsnog gewoon bereikbaar)
Club Empire (voorheen Heidegger)
BIRD (Dit is een hele goede en kk dichtbij Centraal)
Grounds (WMDC)

Dit zijn een paar opties.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 20:40

Ik heb gehoord dat jullie ALWEER niet naar buiten mochten?
Hoe kan dat Aiky?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 20:50

Yoo aiky de promos van de afgelopen tijd zien er dik uit! Echt goede ontwikkeling
De battles van bitterzoet waren echt veruit het dopest om naar te kijken. Niet alleen door het niveau maar videos zagen er echt gelikt uit en de sfeer was AAN!! Ook op beeld kwam dat over


Bij vorige toernooi werd er apart gejureerd. Nu het om een kop gaat wordt er niet apart gejureerd en zijn er gasten als matarr (slecht jurylid maar dat je hem in normale battles laat jureren snap ik wel) juryleden. Why?
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 20:55

Hoe kan het dat er veel debiele edit foute in trailers en promo's worden gemaakt? (namen verkeerd van mc's, datum verkeerd) Die shit geeft met fucking veel znoen
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 21:13

Jaap schreef:
Verder zagen de beelden uit de promo er wel echt dope uit!

oh


op whatsapp zei je iets heel anders

Gr Gr Henk
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 21:24

Ik heb het hier specifiek over de kwaliteit van de beelden zelf (ik had het wat duidelijker moeten zeggen). De trailer zelf is opzich best dope maar faalt in een paar opzichten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 9:05

@Johanderksenjr: De jongens die een spazz out hebben gedaan waren er nog niet over uit of ze het online wouden hebben of dat ze alsnog die battle gingen doen. Gisteren hebben we intern erover gesproken en besloten ze online te gooien dus ze komen online.

@Jaap: Jaap ff serieus moet ik weer uitleggen dat corso te groot is en de betalende publiek anders niks hoor in de zaal ? Come on man. Je weet waarom we die dingen gebruiken. Persoonlijk vindt ik deze mics beter dan de vorige zijn dezelfde dingen die ze bij tv's ook gebruiken niks mis mee. En ja als die mannen met dat ding op hun kop er wel of niet uitzien ligt helemaal aan jou smaak haha. Ik oordeel mannen niet aan hun uiterlijk en of ze wel of niet iets op hun hoofd hebben.

De cameramannen nemen beiden deze positie in door een reden die ik je ook al verteld hebt. We filmen met foto camera's die overhit raken en soms uitvallen door deze 2 cams te gebruiken pak je alles voor het geval dat. Je zal in de edit zien dat we ook shots over de schouder hebben.

Volgende is idd in Bitterzoet en waarschijnlijk zoals elke event ooit behalve de eerste in bitterzoet gewoon op zondag. Ik weet niet waar jij de cijfers vandaan haalt om te zeggen dat zaterdag beter is dan zondag terwijl we het nooit een probleem ondervinden met de zondag. Je zal het waarschijnlijk niet eens doorhebben maar in Corso hadden we meer publiek dan in Bitterzoet alleen die is vele malen kleiner waardoor het drukker oogt.

Had je ooooook al verteld dat we idd bezig zijn met een andere locatie. Maar dat ik de eerst volgende toen sowieso in Corso zou doen. Dus ja we zijn in gesprek met verschillende partijen.

@Agie: Dat is besloten door de zaal. Waarschijnlijk hebben alle clubs dit opgedragen gekregen ik weet het ook niet.

@Master: Bedankt voor de probs. Vorige toernooi werd de eerste ronde ook niet apart gejureerd check t maar na. Pas bij de volgende rondes gebeurde dat.

We hadden crisis als het op jury leden aankwam. Klopdokter, Robian, Kimo, Negative, Brainpower, Tim Beumers, Mini thug zijn enkele namen die allemaal niet konden die dag.

@Rolow: Als het je zoveel znoen geeft kijk er niet naar. Sommige fouten zijn idd wel overbodig maar het heeft net te maken met niet de tijd hebben om te controleren, een foutje ontdekt dus snel weer renderen en 1tje over het hoofd zien etc etc. Veel redenen maar geen 1 expres gedaan. Foutje bedankt. Kan gebeuren.

Terug naar boven Ga naar beneden
JMT010
Akra
Akra



Aantal berichten : 130
Reputatie : 3
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : 010

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 9:14

Aiky, goeie namen voor de jury, ben blij dat je Tim en Mini heb benaderd.. Jury was drama laatste event
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 10:37

Dat vond jij alleen omdat KC en CM verloren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 11:28

Hieronder watsgaande


Laatst aangepast door Henne-C op do 6 jun 2013 - 11:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 11:30

Henne-C schreef:
JMT010 schreef:
Aiky, goeie namen voor de jury, ben blij dat je Tim en Mini heb benaderd.. Jury was drama laatste event

Nog steeds butthurt omdat je vriendje verloren heeft. Jij vond zeker Kaascouse ook winnen tegen Satisfied 502
Terug naar boven Ga naar beneden
JMT010
Akra
Akra



Aantal berichten : 130
Reputatie : 3
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : 010

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 11:39

Haha wat een kanker debielen zijn jullie henne en joost. Vind t nog steeds dat ze onterecht verloren.. Niet omdat ik met ze omga.. Kijk vanavond de footage maar.. Maar was t met meerdere battles niet eens ... En tegen satisfeid kwam KC gewoon kk slecht, onvoorbereid.. Maarja ieder zn eigen mening
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 11:42

JMT010 schreef:
Haha wat een kanker debielen zijn jullie henne en joost. Vind t nog steeds dat ze onterecht verloren.. Niet omdat ik met ze omga.. Kijk vanavond de footage maar.. Maar was t met meerdere battles niet eens ... En tegen satisfeid kwam KC gewoon kk slecht, onvoorbereid.. Maarja ieder zn eigen mening

Kijk vanavond de footage maar.... je doet alsof wij er niet bij waren, het is gewoon een feit dat jij in de bil van kaascouse zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
JMT010
Akra
Akra



Aantal berichten : 130
Reputatie : 3
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : 010

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 11:53

Haha ai boy, dus ik zit in zn billen omdat ik t oneens ben met de jury? Ik zou je bijna gaan geloven Quasimodo.. Alleen jammer dat je met de crowd meegaat.. Ze kwame goed voor hun eerste battle.. Maar als je lyricaal gaat kijken, op performance etc. Kan je niet zeggen dat Ajay en Mootje beter waren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 21 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel vragen aan Aiky!
Terug naar boven 
Pagina 21 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BB & H-Suna - Mensen Vragen Me
» Aiky & Steen - Junk vs Dealer
» Aiky flikker op met lurken en join gwn
» Hef, Aiky & Turk - 5 Gram Wordt een Kilo (Prod. Donovan)
» al effe hele hele harde barz van mij hierzo en wie ready is voor een battle mag me altijd vragen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: