Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Update topic Maart Madness Event 30-3

Ga naar beneden 
+24
Zjos
Dani
jordyvision
Johan
khadaffi
Albo
Grootje.
JohanDerksenJr
piraat013
Yooz
lucappel
Superboer
gosu
De Gevallen Engel
rolow
furr
SterkerD010rStrijd
Joost
MBZUIDWD2
AGIE
Piwi
Nick Vayne
Jaap
yeye
28 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 20:35

whaddup met nick vayne en jodenkoek dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 20:37

ze hadden beef
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 20:53

Was dope event.

Paar battles waren vuur, KC vs Jimmy G was wel echt tegenvallend.

Nick ik zei je nog gedag maar wss ben je dat vergeten als je dit leest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 20:53

Het droeloe-gehalte bij de aanwezigen was trouwens echt kanker hoog
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 20:56

Huh Johan?
Was jij er ook dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 20:57

Ja man met 2 vrienden van me, ik riep nog best vaak piraat013 weet niet of iemand dat gehoord heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 21:17

Joost schreef:
Fuck POB updates in de app groep hoor ik alleen maar updates over Nick Vayne en Jodenkoek hahaha
niets over nick vayne en jason bourne ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 21:29

Ik was er wel jordy, maar heb t niet gezien wat was er dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 21:35

Die babyborn shit van Huussuh over Jason Bourne was wel keihard hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 21:52

hahaha jason en nick kregen zehma beef omdat jason nick in zijn nek sloeg.. hij dacht dat het jaap was.
ik ga denk ik zo ff een verslagje typen
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 22:03

Ey G je zegt dat Dani die klap in zijn nek gaf...

Maar die shit is wel hilarisch

Nick Vayne in de war halen met Jaap hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 22:25

BTW vs H-Suna
BTW kwam heel erg dope. Hij heeft mij het meest verrast denk ik. H-Suna dropte een dikke schema. In ronde 2 en 3 begon hij helaas te stumblen. Volgens mij was dit de eerste battle maar dat weet ik niet meer zeker ait loesoe ait.

Vito vs Chris Meth
Meh. Chris meth zijn rondes waren een en al wordplay. Vito had weer een hele trein aanhang mee en best wel simpele lines waar ze HAM op gingen. Judges voten 2-2 daarna kwam het op Jordy aan en die gaf em aan Vito. Vond em persoonlijk voor Chris.

Emo vs Vitaal
Ik kan me weinig herinneren. Vitaal kwam niet heel slecht maar volgens mij ging het na zijn eerste ronde alleen maar bergafwaarts. Ik herinner me wel een Sheisty Saf die helemaal losging achter de winnaar Emo.

Dat was blok 1. Pauze, wat een kk bullshit. Je kreeg bandjes maar je mocht niet naar buiten o ok.

Deense Dog vs EZG
Deense Dog kwam gewoon hard en had de crowd mee. Ezg had ook een paar hele dope lines maar Deense was net iets harder. Steen disste DDD ook even haha. Deense won.

Shout out naar jodenkoek je hoort die man bij elke battle volgens mij. Zehma cameraman.

Terry vs Zuiderstorm
Terry had veel lines over de coupe van Zuiderstorm. Zuiderstorm was droog en grappig. Heb hard gelachen bij deze battle. Allebei dope en close maar Zuiderstorm terecht gewonnen.

Cyclo vs Sheisty
Cyclo had een laidback delivery en sheisty ging fully HAM met soms lines die gewoon totaal de plank mis sloegen. Hij had ook een gasmasker bij die die gebruikte voor een simpele line, ok. Cyclo's overwinningsdansje was niet die van Carlton.

Waldo vs Hightower
Pfff wat een dope battle. Moviebars waren kk aan. Het waren niet eens hele moeilijke lines. Hightower chokete even, wat heel erg jammer was want hij kwam ook fucking dope. Als Hightower niet 2 keer had moeten freestylen was deze battle veel te close geworden. Winst voor Waldo.

Battles zijn volgens mij niet op volgorde maar er kwam weer een pauze van '5' minuten. Ahum half uur ofzo dus.

Qucee vs Il Duce
Beide heren waren dope. Qucee spitte zijn lines afentoe zo snel. Kreeg daar kk zjnoen van snapje. Ik werd denk ik teveel afgeleid door Jodenkoek hahaha die man was kk grappig dus weet niet veel meer van deze battle. Qucee won

Huussuh vs Jason Bourne
Zeker dope battle. Closer dan verwacht vind ik. Huussuh had constante dope punches en die babyborn shit liet me gestrekt gaan. Jason had ook dope lines maar sommige waren meh.. Huussuh pakt de winst. Hij pakt ook 100eu voor performance van de dag. Ik snap wel dat ze hem kiezen maaaar performance van de dag.. mwah

Kaascouse vs Jimmy G
Jimmy was kanker awkward en kk slecht. Volgens mij had hij 1 dope line. Kaascouse liet iemand van het publiek naast jimmy staan met een a4 waar op stond LEXXZUS --> om vervolgens een halve ronde lang lexxus te dissen. KC viel wel tegen. Hij kan sws beter.

Ik heb geen zin meer om te typen. Event was kk aan. Sommige boys waren kk wasted en AGIE chillde maar bij 3 battles met ons GHEHE ho-mo
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Akra
Akra



Aantal berichten : 146
Reputatie : -2
Registratiedatum : 14-08-11

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Q   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 22:28

Emo vs Vitaal
Vitaal is gegroeid man damn. Hij dropte harde bars, gingen niet altijd over zijn tegenstander. Das wel jammer.. Em0 kwam weer wat beter dan zijn vorige battle, gewoon zoals we van hem verwachten. Em0 verdient gewonnen.

Vito vs Chrismeth
Vito kwam beter dan in zijn vorige battle. Had wederom weer 38239538 vrienden mee als crowdreactie. Hij heeft deze battle verdient gewonnen, hoop dat hij deze stijgende lijn doorzet. Zag dat Chris af en toe wat moeite had omdat hij weinig invalshoeken.

Deense Dog vs Ezg
DAAAAAAAAMN, allebei kwamen ze me fire! Deense dog was supersaiyen 3 in deze. Ezg kwam gewoon zoals we van hem verwachten. Deense dog betrok Steen nog bij een line, Steen vond dit minder.

Terry vs Zuiderstorm
Dope battle, merkte wel dat zuiderstorm ziekjes was. Terry is gegroeid in zijn delivery

H-suna vs BTW
H-suna viel wel tegen. Hij kwam beetje zoals tegen Krae. BTW kwam dope, hij moest echter weer laten merken in deze battle hoe graag hij tegen mij wilt.

Cyclo vs Safman
Cyclo kwam weer hard. Veel rustiger dan tegen KC. Ik denk dat hij balans moet vinden, en sommige bars rustig en sommige wat harder moet doen. Safman had een dope delivery, bars waren niet speciaal ofzo

Hightower vs Waldo
Herkende meer films dan ik dacht. Vond deze battle verder niet echt speciaal

Qucee vs Ilduce
Dope battle. Qucee moet meer personals droppen. Hij kan personals goed verwerken in jokes. Ik vind dat hij meer gebruik daarvan moet maken en minder met algemene shit moet komen (moedergrappen etc.) Il duce kwam kk dope, ik vind zijn style sowieso vet. Hij kreeg naar mijn mening te weinig crowdreactie

Huussuh vs Jason Bourne
Huussuh terrecht gewonnen. Jammer dat Jason weer verliest terwijl die kk dope kwam

Ldeep vs Raffaarlijk
ging niet door

Kaascouse vs Jimmy G
Jimmy G is een sportieve guy, deze battle viel wel tegen

Dope event!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 22:31

Dope dat het forum zo goed vertegenwoordigd was vandaag!
Terug naar boven Ga naar beneden
ypjwzz
Akra
Akra



Aantal berichten : 262
Reputatie : 43
Registratiedatum : 03-07-11
Woonplaats : 043

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 22:34

faka albo,

volgende keer reizen we samen met nick goed?
ben nu weer echt in die battlemood dus volgend event ben ik erbij als ik niet hoef te werken
Terug naar boven Ga naar beneden
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 22:42

ypjwzz schreef:
faka albo,

volgende keer reizen we samen met nick goed?
ben nu weer echt in die battlemood dus volgend event ben ik erbij als ik niet hoef te werken

Komt goed G
Terug naar boven Ga naar beneden
ypjwzz
Akra
Akra



Aantal berichten : 262
Reputatie : 43
Registratiedatum : 03-07-11
Woonplaats : 043

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 22:46

ga je na hardbattles? die zijn einde van de maand toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 22:47

ypjwzz schreef:
ga je na hardbattles? die zijn einde van de maand toch?

Moet nog even kijken man, we zien tot die tijd wel.


HAHA ik herinner me nu dat Steen bij zijn juryoordeel zei: deze battle was hard tegen hard
Terug naar boven Ga naar beneden
ypjwzz
Akra
Akra



Aantal berichten : 262
Reputatie : 43
Registratiedatum : 03-07-11
Woonplaats : 043

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 22:49

tegen die tijd connecten we wel even met nick over hoe en wat
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 22:51

Johan als je er echt was, dan ben je echt een pussy dat je ons niet aan sprak :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 22:51

jodenkoek was MVP man niet huussuh hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 23:04

Ff verslagtopicjuh gemaakt, jwz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 23:13

Aiiii het was kk dope niggas, esso naar Jaap, Jaapkankerneef, Krae, Albo, Nick Vayne, Piwi, Ruben, AGIE, Miss Lubrano


lobi
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 23:36

ey wtf was met jason dan, ik herinner me daar idd iets van


ik djoek hem volgend event als ik nuchter ben

met z'n vrouwenlippen
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 1:22

Dani schreef:
H-suna vs BTW
H-suna viel wel tegen. Hij kwam beetje zoals tegen Krae. BTW kwam dope, hij moest echter weer laten merken in deze battle hoe graag hij tegen mij wilt.

No offence hoor, maar btw klaart jou
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Gesponsorde inhoud





Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update topic Maart Madness Event 30-3   Update topic Maart Madness Event 30-3 - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Update topic Maart Madness Event 30-3
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» SPOILERS Maart Madness Event 30-3
» BOOKIES MAART MADNESS EVENT
» Promo Beelden Punchoutbattles Maart Madness Event
» POB Flyer Maart Madness 30 maart @ Bitterzoet Amsterdam
» Releasedata Maart Madness

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: