Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Voorspellingen/ Bookies

Ga naar beneden 
+25
Veasum
Sam
sensei
kapitein033
AGIE
master
Nicky Bobs
Alex
Joost
Vrouwonvriendelijk
furr
jordyvision
Auron
Zjos
Jodenkoek
J-han
sauterfaun
Hunter
Ruben
JohanDerksenJr
Jaap
piraat013
Riemiks
BB
ForumMurdaturk
29 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
ForumMurdaturk
Akra
Akra



Aantal berichten : 94
Reputatie : 13
Registratiedatum : 27-07-11

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimedo 15 sep 2011 - 20:37

Oke boys het is weer tijd voor de bookies...degene die ze allemaal of de meeste matches juist voorspelt, aan die persoon laat ik zien wie Jaap en Ik zijn.
Throe storie.



Froze&Lerr Vs Sensei&Riemiks
Quce&Killer Vs Santios&Sniggy
Surya VS De consequentie
Foo VS Raffaarlijk
L-deep VS Hightower
Chris meth vs Jeevz
Waldo vs Jason bourne
Ezg VS hunter
Bb VS Ingewikkeld
Pg vs Tazer
Shiike vs Challamang
Apnormaal vs Lijpe mocro
Crackbek vs Frans
Nelus vs Buitenwettig
Spark vs 7even
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimedo 15 sep 2011 - 20:43

Froze&Lerr Vs Sensei&Riemiks > gelijk op, maar Sens/Riemiks zullen winnen
Quce&Killer Vs Santios&Sniggy > Santios/Sniggy
Surya VS De consequentie > Surya
Foo VS Raffaarlijk > gelijk op, maar Foo zal wel winnen
L-deep VS Hightower > Hightower
Chris meth vs Jeevz > Jeevz
Waldo vs Jason bourne > Waldo na OT
Ezg VS hunter > EZG
Bb VS Ingewikkeld
Pg vs Tazer > Tazer
Shiike vs Challamang > Shiike
Apnormaal vs Lijpe mocro > fuck dit
Crackbek vs Frans > Crackbek
Nelus vs Buitenwettig
Spark vs 7even > Spark? benieuwd naar deze
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
ForumMurdaturk
Akra
Akra



Aantal berichten : 94
Reputatie : 13
Registratiedatum : 27-07-11

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimedo 15 sep 2011 - 20:54

Froze&Lerr Vs Sensei&Riemiks --- Holland wint wel
Quce&Killer Vs Santios&Sniggy --- Hmms Quce&Killer zijn beiden even dope zegmaar, tussen Santios en Sniggy zit wel verschil tussen dopenes. Hmms ik ga voor Quce en Killer
Surya VS De consequentie --- Hmms lastig, ik denk nipt Surya
Foo VS Raffaarlijk ----- hmms Foo denk ik toch wel heur
L-deep VS Hightower ---- beiden best overschat maar ik ga voor L-deep
Chris meth vs Jeevz ---- Jeevz duidelijk
Waldo vs Jason bourne ----- pff lastig hmmm hmms OT
Ezg VS hunter -------- hmms Hunter
Bb VS Ingewikkeld------ hmm Bb
Pg vs Tazer ------ haha PG
Shiike vs Challamang----- Shiike
Apnormaal vs Lijpe mocro----- hmms miloed
Crackbek vs Frans ----- Crackbek
Nelus vs Buitenwettig ------- Buitenwettig
Spark vs 7even ---- Spark
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 9:47

Froze&Lerr Vs Sensei&Riemiks =======> TEAMBARZFORDAYZ

Quce&Killer Vs Santios&Sniggy
Moeilijk, het gaat full entertainment vs Barz en jokes worden en met 2 verschillende stijlen kan een battle verschillende kanten opgaan. Qua barz zeg ik team spikri, maar S en S hebben zo een hoge entertainment value, dat ik ze wel een kans geef.

Surya VS De consequentie
Kan echt alle kanten op denk ik. Surya is wat creatiever in mijn ogen, maar de consequentie delivert beter. Surya heeft de kracht dingen te zeggen die alleen op jou kunnen slaan en ik denk dat dit het verschil zal maken. Plus als Surya 2 keer goed replied edged hij De conseqentie ook dus ik zeg naar Surya in 3 maar nipt.

Foo VS Raffaarlijk
Tegen Foo moet je dood punches gooien! als je even hard als hem komt verlies je namelijk. Je krijgt alleen een win als je hem helemaal overrompeld. Ik vind het 50-50 maar denk dat raffaarlijk meer angels heeft dan foo om personal hard te kunnen komen.

L-Deep VS Hightower
Ik heb bijna alle lines die L deep nu heeft gehoord en die zijn nice. Ik denk gelijkspel maar in de OT pakt L Deep hem denk ik omdat hij naar mijn verwachting meer energie zal stoppen in een OT dan Hightower, maar als ze beide hun OT zouden freestylen pakt HT hem.

Chris meth vs Jeevz
Jeevz in 3. Ik denk dat Jeevz gewoon meer punches gaat droppen dan Chris. Maar kwa level ontlopen ze elkaar niet, alleen de kwantiteit zal de uitslag bepalen.

Waldo vs Jason bourne
Waldo zou normaal gesproken moeten winnen, maar het is lastig dat over Jason Bourne nauwelijks personals te vinden zijn omdat hij mad undercouver doet. Als Waldo origineel weet om te gaan met het feit dat hij undecouver doet en zo denk ik dat hij wint. Jason heeft wel meer angles dan Waldo die goed kunnen uitpakken dus ik ben compleet in dubio over deze.

Ezg VS hunter
Ik ben lichtelijk van van EZG. Ik denk ook dat EZG zal winnen, maar dat hangt af van Hunter. Als hij straight too the point komt maakt hij zeker wel een kans. Ik basseer dat EZG wint puur op basis van wat ik tot nu van deze guys heb gezien.

Bb VS Ingewikkeld
Zijn aan elkaar gewaagd. Qua Barz en Qua delivery. Ik denk dat Ingewikkeld hem pakt puur op basis van het feit dat hij meer Angles op Bb heeft dan andersom. Daarentegen zei Bb dat ie mean zou komen dus ik vlak hem zeker niet uit, maar voor nu Ingewikkeld.

Pg vs Tazer
Dit wordt een leuke battle man. gaat een OT worden en mits hij alles onthoudt pakt tazer hem denk ik net in de OT

Shiike vs Challamang
Shiike

Apnormaal vs Lijpe mocro
Apnormaal gaat winnen omdat ie een paar keer goed gaat replyen en dat hem onderscheidt. Als hij niet replyed gaat het OT worden.

Crackbek vs Frans
Qua rijms en Barz heeft Frans meer in huis denk ik maar delivery en gek doen en de crowd winnen is Crack zijn forté. Ze hebben beiden moeilijk veel fantasie. Erg aan elkaar gewaagd, maar over Crackbek kan je meer personals vinden dan andersom. Moeilijk, op basis van ervaring zeg ik Crackbek.

Nelus vs Buitenwettig
Nelus ken ik niet en Buitenwettig is hard, ik denk dat hij mad hard gaat deliveren. Hij kan enorm gemeen overkomen in de ring en heeft barz, dus ik ga voor hem.

Spark vs 7even
Ik kijk uit naar deze battle!!!!!!! Ik denk dat qua barz Spark em zal overtreffen, maar de delivery van 7even is dope!! Ik neig toch naar Spark omdat ik gewoon zeer hoge verwachtingen van heb. Potentieel 1 van de dopere battles van de dag imo.

Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 10:25

Nou ik denk dat crackbek het wel overzomerjam gaat hebben met frans want wat was dat belabberd zeg ahahah en ik verw8 van waldo dat hij met een line komt van waarom undercover doen je bent gewoon murdaturk van de forum g
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 10:29

ok
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 11:24

Ojee, Riemiks is weer actief op het forum. Sinds die ongelofelijk harde bodybag die hij gekregen heeft van Surya, was hij op geen enkel forum meer te bekennen.

Welcome back bro.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 11:30

Ben ik nou echt de enige die dat geen bodybag vond?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 11:31

Jaap schreef:
Ben ik nou echt de enige die dat geen bodybag vond?

Blijkbaar wel, wat versta jij dan onder een bodybag ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 12:04

Dani vs L-Deep..

Riemiks bood heus nog wel een beetje weerstand imo..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 14:03

Jaap is van mening dat er in de historie van POB maar 1 bodybag is geweest.

Sensei, Riemiks
Qucee, Killer
Surya
Foo
L-deep
Jeevz
Waldo
EZG
BB
Tazer
Shiike
Apnormaal
Crackbek
Buitenwettig
7Even
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 15:03

Jaap schreef:
Dani vs L-Deep..

Riemiks bood heus nog wel een beetje weerstand imo..

imo was het een bodybag omdat alle rondes overduidelijk naar Surya gingen, omdat de sterke lines allemaal sterk geflipt werden door Surya en omdat Riemiks totaal geen tegenstand bood. Het feit dat hij nieteens meer fatsoenlijk uit zijn woorden kon komen zegt eigenlijk wel een beetje genoeg, vind ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 15:38

Sensei&Riemiks
Santios&Sniggy
Surya
Foo
Hightower
Jeevz
Jason bourne
hunter
Bb
Tazer
Shiike
Apnormaal
Crackbek
Buitenwettig
Spark
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 18:08

JohanDerksenJr schreef:
Jaap schreef:
Dani vs L-Deep..

Riemiks bood heus nog wel een beetje weerstand imo..

imo was het een bodybag omdat alle rondes overduidelijk naar Surya gingen, omdat de sterke lines allemaal sterk geflipt werden door Surya en omdat Riemiks totaal geen tegenstand bood. Het feit dat hij nieteens meer fatsoenlijk uit zijn woorden kon komen zegt eigenlijk wel een beetje genoeg, vind ik.

WORD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 18:11

nah
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 18:27

Ik vond het ook een bodybag maar welke lines flipte Surya dan behalve die Wk line?
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 18:34

Ach iedereen heeft zijn mening. Zelf vond ik dat mijn lines voor 80 procent wel goed waren maar daar is dan ook alles meegezegd. Bij Surya klopte alles dus hij heeft overduidelijk gewonnen. Met alleen lines win je niet. Hoe je daar staat telt ook mee en je uitspraak en delivery en ik werd op al die punten afgetroeft, wat ik grotendeels mijzelf aanreken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 18:44

Hopelijk ben je weer de oude Riemiks 16 oktober...de kans is groot dat er gewoon weer een clip on mic wordt gebruikt, dus je delivery gaat sowieso kut worden, als ik rekening hou met de reden die je gaf voor je vorige prestaties.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 18:48

Alles was beter zonder mic die goede oude tijden nou moet ik oordoppen gebruiken om alles goed te horen verstaan vroeger niet heel jammer
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 19:06

Froze&Lerr Vs Sensei&Riemiks
Sensei & Riemiks

Qucee&Killer Vs Santios&Sniggy
Lastig, ik denk dat Qucee & Killer meer met barz komen en Santios & Sniggy met entertainment. Ik denk dat Santios & Sniggy uiteindelijk overtuigender gaan zijn

Surya VS De Consequentie
Surya

Foo VS Raffaarlijk
Ik denk Raffaarlijk, aangezien die origineler is. Maar ik ben erg benieuwd

L-Deep VS Hightower
Lastig, dit wordt sowieso een dope battle. Ik denk L na OT

Chris Meth vs Jeevz
Jeevz

Waldo vs Jason Bourne
Robian na 2 × OT

EZG VS Hunter
EZG

BB VS Ingewikkeld
Ingewikkeld als hij zo komt als in z'n 2 on 2

PG vs Tazer
Tazer

Shiike vs Challamang
Shiike

Apnormaal vs Lijpe mocro
Apnormaal

Crackbek vs Frans
Crackbek

Nelus vs Buitenwettig
Ik ken Nelus niet maar Buitenwettig schijnt hard te zijn

Spark vs 7even
Ik ken Spark niet maar hij schijnt ook dope te zijn. 7even is veelbelovend na die 2 on 2
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
J-han
Kanker Kehba
Kanker Kehba
J-han


Aantal berichten : 38
Reputatie : 0
Registratiedatum : 11-09-11

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 19:18

Riemiks schreef:
Ach iedereen heeft zijn mening. Zelf vond ik dat mijn lines voor 80 procent wel goed waren maar daar is dan ook alles meegezegd. Bij Surya klopte alles dus hij heeft overduidelijk gewonnen. Met alleen lines win je niet. Hoe je daar staat telt ook mee en je uitspraak en delivery en ik werd op al die punten afgetroeft, wat ik grotendeels mijzelf aanreken Smile


Riemiks, je was echt kankerslecht. Als je zelf vond dat 80 procent van je lines goed waren heb je echt een verdraait zelfbeeld want ik heb geen enkele line dope gevonden net als iedereen. Noem een goede line van jezelf op die niet slecht was uitgesproken, gestotterd of gewoon een wacke line was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 20:07

@BB

Je kent Spark niet? Dan heb je niet goed gekeken @HHN.
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 20:27

ik ken spark wel, ik bedoelde van...ik denk spark? maar heb em nog nooit zien battlen en seven ook nooit solo, dus vandaar het vraagteken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimezo 18 sep 2011 - 21:12

J-han schreef:
Riemiks schreef:
Ach iedereen heeft zijn mening. Zelf vond ik dat mijn lines voor 80 procent wel goed waren maar daar is dan ook alles meegezegd. Bij Surya klopte alles dus hij heeft overduidelijk gewonnen. Met alleen lines win je niet. Hoe je daar staat telt ook mee en je uitspraak en delivery en ik werd op al die punten afgetroeft, wat ik grotendeels mijzelf aanreken Smile


Riemiks, je was echt kankerslecht. Als je zelf vond dat 80 procent van je lines goed waren heb je echt een verdraait zelfbeeld want ik heb geen enkele line dope gevonden net als iedereen. Noem een goede line van jezelf op die niet slecht was uitgesproken, gestotterd of gewoon een wacke line was.

VMBO kader niveau much?
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitimema 19 sep 2011 - 13:47

Ik ga daar niet eens op in Smile De uitspraak maakt de line zelf niet wacker wel de impact ervan. @ Jaap, ik vind die mics echt kut ja, merk gewoon dat ik me meer zorgen maak dat ze niet vallen ofzo en dat mijn stem goed gecaptured wordt. Dat speelt mad in mijn hoofd mee. Dat is iets wat ik weg moet zetten mentaal. Ik prefereer battlen zonder mics echter veel meer, maar het is wel nodig sommige mcees kan je niet verstaan als ze die niet usen, dus ik denk dat voor de meerderheid de mics een voordeel zijn. Het event dat ik vs Jizz moest, kon je 80 procent van de rappers niet verstaan, want het lijkt als rapper zijnde dat je verstaanbaar bent, maar de helft van de crowd hoort je niet. Nu kan je alles horen waar je ook staat, en als betalende toeschouwer is dat wel chill vinden jullie niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorspellingen/ Bookies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen/ Bookies   Voorspellingen/ Bookies Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorspellingen/ Bookies
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voorspellingen
» Voorspellingen 28 aug
» Voorspellingen 4-12
» HTH voorspellingen
» Voorspellingen 9 september

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: