IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

ewa!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
khadaffi
Geen leven
Geen leven

Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 103

BerichtOnderwerp: ewa!!   do 14 maa 2013 - 16:06

iahboy

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   do 14 maa 2013 - 16:11

Dit is toch die gingerturk shit?

Is al best oud g

THIS LINK IS DEAD !!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   do 14 maa 2013 - 16:15

Kk domme gasten
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.youtube.com/TheMasterlyk70
khadaffi
Geen leven
Geen leven

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   do 14 maa 2013 - 16:15

hij kwam al eens op t nieuws, maar de video had ik nog niet gezien. doe niet stiff, flex beetje
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
rolow
Geen leven
Geen leven

Aantal berichten : 972
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   do 14 maa 2013 - 17:16

Echt heel triest, die man die heeft naar de tijd fucking veel doodsbedreigingen gekregen en moest uit Arnhem vluchten, omdat van dat kut tuig hem telkens opzochten. Vooral die gingerturk heb ik zin om te slaan. Gasten weten geen eens wat er speelt in Israël. Puur ontwetendheid en elkaar fabeltjes vertellen.

Trouwens als die gasten tijdens de tweede wereldoorlog in ons land woonde, werden ze ook vermoord. De Islam hoort ook niet tot het Arische ras.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
gosu
Akra
Akra

Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   do 14 maa 2013 - 22:37

Zouden die lui nou niet doorhebben dat ze kankerdom overkomen?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 95

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 11:06

rolow schreef:
Echt heel triest, die man die heeft naar de tijd fucking veel doodsbedreigingen gekregen en moest uit Arnhem vluchten, omdat van dat kut tuig hem telkens opzochten. Vooral die gingerturk heb ik zin om te slaan. Gasten weten geen eens wat er speelt in Israël. Puur ontwetendheid en elkaar fabeltjes vertellen.

Trouwens als die gasten tijdens de tweede wereldoorlog in ons land woonde, werden ze ook vermoord. De Islam hoort ook niet tot het Arische ras.

Jij snapt niet hoe hun denken.Iets meer inlevingsvermogen rolow.Tuurlijk vermoorde Hitler iedereen die geen ariër was MAAR Hitler kilde voornamelijk het grootste deel = JODEN.okay?Hij had een spuug hekel aan joden.

Het verband is dat die boys net als Hitler een hekel hebben aan joden.En moslims komen voor elkaar op. Palestijnen zijn moslims.In de Thora staat dat Palestina nu Israël het beloofde land was/is.En dat het van de Joden is ,door de eeuwen heen zijn joden gemigreerd en zijn de Palestijnen daar gaan wonen.Toen Hitler aan de gang was in Europa.en Delen van Afrika.Zijn de Joden teruggekeerd ,en toen is die conflict begonnen.Engeland heeft een deal gesloten met zowel de Palestijnen als de joden.Alleen heeft Engeland als een hypocriet een definitieve deal gesloten met de joden. Engeland pijpte de joden.En gaf hun gelijk.Kijk wat de Joden doen.Ze onderdrukken Palestijnen,vermoorden elke dag duizenden Palestijnen onschuldige En komen er mee weg de VN doet geen ene fuck daar.Valt een land Israël aan omdat de situatie daar niet te houden is.Komt bilmaatje Amerika er zich mee bemoeien.Die zowat het sterkste land op aarde is.Valt een land Israël aan krijg je Amerika op je dak. Israel kan dus alles doen wat ze willen zonder ervoor gestraft te worden onschuldige burgers vermoorden,huizen met tanks opblazen vrouwen verkrachten.En als de Palestijnen eindelijk een keer wat terug doen worden ze 33 dagen gebombardeerd zonder dat er maar een fuck word gegeven om de Palestijnen,Dat is geen rechtvaardigheid,dat is misbruik maken van de macht die je hebt.

Ik ben zelf een pacifist en ben voor vrede.Maar met de joden valt er geen vrede te sluiten zulke zionisten moet je definitief van de aardbodem vegen.Elke vredesverklaring breken ze omdat ze verachtelijke varkens zijn die zich niet kunnen houden aan de regels.

Ik vote voor Saudi-Arabië en Iran ,die wel eens de strijd zouden kunnen winnen van die onrechtplegers. Er zijn zelfs joden die vinden dat Israël veel te ver is gegaan en dat dit moet stoppen

Ik begrijp die jongens heel goed en ben het met ze eens. Israël moet definitief van de aardbodem geveegd worden gewoon een nuclaire kernwapen op die land en weg zijn die varkens.Moge ze rotten in Hel

Amin.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

Aantal berichten : 12063
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 11:37

Piraat je stelt me een beetje teleur.

Praat over inlevingsvermogen en vervolgens over een land van de aardbodem vegen met nucleaire wapens. O ok.

piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 11:59

Jaap schreef:
Piraat je stelt me een beetje teleur.

Praat over inlevingsvermogen en vervolgens over een land van de aardbodem vegen met nucleaire wapens. O ok.

Nee,wat Israël doet is goed zeker?Ik uit mijn frustratie d.m.v comments posten op een forum die niemand bezoekt. Israël uit hun frustratie d.m.v onschuldige moeders te verkrachten en onschuldige kinderen dood te schieten.En jij begrijpt niet waarom moslims boos zijn?Elk objectief persoon die de situaties van beide kanten ziet toch dat Israël fout zit en hun diegene zijn die onrecht plegen zonder ervoor gestraft te worden.

HET JOODSE RAS MOET GEWOON UITGEROEID WORDEN

http://buitenland.nieuws.nl/745333/obama__iran_nog_jaar_verwijderd_van_atoombom

Binnenkort gaat er joods bloed vloeien over de straat ,alsof het slachtfeest is.

Amin

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
khadaffi
Geen leven
Geen leven

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 16:53

@rolow destijds woonden er ook gewoon moslims in Duitsland hoor, alleen in mindere aantallen. Hitler had banden met het ottomaanse rijk, ook omdat ze beiden de 'mikpunten' waren voor de geallieerden en ze van elkaar afhankelijk waren. en je hebt de ubermensch en de untermensch (slavische volken, joden etc.). niet iedereen buiten de ubermensch zou uitgeroeid moeten worden ofzo, maar hitler voelde zich wel superieur tov de rest van de groepen. neemt natuurlijk niet weg dat je gelijk hebt over die ginger.

en piraat, je moet een onderscheid maken tussen zionisten en joden, want anders ben je echt racistisch bezig man. die zionisten mogen van mijn part ook uitgeroeid worden, maar je hebt ook joden die het zionisme verwerpen, moeten die dan ook dood? en hun beloofde land is jeruzalem, niet palestina (voor zover ik weet).

de vs wordt ook zoooo erg overschat he, ze zijn echt niet meer zo machtig als voorheen. ik acht china nu machtiger, en over een paar decennia denk ik dat india vs gaat inhalen.

verder is die ruzie tussen iran en us/israel niet wat het lijkt, die shit wordt geact om mensen te verleiden. iran heeft geen ruzie met de joden of amerikanen maar met de soennieten, vergeet dat niet. en saudi arabie is een puppet van de usa>>petrodollar.

daarnaast is er niet eens genoeg bewijs voor de holocaust, daarom geloof ik er ook niet in. of het wordt overdreven, want van 6 miljoen doden klopt geen reet. er zijn bijv. ook geen bewijzen voor gaskamers. allemaal een spel van de zionisten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
rolow
Geen leven
Geen leven

Aantal berichten : 972
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 16:56

Piraat ik ken de geschiedenis van Israël en de Joden, ik heb politieke geografie als vak gestudeerd. En ik snap enigszins dat de situatie oneerlijk is verlopen, maar om dan te zeggen dat elke jood dood moet slaat nergens op. Vooral Joden in Nederland wat hebben die er mee te maken dan, ze hebben gewoon het jodendom als godsdienst. Het gaat er vooral om dat die generatie kut turkjes, alles geloven wat er wordt gezegd en geen eens de geschiedenis weten. Zulke figuren verstoren bijvoorbeeld Joodse begrafenissen, bekladden synagogen en bedreigen Joodse mensen. Ik snap dat de situatie ontzettend lastig in Israël is en zou hier echt geen kant durven kiezen. Maar het is toch godverdomme niet normaal dat zulke ventjes zo'n man die het alleen maar goed bedoeld en jaren lang dat achterlijke volk bijles heeft gegeven, gaan wegpesten en bedreigen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Utaka
Akra
Akra

Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 17:01

@Piraat,

je hebt mij ook zwaar teleurgesteld, je komt hier zo naïef over, ik hoop dat ik je niet onzeker over jezelf hebt gemaakt, want zo kom je over, als een heel gevoelig persoon met je geforceerde taalgebruik om slim over te komen FOHLM.

franstroll

Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 17:01

Piraat, ik hoop van harte dat je trollt

want ik begon de laatste tijd te denken dat je helemaal niet zo'n domme jongen was als dat je je voordeed

Maar als je dit meent... facepalm

THIS LINK IS DEAD !!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 17:02

lol deze dingens geven me kk veel znoen

Joden zijn me niggas, moslims ook
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Utaka
Akra
Akra

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 17:09

@khadaffi

je gelooft niet in de holocaust? wtf is dit voor forum G, allemaal kekegekke boys

MBZUIDWD2
Akra
Akra

Aantal berichten : 146
Reputatie : 30
Registratiedatum : 06-08-11

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 17:13

Wat mij kk veel znoen geef zijn de miljoenen mensen die zielig doen met joden hebben geleden ditdat...

Zonder de CCCP (Rusland) zouden er nog 70% minder joden zijn en zouden wij nu allemaal duits praten. En er zijn dus veel meer russen (slavisch volk) omgekomen dan joden.

China + Rusland >

piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 17:22

Utaka schreef:
@Piraat,

je hebt mij ook zwaar teleurgesteld, je komt hier zo naïef over, ik hoop dat ik je niet onzeker over jezelf hebt gemaakt, want zo kom je over, als een heel gevoelig persoon met je geforceerde taalgebruik om slim over te komen FOHLM.

Ik hoop dat je begrijpt.Dat ik reacties aan het uitlokken was wat enigsinds faalde aangezien we nu pas zitten op pagina 2

frans :\')

franstroll
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 17:23

Nick Vayne schreef:
Piraat, ik hoop van harte dat je trollt

want ik begon de laatste tijd te denken dat je helemaal niet zo'n domme jongen was als dat je je voordeed

Maar als je dit meent... facepalm

wollah wie jij noemen dom hier ik ga abizoen op limburgers wat weet jij van pvv ieks?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 17:25

rolow schreef:
Piraat ik ken de geschiedenis van Israël en de Joden, ik heb politieke geografie als vak gestudeerd. En ik snap enigszins dat de situatie oneerlijk is verlopen, maar om dan te zeggen dat elke jood dood moet slaat nergens op. Vooral Joden in Nederland wat hebben die er mee te maken dan, ze hebben gewoon het jodendom als godsdienst. Het gaat er vooral om dat die generatie kut turkjes, alles geloven wat er wordt gezegd en geen eens de geschiedenis weten. Zulke figuren verstoren bijvoorbeeld Joodse begrafenissen, bekladden synagogen en bedreigen Joodse mensen. Ik snap dat de situatie ontzettend lastig in Israël is en zou hier echt geen kant durven kiezen. Maar het is toch godverdomme niet normaal dat zulke ventjes zo'n man die het alleen maar goed bedoeld en jaren lang dat achterlijke volk bijles heeft gegeven, gaan wegpesten en bedreigen.

ik trollde heb die filmpje niet eens bekeken :\') .
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 17:26

MBZUIDWD2 schreef:
Wat mij kk veel znoen geef zijn de miljoenen mensen die zielig doen met joden hebben geleden ditdat...

Zonder de CCCP (Rusland) zouden er nog 70% minder joden zijn en zouden wij nu allemaal duits praten. En er zijn dus veel meer russen (slavisch volk) omgekomen dan joden.

China + Rusland >

ok
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
JAMESZUIDWEST
SJONNIE
SJONNIE

Aantal berichten : 398
Reputatie : 60
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 17:26

TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 17:27

ahhahahaaha jaap die een line niet begrijpt wonderen zijn de wereld nog niet uit aahahaha
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz

Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 17:31

De watersnoodramp van 1953 is ook nooit gebeurt. Simpelweg ge-act zodat het volk bang is en denkt dat ze afhankelijk zijn van de overheid.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND

Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 17:53

Oh shit Khadaffi, kijk uit popo staat voor je deur als je zegt dat Holocaust niet gebeurt is.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Utaka
Akra
Akra

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   vr 15 maa 2013 - 17:57

Piraat, ik kan je vertellen dat ik het eigenlijk meen, je bazelt zo ongelooflijk veel jongen, dat gaat gewoon te ver.

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: ewa!!   

Terug naar boven Go down

ewa!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: