Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Klokkenluider Edward Snowden

Ga naar beneden 
+16
yeye
Zonnekind
rolow
piraat013
AGIE
Henne-C
Johan
RJ
barzini
Jaap
reetkever
Nicky Bobs
JohanBertens
CrusaderTheRaider
Nick Vayne
Jodenkoek
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 22:54

"daadwerkelijk terrorisme" ok
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 0:00

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Amty4l
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 8:02

Nick Vayne schreef:
Je Xbox verhaal klopt al niet meer man, beter opletten.

Klopt, ik ben niet van plan een Xbox/PS4 te kopen dus ben niet up to date met die shit.

CrusaderTheRaider schreef:
Het overschrijdt alle mogelijk denkbare grenzen dat een instantie als de overheid, of wat voor instantie dan ook, zich aan dit soort dingen schuldig maakt. We worden besodemieterd waar we bij staan, de overheid heeft overduidelijk niet het beste voor met ons, en de overheid heeft overduidelijk de terrorisme-kaart gespeeld en vervolgens het hele fenomeen terrorisme opgeblazen (no pun intended) om zo de grip op het volk te verstevigen.

Precies dit. De "oorlog tegen terrorisme" is bullshit en gewoon verzonnen. Het is een oorlog voor grondstoffen (en heeft de Amerikaanse burgers nu al zo'n $1,400,000,000,000 gekost. Genoeg om voor altijd honger op te lossen. Genoeg om elke Amerikaan voor de volgende 10 jaar gratis zorgverzekering te geven.) Maar wat kregen ze ervoor terug? Niks. Alle rechten worden afgepakt, Amerika verandert in een Big Brother politiestaat, 1,700,000 onschuldige Irakezen werden uitgemoord, 50,000+- Afghanen, bijna elke dag worden er nog onschuldige mensen+kinderen opgeblazen door dronestrikes.

Serieus, echt iedereen die nog niet inziet dat de "War against Terrorism" 1 grote hoax is, net als met de War on Drugs, is echt kankerdom.

Nick Vayne schreef:
Ik snap wel dat mensen het vervelend vinden maar mij persoonlijk kan het echt totaal niks interesseren.

Ik heb helemaal niks te verbergen en als iemand er zin in heeft mij dag en nacht te bekijken, mij wil zien slapen, pagga zetten etc moet diegene dat vooral lekker doen.

Dit is echt de domste houding die je tegenover dit soort dingen kan hebben. "IK heb niks te verbergen, dus mij kan het niet interesseren". En wat als je zoontje later bijvoorbeeld een politieke functie heeft, maar ze hebben hem liever niet in de politiek aangezien hij niet wilt meewerken met de NATO criminelen? En ze releasen allemaal persoonlijke telefoongesprekken en camerabeelden om hem zwart te maken? Is maar ff een snel voorbeeld, je snapt zelf toch ook wel hoe erg dit misbruikt kan worden? Als je nergens verdacht van wordt hoor je niet opgenomen te worden, klaar. Op deze manier is letterlijk iedereen een verdachte.

RJ schreef:
Dit is niet iets nieuws toch? Iedereen weet dat als je een account op google, fb, twitter, whatsapp of hotmail aanmaakt dat je gecheckt wordt. Niet alleen overheid, ook hackers, de bedrijven zelf, reclamebedrijven etc. Dat hebben we als maatschappij gewoon geaccepteerd door het internet te gaan gebruiken. Obama lurkt ook echt wel op dit forum.

Hier heb je opzich wel gelijk in, iedereen heeft bijvoorbeeld zelf een keuze of hij/zij een Facebook account wilt maken en moet beseffen dat alles wat 'ie erop zet, hoe triest het ook is, opgeslagen wordt en ooit tegen je gebruikt kan worden. Maar moet ik ook accepteren dat ik bijvoorbeeld via de webcam bekeken wordt? Of mag ik dan geen laptop/webcam meer gebruiken, anders geef ik toestemming dat er mogelijk gespioneerd op me wordt? Dit is allemaal nog het begin en wordt alleen maar erger.

"We'll spy on you through your dishwasher."
CIA Director David Petraeus

En in Amerika zijn ze nu bezig met het bouwen van 30,000 onbemande, bewapende drones die zowel 24/7 camerabeelden maken (dat wordt geen jonko meer roken in de tuin, stel je wordt bekeken en moet een halfjaar vastzitten voor niks) van alles wat er gebeurt en ook hele groepen protesters bijvoorbeeld met traangas en andere wapens neerhalen. Deze shit komt vanzelf ook naar Europa hoe moeilijk het ook is om voor te stellen, wat nu allemaal in Amerika komt komt vanzelf bij de rest van de wereld. Het is gewoon imperialisme.


Henne-C schreef:
Dit is echt te ver doorgedachte bullshit. Amerika heeft het beste voor met ons allen omdat anders de wereld export/import uit elkaar zal vallen. Obama zegt zelf dat hij probeert te strijden voor een goede en rechtmatige samenleving. Ik zie echt niet in waarom jullie zo negatief denkend zijn terwijl de elite zelf zegt dat ze goede bedoelingen hebben. Een beetje vertrouwen mag er ook wel zijn

Goed geprobeerd, 6/10.


rolow schreef:
Ik ben het met Nick helemaal eens, ik ga me er echt totaal niet zorgen over maken. Wat heeft het voor nut, bovendien geloof ik er geen zak van dat ze je nu 24 uur lopen te bespioneren. Waarom zouden ze een simpele ziel als mij willen volgen en mochten ze hier daadwerkelijk terrorisme of andere zaken mee kunnen oplossen is dat meegenomen!

Goedzo slaafje.

Anyways, ik snap dat mensen me alweer "kk paranoia" gaan vinden maar dit zijn gewoon oprechte zorgen. KILLUMINATI

ait 9 uur werken ait
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 13:12

Zie je trouwns hoe deze man (snowden) wordt beschermd
door de media en hoe de media berichten over prism enzo? Dit is een groot schandaal aan het worden en ook de Amerikaanse media gaan er fel in. Bewijst maar weer eens de goede functie van de huidige media en sociale media.

Maar media indoctrineerde ons toch allemaal en vertelde alleen maar
leugens?

Weet trouwens niet meer of jij die mening ook deelde jodenkoek, weet alleen dat onder andere chris meth dit zei
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 13:29

word rj

Klopt de media is heel eenzijdig wat betreft berichtgeving. en vrijwel altijd pro Amerikaans. 
Je hebt twee theorieën namelijk±
Injectienaald theorie deze bedoelt rj 
selectieve perceptie theorie 


http://humane.wikkii.com/wiki/Massacommunicatietheorie%C3%ABn
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 15:24

piraat013 schreef:
word rj

Klopt de media is heel eenzijdig wat betreft berichtgeving. en vrijwel altijd pro Amerikaans. 
Je hebt twee theorieën namelijk±
Injectienaald theorie deze bedoelt rj 
selectieve perceptie theorie 


http://humane.wikkii.com/wiki/Massacommunicatietheorie%C3%ABn
Piraatje lees eens goed, ik ben juist positief over de media
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 15:27

Bedoel dat bij een schandaal als deze de media er meteen bovenop zitten.
In tegenstelling tot wat meezy en andere complotdenkers vinden, dat we geindoctrineerd worden door de media.

Kreeg een 'word' van piraat, voelde me ff heel dom dus ff rectificatie
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 15:34

Ben je blij dat CM het licht heeft gezien door hier niks meer te posten, krijg je dit.

In het grote plaatje ga je er persoonlijk ook echt veel last van hebben, uhu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:09

RJ jij gelooft zeker ook dat Khadafi een slechte man was en dat Osama's lijk in de zee is gedumpt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:13

Jode schreef:
Dit is echt de domste houding die je tegenover dit soort dingen kan hebben. "IK heb niks te verbergen, dus mij kan het niet interesseren". En wat als je zoontje later bijvoorbeeld een politieke functie heeft, maar ze hebben hem liever niet in de politiek aangezien hij niet wilt meewerken met de NATO criminelen? En ze releasen allemaal persoonlijke telefoongesprekken en camerabeelden om hem zwart te maken? Is maar ff een snel voorbeeld, je snapt zelf toch ook wel hoe erg dit misbruikt kan worden? Als je nergens verdacht van wordt hoor je niet opgenomen te worden, klaar. Op deze manier is letterlijk iedereen een verdachte.

Snap je nou echt niet dat je nu net zo dom bezig bent?
IK kies er toch zelf voor. "Jullie" zijn toch zo pro-'zelf kiezen'? Zelf bepalen wat er gebeurd met je?

Ga jij nou voor me bepalen dat ik zonder camera moet leven en niet opgenomen mag worden?

MIJ maakt het geen kanker uit. Zet m'n hele huis vol camera's en ga lekker achter je schermpje trekken op wat ik doe... I don't give a flying fuck.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:17

Nick waarom heb je eigenlijk die freestyle video van je verwijderd waar je een doorag draagt?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:19

En ja hoor gelijk weer offtopic Jaap, kanker is een end op joh

Maar word Jodenkoek!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:21

Reden staat in hetzelfde topic waar je 'm gevonden hebt

Of was dit zo'n verkapte 'haha jij droeg een doorag, ff kijken wie er lacht'-post?
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:22

Ik ga deze btw halen, hij kost maar 300

Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:37

Jaap schreef:
RJ jij gelooft zeker ook dat Khadafi een slechte man was en dat Osama's lijk in de zee is gedumpt.

Khadafi was echt een held wil je zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:41

Haha RJ, je weet echt niks zo te zien.. alles geloven wat de media zegt
Khadafi was tegenovergestelde van kanker slecht
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:44

Nick Vayne schreef:
Of was dit zo'n verkapte 'haha jij droeg een doorag, ff kijken wie er lacht'-post?

505
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:45

Hier het antwoord op je vraag RJ (top answer): http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20111020154522AADz4WF
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:48

Is het nou khadaffi of gadaffi? of gaddafi? of khadafi? of 2pac?

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Tumblr_lyj7d6Gj6e1r556mmo1_400
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:51

Sjoerdaffi
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:53

Wtf ik had een heel antwoord teruggetypt naar Nick, toen dacht ik een nieuwe post te editen en die link te kopieeren naar RJ maar was het die oude. smh ait

Anyways, iedereen die dit normaal vindt dat we geen privacy meer hebben is echt achterlijk en helpt mee aan de verkankering van de hele wereld. Jullie begrijpen echt totaal niet hoe de toekomst eruit gaat zien. Een grote slavenplantage met 0,0 privacy en vrijheid. Wij zullen waarschijnlijk allemaal dood zijn door de derde wereld oorlog die nu door Amerika en Israel gepusht wordt. Nog steeds niet overtuigd van hoe kankerslecht het is dat we deze shit (spioneren, wat nog niks van 't grote plaatje is), deze nigga legt het uit. Het is je 11min wel waard:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:54

Doorag > Tin foil hat
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:56

Hij heeft wel gelijk over die dat we dit nu weten alleen door die ene gast die gesnitched heeft
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 18:57

Jodenkoek schreef:
Hier het antwoord op je vraag RJ (top answer): http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20111020154522AADz4WF

1. Echt een hele goede bron :\')
2. Wauw wat is Libie een paradijs, waar we allemaal willen wonen :\')
3. Die verhalen over benzine 10 cent, gesubsidieerde autos is bullshit (niet te controleren)
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 19:00

RJ, wat een kanker idioot ben jij
Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 301664-facepalm
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Gesponsorde inhoud





Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klokkenluider Edward Snowden
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: