Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy Empty
BerichtOnderwerp: Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy   Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy Icon_minitimema 16 sep 2013 - 21:00

Even een samenvatting van de sfeer en battles enzo !

Dag begon dope, na een lange speurtocht om die shit te zoeken kwamen ik en mijn compagnon Francois Von Di'eppe aan bij de locatie.
Ingecheckt en al waren we aan het zoeken naar de trap naar boven die ergens sneaky afgelegen verstopt lag in de middle of gebouwwhere.
We kwamen aan op het dak en nadat er een aantal "the roof is on fire" grappen gegooid werden gingen we iedereen langs voor een reguliere box of andere willekeurige hiphopgroet.
Het duurde even voor het begon nog dus Frans, Ik, Regga, Surya en L-deep gingen in het cafe beneden nog een drankje nuttigen.
Vlak erna werden we geroepen door die chick van de organisatie en gingen we beginnen.
De loting begon en moest 4 keer opnieuw ofzo omdat publiek moest lachen door "welke mc trekken we?" "Welke mc komt uit de bal" enzovoorts.

Match 1:
L-deep VS Surya
Dope battle om mee te beginnen.
L-deep kwam met leuke bars en spitte zn rondes goed door.
Surya overklaste hem met net dopere bars en een paar leuke replies.
Winst : Surya

Match 2:
Regga VS Insayno
Mijn verwachting voor Regga lag heel hoog door zijn portfolio met gruwelijk dope battles.
Helaas kon hij dit niet waarmaken en waren zn rondes gevuld met stumbles en zwakke punchlines.
Insayno had een paar dope replies waardoor hij de upper hand had.
Helaas dropte Insayno ook een paar hele played lines waardoor dit toch 1 van de mindere battles van de dag was.
Een piloot- Cock pit bar kan echt niet meer.
Winst: Insayno

Match 3:
Jeevz VS DRT
DRT won de coin toss en begon zelf wat ik al erg dope vond bij een freestyle battle!
DRT kwam onpoint en had een paar rake punches en vooral een hele natuurlijke delivery.
Zelfs de mindere bars klonken gewoon heel dope en hij maakte van zn verses een soort compleet verhaal met punchlines erin.
Ik had zelf een paar leuke replies en in de eerste ronde was het een heated battle, er was crowdreaction aanwezig bij beide kanten.
In de 2e ronde kwam DRT even constant als zn eerste verse en ik begon dope en eindigde hard maar in het midden zwakte ik erg af.
Terechte winnaar dus.
Winst: DRT

Match 4:
Raymzter VS Kaascouse
Raymzter kwam oke, weinig dope punches en chokete een beetje.
Kaascouse was heel dope! in deze battle haalde hij voor mij de performance van de dag!
Hij kwam onpoint en reageerde DIRECT op dingen wat er om hem heen gebeurde en bewees zo dat hij superdope kwam en het daadwerkelijk freestyle was.
Winst: Kaascouse


Halve finale 1:
Insayno VS DRT
Een hele gelijke match.
Insayno kwam onpoint en kwam dichtbij DRT.
In mijn ogen had DRT hem nipt de beide rondes maar er kwam een OT.
In de OT pakte hij hem duidelijk!
Winst: DRT

Halve finale 2:
Kaascouse VS Surya
Surya kwam dope! dope flips en onpoint punchlines.
Kaascouse zwakte flink af en kwam weer met droge random shit waar ik wel om moest lachen, dingen als : Je moeder heet marjan en jouw echte naam is Paula.
Winst: Surya

Finale
Surya VS DRT
Ging gelijk op.
Surya rapte over dat DRT oud is en Surya hem evenaart in alles.
DRT rapte over dat hij het grote voorbeeld voor Surya is en zonder hem Surya niet zou rappen.
Kwam voor mij over als een wellus nietus spelletje en vond de finale niet zo super en dat gaven beide heren ook toe.
Surya kwam net iets sterker.
Winst: Surya

Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy 1237725_10201064164919730_1272885564_n


Terug naar boven Ga naar beneden
etemon
Akra
Akra
etemon


Aantal berichten : 133
Reputatie : -2
Registratiedatum : 08-08-13

Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy   Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:28

Hey Insayno zou je steken zodra hij terug van Curacao was toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy   Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 19:19

HAhahaha ja zei ik ookal in mn interview maar niks gebeurt
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy   Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy Icon_minitimewo 18 sep 2013 - 9:08

Esso naar mn cura chicks
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy   Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Punchoutbattles X BoomDox - Freestyle Frenzy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verslag freestyle frenzy
» Surya - Freestyle Frenzy PROMO
» DRT vs Surya Freestyle Frenzy Finale
» Jeevz vs DRT Freestyle Frenzy Kwart Finale Battle
» Insayno vs DRT Freestyle Frenzy Halve Finale Battle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: