Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call

Ga naar beneden 
+13
Piwi
jordyvision
yeye
Ruben
Crazy S
reetkever
piraat013
etemon
Johan
Henne-C
VediVinniVici
sauterfaun
Jaap
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call   Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 22:40

Ja man haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Crazy S
SJONNIE
SJONNIE
Crazy S


Aantal berichten : 535
Reputatie : 0
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call   Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 23:55

Waldo vs Ilse - Ilse kwam beter dan ik had verwacht ze had notepad van canibus gestolen btw Waldo was gwn duidelijk de winnaar in deze

Henne-C vs Ruba - Was echt verrast door deze boys ze hadden allebei dope lines maar delivery moeten ze beide nog aan werken 2-1 voor Ruba

Nick Vayne vs DGE - DGE had een nice 1e ronde maar daarna chokede hij in de 2e en 3e jammer nick was gwn consistent dus 3-0

Nick Vayne vs Crazy S - Was een close battle en zeker dope voor een 1 dag voorbereiding ik chokede voor 5 seconden ofso dus ik geef de edge aan Nick maar er waren mensen die vonden dat ik won dus moet nog terugzien mijn delivery is kkhard verbeterd btw

jeevz vs frans heb ik niet gezien jeevz vs waldo compliment battle was kkgrappig
nick begon opeens bomen te battlen wollah hij was helemaal loesoe die boy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=2rGFHneu2BQ
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call   Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 2:18

Ai boys faka?

Uiteraard moet ik weer moet moeite  thuis komen ofzo.. Ilse en jappa probeerde me dus kk hard over te halen om bij jappa te blijven slapen. Maar ik en ruben boekte hem richting de metro's om naar huis te gaan, tot ik besloot om toch nog door te chillen/bij jappa te pitten dus ik boekte terug. Dus ik loop terug maar kon jappas appartement niet vinden had geen flauw idee meer welke het was.. dus ik belde gewoon bij random mensen aan en vroeg of jappa er woonde maar gaf het op bij de tweede. Dus ik dacht aight fockt op dan maar richting de metro's lopen, en liep een tijdje en dacht waar de fuck zijn die metro's.... verdwaald a sah dus ik liep weer terug en dacht ik moet toch weten waar de fuck ik net chillde en waar het appartement is (batterij hele tijd leeg), maar realiseerde me dat het allemaal dezelfde appartementen met dezelfde deuren waren dus ik zou overal aan moeten bellen ffffok die shit g. Dus toen maar teruggelopen, gevraagd aan mensen hoe ik bij de metro's kwam, toen de metro gepakt en toen shab trein. Ik kon niet meer bellen en shit maar kon me phone nog wel gebruiken dus keek ff bij me foto's en zag dat ik foto's had gemaakt voor jappa's appartement, geen flauw idee waarom maar ik kon gewoon nummer 63 zien dus als ik eerder had gekeken had ik gewoon jappa's appartement gevonden ait kk dom no damien.

Dus toen kwam ik aan in amersfoort en was telaat voor de laatste bus ai kk chill. Toen maar naar de stad gelopen 15min a znoen ff club in gegaan, paar bieries gesapt en kwam een paar niggas tegen waar ik mee terug kon rijden, bespaarde me 20eu taxi ai

Cool story bro ait s/o naar iedereen yolo
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call   Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 2:35

:\') 
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call   Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 3:15

ai boy zomaaar
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call   Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 8:53

Was een dope dag met dope battles en dope mensen.
Ik heb idd 2 tikkies mogen ontvangen maar volgens mij was dat meer voor de gein, ging niet gepaard met een agressieve houding iig en ik kon er wel om lachen (maar misschien kwam dat door de alcohol).
1 tik had ik ook wel een beetje verdient omdat ik die partytent liet uitlekken boven haar hoofd.
Einde van de dag waren we weer matties en zijn we nog broederlijk samen op de foto geweest en shit.

Verder shoutout naar jullie enzo en ik kan niet wachten tot we samen kerst gaan vieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call   Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 12:16

Ilse is een gekke boy
Terug naar boven Ga naar beneden
aapje
Akra
Akra
aapje


Aantal berichten : 88
Reputatie : 1
Registratiedatum : 23-05-13
Leeftijd : 31

Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call   Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 16:12

Wat heb ik gejat van wie? Dat boekje was 60 cent bij de Action. Hoor.
Ja ik was echt boos op je hoor Sauterfaun maar dat kwam ook door de alcohol. Nu vind ik je wel weer aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call   Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 19:07

Je hebt dat gejat van die ene die tegen dizaster battlede. Trouwens ilse, can i bust that shit?
Terug naar boven Ga naar beneden
etemon
Akra
Akra
etemon


Aantal berichten : 133
Reputatie : -2
Registratiedatum : 08-08-13

Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call   Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 20:47

Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Img2
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call   Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 21:08

wtf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Gesponsorde inhoud





Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call   Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Battleraps Event a.s. zaterdag Roll Call
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Beelden Battleraps.nl Event
» Screenshots Battleraps Event
» [Blog] Waldo over het Battleraps.nl Event
» [Vlog] Crazy S over het Battleraps.nl Event
» [Vlog] Dani over het Battleraps.nl Event

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Overige Battles-
Ga naar: