Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Sensei geranked op #1

Ga naar beneden 
+17
reetkever
sensei
sauterfaun
BB
AGIE
Randy
Zjos
Ruben
Metin010
Keizer
Vrouwonvriendelijk
Jaap
Sam
J-han
piraat013
nigga
Jodenkoek
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 19:57

Behalve dat 10% groepje laag gediplomeerde die Surya vs Santios zouden willen ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 19:58

En alle youtube mensen tot 12 die Foo vs Surya willen
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 19:59

En die ene krullenbol die hoopt op Zuiderstorm vs Surya :p
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 20:12

My Top 10: Tot nu toe!
1. Huussuh
2. Surya
3. De Consequentie
4. Sensei
5. Foo
6. L-Deep
7. Killer
8. Najih
9. Shiike
10. Waldo

Ait Laters.
ps: Ik zou MissLubrano kanker hard willen neuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 20:14

Als Huussuh komt zoals vs. DC, zie ik Surya niet winnen

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 20:17

Ik vind Foo, Najih & Shiike persoonlijk net buiten de top 10 staan, ik zou zelf Kwis & Hightower erbij zetten. Verder kan ik me er goed in vinden Agie.

En liever Lubrano of Maxje als je moet kiezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 20:17

Battles die je vaker terugkijkt, word dat ook meegeteld met welke MC je hard vind?
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 20:18

Zjos schreef:
Ik vind Foo, Najih & Shiike persoonlijk net buiten de top 10 staan, ik zou zelf Kwis & Hightower erbij zetten. Verder kan ik me er goed in vinden Agie.

En liever Lubrano of Maxje als je moet kiezen?

Hoebedoel je kiezen, ik doe ze allebij kanker hard.
Maaaaaaaaar als ik tog moet kiezen, dikbil man (Maxje). <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 20:20

@ BB: Die verses van Huussuh was zeker het beste wat pob tot nu toe gehad heeft, maar ik denk dat Surya nog niet het achterste van zijn tong heeft laten zien in POB.

En begrijp me niet verkeerd, Huussuh is ook mijn favoriet bij punchout
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 20:21

Nu word ik echt benieuwd naar die battle..
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 20:58

Ik heb 2 dagen op #8 gestaan en nu sta ik weer op 10
Potverdorie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 21:25

stoer hoor waldo.
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 21:31

Zucht
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 21:32

wie joint tinychat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 21:36

niemand


En idd..Huussuh z'n verses tegen DC waren de beste verses ooit bij POB tot nu toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
sensei
Akra
Akra



Aantal berichten : 60
Reputatie : 1
Registratiedatum : 11-09-11

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 22:44

Ik ben zelf ook niet eens met het feit dat ik op nummer 1 sta, maar ja so be it haha.
Wat ik wel weet is dat als ik me A game ga brengen(zoals ze dat noemen in battle termen toch?), ik niet voor iemand onder ga doen.. ik doe niet aan grootspraak ik maak het waar.
Vs Waldo had ik inspiratie voor 2 verses die enigzins op level waren, ik had een andere tegestander in gedachte.. maar ja.. dus in die battle had waldo wat meer barz in 3.. maar ik had em alsnog gewonnen.. In me volgende battles ga ik wel met meer barz komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 22:48

Ook verdiend gewonnen...je had ook een paar echt dope bedachte lines..maar ook shit als: hij is flink bejaard maar is nog maagd..
Dat zijn echt typische filler lines...je flowde hem wel dope, maar een echt harde punch vond ik het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 22:50

ik vond et wel dope dat je in je OT harder kwam dan in je 3 rounds... no offence g maar meestal zijn de ot's best wel wack snapje en nu was die echt faya

ok.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 22:51

Ja ik snap ook niet waarom je die shit over die ene battle van Waldo niet in je 3e ronde hebt gebruikt...zou een sicke afsluiter zijn en ik denk dat je hem dan ook wel in 3 had kunnen hebben..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
JAMESZUIDWEST
SJONNIE
SJONNIE
JAMESZUIDWEST


Aantal berichten : 398
Reputatie : 60
Registratiedatum : 27-07-11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Akron, Ohio

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 22:52

reetkever schreef:
ik vond et wel dope dat je in je OT harder kwam dan in je 3 rounds... no offence g maar meestal zijn de ot's best wel wack snapje en nu was die echt faya

ok.

mensen moeten gewoon altijd een OT voorbereiden klaar.. ook al denk je iemand in 3 te hebben, let ook in ronde 3 op dingen die je eventueel kan flippen in een OT.. just saying
Terug naar boven Ga naar beneden
sensei
Akra
Akra



Aantal berichten : 60
Reputatie : 1
Registratiedatum : 11-09-11

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 22:55

@Jaap ja precies, zulke barz ik deed het echt uit noodzaak man ik had geen inspiratie meer dus ik ging delivery gerichte flo stukjes maken..

@reetkever Ik had 2 harde rondes die eerste en die OT, waarom ik die hardste ronde als OT had gehouden is omdat juryleden toch sneller naar een OT neigen dan aan jou de edge te geven. Stel dat ik me OT ronde als 3e ronde had gedaan, dan zou de jury alsnog OT zeggen.. en had ik een mindere verse als OT. Klein stukje tactiek met risico maar het heeft toch goed uitgepakt
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 22:59

JAMESZUIDWEST schreef:
reetkever schreef:
ik vond et wel dope dat je in je OT harder kwam dan in je 3 rounds... no offence g maar meestal zijn de ot's best wel wack snapje en nu was die echt faya

ok.

mensen moeten gewoon altijd een OT voorbereiden klaar.. ook al denk je iemand in 3 te hebben, let ook in ronde 3 op dingen die je eventueel kan flippen in een OT.. just saying

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcRuGPXHAvQOdvgMk61I8ChHz1f1CDvTRRaEFz4AAMllbFDNtybZ6w
















grapje! Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcR6OLq7EeLLXyOPf6TwJGgg42_H6gJ9n_dtGFPOykctj7dr0oqe-w
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimema 12 dec 2011 - 16:45

sensei schreef:
@Jaap ja precies, zulke barz ik deed het echt uit noodzaak man ik had geen inspiratie meer dus ik ging delivery gerichte flo stukjes maken..

@reetkever Ik had 2 harde rondes die eerste en die OT, waarom ik die hardste ronde als OT had gehouden is omdat juryleden toch sneller naar een OT neigen dan aan jou de edge te geven. Stel dat ik me OT ronde als 3e ronde had gedaan, dan zou de jury alsnog OT zeggen.. en had ik een mindere verse als OT. Klein stukje tactiek met risico maar het heeft toch goed uitgepakt

Dus jij wist van tevoren al dat het een OT zou worden daarom heb je je hardste lines voor de OT bewaard? :\')
Ik zou hem ook nipt aan jou geven als er geen OT was, maar misschien de jury niet.

Btw: Sensei staat op de eerste plaats met " Wins: 2 - Losses: 0 " maar hij heeft er toch 3 gewonnen? -Mini Simon -Killer -Waldo :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimema 12 dec 2011 - 16:55

AGIE schreef:
sensei schreef:
@Jaap ja precies, zulke barz ik deed het echt uit noodzaak man ik had geen inspiratie meer dus ik ging delivery gerichte flo stukjes maken..

@reetkever Ik had 2 harde rondes die eerste en die OT, waarom ik die hardste ronde als OT had gehouden is omdat juryleden toch sneller naar een OT neigen dan aan jou de edge te geven. Stel dat ik me OT ronde als 3e ronde had gedaan, dan zou de jury alsnog OT zeggen.. en had ik een mindere verse als OT. Klein stukje tactiek met risico maar het heeft toch goed uitgepakt

Dus jij wist van tevoren al dat het een OT zou worden daarom heb je je hardste lines voor de OT bewaard? :\')
Ik zou hem ook nipt aan jou geven als er geen OT was, maar misschien de jury niet.

Btw: Sensei staat op de eerste plaats met " Wins: 2 - Losses: 0 " maar hij heeft er toch 3 gewonnen? -Mini Simon -Killer -Waldo :\')
Tegen mini-simon was een voorronde battle die tellen niet mee bij de ranking.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitimema 12 dec 2011 - 17:41

Oh oke, thx
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Gesponsorde inhoud





Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei geranked op #1   Sensei geranked op #1 - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sensei geranked op #1
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sensei
» Sensei vs Foo
» Sensei vs Santios
» Sensei vs Shiike
» Sensei vs Waldo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: