Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 World Domination 4

Ga naar beneden 
+5
Hunter
sauterfaun
jespa
Jaap
B4TTL3SH1T
9 plaatsers
AuteurBericht
B4TTL3SH1T
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 492
Reputatie : -2
Registratiedatum : 17-05-13

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 16:25

Post hier alles wat je over World Domination 4 kwijt wil.. iemand die de PPV heeft gekocht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 16:29

Battleraps.nl event >>>>> WD4
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
B4TTL3SH1T
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 492
Reputatie : -2
Registratiedatum : 17-05-13

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 17:26

Sowieso qua match-ups.. zie liever Waldo vs. Ilse dan Diz vs. Arsonal
Terug naar boven Ga naar beneden
jespa
Akra
Akra
jespa


Aantal berichten : 263
Reputatie : 65
Registratiedatum : 30-07-12

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 17:54

Dizaster
R.i.p ARSONAL
Vind ik leuk · · Delen · 670913 · 6 uur geleden ·

Dus diz zal wel gewonnen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
B4TTL3SH1T
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 492
Reputatie : -2
Registratiedatum : 17-05-13

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 18:09

Shotgun Suge kwam niet opdagen.. dus DNA kwam in de ring voor een battle tegen Charron.. ik las op RMBVA dat dit de beste van de avond was.
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 9:00

Ik vind Diz een beetje een triest mannetje, dat hij altijd dat soort dingen tweet als hij gewonnen heeft en gaat bitchen als hij verloren heeft.

Jammer dat Suge er niet was, ben benieuwd naar die battle vs. DNA though.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
B4TTL3SH1T
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 492
Reputatie : -2
Registratiedatum : 17-05-13

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 10:41

sauterfaun schreef:
Ik vind Diz een beetje een triest mannetje, dat hij altijd dat soort dingen tweet als hij gewonnen heeft en gaat bitchen als hij verloren heeft.

Jammer dat Suge er niet was, ben benieuwd naar die battle vs. DNA though.
Ik heb de PPV gekocht en Charron vs DNA was craaaaaaazy.. beste van de avond en misschien ook wel van het hele event.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 12:28

Mijn mening op Dag 1 :

Gin-I VS Pigsty : Camera angle was ver en het geluid was best fucked up in deze. Voor zover ik heb gehoord vond ik het 3-0 voor Gin-I. Hij heeft een gemixt style van Diz & J-Pro. Publiek was wel wakker na zijn rondes.

Deffinition VS PH : Dopere battle dan ik had verwacht.. PH kwam met een aantal crazy barz. Deff was funny en kwam weer met onorthodoxe dingen. 2-1 PH naar mijn mening.

JC VS 100 Bulletz : Publiek was erg partijdig in deze. Ze sliepen zwaaar op JC, en hij had ook een stumble. Toch geef ik hem na 1x zien aan Bulletz 2-1.

Loe Pesci VS Daylyt : Daylyt kwam met heel wat disrepectfull shit. Gelukkig heeft ie Pesci niet van zijn stuk gebracht.. fuck iedereen die zegt dat Day won. 3-0 Pesci.. hij steeg boven zichzelf uit in deze.

DNA VS Charron : Wat een crrrrrazy battle.. Flips heen en weer en publiek ging helemaal los. DNA had een aantal sick wordplay voor de verandering. Een winnaar kiezen in deze battle is haram, was een entertaining battle zoals het hoort.

Arsonal VS Dizaster : Eerste ronde best saai allebei.. 2e ronde kwamen ze beiden op gang. Als ik een ronde aan Arsonal moet geven is het de 3e. Het is wel een dope entertainer maar Diz heeft eerste 2 rondes wel makkelijk gepakt eigenlijk.. en bodybag was het zeker niet en Diz moet niet bitchen daarover.
Terug naar boven Ga naar beneden
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 13:37

Wow DNA vs Charron
Terug naar boven Ga naar beneden
B4TTL3SH1T
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 492
Reputatie : -2
Registratiedatum : 17-05-13

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 14:21

Hunter schreef:
Mijn mening op Dag 1 :

Gin-I VS Pigsty : Camera angle was ver en het geluid was best fucked up in deze. Voor zover ik heb gehoord vond ik het 3-0 voor Gin-I. Hij heeft een gemixt style van Diz & J-Pro. Publiek was wel wakker na zijn rondes.

Deffinition VS PH : Dopere battle dan ik had verwacht.. PH kwam met een aantal crazy barz. Deff was funny en kwam weer met onorthodoxe dingen. 2-1 PH naar mijn mening.

JC VS 100 Bulletz : Publiek was erg partijdig in deze. Ze sliepen zwaaar op JC, en hij had ook een stumble. Toch geef ik hem na 1x zien aan Bulletz 2-1.

Loe Pesci VS Daylyt : Daylyt kwam met heel wat disrepectfull shit. Gelukkig heeft ie Pesci niet van zijn stuk gebracht.. fuck iedereen die zegt dat Day won. 3-0 Pesci.. hij steeg boven zichzelf uit in deze.

DNA VS Charron : Wat een crrrrrazy battle.. Flips heen en weer en publiek ging helemaal los. DNA had een aantal sick wordplay voor de verandering. Een winnaar kiezen in deze battle is haram, was een entertaining battle zoals het hoort.

Arsonal VS Dizaster : Eerste ronde best saai allebei.. 2e ronde kwamen ze beiden op gang. Als ik een ronde aan Arsonal moet geven is het de 3e. Het is wel een dope entertainer maar Diz heeft eerste 2 rondes wel makkelijk gepakt eigenlijk.. en bodybag was het zeker niet en Diz moet niet bitchen daarover.
Die lines van Charron over de slogan van DNA.. ik ging kapot
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 15:19

'eyo cane
we both won 5 G's without writing a single bar' - Charron


1 van de dopeste lines van dag 1.
Terug naar boven Ga naar beneden
B4TTL3SH1T
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 492
Reputatie : -2
Registratiedatum : 17-05-13

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 16:54

'Get his face the fuck outta here, get his plane the fuck outta here.
Get his some some choo choo train the fuck outta here' - Charron
Terug naar boven Ga naar beneden
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 18:28

Daylyt trouwens weer kkwack als altijd en ik hoop dat zijn bodybag lekker ligt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 4:02

Dag 2 :

Uno Lavoz VS Purpose :

Split decision.. was een lichte robbery naar mijn mening. Purpose is aardig met de barz.. Uno vond ik iets doper. Verder heeft ie niet zijn a-game gebracht.. en ik vraag me af of hem dat nog ooit gaat lukken.

Youthoracle VS Miracle :

Rare match-up.. Youth kwam precies met waar ik hem van ken.. Never-ending rijmschemas en rare punchlines. Was niet slecht maar publiek heeft em niet erg toegelaten, Santios was onpoint met veel hit en missers. Toch 2-1 Miracle naar mijn mening.

Young Gattas VS Bonnie Godiva :

Eerste ronde heeft Bonnie gewomanbagged.. 2e en 3e was duidelijk voor Gattas. Kusje van Gattas was op zn plaats.. she's a good entertainer.. en deze dames zijn de dopeste in de game right now. Nederland moet zijn female battlerap game ook snel upsteppen.

J-Pro VS Anygma :

Anygma's beste battle tot nu toe i guess. Eerste ronde begon die heel erg sterk. Maar J-Pro topte dat wel, de crowd had tijd nodig om te wennen aan hem. 2e ronde heeft ie ook gepakt en de 3e licht naar Anygma. Maar ik kan ook wel begrijpen als de battle naar Phillipines gaat.

Protege VS Tantrum :

De crowd werd steeds meer annoying. Ze hebben (alweer) door alle rondes van Protege gepraat waardoor ik niet veel heb kunnen verstaan. Tantrum kwam niet op zijn best helaas, dat had ik wel verwacht van hem na eindelijk op zo'n grote stage te staan. Moet de battle sowieso nogmaals checken voor een winnaar.

Tycoon Tax VS Cortez :

Alles ging hier perfect voor de underdog. Hij kreeg zijn eigen crowd mee, zijn tegenstander onderschatte hem en had kortere rondes en alles wat ie zei sloeg goed aan. Cortez moet dit soort battles niet doen. 3-0 Cortez.

Real Deal VS Rone :

Beste battle van beiden dagen na de title match. Rone zette de toon en daar ging Real Deal overheen. 2e ronde geef ik wel nipt aan Rone. En 3e ronde kon Real Deal hem pakken maar hij heeft voor iets anders gekozen en ik geef hem gelijk. Ook al gaat de battle naar Rone (jury uitslag weet ik niet, just mijn mening) toch heeft Real Deal voor veel shit gezorgd. Heerlijk om te zien.

Hollohan VS Charlie Clips :

Kan er niet erg over oordelen want de eerste ronde van Hollohan was missing. Clips was the same old clips en in de 3e keerde hij zich tegen smack. Hollohan was constant maar had geen uitschieters.  Vond de battle close maar kan het dus niet oordelen nog.

Pat Stay VS Arcane :

Dit was een weird battle. Sowieso de beste battle in King of the Dot history denk ik. Pat's eerste ronde is altijd legendary en nu ook weer. En normaal gesproken is hij ook lyricaal beter maar Arcane heeft in 3 rondes laten zien wat barz zijn. Ik vind het niet erg dat Pat Stay heeft gewonnen en het kan aan mij liggen.. maar ik vond deze battle voor Cane.. en ik ga geen rondes geven want het zijn 2 hele verschillende stijlen. Het was typisch zo een situatie als bij Dizaster VS Porich.. al schrijf je je beste verses ever.. je kan niet winnen van een publieksfavoriet waarvan iedereeeeeen wilt dat ie wint.. Pat heeft precies genoeg gedaan om de chain te winnen.. hij heeft laten zien waarom hij een champion is en wat zijn grote talenten zijn. In Cane's situatie zou iedereen die redelijk komt kunnen winnen waarschijnlijk en de judges hebben teveel geleund op de crowd. Maar Arcane was beter in het battleaspect.

Pat Stay VS Loe Pesci @WD5

Let's go!
Terug naar boven Ga naar beneden
jespa
Akra
Akra
jespa


Aantal berichten : 263
Reputatie : 65
Registratiedatum : 30-07-12

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 7:12

Terug naar boven Ga naar beneden
B4TTL3SH1T
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 492
Reputatie : -2
Registratiedatum : 17-05-13

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 7:58

Arcane choked in z'n 3e... hahahahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassis
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 29
Reputatie : -1
Registratiedatum : 19-05-13

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 17:37



Daylyt is kk gek.. krabt gewoon ze ballen en veegt aan andermans gezicht af.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 18:13

Hahahahahahahahahaha deze had ik gister al gezien ook op wshh gimma 

Wat een kanker poentje is die Loe Pesci tog ook :taz: 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 18:24

nee loe pesci had gun bij en wilde hem schieten maar dagt nee enzo strKS MOET IK 20 jaar brommen en word ik iemands slaafje in the jail die torrie word hem niet dus hij houden zijn woede in en sjit
vind het reuze knap van hem dat zich ingehouden heeft


Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 18:38

Oke Dawoed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 23:35

Daylyt dickriders.. jammer dat ze de flip van Pesci niet erbij hebben gezet.

'now my face smells like Charron's breath'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





World Domination 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World Domination 4   World Domination 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
World Domination 4
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» WORLD DOMINATION 3 - OSA VS SONNY BAMBOO
» KOTD World Domination 3
» World Domination 4 Match Ups (Title Match)
» World Domination 4 Aankondiging
» World Domination 2 Video Flyer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Engelstalige Battles :: King of the Dot-
Ga naar: