Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo

Ga naar beneden 
+5
Henne-C
Dissplay
reetkever
AGIE
piraat013
9 plaatsers
AuteurBericht
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 1:07

heb veel schulden en moet ook nog naar sportschool wellou geld ben een papzak heb geld nodig no aiky wie van jullie leent maximaal bij?
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 3:01

Ga werken a kkr soma
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 3:09

Agie, normaal ben ik ook werkboy all day weetje maar werken in de ramadan is foktop heb dat jaartje geleden gedaan nooit meer fuck die shit. Bovendien is het ook komkommer tijd bij Dufec. Tsja en geld moet rollen broertje anders ben ik genoodzaakt om oude vrouwtjes te beroven voor wat paper
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 4:28

se deze level gaat te ver mimang
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 10:25

Eerste wat ze je leren op een aantal Economische opleiding is maximaal bijlenen omdat de rente vrij laag is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimema 12 aug 2013 - 13:21

Dissplay schreef:
Eerste wat ze je leren op een aantal Economische opleiding is maximaal bijlenen omdat de rente vrij laag is.
Quoted for bullshit
Terug naar boven Ga naar beneden
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimema 12 aug 2013 - 13:29

Henne-C schreef:
Dissplay schreef:
Eerste wat ze je leren op een aantal Economische opleiding is maximaal bijlenen omdat de rente vrij laag is.
Quoted for bullshit
Meerdere mensen in mijn omgeving die economische studies doen vertelden me dit. Van hogeschool tot universiteit. De rente is gewoon laag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimema 12 aug 2013 - 13:35

Dat de rente laag was heb je gelijk in, maar een school zal zelden aanwakkeren om geld te lenen. Plus zijn economische opleidingen vaak gefinancierd door de overheid en niet eens zo heel duur dus maximaal lenen bij duo is vaak niet nodig voor dit soort opleidingen. Maar uitzonderingen zijn er altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimema 12 aug 2013 - 13:44

Henne-C schreef:
Dat de rente laag was heb je gelijk in, maar een school zal zelden aanwakkeren om geld te lenen. Plus zijn economische opleidingen vaak gefinancierd door de overheid en niet eens zo heel duur dus maximaal lenen bij duo is vaak niet nodig voor dit soort opleidingen. Maar uitzonderingen zijn er altijd.
Alle opleidingen zijn even duur bron.
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimema 12 aug 2013 - 15:52

Hahaha ben er niet trots op maar ik leen max bij. Gewoon leven toch.

Rente is trouwens 1.25%, rente die je ontvangt op spaargeld is 2.5-3% dus als je alles spaart maak je winst. Die money heb je waarschijnlijk toch ooit nodig voor een osso of auto ouzo, dus dat geld lenen en sparen is slim. Helaas bras ik alles op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimema 12 aug 2013 - 21:06

RJ schreef:
Hahaha ben er niet trots op maar ik leen max bij. Gewoon leven toch.

Rente is trouwens 1.25%, rente die je ontvangt op spaargeld is 2.5-3% dus als je alles spaart maak je winst. Die money heb je waarschijnlijk toch ooit nodig voor een osso of auto ouzo, dus dat geld lenen en sparen is slim. Helaas bras ik alles op.
Klopt dit 100%? Hoeveel kan je maximaal lenen elke maand dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimema 12 aug 2013 - 21:21

Dissplay schreef:
Henne-C schreef:
Dat de rente laag was heb je gelijk in, maar een school zal zelden aanwakkeren om geld te lenen. Plus zijn economische opleidingen vaak gefinancierd door de overheid en niet eens zo heel duur dus maximaal lenen bij duo is vaak niet nodig voor dit soort opleidingen. Maar uitzonderingen zijn er altijd.
Alle opleidingen zijn even duur bron.
Doelde meer op het verschil tussen particuliere en overheid gefinancierde scholen.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimema 12 aug 2013 - 21:22

Jodenkoek schreef:
RJ schreef:
Hahaha ben er niet trots op maar ik leen max bij. Gewoon leven toch.

Rente is trouwens 1.25%, rente die je ontvangt op spaargeld is 2.5-3% dus als je alles spaart maak je winst. Die money heb je waarschijnlijk toch ooit nodig voor een osso of auto ouzo, dus dat geld lenen en sparen is slim. Helaas bras ik alles op.
Klopt dit 100%? Hoeveel kan je maximaal lenen elke maand dan?

Ik kom dan aan 850 euro per maand zonder dufec heb money g
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimema 12 aug 2013 - 21:42

Ja jodenkoek maar je kan het ook opzoeken maar iets van
1.2-1.3 % ofzo scheelt per jaar ieks ofzo.

Piraat je kan die shit lenen, mij stimuleert het ook wel ieks voor me studie , als ik heb opfok heb ik een dikke schuld. En je kan er echt 40 jaar over doen ofzo om het terug te betalen.

Volgend jaar moet iedereen lenen van dat leenstelsel:frans: 
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimema 12 aug 2013 - 21:43

En je kan genoeg lenen, ik krijg iedere maand 950 ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimema 12 aug 2013 - 22:52

RJ schreef:
En je kan genoeg lenen, ik krijg iedere maand 950 ofzo
Klopt maar jij bent uitwonend jij krijgt ALTIJD meer.



yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo 9nrp




Daarnaast krijg je ook 88 euro zorgtoeslag. Ik ga dat geld zo hard gebruiken he Cool 

Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimema 12 aug 2013 - 22:59

RJ schreef:
Ja jodenkoek maar je kan het ook opzoeken maar iets van
1.2-1.3 % ofzo scheelt per jaar ieks ofzo.

Piraat je kan die shit lenen, mij stimuleert het ook wel ieks voor me studie , als ik heb opfok heb ik een dikke schuld. En je kan er echt 40 jaar over doen ofzo om het terug te betalen.

Volgend jaar moet iedereen lenen van dat leenstelsel:frans: 
Dat is uitgesteld met een jaar komt pas in 2015 geloof ik

http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2013/6/Sociaal-leenstelsel-voor-studenten-jaar-uitgesteld-1278244W/?pagenr=2#comments
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 12:41

Nigga, I ain't worried 'bout nothin'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 13:57

Als je kiest voor een aanvullende beurs, is dat dan ook een lening?
Terug naar boven Ga naar beneden
etemon
Akra
Akra
etemon


Aantal berichten : 133
Reputatie : -2
Registratiedatum : 08-08-13

yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 14:23

nee
gift
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Empty
BerichtOnderwerp: Re: yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo   yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
yo wie heeft er ervaring met maximaal bijlenen duo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De boy die heeft hits en de boy die heeft chicks
» Big T heeft een battle zondag
» Agie heeft skills
» hoeveel vrienden heeft Jaap?
» wie heeft het dopeste schema gedropt tot nu toe?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: