Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 OMG illu!

Ga naar beneden 
+18
furr
Jodenkoek
Meezy
JohanDerksenJr
rolow
khadaffi
RJ
Grootje.
De Gevallen Engel
Piwi
reetkever
Henne-C
piraat013
Johan
Nick Vayne
Joost
Jaap
MT
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 21:56

Ey ff serieus illumanit is grootste bull shit ooit

jullie hopen gewoon dat er een grote boze organisatie is die de wered beheerst zoals in films.
Dit is helaas bull shit.

er is niet eens concreet bewijs over die hele shit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 21:56

Jaap schreef:
Johan schreef:
Joost schreef:
Ey Johan ik vind dat je ongelijk hebt.
Ik ben nog niet overtuigd.

ik hoef je niet te overtuigen. Ik ging er alleen op in dat Jaap denkt dat dat wat hij vind de algehele waarheid is.

Ik heb nooit gezegd dat wat ik denk de algehele waarheid is. Zoals ik al zei..al je posts zitten vol met overdrijvingen en interpretaties die nergens op slaan. Het heeft dus geen zin om hierover te discussiëren met jou.

frans jij ook al
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 21:57

Jaap schreef:
Johan schreef:
Joost schreef:
Ey Johan ik vind dat je ongelijk hebt.
Ik ben nog niet overtuigd.

ik hoef je niet te overtuigen. Ik ging er alleen op in dat Jaap denkt dat dat wat hij vind de algehele waarheid is.

Ik heb nooit gezegd dat wat ik denk de algehele waarheid is. Zoals ik al zei..al je posts zitten vol met overdrijvingen en interpretaties die nergens op slaan. Het heeft dus geen zin om hierover te discussiëren met jou.

Jaap schreef:

Wat is er mis met voor een betere wereld zorgen en er voor zorgen dat mensen de waarheid weten?

oh ok
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 21:58

De Gevallen Engel schreef:
Johan, ik snap je punt.
Maar als je zelf later zuur verdiende centen moet verdienen om je amper betaalbare rekeningen af te lossen, zal je oprecht verontwaardigd zijn om de economische gang van zaken.

Ik geloof niet dat het economisch systeem naar iemands' hand te zetten is. Daarvoor zijn er teveel onwetmatigheden en onverenigbare belangen.


allemal moeilijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 21:58

anders vraag je om vloeitje
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 21:59

Johan je kan nu wel zoeken naar dingen waar ik mezelf zehma tegenspreek maar dat bewijst niks. Als je niet snapt wat ik bedoel snap je er gewoon niks van.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:01

De Gevallen Engel schreef:
Johan, ik snap je punt.
Maar als je zelf later zuur verdiende centen moet verdienen om je amper betaalbare rekeningen af te lossen, zal je oprecht verontwaardigd zijn om de economische gang van zaken.

Ik geloof niet dat het economisch systeem naar iemands' hand te zetten is. Daarvoor zijn er teveel onwetmatigheden en onverenigbare belangen.

word, eindelijk iemand die rationeel kan nadenken. sws zal ik verontwaardigd zijn, maar ik ga niet allemaal onzin de schuld geven.

Daarnast SMFH@ mensen die denken dat ze de hele wereld snappen als ze zeitgeist gezien hebben.

Ik durf te wedden dat Chris Meth enzo niet weten wat het Keynesianisme is maar wel zogenaamd weten hoe de hele economie in elkaar zit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:02

Ik ben benieuwd of reetkever nog iets interessants heeft in te brengen
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:03

Jaap schreef:
Johan je kan nu wel zoeken naar dingen waar ik mezelf zehma tegenspreek maar dat bewijst niks. Als je niet snapt wat ik bedoel snap je er gewoon niks van.

dudeeeee

Jij vind toch dat de illuminati bestaat, dat dat de waarheid is? Je zegt toch dat het goed is als mensen die waarheid weten?

Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:03

ik wil Jaap vs Johan discussie zien hier


regels:
geen gifs
geen beledigingen over elkaars mentale capaciteiten
geen scheldwoorden
fair play
merci rule is in effect
er komt later een poll met de winnaar

succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:03

Leg eens uit wat Keynesianisme is. En ik heb geen zin om te Googlen.
En trouwens het slaat ook nergens op dat je perse moet weten wat dat is om te snappen hoe fucked up de economie in elkaar zit. Jij doet nu alsof ieder normaal mens weet wat Keynesianisme is behalve de illu gekkies.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:05

En jaap even offtopic maak je maar eerst zorgen over wat voor gore troep je allemaal in je lichaam stopt betaalt van je studiefinanciëring in plaats van je druk te maken over de problemen in de wereldeconomie waar jij kanker weinig last van hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:06

Johan..

Het feit dat ik nu op pagina 5 zit om te reageren op je post maar terwijl ik dit typ alweer ben vergeten wat je ook alweer zei zegt wat over de inhoud van je post.

Klikt terug.

Oja. Johan, je kan sowieso niet zeggen of de "illuminati" bestaat of niet. Zo simpel ligt het niet. En als je zulk soort uitspraken doet bewijst het alweer je mentale capaciteiten (sorry Joost).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:07

Johan schreef:
En jaap even offtopic maak je maar eerst zorgen over wat voor gore troep je allemaal in je lichaam stopt betaalt van je studiefinanciëring in plaats van je druk te maken over de problemen in de wereldeconomie waar jij kanker weinig last van hebt.

Stuk. Troep ik in mn lichaam stop aight. Ik snap best wat je bedoelt maar ik eet de laatste tijd veel gezonder dus ga niet wederom verkeerde assumpties maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:07

Johan schreef:
En jaap even offtopic maak je maar eerst zorgen over wat voor gore troep je allemaal in je lichaam stopt betaalt van je studiefinanciëring in plaats van je druk te maken over de problemen in de wereldeconomie waar jij kanker weinig last van hebt.

waarschuwing 1

dit is een discussie, geen tekstbattle
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:07

Jaap schreef:
Leg eens uit wat Keynesianisme is. En ik heb geen zin om te Googlen.
En trouwens het slaat ook nergens op dat je perse moet weten wat dat is om te snappen hoe fucked up de economie in elkaar zit. Jij doet nu alsof ieder normaal mens weet wat Keynesianisme is behalve de illu gekkies.

Hahaha aangezien het Keynesianisme is gebasseerd op een van de bekendste economische theorieën i kunnen we deze discussie wel stoppen aangezien je dus zo goed als niks weet van de economie.

Ga maar weer verder met het geloven in internetfilmpjes en denken dat je de hele wereld begrijpt.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:10

Johan schreef:
MT schreef:
ik zie niemand dat zeggen?kankermongool..

lol MT ik ben het zegmaar met je eens he? hahahahahaha wat een figuur ben jij.

En niemand dat zeggen, Chris Meth beweert dat soort dingen...

ik heb nog niet verder gelezen dan pagina 1. maar of je het nou met me eens bent of niet. ik zeg nergens dat ik gelijk heb ofzo..
ik ben gewoon iemand die eerst bewijs wil zien voor ik iets geloof. ik heb nog niet verder gelezen maar jodenkoek zal vast ook wat gedropt hebben.
dus voor jodenkoek vast, ik zeg niet dat je bs lult of wat dan ook, maar ik geloof niet meteen in die dingen snapje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:10

Ik heb nergens gezegd dat ik alles weet over de economie. Maar deze discussie heeft geen zin..ik ben ook niet de juiste persoon om hierin over in discussie te gaan. Zoals ik al zei...ik weet dat shit fucked up is maar heb niet alle feiten en shit om een discussie aan te gaan paraat of überhaupt kennis van. Daarvoor moet je bij mensen zijn die zich kk veel hebben bezig gehouden met dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:10

En jaap zoals ik al eerder zei de beste stuurlui staan aan wal toch?

Verzin dan een beter systeem ipv een beetje huilen over de huidige gang van zaken op een forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:11

Joost schreef:
ik wil Jaap vs Johan discussie zien hier


regels:
geen gifs
geen beledigingen over elkaars mentale capaciteiten
geen scheldwoorden
fair play
merci rule is in effect
er komt later een poll met de winnaar

succes!

Iedereen weet al wie gaat winnen g
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:11

Johan waarschuwing 2

blijf inhoudelijk reageren aub

Jaap waarschuwing 1
geen grappen maken over de mentale capaciteiten
vooral niet als het over de ref gaat
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:13

Johan schreef:
En jaap zoals ik al eerder zei de beste stuurlui staan aan wal toch?

Verzin dan een beter systeem ipv een beetje huilen over de huidige gang van zaken op een forum.

Dus als je zelf niet met een beter systeem komt mag je geen kritiek hebben? Aight.

En het beste systeem zou zijn..een systeem waarin iedereen elkaar respecteert en waarin er gehandeld wordt vanuit eerlijke en positieve intenties. Maar op dit moment is dat niet realistisch. Hoewel..dat is het probleem..hoe meer mensen op deze manier gaan denken hoe sneller dit realiteit kan worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:13

Jaap schreef:
Ik heb nergens gezegd dat ik alles weet over de economie. Maar deze discussie heeft geen zin..ik ben ook niet de juiste persoon om hierin over in discussie te gaan. Zoals ik al zei...ik weet dat shit fucked up is maar heb niet alle feiten en shit om een discussie aan te gaan paraat of überhaupt kennis van. Daarvoor moet je bij mensen zijn die zich kk veel hebben bezig gehouden met dit.

die mensen die zich ''kk veel bezighouden met dit'' snappen ook geen drol van de economie of hoe de wereld in elkaar zit. een beetje psychidelische drugs gebruiken en internetfilmpjes bekijken maakt je geen kenner...
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:14

dit forum heeft meer diepe discussies nodig.. hele dag forum dood en dit topic heeft 5 pagina's in no time
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 22:14

Jaap schreef:
Johan schreef:
En jaap zoals ik al eerder zei de beste stuurlui staan aan wal toch?

Verzin dan een beter systeem ipv een beetje huilen over de huidige gang van zaken op een forum.

Dus als je zelf niet met een beter systeem komt mag je geen kritiek hebben? Aight.

En het beste systeem zou zijn..een systeem waarin iedereen elkaar respecteert en waarin er gehandeld wordt vanuit eerlijke en positieve intenties. Maar op dit moment is dat niet realistisch. Hoewel..dat is het probleem..hoe meer mensen op deze manier gaan denken hoe sneller dit realiteit kan worden.

Je mag best kritiek hebben, maar je kritiek kan zo niet serieus genomen worden aangezien je er, zoals je zelf zegt, geen kanker van begrijpt.

Daarnaast is je zehma hippiesysteem inderdaad niet realistisch, omdat de gemiddelde mens simpelweg niet op deze manier in elkaar zit. Veel mensen hebben uberhaupt geen positieve intenties joh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





OMG illu! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
OMG illu!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» alles illu

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: