Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 OMG illu!

Ga naar beneden 
+18
furr
Jodenkoek
Meezy
JohanDerksenJr
rolow
khadaffi
RJ
Grootje.
De Gevallen Engel
Piwi
reetkever
Henne-C
piraat013
Johan
Nick Vayne
Joost
Jaap
MT
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:46

Jodenkoek schreef:
Johan geeft dus wel toe dat er een "Illuminati" bestaat alleen ziet ie niet echt in wat voor psychopaten dit daadwerkelijk zijn en wat de plannen zijn. (Dit ben ik eventueel nog wel bereid later uit te leggen.) MT verstaat sowieso geen drol van die Engelse citaten dus die zal sowieso nooit wijzer worden.

Nou lekkere tijdverspilling was dit AH ZNOEN

Sowieso geen tijdverspilling man. Andere mensen lezen jouw posts toch ook
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:46

Hahaha Chris Meth als je je met jezelf bezighoud ga please terug naar school want je snapt er helemaal niks van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:47

Sagat ik kies jou!

Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:47

@ Jaap
De mensen die zijn post lezen, zijn meestal al op de hoogte van dingen en er bewust van en daarom staan ze open voor die informatie.

Mensen die geen basis kennis hebben zullen deze informatie niet tot zich nemen en altijd als niet waar bestempelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:47

Not again OMG illu! - Pagina 9 Tumblr_lltrwi9fKA1qbdfj5


Kkznoen van deze discussie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:48

Meezy schreef:
@ Jaap


Mensen die geen basis kennis hebben zullen deze informatie niet tot zich nemen en altijd als niet waar bestempelen.

Besef je dat jij ook veel te moeilijk porbeert te denken voor je mentale capaciteiten. Als jij al niet begrijpt hoe het Nederlandse educatiesysteem in elkaar zit kan je je beter niet bezighouden met dingen als de wereldeconomie hahahahaha. Ga eerst maar eens de tafel van 6 uit je hoofd leren dom joch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:49

Jodenkoek en Jaap, ik ben het misschien niet met jullie eens, maar even serieus wat vinden jullie hier nou van?

Meezy schreef:


Ik heb een hogere opleiding genoten als 85% van iedereen die hier op het forum praat


Meezy schreef:


Als je op universitair niveau zt betekend alleen.. dat je de stof die je leest tot je kan nemen zonder enige vragen te stellen

Als jij stof kan opnemen zonder jezelf een vraag te stellen over die stof ben je in mijn optiek dom.
Intelligentie is voor mij in hoeverre jij zelf kan nadenken.

Begrjip me niet verkeerd. Ik vind je slim als je een universitaire opleiding doet, omdat je de keuze maakt om iets te doen met je leven en naar school gaat.. dat is slim.. niet dat je op uni zit.. want je word er een dom ja knikkend schaapje gemaakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:50

Johan schreef:
Meezy schreef:
@ Jaap


Mensen die geen basis kennis hebben zullen deze informatie niet tot zich nemen en altijd als niet waar bestempelen.

Besef je dat jij ook veel te moeilijk porbeert te denken voor je mentale capaciteiten. Als jij al niet begrijpt hoe het Nederlandse educatiesysteem in elkaar zit kan je je beter niet bezighouden met dingen als de wereldeconomie hahahahaha. Ga eerst maar eens de tafel van 6 uit je hoofd leren dom joch.

-1 volgens het Joost score systeem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:51

Johan schreef:
Meezy schreef:
@ Jaap


Mensen die geen basis kennis hebben zullen deze informatie niet tot zich nemen en altijd als niet waar bestempelen.

Besef je dat jij ook veel te moeilijk porbeert te denken voor je mentale capaciteiten. Als jij al niet begrijpt hoe het Nederlandse educatiesysteem in elkaar zit kan je je beter niet bezighouden met dingen als de wereldeconomie hahahahaha. Ga eerst maar eens de tafel van 6 uit je hoofd leren dom joch.

Jij begrijpt totaal niet eens wat ik zeg. Dus laten we maar stoppen met wie wie niet begrijpt.
Jij leest de letters die ik typ maar snap niet wat ik zeg.

Maar ik ga niet meer reageren is zinloos !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:52

Meezy schreef:
Johan schreef:
Meezy schreef:
@ Jaap


Mensen die geen basis kennis hebben zullen deze informatie niet tot zich nemen en altijd als niet waar bestempelen.

Besef je dat jij ook veel te moeilijk porbeert te denken voor je mentale capaciteiten. Als jij al niet begrijpt hoe het Nederlandse educatiesysteem in elkaar zit kan je je beter niet bezighouden met dingen als de wereldeconomie hahahahaha. Ga eerst maar eens de tafel van 6 uit je hoofd leren dom joch.

Jij begrijpt totaal niet eens wat ik zeg. Dus laten we maar stoppen met wie wie niet begrijpt.
Jij leest de letters die ik typ maar snap niet wat ik zeg.

Maar ik ga niet meer reageren is zinloos !!

Ik snap heus wel wat je zegt, het klopt alleen van geen kant (wat je over de univeristeit enzo zei dan), dat is niet mijn schuld.

''jij begrijpt totaal niet eens wat ik zeg'' Okee man zehma hoge opleiding
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:54

"Jij begrijpt totaal niet wat ik zeg" heeft niks met opleiding te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:55

Ik doelde op de fout ''totaal niet eens''....
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:55

Meer een uitweg om een discussie te ontwijken en idd Johan waarschuwing 3, geen beledigingen over elkaars mentale capaciteiten en Jaap blijft on topic
have waarschuwing erbij
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:59

Johan schreef:


CM dat jij nou geen enkel idee hebt van hoe een universiteit in elkaar zit en waarschijnlijk nog nooit een van binnen hebt gezien wordt hier wel duidelijk.

Je weet dat JUIST hoe hoger het onderwijs hoe meer er van de leerling gevraagd wordt ipv alleen maar de stof leren. Het verschil tussen havo en vwo is ook dat je bij havo de stof moet kennen maar bij vwo ook echt moet begrijpen en er zelf mee moet kunnen werken.

Daarnaast moet je op de universiteit ook gewoon scriptie/ onderzoeken schrijven en doen. CM beter ga je terug naar school want je bent echt kanker dom man eerlijk wauw

Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens, op VWO is het gewoon zo dat je wat meer stof hebt die je moet leren dan op HAVO, eventueel ook wat ingewikkelder, maar geen overduidelijk verschil. Op de HAVO zul je ook vaak genoeg zelfstandig iets moeten proberen te begrijpen en ook toe te passen. Op de Uni is het wel echt zo dat je inderdaad vooral (in het algemeen dan, niet bij elke opleiding) theoretisch te werk moet gaan en hierdus wat meer je denkvermogen bij moet gebruiken. HBO is in 't algemeen wat praktischer. Ik ben zelf trouwens HBO student, maar dit is hoe ik het heb ervaren. Ik geloof trouwens voor geen meter in dit Illuminati gedoe, maar ik begrijp best dat mensen hierin geloven, maar het is voor mij veel te veel conspiracy gedoe. Te veel mensen zijn er bij betrokken, er zou allang een geval moeten zijn geweest waarbij iemand die in deze "conspiracy" zit het had verknald ofzo, waardoor "het volk" achter de zogenaamde "echte waarheid" zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:01

Nou waar CM op doelt is dat het educatie systeem ons eigenlijk voornamelijk opleid tot "wage slave" - een slaaf van de maatschappij, en ons bijvoorbeeld niet leert kritisch na te denken tegenover macht en authoriteit (het huidige kapitalistische systeem, of de overheid bijvoorbeeld). Ik geloof best dat universitair niveau anders ligt, maar de meeste MBO opleidingen en lager (misschien HBO ook wel) leren je eigenlijk alleen maar de stof die zij je voor schieten uit te kop te stampen zonder dat je er zelf kritisch over na denkt, of checkt of het wel waar is. Geschiedenis boeken (al helemaal in Amerika) staan vaak vol leugens, en vertellen echt niet de waarheid over wat voor psychopaat Columbus was (bijvoorbeeld) en hoeveel vrouwen hij verkrachtte, martelde, en dwong tot slavernij en prostitutie. Hij wordt als een held geschetst die "Amerika heeft ontdekt", terwijl dit een trieste, kromme draai van de waarheid is.

Zelf heb ik wel respect voor hooggeleerden etc., alleen snap wel wat CM bedoelt. Het is alleen moeilijk zijn denkwijze te begrijpen, hij is zo'n beetje totaal anti- alle system (overheid, educatie, bankieren) etc. die we nu kennen, omdat de machtige ratten ("Illuminati") hier allemaal wel deels invloed op uitoefenen. Maar in Nederland hebben we eigenlijk niks te klagen, het educatiesysteem in Amerika, bijvoorbeeld, is echt 10x zo slecht en wel echt bedacht om zoveel mogelijk geld aan de studenten te verdienen, en om de Amerikanen dom te houden. De "klachten" van CM en ik zijn ook meer bedoeld richting Amerika (niet te vergeten wel de grootmacht van de wereld nu, het kostte niet veel moeite voor Bush om JP Balkenende over te halen om ook troepen naar Afghanistan te sturen). En als Amerika zo corrupt en verrot blijft (en het wordt steeds erger), gaat Europa hun ook achterna. Uiteindelijk zitten alle overheden in hetzelfde schuitje, hoe moeilijk dit ook is om voor te stellen. Werk je niet mee dan word je met geweld van je machtspositie gestoten (Hussein, Gadaffi, binnenkort Al Assad) en anderen.

Maargoed heb het nu wel een beetje gehad hier... adios <3 lobi ait swaq
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:03

Nou waar CM op doelt is dat het educatie systeem ons eigenlijk voornamelijk opleid tot "wage slave" - een slaaf van de maatschappij, en ons bijvoorbeeld niet leert kritisch na te denken tegenover macht en authoriteit (het huidige kapitalistische systeem, of de overheid bijvoorbeeld). Ik geloof best dat universitair niveau anders ligt, maar de meeste MBO opleidingen en lager (misschien HBO ook wel) leren je eigenlijk alleen maar de stof die zij je voor schieten uit te kop te stampen zonder dat je er zelf kritisch over na denkt, of checkt of het wel waar is. Geschiedenis boeken (al helemaal in Amerika) staan vaak vol leugens, en vertellen echt niet de waarheid over wat voor psychopaat Columbus was (bijvoorbeeld) en hoeveel vrouwen hij verkrachtte, martelde, en dwong tot slavernij en prostitutie. Hij wordt als een held geschetst die "Amerika heeft ontdekt", terwijl dit een trieste, kromme draai van de waarheid is.


Amen.. Kijk Mr.Jodenkoek leest dezelfde letters maar heel raar leest hij wel wat er staat en Johan en de rest snapt niet wat ik zeg..
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:05

Dus het educatiesysteem is opgezet door de overheid van het land waarin het wordt uitgevoerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:07

Meezy schreef:



Amen.. Kijk Mr.Jodenkoek leest dezelfde letters maar heel raar leest hij wel wat er staat en Johan en de rest snapt niet wat ik zeg..

Ik begrijp best wat je zegt, maar ik geloof het gewoon niet. Ik zag je trouwens een paar pagina's terug zeggen dat je niet met mensen kunt discussiëren die geblocked zitten in hun eigen visie, maar zit jij dan niet ook geblocked in jouw eigen visie? Oprechte vraag, ben benieuwd naar je antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:09

Nou het NL schoolsysteem heeft hetzelfde doeleinde.

School leert jouw niet zelfstandig en kritisch te denken.
School maakt van jouw de perfecte werknemer die niet nadenkt over wat de baas hem vraagt en over wat hij moet doen..

Dat is alles wat school doet
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:10

Maar je brengt het misschien ook op een andere manier, en ik en jij hebben sowieso een hele andere visie op de wereld vergeleken met Johan ofzo snapje. Als jullie maar weten dat het allemaal gewoon oprecht zorgen zijn richting alle ongelijkheid en fucked up shit in de wereld, ik wil niets liever dan een einde maken aan oorlogen, racisme etc. en CM ook. Veel van die conspiracies lijken allemaal ver gezocht, en sommigen zijn dat vast ook wel.. Maar uiteindelijk is het gewoon een mentale strijd die we voeren tegen alle ongelijkheid in de wereld, wat zeker deels is te danken aan deze machtige mensen. Afrika is misschien wel het rijkste werelddeel qua grondstoffen maar word gewoon leeggeroofd door dictators die handel doen met ONZE politici. Het kan allemaal veel beter en eerlijker verdeeld worden, het "Venus Project" bijvoorbeeld is een mooi systeem van vrijheid en gelijkheid. Ik heb een droom als Martin Luther King, helaas zijn de meeste dromen bedrog... Maar ik hoop alsnog ooit een positief verschil te zien. Ik zou m'n eigen leven en vrijheid opofferen in een revolutie, als ik een paar corrupte ratten om zou kunnen leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:13

Meezy schreef:
Nou het NL schoolsysteem heeft hetzelfde doeleinde.

School leert jouw niet zelfstandig en kritisch te denken.
School maakt van jouw de perfecte werknemer die niet nadenkt over wat de baas hem vraagt en over wat hij moet doen..

Dat is alles wat school doet

Ik begin me nu toch echt af te vragen waar je dit vandaan haalt, als je dit baseert op persoonlijke ervaring dan heb je het toch mis ben ik bang. Dit is namelijk echt niet hoe ik het heb ervaren. Maar even het NL schoolsysteem als voorbeeld dan, is dit volgens jou door de overheid opgezet, of wie dan ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:14

ga naar buiten man het is lekker weer (zit ff binnen afkoelen toch tanning dingems)


ait
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:14

Helaas Meezy, is het denk ik een strijd die we niet kunnen winnen.. En je hebt sowieso wel gelijk, maar ik vind opzich dat we wel blij moeten zijn dat we op z'n minst ZELF ons eigen slaven-beroep kunnen kiezen, toch? Mensen in arme derde wereld landen zouden er allemaal van dromen om in Europa te kunnen studeren. We hebben het hier echt niet slecht, daarom krijg ik ook znoen van mensen die zeggemn "FUCK NEDERLAND AH KKM LAND zN0EN", die moeten opkankeren want Nederland is nog steeds een van de meest vrije landen. Dat is de reden waarom ik terug ben verhuisd, ik schaam me om Amerikaan te zijn.

Anyways genoeg getypt g ai rustig niggas
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:19

Ok
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:19

@Jodenkoek

Ik zeg ook niet dat WIJ het slecht hebben.
Ik zeg alleen dat iedereen op aarde dezelfde kansen verdient.

Wij hebben alleen deze kansen, omdat we in de westerse wereld opgroeien.
Maar zou jij in Afrika opgroeien zou je geen ene kanker hebben
en dan zou je het ook op prijs stellen als mensen die het WEL GOED hebben hun tijd en energie gebruiken om mensen hiervan bewust te maken..

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





OMG illu! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
OMG illu!
Terug naar boven 
Pagina 9 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» alles illu

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: