Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 dodenherdenking moet afgeschaft worden

Ga naar beneden 
+11
Henne-C
ypjwzz
RJ
MT
Jaap
piraat013
Johan
reetkever
BB
Yooz
Joost
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 23:00

Ruben schreef:
Joost schreef:

Er dus een dude die dacht dat het van 2 voor 8 tot 8 uur was en hij had een verre familielid verloren in de oorlog. Als die shit zo dicht op je staat zoals hij beweerde zou je dit moeten weten.
Ook denken mensen dat het 1 minuut stilte is terwijl het er 2 zijn.
Lekker respectvol is dat.

En nee ik zeg niet dat iedereen zo is, ik gaf wat voorbeelden.


Joost je kan ook gewoon me naam noemen volgende keer geen probleem.
En dat voorbeeld van mijn overgrootvader gaf ik aan om te laten zien dat deze dodenherdenking veel dichter bij de meeste Nederlanders staat dan bijvoorbeeld een conflict in Syrie waar ook veel te veel mensen sterven.
Ik ben zelf ook geen voorstander van die twee minuten stilte maar ik doe er altijd wel aan mee wegens respect voor andere.
Waarom zou je iets afschaffen wat alleen maar met respect te maken heeft en waar heel veel Nederlanders heel dicht bij staan?

En als je niet stil wilt zijn heb ik daar totaal geen probleem mee maar als je met andere mensen bent die dat wel fijn vinden moet je gewoon je bek houden


word
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 23:05

Jaap als je dit ziet, je kanker moeder *steekt middelvinger op*

aiky
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 23:23

MT schreef:
Ruben schreef:
Joost schreef:

Er dus een dude die dacht dat het van 2 voor 8 tot 8 uur was en hij had een verre familielid verloren in de oorlog. Als die shit zo dicht op je staat zoals hij beweerde zou je dit moeten weten.
Ook denken mensen dat het 1 minuut stilte is terwijl het er 2 zijn.
Lekker respectvol is dat.

En nee ik zeg niet dat iedereen zo is, ik gaf wat voorbeelden.


Joost je kan ook gewoon me naam noemen volgende keer geen probleem.
En dat voorbeeld van mijn overgrootvader gaf ik aan om te laten zien dat deze dodenherdenking veel dichter bij de meeste Nederlanders staat dan bijvoorbeeld een conflict in Syrie waar ook veel te veel mensen sterven.
Ik ben zelf ook geen voorstander van die twee minuten stilte maar ik doe er altijd wel aan mee wegens respect voor andere.
Waarom zou je iets afschaffen wat alleen maar met respect te maken heeft en waar heel veel Nederlanders heel dicht bij staan?

En als je niet stil wilt zijn heb ik daar totaal geen probleem mee maar als je met andere mensen bent die dat wel fijn vinden moet je gewoon je bek houden


word

PowerPoint
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 3 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 17:32

Andere opleggen hun 'bek te houden', hoe kortzichtig kan je zijn..

Waarom zou ik me aan jou aan moeten passen als jij degene bent die dit nodig acht? Respect kan je krijgen en er kan rekening mee gehouden worden, maar met zo'n standpunt maak je dat erg lastig.

Dat neemt niet weg dat ik er om persoonlijke redenen ook aan deelneem, volledig zonder verplichtingen. Maar zoals ik al zei is dat persoonlijk en doe ik dit voor mezelf, waarbij ik me op dat moment niet bezig hou met m'n omgeving.

Leggings.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dodenherdenking moet afgeschaft worden   dodenherdenking moet afgeschaft worden - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dodenherdenking moet afgeschaft worden
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wietpas afgeschaft, alcohol naar 18+
» Orang G'z - We worden wereldkampioen (L-deep)
» Ik moet huilen van het lachen door deze man !!!
» kwil rapper worden of iemand voor wie ik mag schrijven
» Jaap moet jureren bij POB

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: