Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het eindexamen leren ieks topic

Ga naar beneden 
+19
laurens070
Henne-C
master
yeye
RJ
AGIE
reetkever
MichealVerwoerd22
Joost
Piwi
Jaap
rolow
furr
Johan
Nick Vayne
Dani
barzini
Ruben
piraat013
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimedo 23 mei 2013 - 1:16

Piwi schreef:
1 jaar lang leren voor 2 vakken damn haha, dan kun je toch makkelijk boven de 8 scoren op beide examens.


In theorie wel man in de praktijk meestal niet Piwi. Vavo eist veel zelfstandigheid van je. En doordat je weinig naar school moet in de week gemiddeld 8 uurtjes . Was ik niet zo gemotiveerd als vroeger en Was ik veel meer met andere dingen bezig zoals werken en lessen skippen geen huiswerk maken en andere dingen.

Geeft verder niet want zelfs al haal ik 2 vijven op het examen ben ik nog steeds geslaagd

waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimedo 23 mei 2013 - 1:20

Ruben schreef:
Dus je hebt het hele jaar kunnen voorbereiden voor 2 vakken?

Ja, maar niemand gaat voor een vak economie een jaar van te voren beginnen met leren.
En voor tehatex kun je niet leren.Dus ja.....

Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimedo 23 mei 2013 - 1:23

reetkever schreef:
en wat als je het niet haalt? somalie ieks?


shotgun ieks :\')

Ik haal wel komt goed mag 2 vijven hebben sterker nog zelfs een 4 en een 5 hebben voor eco en tehatex
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimedo 23 mei 2013 - 1:44

Deze column verscheen afgelopen weekend in de Volkskrant.
Beste scholieren van Nederland,
Wat goed dat jullie een krant lezen! En dat met jullie beperkte aandachtsspanne. Knap man. Laat ik snel doorgaan voor jullie weer op YouTube naar filmpjes van Justin Bieber kijken (of doen jullie dat gewoon tijdens het lezen?). Ik heb namelijk een tip voor jullie eindexamens.
Deze week kregen jullie weer eens kritiek op jullie zesjesmentaliteit: de afgelopen jaren schommelde het gemiddelde eindexamencijfer op HAVO en VWO iets boven de zes. Maar wacht eens, worden die eindexamens niet genormeerd zodat het gemiddelde daar ongeveer ligt? Ik probeerde uit te zoeken hoe de eindcijfers uiteindelijk bepaald worden en belandde in een oerwoud van documenten vol vage taal. Als jullie zulke zinnen gebruikten in je eindexamen Nederlands, dan konden jullie dat zesje mooi op je buik schrijven. De korte samenvatting dan maar.
Eén van de aannames bij de normering is dat vaardigheden van scholieren in opeenvolgende jaren zelden grote sprongen maken. Dus zullen de gemiddelde cijfers ná normering elk jaar ongeveer hetzelfde zijn. Verder is de normering zo opgesteld dat wie niets goed heeft altijd een één krijgt, en wie alles goed heeft een tien. Om nu te zorgen dat de cijfers er verder een beetje netjes uitzien, moet het aantal onvoldoendes na normering tussen de vijftien en vijfendertig procent liggen.


Wetenschappelijk onderbouwd trouwens dat percentage onvoldoendes: "Dat blijkt redelijke gemiddelde slaagkans te bieden en een redelijk 'voordeel van de twijfel'." (Klik voor meer ellende)

Stel nu eens dat jullie allemaal met een negenmentaliteit gaan leren en bij het eindexamen stuk voor stuk een voldoende halen. Dan zal de normering zo aangepast worden dat de minst goede leerlingen alsnog een onvoldoende krijgen. Zo komen jullie gemiddeld toch weer uit rond de zes en kunnen alle vijftigers lekker klagen dat de jeugd van tegenwoordig zo dom en lui is.
Ach, het was jullie vast al eens opgevallen dat de generaties boven jullie niet per se slim en ijverig zijn. Neem Peter Fröhlich, docent aan de Amerikaanse universiteit Johns Hopkins. Al jaren gebruikt hij het volgende systeem om de cijfers van zijn studenten te bepalen: de beste student krijgt een tien en alle andere cijfers bepaalt hij aan de hand van dit cijfer. Dus als de beste student een score van tachtig punten heeft, dan krijg iemand met zestig punten een 7,5. Volgens Fröhlich werkte zijn systeem prima, tot studenten dit jaar op het idee kwamen om het te kraken. Niemand maakte het examen. Daarmee had de beste student een score van nul punten. En alle andere studenten ook. Fröhlich hield zich aan zijn woord en gaf de hele klas een tien. Hij blijft bij zijn manier van cijfers geven, al heeft hij inmiddels de regel toegevoegd dat hij studenten een onvoldoende mag geven als hij het idee heeft dat ze met zijn systeem lopen te fokken.
Kunnen jullie niet zoiets verzinnen bij het eindexamen? Het is natuurlijk jammer dat jullie als je niets invullen altijd een één krijgen. Maar wacht even, als alle leerlingen een één krijgen, dan komt het natuurlijk nooit meer goed met die hooguit vijfendertig procent onvoldoendes. Wat zouden ze dan doen met hun normering? Ik juich jullie toe als jullie dat eens testen. Het lastigste is dat jullie wel moeten zorgen dat echt iedereen meedoet, maar ik heb alle vertrouwen in jullie.
Boks!
Ionica


interessante leesvoer ahahahahaahha
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 8:58

Dus ik weet gewoon nog steeds niet of ik vandaag Frans examen heb of niet
Krijg kanker znoen van dit
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 9:30

Riemiksovic ‏@Riemiks
Eindexamen VWO frans is verplaatst naar morgen 13:30
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 9:37

Ja wat een kankerzooi ouwe had best goed voorbereid en was er gewoon klaar voor.
Ik had al een hele planning om vanmiddag gelijk lam te gaan en had al een kaartje gekocht voor een feest vanavond.
Nu is het morgen van half 2 tot half 5 terwijl om half 8 al mijn vliegtuig richting Mallorca vertrekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 9:52

Dat is...kaka.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 13:24

wodee dat is best kut man. die flikker die het examen online zet verpest het gewoon voor heel Nederland


Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 13:54

ahahaha lekker voor jullie

MBO ieeks
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 15:44

HBO ieeks
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 16:02

Joost schreef:
ahahaha lekker voor jullie

MBO ieeks

YUH
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 16:03

tentamens man
strijd ieks
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 mei 2013 - 16:14

rolow schreef:
HBO ieeks
Owrol met me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 11:36

Eh zijn jullie al klaar ofwat? frans

Moet morgen en overmorgen nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 12:28

Ja man, al lang klaar.
Donderdag is de uitslag en dan eventueel een herkansing
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 13:05

Ik hoop aids
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 14:54

Ik begin morgen pas :L woensdag klaar tho
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 16:20

Zelfde dagen als mij, wat doe je?
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 16:48

Ik heb woensdag eerste tentamen fok met me
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 17:10

Commerciële Economie @ Avans HBO nigga.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 17:15

HBO examen op je 17de?

Ok..
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 17:20

Tentamens nigga, fok examens wat ik chill samen met je ex.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 20:47

Ruben schreef:
Ja man, al lang klaar.
Donderdag is de uitslag en dan eventueel een herkansing


AIT SOWIESO SLAAG JIJ WEL RUBEN GEEN STRESS HEB JE BACK NIGGEH NO ALMERE
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 20:52

Hou nva uit je mond piraat

Jij hebt toch examens gedaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eindexamen leren ieks topic    Het eindexamen leren ieks  topic  - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het eindexamen leren ieks topic
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forceer ieks
» Nick Vayne IEKS
» koelkast topic
»  ait kk qat loesoe ait topic
» Het MMA Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: