Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 OMG illu!

Ga naar beneden 
+18
furr
Jodenkoek
Meezy
JohanDerksenJr
rolow
khadaffi
RJ
Grootje.
De Gevallen Engel
Piwi
reetkever
Henne-C
piraat013
Johan
Nick Vayne
Joost
Jaap
MT
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:21

Jodenkoek schreef:
Ik dacht dat deze discussie ging over of er wel of niet een "Illuminati" bestaat (zodat degenen die ons "conspiracy theorists" uit lachen hun kankersmoel eindelijk kunnen houden)... Blijkbaar niet dus, waar gaat het dan om?

deze discussie ging om het fucking koningshuis jullie verpesten alles pleur op joh sahbi's
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:21

Voor de mensen die het niet weten
Ik zou is kijken naar het bedrijf wat onze schoolboeken maakt..
Zoek ze is op en kijk wat voor namen de eigenaar heeft (en hoe toevallig dezelfde naam) en welke etnische achtergrond deze personen hebben (joods-zionistisch) en welk geloof ze aanhangen (kaballah- zwarte magie)

Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:22

Mensen zijn kanker dom.
Ik zeg dat niemand mij moet geloven. Bewijs mijn ongelijk.
Wanneer je dat namelijk gaat doen, ga je op een zoektocht naar de waarheid en dat is waar mensen moeten zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:23

achtergrond zegt in principe niks.. tookie williams (google als je hem niet kent) heeft een fucking nobel prijs gewonnen. kijk zijn anchtergrond..
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:24

Meezy schreef:
Mensen zijn kanker dom.
Ik zeg dat niemand mij moet geloven. Bewijs mijn ongelijk.
Wanneer je dat namelijk gaat doen, ga je op een zoektocht naar de waarheid en dat is waar mensen moeten zijn.

we kunnen jou ongelijk niet bewijzen.. maar jij kan je gelijk ook niet bewijzen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:25

@ MT

Ik zeg : Kijk welke etnische achtergrond de makers van onze schoolboeken hebben (de eigenaren van de bedrijven die dat maken)

En jouw reactie is : Iemand heeft nobel prijs gewonnen achtergrond zegt niks

Kill, snap je zelf hoe KANKER dom dit antwoord is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:25

Oke.. Jullie hebben me weer overtuigd dat dit gewoon bullshit is
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:27

als je het tookie williams verhaal kent zou je niet zeggen dat het een kk dom antwoord is.. ook al is het niet precies hetzelfde.. als je die link niet snapt ben jij kanker dom.. en waarom moet je steeds begin te kankeren? je wilt toch een discussie?
Terug naar boven Ga naar beneden
ypjwzz
Akra
Akra



Aantal berichten : 262
Reputatie : 43
Registratiedatum : 03-07-11
Woonplaats : 043

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:33

sowieso gaat een discussie op een forum niet werken
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:34

@meezy jwz


Laatst aangepast door piraat013 op vr 3 mei 2013 - 16:59; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:35

MT schreef:
Meezy schreef:
Mensen zijn kanker dom.
Ik zeg dat niemand mij moet geloven. Bewijs mijn ongelijk.
Wanneer je dat namelijk gaat doen, ga je op een zoektocht naar de waarheid en dat is waar mensen moeten zijn.

we kunnen jou ongelijk niet bewijzen.. maar jij kan je gelijk ook niet bewijzen..

Wij hebben ook niks te bewijzen man, ik zal even een stom voorbeeld aanhalen om te vertellen waarom. Wij zeggen dat er wit is, de normale wereld, en dit is ook hoe die eruitziet en door bijna iedereen wordt gezien, dat is al bewijs genoeg. Zij zeggen dat er zwart is(illuminati), die is helaas niet te zien en daarom zijn zij degene die maar met het bewijs moeten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:43

ypjwzz schreef:
sowieso gaat een discussie op een forum niet werken

Tuurlijk wel. Een forum is toch juist voor discussies dude.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:44

Utaka schreef:
MT schreef:
Meezy schreef:
Mensen zijn kanker dom.
Ik zeg dat niemand mij moet geloven. Bewijs mijn ongelijk.
Wanneer je dat namelijk gaat doen, ga je op een zoektocht naar de waarheid en dat is waar mensen moeten zijn.

we kunnen jou ongelijk niet bewijzen.. maar jij kan je gelijk ook niet bewijzen..

Wij hebben ook niks te bewijzen man, ik zal even een stom voorbeeld aanhalen om te vertellen waarom. Wij zeggen dat er wit is, de normale wereld, en dit is ook hoe die eruitziet en door bijna iedereen wordt gezien, dat is al bewijs genoeg. Zij zeggen dat er zwart is(illuminati), die is helaas niet te zien en daarom zijn zij degene die maar met het bewijs moeten komen.

facepalm facepalm facepalm
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:58

Jaap schreef:
Utaka schreef:
MT schreef:
Meezy schreef:
Mensen zijn kanker dom.
Ik zeg dat niemand mij moet geloven. Bewijs mijn ongelijk.
Wanneer je dat namelijk gaat doen, ga je op een zoektocht naar de waarheid en dat is waar mensen moeten zijn.

we kunnen jou ongelijk niet bewijzen.. maar jij kan je gelijk ook niet bewijzen..

Wij hebben ook niks te bewijzen man, ik zal even een stom voorbeeld aanhalen om te vertellen waarom. Wij zeggen dat er wit is, de normale wereld, en dit is ook hoe die eruitziet en door bijna iedereen wordt gezien, dat is al bewijs genoeg. Zij zeggen dat er zwart is(illuminati), die is helaas niet te zien en daarom zijn zij degene die maar met het bewijs moeten komen.

facepalm facepalm facepalm


Typische reactie weer van jou, gelukkig heeft Johan je flink uitgeluld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 17:06

Utaka jij bent net zo kortzichtig als jij denkt dat "wij" zijn. Besef dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 17:08

Met wij bedoel ik in dit geval de mensen die er niet in geloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 17:12

Utaka, het heeft gewoon geen zin om met jou in discussie te gaan omdat je niet openstaat voor visies die anders zijn dan jou zijn aangeleerd. Erg jammer. Ik veroordeel je niet, ben alleen teleurgesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 17:18

Ik sta er zeker voor open en heb genoeg verhalen gelezen en videos bekeken erover. Ik heb er dus wel voor open gestaan maar ik heb het "afgewezen". Jammer dat je iets zegt zonder er wat van af te weten. En volgens mij was jij degene die tegen Johan zei dat je er in principe ook niet al te veel van afweet. vind dit nu ook jammer van je. Even goede vrienden trouwens voor zover we dat ooit geweest zijn franstroll
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 17:38

Oke, ik ben eindelijk klaar met alles doorlezen in de middag waren we ergens op page 7 ofzo en nu ineens op 16 -.-''

1. Dat gedeelte van Meezy waarin hij zegt dat er meer schuld is dan geld en we daardoor voor altijd in schuld blijven leven.,
dat kan kloppen heb het nieteens gecheckt of het echt waar is. Veronderstelt dat het waar is, hoeft dit nogsteeds niet te betekenen dat die nooit afbetaald kan worden. Heb geen zin om het helemaal uit te gaan leggen, maar als je economie studeert dan weet je ongeveer hoe het werkt. Je werkt als overheid vanuit een begroting, dat doet iedereen eigenlijk. In principe geef je nooit meer uit dan er binnenkomt, anders onstaat er schuld (logisch). Bij de overheid is dit precies zo, meestal is het ook zo dat de overheid meer uitgeeft dan er binnenkomt, en dan wordt de staatsschuld ook groter omdat het tekort moet worden aangevuld met geleend geld van de ECB/IMF/Constitutionele beleggers, maar er zijn ook periodes waarin je een overschot hebt (je geeft minder uit dan er binnenkomt.) met dit overschot aan geld worden schulden afbetaald. Als je dus zorgt dat je een overschot behoudt is het aflossen van een staatsschuld niet onmogelijk, hiervoor heb je wel een stabiele regering nodig. Alleen heb je te maken met verschillende politieke agenda's, constante wisseling van macht waardoor er in de praktijk niet heel veel van terecht komt, maar het kan wel degelijk!


2. Dat stukje over mensen met een academische achtergrond, die een kudde ja-schapen lijken te zijn. - Meezy

Ook dit is onzin. Ik studeer Economie aan de Erasmus Universiteit. Op de universiteit wordt er juist van je verwacht dat je een eigen mening hebt, en die goed kunt onderbouwen. Het verschilt een beetje per opleiding maar er zijn regelmatig debatten ook over dit onderwerp waarin je erg getraind wordt ook op het sterker kunnen verduidelijken van je eigen mening. Ik kreeg zelf laatst als opdracht voor Engels om iets te presenteren over die hele Illuminati sheize. Het is dus niet zo dat je zomaar moet staan voor wat je uit een boek leest.

3. Zionisten in de economie/bancaire sector -
Dit klopt wel! het is zelfs zo dat de meeste mensen die het label 'topeconoom/topbankier' draagt een zionist is.

Een goed voorbeeld is die ex-topman van de Wereldbank (IMF) Strauss-Kahn, hij is een zionist. Ook bij de machtigste banken zoals Goldman Sachs bijv. staan er zionisten aan het roer.

Ook is het zo dat de meeste economische theoriën zijn ontwikkeld door zionisten, dus dit is wel waar.

4. Mijn eigen mening

Ik geloof wel in die hele sheize, soms zijn er gewoon teveel toevalligheden en moet het wel een grote fake zijn. bijv. 9/11, de manier waarop dat gebouw instortte, die shit met Bin laden etc. maar ook de hele relatie tussen Israel-VS, het stinkt gewoon, er zit veel meer achter.


maargoed, genoeg getypt

dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
MBZUIDWD2
Akra
Akra
MBZUIDWD2


Aantal berichten : 146
Reputatie : 30
Registratiedatum : 06-08-11

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 18:42

Johan en RJ jullie zijn kk dom...

Johan jij bent trouwens de grootste kneus die ik ooit op een forum heb zien lurken... dat je nog hoger onderwijs volgt Laughing

Ik deel de mening van Jodenkoek en CM, alleen is het niet zo dat Uni en/of HBO per direct slecht voor je is. Het hangt er van af wat jij met de informatie doet die je ontvangt of zelf opzoekt. Een intelligent persoon hoeft ook niet eens een opleiding (school) te hebben genoten, als je jezelf maar ontwikkeld d.m.v. informatie.

RJ als jij bent gestopt met blowen, leuk voor je.
Maar ga niet mensen in hokjes stoppen.

Tot slot heb ik met veel verschillende personen gesproken over de ''illuminatie'' en het is me opgevallen dat vooral de ''slimmere'' en ''open'' personen mijn mening delen, of uberhaupt een zinnige discussie aangaan.

@MT
Mooi dat je al 25 jarige 2000 euro per maand verdiend, ben benieuwd of je dit tot je 67e wilt doen. Ben je bijna dood kan je met je spaargeld eindelijk een m3 kopen;)
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 18:47

ik kreeg visite dus kon mn post niet afmaken.. maar chris als jij die link niet kan leggen op mijn laatste post dan ben je serieus kk dom.. ik ga ook niet eens meer verder om mn punt te laten zien weetje fuck jou en je rare verhalen.. de ene keer zeg je je hoeft mij niet te geloven blabla de andere keer noem je mensen met een ander punt kanker dom. ik heb je al 5 keer een vraag gesteld telkens lul je eromheen over iets anders.. jij roept maar dingen die je hoort en leest terwijl je zelf ook geen kanker moer weet..
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 19:14

Ik vind dit abject en infaam.

gr gr bram
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 19:19

Piraat alles goed G? Wanneer chillen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 19:50

[quote="JohanDerksenJr"]Oke, ik ben eindelijk klaar met alles doorlezen in de middag waren we ergens op page 7 ofzo en nu ineens op 16 -.-''

1. Dat gedeelte van Meezy waarin hij zegt dat er meer schuld is dan geld en we daardoor voor altijd in schuld blijven leven.,
dat kan kloppen heb het nieteens gecheckt of het echt waar is. Veronderstelt dat het waar is, hoeft dit nogsteeds niet te betekenen dat die nooit afbetaald kan worden.

Heb geen zin om het helemaal uit te gaan leggen, maar als je economie studeert dan weet je ongeveer hoe het werkt. Je werkt als overheid vanuit een begroting, dat doet iedereen eigenlijk. In principe geef je nooit meer uit dan er binnenkomt, anders onstaat er schuld (logisch). Bij de overheid is dit precies zo, meestal is het ook zo dat de overheid meer uitgeeft dan er binnenkomt, en dan wordt de staatsschuld ook groter omdat het tekort moet worden aangevuld met geleend geld van de ECB/IMF/Constitutionele beleggers, maar er zijn ook periodes waarin je een overschot hebt (je geeft minder uit dan er binnenkomt.) met dit overschot aan geld worden schulden afbetaald. Als je dus zorgt dat je een overschot behoudt is het aflossen van een staatsschuld niet onmogelijk, hiervoor heb je wel een stabiele regering nodig. Alleen heb je te maken met verschillende politieke agenda's, constante wisseling van macht waardoor er in de praktijk niet heel veel van terecht komt, maar het kan wel degelijk!

Kill kijk wat ik dik gedrukt hebt

Dit bedoel ik nou dat jullie er geen moer van snappen.
Ik zeg : ER IS MEER SCHULD DAN GELD.. Elke keer dat geld gemaakt word is dat omdat het uitgeleend word aan de overheid (oftewel geld ontstaat alleen als iemand zichzelf daarvoor in de schuld zet) oftewel er is meer schuld dan geld in de kassen. Dus als iedereen zijn schuld wil AFBETALEN dan is AL HET GELD IN OMLOOP in de bank hun kluis en is er nog een hele hoge schuld over die niet afbetaald kan worden omdat er geen enkele munt of briefje in omloop is..

Dus asjeblieft ga je zelf opleiden.. Want je doet alsof je economie studeert maar snapt niet eens een aantal simpele nederlandse zinnen die ik typ.


2. Je weet niet hoe het werkt
Als je zou willen weten hoe het systeem werkt dan zou je dat boek "Modern Money Mechanics" lezen
dat is namelijk gemaakt door degene die ons systeem gemaakt heeft DE FEDERALE BANK.
Die legt je uit in dat boek hoe ons systeem werkt

Dus 0 conspiracy.. Is gewoon 100% true story
Maar dat jij DEZE REACTIE (Dik gedrukt) geeft op wat ik zei.. zegt mij genoeg over jouw intelligentie

GODDAMNN
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 19:52

Jaap.. Ik zeg je eerlijk
Het niveau van mensen hier is zo laag. Ff serieus ik gooi mijn tijd zomaar weg.. Ik ga me nog liever vervelen dan hier op in gaan ff serieus..

Dat ik de dingen uit moet leggen die ik hier boven allemaal uitleg..
Zegt genoeg over deze IQ loze schaapjes

Komen praten over ik zit op universiteit.. Maar snappen niet eens dat als ik zeg dat er meer schuld is dan geld.. dat je de schuld dan niet kan afbetalen


Wauwwww

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





OMG illu! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
OMG illu!
Terug naar boven 
Pagina 10 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» alles illu

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: